2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Marianne, als je het eerste kasteel en het spookhuis haalt in wereld 3, kun je bij een kanon. En met dat kanon schiet je naar wereld 6. Daar heb ik nog geen levels gedaan. Ben netjes verder gegaan in wereld 3 en ben nu bij 4-4.
    Ik had hem ook bij bol.com besteld en had het spel dus ook binnen op de dag dat het uitkwam.

Marleen, al bij je vader geweest? Of al nieuws?? Hopelijk gaat het snel beter of kunnen ze hem snel helpen!

Ele, al over 2 dagen je echo! Helemaal super!!
    Ik denk dat het een heel goed idee is om de 17e als laatste werkdag te beschouwen. Het is inderdaad vakantie en je tijd uitzitten is ook niet iets waar je op zit te wachten. Heb je anders nog vrije dagen of zo?

All, onze echo van de 18e gaan we dus inderdaad mooi inpakken en zo vragen we de toekomstige peetouders of ze peetouders willen zijn.

Ik ben weer wii-en!!!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje jeetje dat is zeker geen goed nieuws, hoop dat het snel beter met hem gaat. Dikke knuffel.

Ele lekker eerder vrij nemen dan kan je lekker samen met mannetje genieten toch, zou ik ook doen:)

Butterfly succes morgen bij de vk. Leuk toch al die babypakjes:) wat voor een muusticker heb je gekocht?

Nijntje ik ga ook weer wiien haha zo leuk:)

Hier verder kleine steekjes krampjes maar de vorige keer had ik dat ook dus daar trek ik me niks van aan, wel 3 dagen al wit slijmverlies heb ik normaal volgens mijn niet, maar ja we wachten maar rustig af;)

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

nog 9 dagen smokey, een dikke week, klinkt alweer beter dan 2 weken :) heb jij je NOD op vrijdag dan? :)zou wel helemaal top zijn als dat zo zou zijn, dan euhh moet je wel zwanger zijn want dan verspring je net als ons elke vrijdag een week he? :):) *ele droomt verder* :)

marleen, ik maak me wel zorgen om je en je vader nu, vooral omdat je niet meer hier geweest bent.. Ik hoop straks goed nieuws van je te lezen..dikke knuffel!

Butterfly succes bij de vk straks, weer een mijlpaal! de laatste keer vk! :):) leuk die babyspulletjes! :) hoe heb jij trouwens het bedje opgemaakt? daar moet ik me echt nog eens in gaan verdiepen.. wat ik daarvoor nodig heb etc etc :)

Nijn! Jij vandaag vrij toch? en volgende week werken toch? :) Leuk dat jullie peetouders nemen.. wij doen dat niet.. dat is toch als je het kind doopt toch? en dan moet je ook namen van hun nemen toch? of zit ik er nu helemaal naast?

Anouk :) jij ook aan de wii hahaha of ben ik gelukkig niet de enige niet! :) wanneer moet jij weer op controle?

Hier weer een te lange nacht gehad met animal planet haha.. keimoe! nog steeds denk ik niet heel veel aan morgen, gelukkig, af en toe krijg ik nu de kriebels als ik in bed ga liggen en voel herbie niet schoppen.. ik heb er dus weer een nieuwe zorg bij hahahaa.. gelukkig doet de AS nog steeds wonderen :)
    vanavond gaan we naar de ikea :) en morgen heeft mannetje vrij :) heb er helemaal zni in :) ik moet nog vrij regelen voor morgen, maar zie er zo tegenop, ik heb mijn leidinggevende niet meer gezien of gesproken ik ga haar echt zo uit de weg.. bleh..

Dag allemaal zoals jan dehoop van rtl 4 ontbijt nieuws zojuist zei: een mooie dag! lol

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

goedenmorgen meiden,

Nijn en smokey: wij zijn nu in wereld 7, wat was wereld 6 een pittig level zeg, dacht eerst dat we sommige nooit gingen halen......hahahaha.

Marleen: hoe gaat het nu met jou en je vader?

Ele: Nog 1 dag, dan heb je je 20 weken echo!!!!
    Wat naar dat je een slechte nacht hebt gehad, ik heb voor het eerst weer een beetje goed geslapen, wel vaak draaien, maar dan sliep ik ook wel weer direct.
    Kan me voorstellen dat je haar wil ontlopen, zou ik ook het liefste doen.

Anouk: waar ben je?

