2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: super dat alles in orde is!echt op en neer springen doen ze nu niet meer marleen............hahahaha, te weinig ruimte.
    Gelukkig viel de groei-echo mee en is het geen reus!Dus ook geen 5 kilo, scheelt toch weer lijkt me.
    2000gram is een super gewicht toch?!
    Iig geen thuisbevalling, maar dat wist je eigenlijk al wel.
    Hopen dat het bekkenonderzoek allemaal meevalt en natuurlijk dat je bi niet meer erger word nu en hopen dat als de kleine is ingedaald dat je dan minder pijn hebt!
    Had je nog een echo-foto meegekregen?

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: haha dat deed hij dus wel hij springt echt nog van de ene naar de andere kant.
    Hebben een echo foto meegekregen maar daar zie je eigenlijk niets op erg slecht.

De vk zei wel meteen dat ik rekening mee moet houden met een keizersnede ivm extreme BI. Ze zei dat het het voor mijn lichaam beter was een keizersnede dan een gewone bevalling zou veel meer herstel kosten voro mij ivm BI dan een keizersnede. Dus ben benieuwd. Ze wacht eerst bekkenonderzoek af en dan gaat ze met gyn overleggen want ze willen me een gewone bevalling niet aan doen.

3. butterfly1984

dat is dan alleen maar goed dat je nu al weet dat je een ks krijgt, dan kun je je daar vast goed op voorbereiden!Heb veel gelezen dat een geplande ks makkelijker loopt qua herstel dan bij een ongeplande ks zoals ik had.Eerst 3 dagen en nachten met weeen lopen, vliezen prikken, aan weeopwekkers noem allemaal maar op!Heel goed dat ze je geen gewone bevalling laten doen!
    Alleen is het aan ene kant wel jammer, maar gezondheid van jou en kindje gaat voor toch?

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: dat is nog niet zeker maar moest er wel rekening mee gaan houden! En dat het pas zeker is na 8 dec dan overleggen ze met de gyn. Maar hun vinden het niet verantwoord voor mijn lichaam zou erg slecht zijn voor herstel van mijn BI.

5. butterfly1984

dan kun je er denk ik wel vanuit gaan de het een ks word, en dan hoef je gelukkig ook niet tot de 40 weken, maar tot een week of 38!Toch weer 2 weekjes eraf gesnoept......lekker toch?

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    We hebben trouwens van het weekend onze zomervakantie geboekt! Ben er helemaal blij mee we gaan lekker 2 weken naar frankrijk naar het meer van Anecy dat is een beetje ter hoogte van Lyon. We zitten lekker in een stacaravan met alles erop en eraan. Heb er nu al zin in om lekker met de kleine naar frankrijk te gaan en lekker te gaan zwemmen!

7. butterfly1984

super marleen!!!Ben helemaal jaloers!wat een mooi vooruitzicht

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hebben er ook echt zin in. Even lekker er tussen uit duurt alleen nog zo lang tot aan juli haha
    En omdat jeroen erg beperkt is in vakantie opnemen en we toch wel wat comfort willen met de kleine en ons hondje ook mee gaat hebben we maar alvast geboekt dan weet je zeker dat je wat hebt.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gelukkig niet heel veel gekletst vandaag....

Marleen, super dat de groeiecho goed was. En dat de 'kleine' waarschijnljik toch niet zo groot is al gedacht.
    En een ks, volgens mij vind je dat niet heel erg. Ze kiezen inderdaad voor het zekere en dat zou ik ook prima vinden.
    Maar nog even 8 dec afwachten, ik ben benieuwd....

Marianne, hoe gaat het met jullie? Volgens mij al weer iets beter, omdat je vandaag meer gepost hebt dan gister.

Ele, lekker een bad genomen gisteravond? Je bent er nog steeds niet uit... ;) Nog een paar daagjes en het is weer weekend!!

Smokey, als jullie samen besluiten de ovu testen weg te doen, prima toch? Jullie beslissing en jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen!

All, vandaag vroeg één kindje hoe het met de baby was. Super lief! Verder een druk dagje gehad, dus nu en vanavond lekker bankhangen (dus ik zal hier niet veel zijn, want wij hebben geen laptop).

Groetjes

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Net weer twee pakketjes binnengekregen.
    Wat schattig die kleine kleertjes!!

Eén shirtje met 'mijn papa is bere sterk' en één met 'mijn mama is de mooiste'.
    Ook mn pakketje van LIEF! binnengekregen. Had wat spuugdoekjes en slabbertjes besteld.

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: heerlijk he al die pakketjes voor de baby! Ik geniet daar ook zo van.
    Vanavond ben ik er niet. Mijn moeder komt op visite om me af te leiden zodat ik een avondje niet allen zit. (jeroen werkt elke avond tot 21.00 en heeft vanavond vanaf 20.00 vergadering dus pas tegen 23.00 thuis)

Nijn en ele werk ze morgen!

Marianne fijna avond en hoop dat je vanacht lekker slaapt! En hoe is het nu met ester is het wat betr gegaan dan gisteren?

