Marleen, fijn dat het eerste gesprek goed ging. Vanavond lekker uiteten en dinsdag de sleutel van je nieuwe huisje. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Heb je ook echt verdiend!!! Hier heb ik vandaag nog niks bruins gespot... Maar nog steeds knallende koppijn, dus ik denk echt dat mijn ongi niet meer lang op zich laat wachten. Misschien word ik voor dag 60 wel ongi (zit nu op 55)... Hele fijne zaterdag!! Liefs, Nijn
Dank je wel voor jullie felicitaties, maar wat er nu allemaal gebeurd is, kan ik even niet bevatten. Gisteren dus ten huwelijk gevraagd en samen een weekendje weg. Nu moet ik zeggen dat mijn vriend wel van een biertje houdt en ik had moeten zien dat hij er aardig wat op had toen hij mij vroeg. Al met al.....ik heb van een aantal vrienden wat mmsjes gehad waarop hij dus met andere vrouwen staat en hoe hij erop staat!!! Hij is echt een flirter, maar je denkt dat jij toch de enige bent. Ik weet het allemaal even niet meer en ben nu dus ook naar huis gegaan. Wel samen met hem, maar we moeten hier even goed over praten. Die aanzoek was dus ook in een dronkenbui, want veel wist hij er niet meer van. En veel doet het hem ook niet, want hij heeft ook gezegd dat het anders vast nog wel eens komt. Ik weet het evenniet meer. Mijn ongi is ook al gestopt, snap het allemaal niet meer. En het is misschien beter als ik alles even goed overdenk en achter me laat. Sorry als ik even niet meer kom, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Liefs Tink
@Tink: wat vervelend voor je zeg. Wat drank al niet kan doen met mensen, ongelooflijk!! En dan zeg je ongesteldheid ook niet door. Kan goed begrijpen dat je van slag bent.....neem goed de tijd om alles goed op een rijtje te zetten. @Nijntje: duimen dat je ong snel doorzet. Anders zou ik als ik jou was Primolut gaan vragen bij de huisarts. Ik heb na het stoppen met de pil 8 maanden lang een onregelmatige cyclus gehad en toen na 2 kuren Primolut had ik een cyclus van 28 dagen. Ik wacht deze maand af en als mijn cyclus na de miskraam onregelmatig is, ga ik gelijk die kuur weer halen. @Marleen: fijn dat je een goed gevoel had bij het gesprek met de psycholoog. En nu je sleutel van je huisje, kan je gedachten wellicht even verzetten. Hier gaat alles goed. Als ik vanaf de miskraam reken, zou ik 11 mei weer ongesteld moeten worden. tenminste bij een regelmatige cyclus dan.
@ Tink, wat een kl#te situatie zeg!!! Ik snap heel goed dat je even wilt nadenken over alles... En hele dikke knuffel en hopelijk heb je alles goed op een rijtje, wat dat rijtje dan ook mag zijn. @ Vanes, ik heb aan de gyn ook gevraag dof er niks was om mijn ongi op te wekken, maar hij is daar niet zo'n voorstander van i.v.m. de hormonen. Als ik over 2-6 weken nog niet ongi ben, moet ik weer even contact opnemen. Maar ik heb goede hoop dat het nu niet meer lang gaat duren... Meiden, allemaal een hele fijne avond. Ik heb een feestje en morgen is het weer voetbaldag. Ik zal er dus pas maandag weer zijn. Liefs, Nijn
hoi allemaal, Mijn excuus dat ik de laatste dagen afwezig ben geweest, heb het nogal druk gehad. Wij hebben goed geklust dus hopen dat het nu raak is, maar als ik mijn eisprong nog moet krijgen, omdat ik een cyclus heb van 29a30 dagen dan moeten we nog even doorklussen. hahahahaha. @ tink: Een hele dikke knuffel vvoor jou. wat vreselijk zeg!!!Hoop dat het snel weer goed komt en je weer alles op een rijtje hebt. en dan ook nog je ongi gestopt,dat zal vast door je probleem komen. Liefs marianne
Weten jullie misschien of je zwanger kunt raken na een miskraam als je nog hcg in je lichaam hebt? Op Internet wordt door de 1 geschreven dat je niet zwanger kunt raken als je nog hcg in je lichaam hebt zitten en de andere zegt dat je juist extra vruchtbaar bent. Ik snap er niets meer van. Weten jullie dit? Alvast bedankt Vanes
hoi meiden sorry poos niet geweest druk, vrijdag avond feest gehad gister een verhuizing mee geholpen nu net weer thuis en helemaal kapot. @maia welkom, en veel sterkte met het verwerken van het verlies. @butterfly spannend hoor wanneer moet je nu weer ongi worden? @nijntje hoe gaat ie bij jou, je ongi al op gang gekomen? Wie is er eigenlijk met X factor uitgegaan, heb het niet gezien? @tinkerbell, meid wat vreselijk, denk er goed over na en praat goed met hem. heel veel succes meid, wat kl#te zeg!!! @marleentje, wat super dat je een fijn gesprek hebt gehad! Hoop dat je het straks een plaatsje kan geven allemaall. En de sleutel van jullie nieuwe huis, geweldig even wat anders aan je hoofd! Hier gaat alles wel goed eigenlijk, voel me prima de laatste tijd en weinig inzinkingen gelukkig. Over een paar dagen misschien mijn ei, dus we gaan de komende 14 dagen maar flink veel klussen haha Liefs
Oh sorry vanes vergeten maar volgens mijn kan je niet zwanger worden als je nog hgc in je lijf hebt. Heb je een test gedaan dat je weet dat er nog hgc in je zit?
