Dit mario spel is afgelopen vrijdag verschenen, dus als je hem nu al op marktplaats hebt staan is het wel heel snel... Dit spel is eigenlijk net zoals de 'oude' mario op de 8-bit nintendo. Dus super leuk!! Laat mannetje maar even uitrusten, want dan kan hij er dadelijk weer tegenaan. Heel veel plezier!!! Ik ga er nu vandoor, jij ook, dus welterusten allemaal!
Goedemorgen meiden! het was weer zover een hele tekste getypt en hoppa weg.. hoop niet dat dat aangeeft hoe mijn dag zal zijn.. zucht marianne wat een ziekenboeg bij jullie..Gelukkig voelen Esther en jij je wel al een beetje beter.. *doet een dansje* wat super dat je ei er dan toch eindelijk is smokey! het duurde even, maar dan heb je ook wat! Heel veel succes met klussen! vergeet vooral ook niet na je ei te klussen En ook ik wl je hier voorlopig niet zien! hahaha De wii, hebben we hier ook met het stomste spel ooit en ik moet hem nog steeds op marktplaats verkopen.. harry potter.. een stommer spel bestaat echt niet.. ik speelde paar jaar geleden harry potter op de x box dat vond ik toen echt een leuk spel,maar deze hebben mannetje en ik in 2 ddagen uitgespeeld.. en sloeg echt nergens op.. Ik moet er ook weer op eigenlijk al doe ik alleen de balance oefeningen.. maar ben zo bang dat ik veel ben bijgekomen.. Mijn buik is overigens echt groot.. en ook al best rond ... iedereen zegt het ook.. Ik heb vanacht voor het eerst niet geslapen.. ik had echt pijn in mijn benen/buik/ rug/ billen.. moest om de 2 uur plassen en kwam dan niet eens mijn bed uit hahaa.. ongelooflijk hoe snel dit gaat.. en toch heb ik hoop dat als ik minder werk of minder doe het allemaal nog goed gaat morgen weer fysio.. Gisteren mijn eerste client afgegeven aan mijn collega, wat een heerlijk gevoel.. daagdoeiii bekijk het met jullie problemen doeiii ik kom niet meer naar jullie rokershol.. dat is wat ik dacht.. vollgende week geef ik er nog een af.. en de rest is nog steeds onbekend.. Ik heb zoveel geluk afgelopen 2 weken. ik had 2 gesprekken vandaag op het hoofdkantoor.. ze gaan beide niet door! yahoe!!! echt veel zieken zeg! blijf maar lekker thuis ziek maar rustig uit hoor.. neem vooral de tijd! hahaha Dus ik ben vandaag thuis, de poetsvrouw komt zometeen.. de badkamer is echt mooi geworden, hij is nog niet af, de wasbak staat nu nog op het blad, maar dat is toch net iets te hoog waardoor we hem een stuk erin laten zakken.. en er moeten nog een paar kastjes geverft worden.. vrijdag gaat mannetje nieuwe ramen bestellen voor beide dakkappelen Daarna gaan we toch echt aan de babykaamer beginnen! joepie! het voelt al snel, maar mannetje zei het gisteren nog als ik echt zo snel moeilijk ga lopen kunnen we het beter nu doen alhoewel ik nu al niet meer heel veel kan.. ( ik mag niet schuren, verven, tillen, de trap op en af etc etc) lol ik moet gewoon mooi zijn en gezellig zegt ie voor de lol hahahah jeetje wat zit ik weer te blaten! Werk ze nijn! ik ben ook benieuwd hoe het met tulpje gaat en anouk!
overigens, ik vind het best erg als ik soms mijn tekst terug lees hoeveel typefouten ik maak.. maar meestal lig ik dan in bed en is het moeilijker typen op de laptop en lees ik het stuk niet meteen terug... als ik dat wel doe bv als ik ales ga teruglezen.. dan schaam ik me echt soms dood ik vraag me af of het niet storend voor jullie is Ik weet echt dat ik stomme typefouten maak.. doe ik op mijn werk ook, maar dan moet ik echt alles 3 keer nalezen iktype dan dinken als ik vondt met dt.. tuurlijk klopt dat niet, maar door snelheid denk ik er niet aan lol moest het ff kwijt
ele: ik snap het wel dat je snel aan de babykamer wil beginnen dat hadden wij ook toen liep ik nog redelijk goed. En het kan maar klaar zijn als zo'n last hebt met lopen toch! Dan heb je tenminste zelf alles mee uit kunnen zoeken en kopen enz. Tenminste dat vond ik zelf erg belangrijk haha Wel fijn dat je al clienten af kunt schuiven naar je collega's. Hier weer een slechte nacht gehad maar goed nog 2 maanden en dan zit het erop dus nog even volhouden. Iedereen een fijne dag!
