2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Kunnen jullie me ook jullie inhoud van de vluchttas en luiertas eens geven? :) wil nml een idee hebben wat iedereen meeneemt XD en natuurlijk ook al een beetje kunnen shoppen voor dat wat we nodig hebben :)

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Jeetje zo kletsen jullie een dag niet en dan weer heel veel haha:)

Anouk je bent er ook weer gezellig, zo ver alweer jij bent al met de laatste weken bezig wat gaat de tijd snel:)

Hier gaat alles goed rustig afwachten, ik voel me prima niks aan het handje af en toe wat steekjes voel ik maar die voelde ik de vorige keer ook;) al wel twee dagen veel wit verlies dat had ik de vorige keer niet volgens mijn maar ja dat weet ik ook niet goed meer:) het is ook nog wel erg vroeg natuurlijk om wat te voelen.
    Deze weken zijn altijd het ergst dat lange wachten...maar heb gelukkig genoeg te doen dat scheelt.

Vanavond reageer ik weer even op jullie allemaal:)

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ik vond dat ook altijd moeilijk om echt in je buik te duwen om iets te voelen. Maar als ik dan weer zag hoe ze dat doen met een echo dan denk ik het kan totaal geen kwaad als je er met beleid een beetje in duwt.

Vluchttas:
    Hier mijn inhoud tot nu toe:
    - 3 pyama's (ivm mogelijk ks)
    - een setje kleding voor als je naar huis gaat
    - warme sokken
    - ondergoed
    - toiletspullen
    - sloffen
    - badjas
    - fototoestel
    - puzzelboekje (voor als je je verveelt of tijdens weeen of voor partner)
    - sultana's
    - 2 flesjes drinken
    - dextro energie
    - verzekeringspasje/ legitimatiebewijs/ trouwboekje (om kindje bij te laten schrijven)
    - klein geld (voor parkeren en voor iets te kopen in ziekenhuis eten voor man ofzo)

Luiertas:
    - 3 paar setjes kleding, mutsjes, sokjes, slofjes + warme omslagdoek
    - er zitten bij mij 3 luiers in
    - speentje (als je dat wil geven bij borstvoeding mag het in rpincipe de eerste tijd niet ivm speen tepelverwarring)
    - evt speciale voeding (in ziekenhuis hebben ze standaard voeding van bv nutrilon en friso maar als je een ander merk wil moet je je het zelf meenemen)
    - evt speciale verzorgingsproducten (weet niet wat ze in het ziekenhuis gebruiken)
    - maxicosi

Denk dat ik er zo ben haha Mocht ik nog ergens op komen dan meld ik het even.

4. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: je mag hier ook een dvd of muziek cd ofzo meenemen naar het ziekenhuis voor tijdens de weeen maar dat komt omdat we hier kraamsuites hebben dus extra luxe.

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    dank je wel marleen! een hele wastlijst vol, maar ik heb er ook wat aan :)
    ga het zo overnemen :) mijn mannetje wil perce dat ik al een tasje klaarmaak voor als er iets is hahaha wel lief :)

denk niet dat we hier cd's mee kunnen nemen, het is best primitief zoals ik het eerder gezien heb.. maar als het goed is krijgen we voor die tijd toch nog een rondleiding :)

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    smokey spannend he.. en het duurt ook gewoon veel te lang! 2 weken! hopelijk kunnen we je er ook een beetje doorheen slepen en heb je het zelf al erg druk :)

7. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja altijd handig een lijstje toch. Hier staat de tas ook al even klaar hoor voor het geval dat.

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    wat is het rustig weer hier :) vanmorgen zo'n drukte :):):)

9. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ik ben er nog haha

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    jeroen heeft zojuist voor me die magnesium tabletjes gekocht nu hopen dat het werkt tegen de krampen in mijn bovenbeen.

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik hoop het voor je, ik had er nog nooit van gehoord. maar dat heb ik al van zoveel niet hahaha..

heerlijk thuiswerken, ben de was aan het doen! is die ook gelijk gedaan straks! :)

12. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: dat lijkt me nu ook heerlijk thuis werken.
    Ik heb trouwens besloten van het weekend dat zodra ik bevallen ben ontslag neem bij deze werkgever en op zoek ga naar iets anders. Dit omdat ik geen zin heb in die lange reistijden en zo onregelmatig werken met de kleine.

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

smokey: dat lange wachten is idd altijd het ergst!we slepen je er wel doorheen meid!

ele: vind het echt super dat je de kleine al lekker voelt bewegen!Vorige week maakte je je nog zorgen,omdat je dacht niets te voelen.

Marleen: wat een beslissing heb je genomen zeg, dat is niet niets, vooral niet in deze periode.maar je hebt groot gelijk hoor!
    In zh in hoogeveen gebruikten ze toen zwitsal!Esther had een enorme droge huid, dus die kreeg een anders merk geloof ik!