Smoeky: hoe gaat het met jou vandaag?

En hoe zou het nu met anouk en met tulpje gaan? Ben zo benieuwd!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

oww heerlijk zo'n vakantie! lekker hoor! ben ook helemaal jaloers! :)
    Wat fijn dat het goed was bij de vk.. en idd een keizersnede zou ik ook minder moeite mee hebben als ik weet dat het voor beide beter is.. 8 dec is ook al snel zeg! ben benieuwd wat het gaat worden!
    wat gezellig dat je moeder er zo is! :)

Is esther al een beetje aan de betere hand? Hoe gaat het met de babykamer?

Smokey, je moet ook echt doen waar jullie je fijn bij voelen, kan me voorstellen dat de druk gewoon deze week erg hoog is.. hoe is het eigenlijk met je deze week?

Nijn, super leuk de spulletjes van lief, wij hebben ook een paar slabbertjes gekocht en 2 truitjes :):) je hebt de smaak ook helemaal te pakken he.. :) Fijn om je zo over mininijntje te horen :)

Ben erg moe ben er weer vandoor.. *knuf*

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, het kopen is helemaal begonnen!! Al is het toch nog wel onwerkelijk hoor!!
    Rust maar goed uit en dan morgen nog één dagje, toch?

Marleen, fijn dat je moeder je dadelijk gezelschap komt houden. Veel plezier!!

Ik vanavond ook lekker niks doen. Las dat mn zusje zich aan het vervelen was en wilde eigenlijk vragen of ze kwam Mario-en op de wii, maar heb besloten lekker zelf te wii-en.
    De komende drie avonden heb ik weer vanalles op het programma staan; relaxed tennissen, verjaardag neefje van 3, visite.
    Vanaf volgende week is het gelukkig echt weer rustig!

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje geweldig dat je zon goeie groeiecho hebt gehad:):) en lekker naar frankrijg van de zomer hmm heerlijk hoor.

Nijntje wat een leuk merk is dat he van Lief zulke schattige spulletjes:)

Hier heb ik vanavond stiekem even alleen ovu test gedaan en ja hoor echt waar een duidelijke lichte streep, dus moet mannetje vanavond en morgen maar even goed versieren, meestal is dat niet zo moeilijk haha:):)
    had nog 3 testen liggen dacht nou die maak ik dan maar op ook, maar goed dat ik toch nog een testje gedaan heb vandaag dan;) hou mijn mond wel tegen mannetje want die vind het geen fijn idee dat we aan het klussen zijn en hij weet het zeg maar.

15. butterfly1984

Smokey, heel veel klusplezier vanavond :D
    Wat moet je je :$ uit hebben gekeken toen je een streep zag, geweldig zeg!

Nijn, wat leuk zeg al die kleertjes en spulletjes van lief!;)
    Heb je het nieuwe spelletje van mario voor de wii?
    Wij hebben die namelijk ook, hoop jij ook, kunnen we mooi ervaring uitwisselen:D

Ele, Niets aan he die moeheid?Slik je ook multi-vitaminen o.i.d?
    Kan ook nog weleens helpen?

Esther had alleen vanmiddag nog koorts, dus vanochtend niet en net voor naar bed gaan ook niet gelukkig.
    Ze was nog wel erg bleek en dronk en at ook niet veel.
    Vanmiddag 2 uur achter elkaar geslapen:$, was wel even lekker.:)

Zelf voel ik me wel weer iets beter, nog niet optimaal, maar gaat goede kant op!Nu nog flinke verkoudheid en hoofdpijn.En alles doet zeer van hoesten.:x
    Mannetje is nu ziek, heeft zich net ziek gemeld op werk voor morgenvroeg.Dus lekkere ziekenboeg hier.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, dat is super nieuws!!
    Misschien knalt morgen die tweede streep er wel vanaf... Veel plezier!!!

Marianne, inderdaad een ziekenboeg bij jullie, maar gelukkig gaat het met jou weer wat beter.
    Ik heb inderdaad dat nieuwe mario spelletje. Ben nu in wereld 3 (ijs) en die vind ik toch wel moeilijk....

Doeiiii

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly dat kun je wel zeggen ik stond echt huuhh:$:$ haha
    Wat fijn dat de koorts aan het zakken is bij Esther, nu gaat het de goeie kant op:) Mannetje ook ziek gaat zo de hele familie bij jullie door hopen dat ie snel weer opknapt.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, wegwezen jij hier!!! Jij hebt andere dingen te doen vanavond!!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Is dat een leuk spel ik doe eigenlijk niks meer met mijn wii wou hem zelfs al op marktplaats zetten. Heb ook een spelletje met mario gehad was voor kinderen vanaf 6 geloof ik, en ik snapte er niks van:( die heb ik maar op marktplaats verkocht haha:)

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hihi nijntje mannetje is net uit werk half uurtje dus moet even bijkomen hahah:) nou dat mag ie heel even dan...

Deel Deze Pagina