2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ja dan op zoek naar een andere drukkerij die ook dat merk kaartjes verkoopt. Wij hebben ze ook bij een drukkerij besteld waar we destijds ook trouwkaarten hebben gehaald. Is ook een eindje hier vandaan maar weten wel dat het goed gebeurd!

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

nou idd, zo zitten wij ook, de trouwkaarten en geboortekaarten hebben wij besteld in hoogeveen, maar nu zijn wij verhuisd en vind het niet erg handig om ze nu daar weg te bestellen, maar ik denk ik wel overna.
    ga eerst kijken of er hier in de buurt nog anderen zijn.
    wat waren bij jullie de drukkosten eigenlijk?
    In hoogeveen waren ze in de 30 euro destijds.

3. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik spit even de rekening van ons voor je uit:
    110 x 1,39 = 152,90 euro
    drukkosten = 45 euro
    tekst op voorkant van het kaartje: 15 euro
    tekst op en in kaartje in kleur: 25 euro
    Totaal: 237,90 euro

4. butterfly1984

marleen: dank je wel!
    110 kaarten, best veel zeg!
    Wij zijn maar de helft nodig...........
    wat leuk dat je het in kleur laat doen.

5. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ja we hebben veel familie en vrienden dus we komen echt aan die kaarten erg he eigenlijk als je het zo bekijkt haha.
    De tekst is in kleur dan he en voor op de kaart en in de binnenaknt hebben we dezelfde kleur. Ik vind zwart een beetje een harde kleur voor op een geborotekaatje vandaar dat we voor een andere kleur tekst hebben gekozen.

Maar schiet het al een beetje op met de babykamer?

Rustig hier trouwens vanavond haha alleen wij zijn druk aan de klets

6. butterfly1984

hahaha, ja idd rustig!
    wou gtst kijken, maar mannetje is film aan kijken op film1.
    ga zo wel grey's anatomy kijken, jij dan?
    met de babykamer schiet het op: de gordijnen hangen al, behangen is gedaan, de muursticker is tijdje geleden al besteld en zusje is bezig met schilderijtjes! en woensdag gaan we nieuw ledikantje en toebehoren ophalen voor esther en dan kan de andere ledikantje en commode naar de babykamer toe!
    Dus schiet op, alleen nog even de kleertjes uitzoeken en opnieuw weer even wassen.

7. butterfly1984

o ja, wij hebben niet zo heel erg veel kaartjes nodig, want we hebben geen contact met mannetjes familie

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hoi meiden,

Zou gisteravond bijlezen en tikken maar is niet gelukt verslaafd aan de wii super mario:D:D wat is dat een geweldig leuk spelletje vroeger was ik er al verslaafd aan en nu weer:) te leuk gewoon:)

Dus probeer vanvond weer bij te lezen;)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Sorry dat ik gistermiddga niet meer terug gekomen ben, maar mn schoonzusje kwam kletsen en toen hebben we veel te lang mario op de wii gedaan....

Marianne, wat belachelijk dat je bij die drukkerij niet even in de boeken mocht kijken! Is toch een kleine moeite voor hen om het boek te pakken als je ze al niet zelf kunt pakken (is bij ons het geval). Echt slechte service.

Anouk, gezellig dat je weer terug bent!! Ik ga zo in je album spieken...

Smokey, met mario kom jij de komende twee weken wel door!! Echt een super spel he? Ik ben nu aan het einde van wereld 3 en jij?

Ele, het lijkt me zo handig om thuis te werken. Al zal dat in het onderwijs erg lastig gaan... Ik zie het al voor me een klas kleuters in mn huis. Moet er niet aan denken....

Marleen, en werken de pilletjes?? Hoop het zo voor je!!

All, gisteravond even getennist en ik merk dat ik niet meer moet gaan enkelen... Dus dat doe ik dan niet meer.
    Verder ga ik zo lekker lunchen in de stad.
    En het leukste nieuws: 18 december kunnen we mini Nijntje weer zien!! Ik ben dan precies 17 weken en dan hebben we onze eerste pretecho!!

Fijne dag allemaal!!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nijntje wat gaaf 17 dec dat is het ook zo leuk hoor:)
    Ja zo leuk heb het gister voor het eerst gedaan maar ben net het 1e kasteel voorbij. Moest alleen al zo lachen om het muziekje en die beestjes die dan dat dansje doen geweldig:) echt een verslaving voor mij. Maar dan heb ik de komende 1,5 week ook even wat anders aan mijn hoofd hihi:D

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat dansje is inderdaad super leuk!! Alleen in het begin vergat ik dat weleens en ging het daarom mis....
    Heel veel plezier met Mario-en!!! Echt super dat ze dat spel opnieuw uitgebracht hebben!!

12. butterfly1984

nijn en ele:die dansjes zijn idd erg leuk!Wij zijn ook helemaal verslaafd, we zijn nu in wereld 6.Wordt echt pittig nu zeg!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wereld 6 al?? Ik vond 3 al zo lastig.....
    Ik ben benieuwd.... Even de droger leeghalen en dan maar weer oefenen hihi

Tot vanmiddag!!

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Nijn: moet zeggen heb vanacht geen kramp gehad maar weet dus niet of het toeval was of door de pilletjes.