Goed gezegd nog 2 maanden! en dec gaat misschien al heel snel voorbij! Heelas nog niet al mijn clienten pas 2 stuks, niet veel, maar beter dan geen
ele: dan begin je toch je clienten een beetje een voor een kwijt te raken. Precies ik bekijk het positief nog 2 maanden en als ik een ks krijg dan nog maar 5,5 week ongeveer klinkt helemaal snel haha Maar ik moet zeggen ik vind de tijd nu ook al snel gaan hoor! De weken vliegen voorbij!
ik hoop dat er meer gaan volgen, zo ziet het nu iig nog niet uit misschien hb ik herbie gevoeld!!!!! het was als een kleinstroomstootje, en daarna was het ook weer weg... ik zou zo denken dat het mijn darmen waren, maar vreemdgenoeg zit daar nou net geen stukje darm!! kan dat?
ele: ja hoor dat kan best. Het trilt een beetje dat gevoel heb je dan. Dus ik denk dat ik je kan feliciteren met je eerste echte herbie gevoel!
ele: dan heb je toch echt herbie gevoeld.............super zeg! Nijn: wij zijn nu ook in de ijswereld, echt pittig zeg! Maar echt een super leuk spel he? Marleen: goed bekeken, als je van 2 maand uitgaat, kan het nooit tegenvallen. 8 december is ook alweer snel zeg! Moet je er lang voor rijden voor je bij dat zh bent? Mannetje is nu echt goed ziek, de ha denkt zelfs aan de mex.griep! Zelf ga ik er niet vanuit, omdat ze zeiden dat esther het ook niet had.Maar hij moet telkens overgeven,dat had esther niet, alleen ik 1 keertje.Hij nu al 3 keer.Nu ligt hij te slapen op de bank. Esther voelde nog wel weer wat warm aan, maar heb nog niet getempt, omdat het laatste paar keer zeer deed bij haar, zal wel komen door al die zetpillen en ontlasting! Ben zelf alleen nog verkouden,voor de rest nog geen klachten vandaag.De kleine voel ik nu al een aantal dagen minder als normaal, maar voel hem nog wel een aantal keer daags, dus maak me niet echt heel druk.
butterfly: als we niet door de spits moeten ongeveer 15 minuten. Het is namelijk precies aan de andere kant van de stad. Eesrt hier dorp uit en dan door de stad. Dus als het druk is staat het keizerkarelplein vol en daar moeten we toch echt overheen haha. Maar scheelt mijn man zit heel de dag op de weg in nijmegen (rijinstructeur) dus die weet overal de weg. 8 dec is inderdaad al over 2 weken. En als ik een ks krijg dan gebeurt dat waarschijnlijk tussen 4 en 8 januari dus dat klinkt voor mij heel snel gelukkig haha Schiet niet echt op bij jullie he met de ziekenboeg! Hoop niet dta het mex griep is maar als het zo is doe je er toch niets aan. Sterkte met de ziekenboeg. Wii: lijkt me ook een super leuk spel van mario. Weet iemand hoe duur dat spel ongeveer is? En waar je het het beste via internet kunt bestellen?
marleen: dank je! Dat spel heb ik bij bol.com weg voor 44.99. Zag dat ie deze week alleen op zaterdag geloof ik bij de music storee 40 euro is.
jee wat moet hij zich beroerd voelen dan.. Hopelijk is het niet de mex griep.. moet hij daar geen testen voor doen dan? butterfly voelde jij je buikbaby ook op die manier? het was echt maar heel kort en dat was het zeg maar.. ik kreeg geen vervolg schop om te voelen wat het precies was zeg maar! En mij lijkt idd ook dat de kleine bij jullie steeds minder plek krijgt, dat je hem sowieso minder zal gaan voelen.. wat wel is, beter nu de griep dan over een paar weken als de kleine er is.. toch?