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Zo ben ik weer wat een hectische dagen zeg!
    Gisteren toen jeroen thuis was zijn we direct naar den bosch gereden. Wat denk je belt mijn vader onderweg op dat hij naar huis mocht van het ziekenhuis:$:$ jeroen en ik allebei verbaasd! We toch doorgereden en naar mijn vader thuis gereden.
    Hij was nog steeds best ziek en uit de onderzoeken kwam dat hij een meerdere maagbloedingen had gehad en darmbloedingen! En dan naar huis gestuurd ik vond het maar niets. Volgende week zou hij extra onderzoeken krijgen. Hij had een tas medicijnen mee naar huis gekregen en daar moest hij het maar mee doen. Mijn vader zei dat het wel ging dus we zijn na een paar uur naar huis gegaan. De moeder van jeroen had voor ons eten gekookt dus konden daar aanschuiven. Jeroen moest 's avonds weer gewoon les geven. Dus begon om 6 uur weer.
    Om 18.15 belde mijn vader helemaal verward op hij had weer veel overgegeven en had hoge koorts en was echt verward. De dokter had nog gebeld die middag dat hij vanochtend al terug naar het ziekenhuis moest voor onderzoeken (ipv van volgende week dus) dat was uit de resultaten van de onderzoeken van vandaag gekomen. Dus het zit echt niet goed! Ik jeroen weer gebeld en die kwam vrij snel daarna weer naar huis. We onze spullen gepakt en weer naar mijn vader gereden ik had het er niets op dat hij alleen thuis zo ziek was. We hebben daar dus geslapen. Nou ja geslapen mijn vader was weer best ziek. Vanmorgen om 9.00 stonden we weer in het ziekenhuis heeft hij een maagonderzoek gehad, bloed geprikt en rontgen foto's laten maken en nu belt de arts morgen middag al op voor de uitslagen en nu hoe nu verder. Uit het onderzoek van vanmorgen kwam zowiezo dat hij meerdere maagbloedingen heeft gehad en dat heel zijn slokdarm ontstoken is. Dus dat is niet zo best. Hij heeft weer diverse andere medicijnen meegekregen.
    Hij voelde zich weer redelijk goed. Jeroen en ik zijn nu dus net thuis want jeroen heeft vanmiddag examens met zijn leerlingen dus moesten terug. Nu wachten we maar even af hoe het vandaag met hem gaat anders gaan we vanavond weer terug om daar te slapen. De zus van mijn vader ging er vanmiddag heen zodat hij niet alleen was.
    Nou ben dus benieuwd hoe dit af gaat lopen! Waarschijnlijk krijgt hij binnenkort een ok. Dus even afwachten maar ben nu dus helemaal gesloopt en in afwachtign wat er allemaal nog komen gaat!

Liefs Marleen

6. butterfly1984

Marleen: jeetje zeg, dat klinkt niet best!
    En raar dat hij naar huis moest hoor..............konden jullie er niets tegen inbrengen dan?
    Hoop dat alles goed afloopt met je vader, het is voor jou ook nu heel zwaar.
    Heel veel beterschap en een dikke knuffel.

All: vandaag naar de vk geweest voor de allerlaatste keer!
    Alles was dik in orde en hartslag lag rond de 148 p/m.
    Ze schat deze zwaarder als esther, en esther was iets meer dan 7 pond!Ook gehad over de angst van bevalling en ze heeft me een vrouwelijke gyn aangeraden en ze gaat daar ook een brief met uitleg heen sturen.Ook moeten we het zelf bespreken daar en zorgen dat het in het dossier komt, zodat we rustig de bevalling ingaan.En kijken wat het beste is, natuurlijk bevallen of ks!Nu volgende week donderdag voor eerst naar de gyn.

Liefs marianne

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Marleen, dat klinkt allemaal niet heel erg goed....
    Maar wat vreemd dat hij gisteren meteen were naar huis gestuurd werd.... Hopelijk zijn de bloedingen nu gestopt en kunnen ze de ontstoken slokdarm goed verhelpen...
    Heel veel sterkte!!! En super dat Jeroen nu zo vele bij jou/jullie is.
    Misschien een rare vraag: zijn jouw ouders gescheiden, omdat jouw vader nu alleen thuis is?

Ele, nee vandaag moest ik werken en morgen nog een dagje en dan ben ik vrijdag lekker vrij!!
    Jij alvast heel veel succes morgen en ik ben zo benieuwd....
    Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je schrikt als je Herbie nu niet elke dag voelt, maar je hoeft Herbie geloof ik pas rond de 30 weken elke dag te voelen, toch ervaren meiden?

Marianne, ik ben nu bij 4-4 en die krijg ik maar niet gehaald. Die stomme inktvissen..... Jullie al bij 7!!??

Smokey, op vrijdag testen en dan spring je, zoals Ele al zegt, elke week met ons mee. De vrijdag is de dag van dit topic (sorry, Marleen en Anouk)...

Fijne avond allemaal!!