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Hey marianne, net ff de buikfotos bekeken en die liegen er niet om hihi, bij mij net zo hoor, zal ze straks ff posten.

Vind het wel steeds zwaarder worden zeulen met zon bumper aan de voorkant, maar de buikband (ik heb hem van prenetal) helpt wel stukken, geeft echt wel stevigheid.

Ik ga in het zh bevallen, zet de remifentanil maar vast klaar ;)

Ele, ik heb me niet laten inenten, er is gewoon te weinig over bekend (ze vaccineren babys tot 6 mnd ook niet) en het is dan wel een theoretisch risico maar elk risico wil ik het liefst omzeilen, daarbij mocht ik ziek worden en er dreigt gevaar voor mij dan kunnen ze de baby halen omdat het levensvatbaar is, dus daarom besloten het niet te doen.
    En dat bewegen, dat was bij mji ook echt heel wisselend, maakte me ook druk als ik dan ff niets voelde en de volgende dag was ze weer druk aanwezig, maar zo'n zwangerschap blijft spannend, maak me nog steeds af en aan zorgen.

Ik heb wel al indalingsweeen gehad, tenminste ik denk dat dat het was, deed echt reuze zeer, twee tot drie uur behoorlijke pijn en dan ineens weg.

Vanavond partnerschapsgym, ben benieuwd samen puffen moet weer een nieuwe ervaring zijn hahahah

Gezellig om weer terug te zijn hoor!

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ik wil wel weer meteen gaan werken hoor! Maar ik wil gewoon niet zo ver weg van mijn kindje zijn. En het is zo onregelmatig werken. Soms zit ik 4 dagen thuis in de wacht te wachten op een bevalling en dan nog eens 8 dagen werken erachteraan. En het vervelende is dan dat ik ons kindje de 4 wacht dagen weg moet brengen en dan nog eens 8 dagen. (als ik in de wacht zit en ze bellen moet ik in 1 uur tijd bij het gezin zijn dus moet thuis binnen 15 minuten weg en heb geen tijd om ons kindje dan nog weg te brengen) Jeroen is dan wel de weekenden thuis maar toch de kleine moet dan teveel dagen achter elkaar naar de gastouder vind ik.

Ik heb wel het voordeel ben wel bij 2 organisaties hier in de regio aangenomen waar ik rvijwel direct na mijn verlof kan beginnen! Maar dat is dus wel weer dezelfde onregelmatigheid. Dus begin daar waarschijnlijk wel en kijk dan rond voor iets regelmatigers.
    Het voordeel is ook dat in de kraam zoveel banen zijn dat je nooit zonder werk komt te zitten! Bij eigenlijk elke organisatie kun je meteen aan het werk dit is dus omdat veel mensen ander werk kiezen ivm de onregelmatigheid.
    Dus ben wel voorzien van baan misschien niet meteen 10 weken na bevalling maar wel zowiezo de maand erop.

16. butterfly1984

Anouk: ik zal je foto's direct even bekijken als ze erop staan, kan me voorstellen dat het je ook zwaarder word, kan er zeer goed over mee praten,vandaag ook weer zo'n baaldag!
    heb ook al volgens mij indalingsweeen gehad, doet echt erg pijn he?Vandaag doet het me ook weer zo'n pijn en lopen is erg vervelend!
    moet snel vandoor, eten is klaar!

17. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly:
    Zojuist op het nieuws dat iedereen die de injectie voor de mex griep om wat voor reden dan ook niet gehad heeft mag in de week van 14 dec opnieuw een prik halen dus je akn met ester nog terecht!
    Is het gelukt met de geboortekaartjes?

18. butterfly1984

marleen: ja ik had het vanmiddag ook gehoord, maar lief dat je het hier nog even zegt!
    nee nog niet gelukt met kaartjes, want ik wist het kaartnummer niet en aangezien ik niet in de winkel zelf in de boeken mocht kijken, moesten we weer naar huis en zelf opzoeken!Denk er nu over om naar ander drukkerij te gaan, want vond het een enorme slecht service!!!!!

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: nou ja ze dat is slecht. Je mag toch wel gewoon in de boeken kijken! Dat hoort er toch bij! Misschien kun je ze ook wel gewoon via internet bestellen als je toch al weet welk kaartje je wil. Ons kaartje heb ik ook gevonden op internet en de prijzen waren hetzelfde. Ik heb toen gewoon op merknaam en kaartnummer gezocht.

20. butterfly1984

marleen: durf het niet goed aan om via internet te bestellen, als het allemaal niet goed gaat, heb ik de kaartjes te laat.

Share This Page