nijn: wat geweldig zeg! Leuk he dat eigenwijze? Hier ook zo'n 1 en deze doet het bij elk bezoek aan vk. Heb je ook foto's meegekregen? Toch wel weer lekker zo'n bevestiging dat alles in orde is en het wat ook mooi is, is dat je weer even in je buik hebt kunnen gluren.......hahaha
Ik zal zo de echo in mn album zetten. Het is niet zo'n heel duidelijke, maar het is natuurlijk ook een uitwendige en ik ben een beetje verwend met inwendige echo's... Daarnaast zat de wachtkamer helemaal vol en had de gyn een beetje haast denk ik (al was dat niet te merken tijdens het consult).
Het is idd niet zo'n duidelijke, maar is toch duidelijk zat! Wat groot alweer zeg!groeit als kool. Echt super mooi!!!! Ga je je banner ook nog even 2 dagen vooruit zetten?
nijn: mooie echo foto zeg! En uitwendig is altijd minder duidelijk dan inwendige echo. Maar vind hem niet verkeerd. Geniet ervan.
Ik laat mijn banner staan, want de gynaecoloog laat de oorspronkelijke datum (28 mei) ook gewoon staan. Mijn gynaecoloog is niet zo van het bijstellen van data. Hij/zij groeit inderdaad als kool. Al 7,7 cm!!! Niet zo duidelijk, maar het gaat nu natuurlijk ook door mn buik heen ipv inwendig... Ach, hij/zij doet het super en dat is het belangrijkste!!
Ja dat is zo in dit stadium doen ze dat niet meer, dat klopt helemaal. 7.7cm alweer........jeetje zeg!Echt hard gegroeid. Geniet maar lekker van mini-nijntje!
Ik ga zeker genieten van mini Nijntje. Ben echt zooo gelukkig!! Wat één afspraak bij de gynaecoloog al niet met je humeur kan doen. O ja, ik vertelde volgens mij gister dat een vriendin bevallen was. Daar zijn we ook nog even snel langsgegaan. We waren toch in de buurt.
wat gaaaf nijn!!!! super mooie echo, niet heel duidelijk, maar je ziet duidelijk de contouren! Hoe voel je jezelf? kon je het bevatten dat hij in je buik zit?
Hier zojuist een leuke pakketje gekregen! Ik had gisteren twee buikbanden besteld en die zijn nu al binnen. Een met 50% jeroen 50% marleen 100% ikke En nog een met ten minste houdbaar tot en dan streepjescode en dan staat er 18-januari-2010. Ben er helemaal blij mee!
Die buikbanden zijn gaaf, Marleen. Ik wil ze ook bestellen. Heb alleen geen idee welke maat ik aan moet houden... Hoe heb jij dat gedaan? Gewoon je broekmaat aangehouden? Inderdaad een heel apart idee om te weten dat er zo'n stuiterbal in je groeit en dat je er eigenlijk niks van merkt... Weet je nog jouw eerste uitwendige echo, was ook even wennen, toch? Ach, maar die kleine doet het en dat is het belangrijkste! Foto's kunnen we later nog meer dan genoeg maken. Ik ben er nu ook vandoor. Eten maken en daarna naar de laatste bijeenkomst van de fotocursus. Morgen niet te veel kletsen, want ik ben er pas aan het einde van de middag.... Doeiiii
nijn: ja klopt heb gewoon kleding maat aangehouden. En ze rekken erg mee dus je kunt er tot het eind mee lopen. Ben helemaal blij haha
Jij trouwens heel veel succes morgen bij de groeiecho!!! Jullie mogen jullie mannetje weer bewonderen!!! Fijne avond!!
fijne avond! hey wat leuk buikbanden ik heb er nog geeneen gekocht, wel een paar van mijn schoonzus gekregen, ik weet nog niet zo goed of ik ze wel of niet zal gaan dragen.. misschien zou het nu ook al kunnen ik heb best een aardige buik voor 19 weken.. maar die tekst is super leuk op zo'n band ik moet er nog steeds aan wennen nijn dat er zo'n levend mensje in me groeit zelfs nu nog! Heel veel plezier vanavond! morgen ben ik op het hoofdkantoor dus ook niet hier, dus ook niet te veel kletsen he meiden! weer voel ik me alsof ik ziek ga worden, keelpijn moe en bleh.. zometeen maar eens een badje nemen ofzo.. mijn beste vriendinnetje hihi dat klinkt lief he was ook mijn getuige op mijn bruiloft en is sinds maandag gestopt met de pil.. zo leuk om te horen he, ze is er ook helemaal vol van en net zoveel mee bezig als ik toen was Ikhoop voor haar dat ze snel zwanger is en niet hoeft mee te maken wat wij hier allemaal hebben meegemaakt!
nijn: dank je we moeten al om 9.20 dus kan morgenvroeg al evrslag uitbrengen ben wel benieuwd en nieuwsgierig hoe ons mannetje het nu doet!
Ik ga zo ook aflsuiten hier, weet niet of ik na het badderen nog op de laptop ga in bed ofdat ik morgenvroeg nog online kom.. als niet succes met het kijken naar minimarleentje Hopelijk krijg je weer een mooie echo mee naar hius! dan kunnen we ook gluren! Allemaal een fijne avond!
Jeetje wat kletsen jullie veel haha Butterfly wat goed gefeliciteerd, fijn helemaal in deze tijd super toch!! Nijntje ook weer een mooie echo leuk hoor Marleentje heel veel succes morgen, kan je je kleine mannetje weer even bewonderen Verder heb ik het niet onthouden hier weer geen ei gespot. Mannetje en ik hebben besloten de ovu testen in de prullebak te gooien en het maar af te wachten we zien wel, er zo mee bezig zijn is ook niet goed. Tot morgen
Goedemorgen dames, Ik ben zojuist bij de vk geweest. Controles waren allemaal goed! Groeiecho de kleine loopt nog steeds voor op groei en weegt nu ruim 2000 gram! Dus een dikkerdje zoals de vk zei haha. Hij was lekker druk tijdens de echo sprong van de ene naar de andere kant. Wel lekker om weer een echo gehad te hebben. BI: hebben het over het slechte slapen en veel pijn gehad. De vk gaf ook aan dat er niet echt iets aan te doen was. Mag nu wel paracetamol nemen voor het slapen maar verder kunnen en mogen ze niets doen! Ze gaf wel meteen aan dat de bevalling erg zwaar word omdat ik zo'n extreme BI heb ik mag van haar nu ook niet meer thuis bevallen. Wel evt poliklinisch. Maar dat hangt nog van het bekken onderzoek af op 8 december. Moeten nu 9 dec weer op controle!