O ja, vandaag was mijn klas voor het eerst sinds 3 weken weer compleet...

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: klopt mijn ouders zijn gescheiden mijn moeder woont hier in nijmegen en mijn vader vlakbij den bosch.
    Is ook heel vreemd dat hij naar huis mocht. Nu bel ik dus maar regelmatig hoe het gaat. Merk ik dat het minder gaat gaan we direct terug!

Marianne: fijn dat alles goed was bij de vk! EN hoop dat je een fijne gyn krijgt die je verhaal begrijpt.

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik heb mario ook in huis haha. Nou ben bij 1 en vind het al moeilijk haha kom er nog niet doorheen haha

10. butterfly1984

Nijn: het is idd pittig, maar word alleen maar moeilijker vinden wij!

Marleen: yeah!!!!Nu kun je ook mee praten over mario.
    Maar op 1e zicht een leuk spel?

O ja, de kleine was bezig met indalen zei ze!Daarom heb ik ook steeds zo'n pijn onderin hahahaha

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het gata inderdaad heel anders dan bij Mario vroeger... Maar oefening baart kunst....

Vergeet ik helemaal te reageren op Marianne. Weer een hoofdstukje afgesloten! Nu op naar de gyn!! Het komt nu echt snel dichterbij!!!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben ook weer even mario-en en daarna lasagna maken.
    Misschien tot vanavond en anders kom ik morgenavond even snel spieken naar Herbie!!!

13. butterfly1984

weet niet of wij nog gaan wiiien vanavond, op net5 komt hells kitchen.......

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    het is zeker een leuk spel. Maar moet nog even inkomen haha

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ben nu bij level 1 bij het kasteel. Maar kom er niet doorheen. Kan op een gegeven moment niet verder omhoog. Weet iemand wat ik nu moet doen?

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje dat is best spannend zeg, hopen dat ie snel weer opknapt en dat ze hem snel kunnen hepen.

Ele en nijntje haha jullie denken al wel heel ver vooruit maar volgende week vrijdag is de dag waarop ik ongi zou moeten worden, tenminste dan is het precies 14 dagen na mijn posi ovu test:) Maar jullie lopen wel heel hard van stapel nu hoor haha:D

Wii en helemaal geweldig :Dalleen gister en de avond ervoor voor slapen heb ik een paar uur gespeeld ben dan nog helemaal hyper op bed en slaap erg slecht dus vanavond maar een avondje minderen haha:)

Tot later

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

heel eevn snel, we hebben net een nieuwe bank gekocht ! :):) ik kom vanavond een terug om te reageren nu even heel druk..

Tot laters!!!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    daar ben ik weer! :)

verdorie marleen wat een klote nieuws van je pa.. gelukkig dat het na omstandigheden toch redelijk goed met hem gaat.. maar die stress er nu bij hebben bah.. heel veel sterke en succes voor nu.. je hebt de energie al zo hard nodig.. Dikke knuffel meis!

hahah leuk hoor jullie wiiers :p
    Heel veel plezier voor diegene die aan het marioen zijn! :)

marianne wat fijn dat het alles goed was bij de vk en dat ze een brief gaat schrijven.. heb je tenminste iemand die achter je staat en hoef je niet je hele verhaal weer te doen.. Wanneer ga je naar de gyno?

hier morgen dus de echo.. vandaag schrok ik best toen mensen me succes en plezier wensten (familie, vrienden, collegae) ik werd zo op de feiten gedrukt terwijl ik probeerde er niet mee bezig te zijn.. en ik merk dat ik het nu wel langzaam spannend ga vinden.. of eerder eng.. ik ga er niet vanuit dat er iets mis is.. zoals ik dat bij de echo's voor de 12w wel deed.. maar toch, morgen kan de pret gewoon over zijn en dat is zo eng..
    Van de andere kant kan ik me niet nog meer verheugen om ons kleine jochie te zien.. hoe groot zou hij nu zijn en hoe beweegt hij zich.. en beter nog, zien ze nog steeds dat hij ook echt een hij is :) daar verheug ik me op :) Hopelijk gaat morgen de dag snel! ik weet ook niet of ik meteen vanuit het zh naar huis ga, omdat we misschien zoals andere keren even langs (schoon)ouders gaan.. We zijn pas om kwart voor 3 aan de beurt ;( veel te laat! :):)
    ben ik weer aan het blaten he :) ik type echt te veel!

doeiii dames!

19. butterfly1984

Ben je er inmmiddels al uitgekomen?
    Welk kasteel bedoel je dan?die op de helft of op het eind?

20. butterfly1984

ele: heel erg veel plezier morgen!!!!!
    Hoe ziet jullie nieuwe bank eruit?

Deel Deze Pagina