Goedemorgen! wat een heerlijk weer! Ik werd wakkker en hoorde het kletteren en dacht ik heb een vrijedag.. ik hoef er niet uit... de groeten!... maar toen viel me in dat ik naar de fysio moet om 9 uur hahaha.. Butterfly, marleen en nijn gefeliciteerd met weer een week voorbij! 10 weken geleden teste nijn positief... zo snel gaan dus 10 weken.. Smokey heb je nog een test gedaan? heb je iets van een ei gevoeld? succes met klussen de laatste dagen Hoe is het met de ziekenboeg? Jeroen nog flink ziek? En hoe is het met Esther en Marianne? Marleen, als ze een ks doen, kan dat echt al over 5,5 week? Dat is toch supersnel? jeetje.. ik vind het echt spannend! Goed zo nijn, dat je aan jezelf hebt gedacht.. Heb je misschien een lage bloeddruk? Hopelijk krijg je er niet vaker last van.. Hier op de helft!!! ongelooflijk.. heel bizar... ik vertelde gisteren toch dat ik herbie dacht te voelen? nou hij maakt er gelijk goed werk van! mijn mannie smeert elke avond mijn buukie in enzo dus gisterenavond ook.. en toen legde hij even zijn hand op mijn buik.. en of het toeval is of niet.. ik voelde herbie weer.. en toen zei mijn man.. huh wat dat? ik voelde iets heel zachts alsof je even met je vinger tegen iemand duwt.. en dat voelde ik dus ook.. enik werd wakker en ik had het gevoel als hij opeens heel druk is.. kan dat? alsof ik meerdere (mini) stootjes voel.. ik moet er wel nog echt bij opletten ze zijn no heel zacht... maar het geeft ook wel een beetje een tintelend gevoel.. ook best raar, want je voelt het in je maar het is toch niet vanmezelf, alsof je hand slaapt en je aait met je andere hand erover.. dan voelt dat zo raar.. zo voelt dit ook een beetje.. vraag me af of het herkenbaar is Herbie had geen mooiere verassingen kunnen hebben met 20 weken.. alsof ie zijn eigen feestje heeft Maar natuurlijk zou ik ele niet zijn als ik stiekem toch soms denk, zijn het echt mijn darmen niet.. zou ik me niet vergissen etc etc.. Hopelijk neemt ook die onzekerheid snel af.. Bah wat is het koud lol, zo leuk is het weer dus toch echt niet hahaha.. een fijne dag meiden..
Goedemorgen meiden, Gister druk dagje gehad lekker geshoped met mijn moeder nieuwe kleren gekocht heerlijk Toen thuis nog een test gedaan en streep knalde er vanaf!!! was er nog eerder dan de andere streep, dus weer goed gekulst gister avond Alleen vanavond zien we elkaar denk ik alleen even heel snel dus na ei klussen word moeilijk dan ben ik bang. Heb nog 1 test liggen dus die doe ik vanmiddag weer kijken of ie weer weg is. Ei voel ik helemaal niks van voel wel aan me lijf dat er wat dingen veranderen maar ei nee dat echt niet, maar wie weet komt dat nog. Ele wat super dat je herbie nu gaat voelen en dat zelfs mannetje het door had en alweer over de helft wat gaat de tijd snel. Hier helaas wel werken tot 12 uur vandaag, verder vanmiddag boodschappen doen in huis rommelen en ik heb nog les, en vanavond verjaardag van een vriendin dus druk druk tot later maar weer..
Hoi hoi dames, Ele, alweer 20 weken zwanger! Echt, waar blijft de tijd! Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 20 weken. En wat geweldig dat je herbie zo goed voelt zeg!Echt heel bijzonder he? Wat een toeval dat je mannetje het ook nog eens voelde. smokey, gefeliciteerd met je posi-ovu test, wat geweldig!!! Maar als je gister nog geklust hebt is vandaag nog niet echt nodig, dan kun je morgen weer. Nijn, van harte gefeliciteerd!!!!!14 weken alweer........ Vandaag weer babykamers kijken toch?Heel veel plezier. Marleen, heb ik wat gemist?Is Jeroen ziek? Hier nog allemaal ziekjes:x, esther en papa niet te genieten:x en ik dus ook niet echt
goedemorgen dames, Ele: een geplande ks doen ze meestal rond de 38 weken en dat is al lekker over 5,5 week. Kan het me ook nog moeilijk voorstellen dat je dan je kleintje al in je armen kan hebben maar kijk er erg naar uit! Ele: alweer op de helft zeg gaat ook erg snel zeg! EN ja dat is herbie die denkt mijn moeder twijfelt ik zal eens laten weten dat alles goed met me gaat hier binnen. En die tintelingen/ schopjes worden met de week sterker echt heel bijzonder. Maar ook een heerlijk gevoel! Maar het is echt herbie die je voelt als je ik jou beleving lees! Ik zei gisteren nog tegen jeroen ik denk dat ik dat zelfs heel erg ga missen als de kleine er is. Dat gevoel in je buik! smokey: dus je ei is gevonden!! Hoop dat het raak is. En missschien vandaag toch nog proberen om te klussen!