Mario: ik heb hem besteld maar helaas nog niet binnen wie weet vandaag anders morgen hoop ik! Dan kan ik me tenminste ook vermaken vanuit bed haha

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Krijg net een vervelend telefoontje! Mijn vader is de laatste tijd nogal aan het kwakkelen met zijn gezondheid. Veel ziek ook al mex griep gehad enz.
    Nu was hij vanaf zaterdagavond al erg ziek en gaf zwart over! Niet normaal dacht ik. Daarnaast heeft hij hoge koorts. Gisteren ging het wel weer dus is hij gewoon gaan werken. Daar weer zo ziek geworden en dus naar huis heel de nacht ziek geweest! En vanmorgen is hij toch naar de huisarts geweest en die heeft hem direct doorgestuurd naar het zikenhuis! Hij moest daar om 10 uur zijn (bij de huisarts) ik hoorde maar niets. Nu belt hij net op vanuit het zieknhuis dat hij daar ligt aan alle toeters en bellen en dat hij veel onderzoeken krijgt vandaag ze denken aan een maagbloeding!

Nu baal ik zo dat ik zelf geen kant op kan. Nu ligt hij daar alleen in het ziekenhuis. Jeroen komt nu naar huis want ben best over de emmer zullen ook wel hormonen zijn maar toch. Maak me best druk.

Liefs Marleen

16. butterfly1984

marleen: jeetje zeg, wat een naar nieuws!
    Heel erg veel sterkte!!!!
    Kan me voorstellen dat je over de emmer bent, doe het maar rustig aan.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, doe inderdaad maar rustig aan. Heel goed dat Jeroen naar huis komt!
    Heel veel sterkte!!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, ik ben trouwens ook al in wereld 6 aangekomen. Je kunt vanuit wereld 3 met het kanon naar wereld 6. Maar ik wil wereld 3-4-5 ook doen. Langzaamaan opbouwen.... ;)

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,

bah ons internet deed het niet.. nu pas kan ik weer online :(
    wat is dat balen zeg! :(

Marleen getsie wat een rot nieuws zeg.. logisch dat je dan je mannetje bij je wilt hebben vooral als je zelf niet ernaartoe kunt.. hoe is het nu met hem? ben je al in het zh geweest?

hahaha jullie hebben allemaal mario besteld of al in huis! hahaha.. mijn mannetje zei ook gelijk dan bestel je hem toch? :):) zelf vind ik momenteel dat ik het even niet moet doen.. ik moet mijn studie afmaken waar ik geeneens tijd voor heb.. en ik ben al zo moe en futloos.. en wil nu liever de dingen even anders besteden.. maar het lijkt me wel steeds leuker vooral nu jullie het erover hebben! :):) veel plezier dames! :)

nijn wat leuk 17 dec! dat is wel eem heel mooi kerstkadootje :) kun je echo's inpakken met kerst hahaha :)
    en al over 2 weken en 2 dagen toch? :):)

Ik zit er sterk aan te denken om de 17e mijn laatst werkdag te maken.. ik merk dat ik zoals vandaag weer giga pijn heb na het autorijden en dat ik weer helemaal niks meer waard ben.. en de 17e begint de kerstvakantie en mijn mannetje is dan ook 2 weken vrij.. en wat moet ik nog op mijn werk? het is toch een aflopende zaak en de meeste clienten kunnen toch niet in de kerstvakantie dan zit ik dus echt letterlijk mijn tijd uit.. och ik weet het ook niet.... maar dit is hoe ik er nu over denk..

over 2 dagen de echo.. ben er nog niet zo veel mee bezig.. maar dat komt vast nog wel..

dag lieve meiden!!! dikke knuffel!

20. butterfly1984

Nijn: hoe heb je dat gedaan dan, vanuit 3 naar 6?
    Wij hebben dat nog helemaal niet uitgevonden met dat kanon.
    Dus alles hebben we netjes gehaald.....hahahaha.
    Vanavond als de kleine op bed ligt gaan we weer verder, maar het lijkt me erg moeilijk.
    Heb jij al levels gehaald dan in wereld 6?zo ja is het pittig?

Marleen, ben je inmiddels bij je vader geweest?
    Iig heel erg veel beterschap en hoop dat ie er snel weer bovenop is.

Ele, nog 2 dagen zeg!!!wat ongelooflijk spannend, geniet maar lekker van de echo.............is het super om te zien hoe groot ie nu geworden is!onvoorstelbaar gewoon.
    Ja wij hadden mario in huis op dag dat ie uitkwam, had besteld bij bol.com.

Morgen moet ik weer naar de vk toe, weet alleen niet hoelaat, moet ik nog even opzoeken, volgens mij tussen 2 en 3 smiddags.
    Dit is dus tevens de laatste keer bij de vk, daarna weer controles in zh bij de gyn.
    Dan kan ik iig mijn angsten uitspreken, want dat heeft bij de vk geen nut, want zij is er niet bij!!!
    Wij willen ook zeer zeker overleggen zodat ze mij niet overtijd laten lopen en dat ze uiteraard sneller ingrijpen als toen bij esther destijds!
    Dank god nog iedere dag op mijn blote knieën dat Esther lekker een gezond meisje is..................realiseer me echt dat het anders af had kunnen lopen!Gelukkig nu in ander zh, dus hoop dat ze naar mijn angsten luisteren en me begrijpen.
    Zie er nu best wel tegenop allemaal!

Vandaag nog even paar babypakjes gekocht, kon het niet laten, is allemaal zo schattig.Ook een ledikantlakentje gekocht, echt super leuk!
    En de muursticker is ook binnen gekomen.

Share This Page