@Smokey: Ik kwam vanmiddag bij het opruimen nog wat ovulatietesten tegen, dus ik dacht laat ik er eentje doen. Ben 1 april begonnen met bloeden en heb 13 april mijn miskraam gehad, dus dacht dat ik dan een dezer dagen mijn eisprong kan hebben. Nu gaf de test een 2e streep aan, net iets lichter dan de controlestreep. Het kan dus zijn dat mijn eisprong binnen 48 uur komt, maar het kan natuurlijk ook nog zijn dat de hormonen nog niet uit mijn lichaam zijn. Maar zoals ik net schreef, bij het ene bericht op Internet staat dat je niet zwanger kan raken als er nog hcg in je lichaam zit en bij het andere bericht staat dat je juist extra vruchtbaar bent. Maar goed, ik wacht wel af...........zal over een week nog eens zo'n test doen en kijk dan of het 2e streepje weg is. succes en veel plezier met klussen
@vanes heb je geen zwangerschapstest meer liggen dan kan je echt zien of het hcg uit je lijf is. Ik heb dat toen ook gedaan, als ie negatief is weer je zeker dat je er niks meer in je lijf zit. Maar een licht streepje met ovu test betekend toch echt klussen.... toch? of niet dan?? Gewoon lekker klussen zou ik zeggen dan. Veel plezier!! Liefs
Nee, heb geen zwangerschapstesten meer liggen, maar als je nog hcg in je lichaam hebt, kan je ovulatietest ook postief aangeven. Ik wacht wel een aantal daagjes en test dan nog even.
Even een kort berichtje van mij, want ik duik zo mijn bedje in. Heb zo'n hoofdpijn.... Hopelijk tekenen van een naderende ongi, want dat ben ik dus nog steeds niet.... Bij x-factor is Luigiano er uit. Hij stond in de sing off met Rachel, Fijne avond allemaal! Liefs, Nijn
@ smokey: als het goed is komt mijn ongi ongeveer op 2 of 3 mei. dus ben heel erg benieuwd. zal vast wel weer een teleurstelling worden, want ik word niet zo snel zwanger daar ben ik de afgelopen jaren wel achter gekomen, maar ik hoop op een wonder. @ tinkerbell: hoe is het nu met jou? @vanes: ik denk idd ook niet dat je zwanger kan worden als je nog hcg in je lichaam hebt. als je teststreep van je ovu test donkerder is al de controlestreep dat komt je ovu eraan. ja toch meiden?of zeg ik het nu net verkeerd om? Xfactor volg ik niet, maar het lijkt me wel leuk om te zien. zit nu lekker alleen op de bank, mannetje heeft nachtdienst. de kleine ligt nu lekker op bed te slapen, dus heb even lekker tijd voor mezelf. Liefs Marianne
Hoi dames, Hier gaat het langzaam aan beter met me. Ik krijg zelfs weer zin omk zwanger te worden terwijl ik vorige week helemaal in paniek raakte bij het idee weer ooit zwanger te moeten worden. Tinkerbell: wat een vervelende situatie zeg! Hoe gaat het nu met je? Vanes: de test streep moet inderdaad donderker zijn dan de controlestreep bij een ovu test. Dan pas komt je ei eraan. Ik heb 2 weken na mijn curretage een zwangerschapstest gedaan zodat ik zeker wist of mijn HCG uit mijn lichaam was. Dan kun je evrder. Nijntje: Hoe gaat het nu met je nog hoofdpijn? Al ongi? Butterfly: Ik weet hoe je je voelt. Als het al een wonder is als je zwanger raakt. Maar we gaan ervoor dat we beide binnenkort een goede zwangerschap zullen hebben! Liefs Marleen
Super Marleen, dat het al een stuk beter met je gaat! Over een tijdje heb je gewoon weer een positieve test in je handen!! Butterfly, heel veel succes met wachten!!! *duim, duim, duim* voor een positieve test aan het einde van de week! Hier nog steeds geen nieuws, nog steeds hoofdpijn (al is het wel minder) en nog steeds geen ongi (dag 57 alweer). Ik ga vanavond bij twe enichtjes kletsen, ik ben hier dus niet te vinden. Tot morgen!! Liefs, Nijn