butterfly: nee hoor jeroen is niet ziek hoe kom je daar bij haha Vervelend dat alles nog ziek is bij je! Kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van word. Succes ermee! Zometeen komt mijn beste vriendin op de koffie samen met de kleine. Die vriendin word ook knuffeltante van ons mannetje. We laten de kleine niet dopen maar wilde wel graag iets speciaals dus vandaar knuffeloom en tante.
haha heb ik niet eens gelezen ik lees de laatste tijd overal overheen haha. Maar jeroen is naar mijn weten kiplekker en is gewoon werken haha
marleen: gelukkig maar!Ziek zijn is ook niet alles.hahahaha. Mooie buikfoto's weer en superleuke buikbanden. Ele: waar blijven jouw buikfoto's nou?We zijn allemaal erg nieuwschierig!
haha sorry meiden, ik wilde jeroen niet ziek verklaren was nog een beetje vroeg denk ik en ik was zo heppiedepeppie maar butterfly jou mannie was gisteren ziek (schaam schaam) hoe is het met hem vandaag? oww wat gaaf dat jullie dat gevoel allemaal herkennen!!! dan is het dus echt... ik word er gewoon emo van.. ik was net bij de fysio en hij heeft er echt een goede kijk op... ook hoe het er op mijn werk aantoe gaat met mijn leidinggevende.. ik gaf al aan dat ik niet opgewassen ben tegen zo iemand.. nou als ik er niet uitkom dan belt hij wel met haar.. dan is het in 15 min geregeld als ik niet meer kan werken.. maar voorlopig bijt ik nog even op mijn tanden.. maar wel fijn het idee dat er iemand achter me staat waar ik kan aanbellen als het niet meer gaat... verder heb ik zin in het weekend! we gaan vanmiddag nieuwe kozijnen bestellen.. morgen nog een beetje klussen, en morgenavond gezellig uiteten met iedereen die ons geholpen heeft op de bruiloft de vrouwen dan! de mannen gaan naar een bieebrouwerij! hahaha net een vrijgezellenfeest alleen na de bruioft zondagmorgen even naar mijn petekindje hij was woensdag jarig en viert morgen zijn verjaardga maar dan kunnen wij dus niet.. en zondag als het lukt even de stad in kijken of er al uitverkoop is.. zou wel al een kijkje bij vila hap etc willen nemen
ow buikfoto's ik zal mannie vragen of hij er vandaag weer een wil maken met 20w.. ik denk er bijna nooit aan eigenlijk.. maar doe me een lol en schrik niet.. hij is echt dik en rond... in vergelijking met andere buiken zie ik wel dat de mijne echt dikker is... en dat is echt de laatste 2 weken heel erg gebeurd!
Butterfly suc6 met de ziekenboeg, en zelf niet ziek worden he.. Marleentje 5,5 week al dat is echt al vlot kan me nog goed heugen hier dat je net kwam melden dat je zwanger was, tijd vliegt niet normaal. Ele jij hebt een lekker weekend voor de boeg leuk hoor en lekker uit eten gezellig Wij willen zondag of zaterdag ook even de stad in moet nog nieuwe laarsen hebben en mannetje ook nieuwe schoenen Oh ja heb ook net het nieuwe spelletje van Mario binnen voor de Wii ik was vroeger al verslaafd aan dat spelletje ben benieuwd hoe dit gaat misschien gebruik ik de wii nog eens zo zal morgen worden voordat ik het spelletje ga testen denk ik.
smokey, leuk,leuk,leuk die super mario! Echt super leuk spel, of niet nijn? Kun je wel wachten tot morgen? over de ziekenboeg: ben zelf al ziek geweest, knap nu gelukkig weer op! Ele: met mannetje gaat nog niet heel veel beter!De ha zei dat hij alle symptomen had van de mex.griep!Nou en bij esther zegt hij weer van niet, snap er niets van!!!!! Ben heel benieuwd naar je buikfoto!zal er zelf ook weer eens 1 opzetten.(nou ja, eerst nog eens 1 maken) Liefs marianne
Stom butterfly dat wist ik ook wel... vergeten lijdt aan beginnende dementie haha Net weer testje gedaan en streepje is al bijna weg, dus nu kunnen de ellendige wachtweken weer beginnen tijd gaat snel maar dan niet.