ele: zo begon het gevoel bij mij wel. En op een gegeven moment word het steeds meer en herken jehet ook echt! Butterfly: heb je dat ook dat de kleine nu juist steeds drukker word ipv rustiger? Hier gaat hij ecth heel de dag tekeer maakt salto's en weet ik wat allemaal haha Ik voel hem bijna met de dag meer.
ik kan het ook vergelijken met een trillende oogzenuw! jij had dat dus ook marleen.. dus ik mag nu officieel bevestigen dat ik herbie heb gevoeld? het is heel raar hoor, omdat ik zo twijfel, dat ik nog niet juich.. maar als ik het weer voel.. zal ik wel weer gillen!
ele: ja zo'n gevoel is dat in het begin! En het word elke week sterker en herkenbaarder! Geniet ervan.
ele: in begin had ik dat gevoel ook hoor, je voelt het dan in begin nog niet iedere dag, maar daarna wel en word al snel gevolgd door trappen.alleen voelde ik het wel iets eerder, maar dat is toch bij iedereen verschillend en het is de 2e. Marleen: vandaag zei ik net dat ie gister zo rustig was en eregister, zal wel komen doordat ik niet lekker was ofzo, maar daarvoor en vandaag is het echt altijd feest in mijn buik. loop ik net bij de c1000, begint ie een feestje te houden op mijn blaas..........hahahaha.Wist niet hoe snel ik bij de wc moest komen.Ook had ik het gevoel dat ie tussen mijn benen hing, heel apart.
butterfly: ken het ja dan moet je gewoon meteen een wc hebben anders plas je zo in je broek haha Heb het ook al een aantal keer onderweg gehad dat ik met een autorit van een half uur 3 keer onderweg heb moeten plassen haha Lekker handig not. Haha en dat tussen je benen hangen dat gevole heb ik ook vaak maar hij is nog niet ingedaald dus waar dat gevoel dan vandaan komt mag joost weten. Het zal er ook vast mee te maken hebben als jezelf niet lekker bent dat de kleine een stuk rustiger is.
Hey meiden, Nijn is ook weer online (al is het mar voor even)... ELE, JE HEBT HERBIE GEVOELD!! Superde puper!!! Helemaal cool!! En fijn dat je eerste cliënten overgedragen zijn, nu de rest nog. Heb jij trouwens buikfoto's? Ben wel benieuwd naar die ronde buik van je. Marleen, flinke buik hoor! Leuk ook met die buikband! Ik ga die denk ik ook bestellen maar dan natuurlijk met Maik en Janine er op... Nog max 8 weken, klinkt helemaal stoer!!! Marianne, jullie zijn dadelijk alledrie flink ziek geweest en dan is het nu even genoeg geweest. Maar wel flink balen dat mannetje zo ziek is... Smokey, helemaal druk aan de klus, hihi All, dinsdag maak ik weer een nieuwe buikfoto. Ouders ops chool beginnen er nu ook over en dat terwijl ik vandaag een jurkje aan had.... Verder zou ik vanavond gaan tennissen, maar dat heb ik afgezegd. Vandaag zo'n rare dingen meegemaakt... Eerst werd ik ineens super misselijk en werd ik schijnbaar heel wit, volgens een collega. Daarna viel ik bijna om van de duizeligheid en weer even later werd het ineens zwart voor mn ogen. Het was echt een beetje eng... Leek me niet zo verstandig om te gaan tennissen... Goed dat ik aan mezelf heb gedacht, he?? Morgenavond heb ik een verjaardag en zaterdag gaan we waarschijnlijk op pad voor de babykamer. Misschien heb ik nog even tijd om hier te spieken, anders alvast proficiat met de volgende week en een heel fijn weekend!! Liefs, Nijn
nijn: ik ben trots op je dat je zo goed aan jezelf denkt!!! Ben ook helemaal happy met de bukbanden en van goede kwaliteit. Leuk toch dat andere het nu ook aan je gaan zien! Ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto's van de week. ALvast veel plezier met kamertjes kijken! En morgen weer een weekje verder proficiat!