Hai Meiden, nou, ik kom weer heel even langs om te vertellen hoe het gaat. Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Goed, hij heeft dus toegegeven dat hij inderdaad tijdens stapavonden weleens met andere vrouwen sjanst. (Ik hoor van anderen meer, maar ja, het word nu zo'n hij zei zij zeiden verhaal.) De reden dat hij mij ten huwelijk heeft gevraagd, is omdat hij het zo zielig vond voor mij na de miskraam. (ja, ik voelde me toen echt een heel stuk vrolijker!) En hij dacht dat hij mij hiermee kon opvrolijken. Hij wilde dat ik me weer ergens op kon verheugen. Maar ja, jullie begrijpen wel dat ik me nu dus even uit het veld geslagen voel en ik zie het met hem dus niet meer zitten. Sinds vandaag verblijf ik dus bij mijn ouders en kan hij het even flink bekijken. Wat zijn mannen varkens!!! Sorry als jullie wel lieve mannen hebben, maar degene waarvan ik dat een paar dagen geleden ook nog dacht is dat dus echt NIET. Ok, mijn ongi is dus helemaal wel en ik heb de gyn gebeld. Ook verteld dat ik nu dus een beetje mijn ongi verwacht en ik het even niet meer zie zitten. Ik wil graag duidelijkheid en volgens mij kan dat alleen nu even op dit gebied. Ik moet toch ergens vooruitgang boeken??? Goed, ik mag dus vrijdag langskomen en dan kijkt hij verder. Meiden, ik moet het allemal even laten bezinken. Het lijkt me ook beter om het hele zwanger word gebeuren wat te laten rusten. Dus ik kom voorlopig niet meer. Sorry! Tink
och jeetje tink, wat erg voor je meid. Weet niet of je dit nog leest, maar ik wil je voor de rest heel veel sterkte wensen, hoop dat je alles snel weer op een rijtje hebt. Kan me goed voorstellen dat je je mannetje het even lekker laat bekijken, je hebt groot gelijk. Vind het heel erg voor je. En qua je ongi hoop ik dat je vrijdag meer duidelijkheid hebt. en hoop je toch nog een te zien hier. Hoop dat jouw ongi er ook snel aan komt nijntje, is niet leuk meer om zolang te moeten wachten. Gelukkig gaat het met jou weer steeds iets beter marleen en heb je weer zin om zwanger te worden, klus er op los zou ik zeggen En hoe gaat het met jou smokey? Liefs Marianne En aan de rest: ik hoop idd dat ik een positest heb, maar ik reken er maar niet op hoe graag ik het ook wil, heb nu al zo vaak een teleurstelling gehad, ga maar hoelang. Maar toch hoop ik erop
Tink meid ik wil je heel veel succes wensen verder, en misschien mogen we je hier toch nog eens met goed nieuws tegen komen. @marleentje super dat je weer de goede kant op gaat!! @nijntje bij jou al vorderingen, hoop dat je ongi snel komt nu. @butterflf-all het gaat eigenlijk super met me voel me goed, en we klussen er lekker op los misschien overmorgen een ei, maar zal wel weer wat later zijn dus komende 14 dagen maar flink veel klussen haha Fijne dag allemaal Liefs
Tink heel veel sterkte de komende tijd!! En heel begrijpelijk dat je het zwanger-wroden op een laag pitje zet en hier dus niet meer te vinden bent. Ik wil ook weer gaan klussen tijdens mijn ei-preiode!!! Ik heb vanmorgen nog maar eens een zwangerschaps- en ovulatietest gedaan en beiden zo negatief als het maar zijn kan. Ik zit nu dus in een fase van helemaal niks.... Hopelijk komt mijn ongi snel, want dit trek ik ook niet veel langer meer, hoor.... Sorry voor mijn ego-berichtje.... Liefs, Nijn
Hallo allemaal, Heb dit onderwerp flink gevolgd toen ik vollop in mijn miskraam zit dat is nu weer ff geleden (begin maart), en kijk weer flink vooruit! Mijn cycles kwam gelukkig meteen weer opgang, niet zo vanzelfsprekend als ik het hier zo lees, dus ik heb geluk gehad. Gynacoloog had na curretage gezegd tussen de 6-8 weken (verloskundige zei 4-6) maar na precies 28 dagen was het zover, dus daar ben ik wel blij om. Ben deze maand druk aan het klussen geweest, en vandaag ontzettend misselijk, maar kan pas over een week testen, maar hou er rekening mee dat het phantomklachten kunnen zijn, je lichaam kan je flink voor de gek houden, daarnaast ben ik gister teruggekomen uit Mexico dus misschien is het wat anders hihihi. Hoop dat ik snel goed nieuws van iedereen voorbij zie komen!