Goedemorgen meiden, Ja ja, het is nog net goedemorgen.... Ele, wat super dat je Herbie nu zo vaak voelt en ook dat je mannetje Herbie gevoeld heeft. Cool!!! En ook nog een heel leuk weekend voor de boeg, komt helemaal goed met jou. En de fysio staat achter je, meid, het komt allemaal helemaal goed!!! En dan ook nog eens over de helft, hihi Smokey, jippiieeee, je hebt je ei gevonden!! En als je vanavond nog eene klusje doet, zit het echt wel goed!! Vanmiddag lekker shoppen en de komende twee weken nog meer leuke dingen plannen/shoppen, want dan gata de tijd weer wat sneller. Marleen, over 5,5 week al weer.... Dan klinkt het ineens wel heel snel.... Hoe gaat het verder met je? Had het losmasseren geholpen? Marianne, vervelend dat je mannetje niet opknapt... Gelukkig hebben jij en esther het ergste al achter de rug. All, nu moet ik eigenlijk even poetsen, maar heb geen zin... Vanmiddag weer babykamertjes kijken, oa bij kids room in Beuningen Marleen.... Vanavond gaan we op visite en morgen moet mannetje weer voetballen, maar dat zal wel afgelast worden. Dus lekker een zondagje niks.... Fijne dag allemaal!!
Helemaal de mooie buikfoto van Marianne vergeten... Stom, want hij is zo mooi...... en groot.... Dinsdag komt er van mij weer een nieuwe....
hallo meiden, allemaal een fijn weekend? hier wordt herbie echt een trappelaar! gisteren heeft mannetje hem weer 3 keer gevoeld.. zo leuk he!! het zijn minitrapjes.. ik voel ze ook echt alleen als ik heel rustig op mijn rug lig.. overdag voel ik eerder een zenuwtrekje waar ik tot donderdag niet eens echt op lette eigenlijk.. :S Gisteren lagen door het hele huis kadootjes van het aanrecht tot op mijn kussen tot op de wc! allemaal nijntje spulletjes voor de babykamer zo lief omdat we op de helft zijn! ( hij had natuurlijk nog iets goed te maken met die chocolade letter hahahaha) nee grapje maar zo leuk.. ik ben natuurlijk nog erg nerveus voor de echo die gaat komen.. zoals gezegd het is geen pretecho.. maar van de andere kant denk ik.. nee joh met herbie komt het helemaal goed! het voelt ook nog wel onwerkelijk dat je je kindje voelt.. iets in me laat het nog niet echt toe en beschermd mezelf zeg maar.. maar soms... schiet het me te binnen en word ik super emo bij het idee dat is .. ons.. kindje... toch wel een verwarrende tijd vind ik zo maar natuulijk heel mooi.. Ben ik weer aan het blaten he Smokey, ik ben ook superblij dat je je ei hebt! het is niet leuk de tijd die komt, ik zal iig vanaf nu weer fulltime voor je gaan duimen! nu mo tik er snel vandoor we moeten nog boodschappen halen en douchen en dan gaan doeiiii
Hey meiden, Butterfly wauw wat een enorme buik al haha mooi hoor!! Nijntje hoe was het vanmiddag met kamertjes kijken, al een idee op gedaan? Lijkt me super leuk om te doen Ele wat super lief van je mannetje al die cadeautjes leuk hoor en van nijntje is ook zo schattig Ele wanneer krijg je de echo? Kan me voorstellend dat je zo denkt, maar dat is echt nergens voor nodig..!!! Hier op het wachtbankje, voel me wel alleen hier zo op het wachtbankje Whahaha mannetje kwam vanmorgen thuis van boodschappen doen had ie het blad bruid en bruidegom voor me gekocht haha vond erg leuk dus zit met me neus tussen de bruidjurken momenteel vanavond lekker niks heerlijk
Smokey, dat is wel een hele leuke afleiding. Ik vond onze bruiloft zo super! en ook de voorbereidingen... Maar volgens mij heb ik dan wel iets gemist... Heeft ie je gevraagd? Wanneer is de dag?? Ele, wat lief van je mannetje!! En nijntje is natuurlijk helemaal te gek!! Mijn mannetje kwam vandaag thuis met een bos bloemen. Had ik verdiend zei hij... Wanneer heb je je 20-weken-echo?? All, kamertje kijken was weer erg leuk (en vermoeiend). Al blijven we nog bij ons eerste kamertje. Verder nog een leuk iets; de stucadoor komt a.s. zaterdag de muren op de babykamer glad maken. Is de toekomstige opa.... dus voor volgende week is de vloerbedekking eruit (willen laminaat) en is de toekomstige babykamer leeg. Dus kunnen we het kamertje net zo goed ook al gaan bestellen haha.... Fijne avond allemaal!! O ja, morgen ga ik even naar mn oma en daarna naar de stad om een cadeautje voor mn broertje te kopen. Weet dus niet of ik hier morgen veel ben....
haha nee niks gemist ben niet gevraagd dus al helemaal geen datum, moest wel lachen om deze actie van mannetje