2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    marianne: die op de helft haha Maar het is gelukt hoor ben nu bij 1-5 valt ook niet mee maar we hebben de tijd

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    licht beige leer :) echt een heerlijke relax bank :) we hebben al een oranje leren bank.. :) die we nu wegdoen is een dokerbruine stoffenbank met zo'n voeteneinde.. maar een kat.. en die kat.. altijd dezelfde kat.. op dezelfde bank.. zo vies.. en vandaar dat.. anders hadden we niet.. we twijfelen aan de kat. maar we kunnen niet.. want hij is een snoepje om te zien..
    ik ga eens een foto zoeken.. dan snappen jullie wat ik bedoel! :) die zet ik overigens op mijn hyves, want die kat is voor de mensen die mij kennen, collegae, familie en vrienden wel herkenbaar! :) maar dan snappen jullie waarom wij die kat niet weg kunnen doen... :X

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: gelukkig heb je die gehaald!Op naar de volgende levels.
    De 1e nacht droomde ik er gewoon van toen er het hadden gespeeld.........hahahaha.

Ele: ben erg benieuwd naar de foto's.........ook van je buikfoto's (waar blijven ze toch........hahahaha)
    Ik ben hier ook weleens erg kwaad op de katten, omdat ze best weleens wat slopen, maar wegdoen........zou het niet over mijn hart verkrijgen!

4. butterfly1984

o ja ele, volgende week donderdag voor eerst naar de gyn toe.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    precies hier kunnen we ze, nou ja die andere 2 zijn niet zo'n rotzakken, maar kunnen we hem ook niet wegdoen! het heeft ons al een bank gekost.. zucht..
    de buikfoto's is goed dat je het zegt, ik vergeet het iedere keer aan mannetje te vragen.. wil morgen sowieso nieuwe maken, lijkt me wel leuk op de dag van de echo ook een foto van de buik, de buitenkant! :)

ik zit ook hellskitchen te kijken, gaat er weer lekker aantoe!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen meiden! :)

D-day.. pff... ik heb denk ik in totaal 3 uur geslapen.. ik merk dat er heel veel spanningen nu zijn.. ik denk niet continu aan de echo, maar wel voel ik aan alles dat ik weer heel gespannen ben.. ik zit ok echt de tijd al sinds gisteren af te tellen.. nu nog 6 uur.. ik voel me echt heel emo.. ben ook wel heel nerveus om herbie te zien.. ons jochie.. maar die ondertoon of alles wel goed is, voert toch de boventoon.. dames die al langer zwanger zijn is dat herkenbaar? ik weet nog wel dat jullie toen de 20w echo hadden, maar niet dat jullie zo nerveus waren..

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja hoor heel herkenbar. Ik vond het super om ons mannetje te zien maar was ook heel bang. He toen ook amper geslapen en was bang dat er iets niet goed zou zijn omdat ik 3 keer heel hevig bloedverlies heb gehad in de zw. Dus helemaal herkenbaar. Ik kon ook pas echt genieten van de zw toen we dse 20 weken echo hadden gehad! Dus herken je gevoel helemaal!
    Nog een paar uur en dan heb je herbie weer gezien en je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed is weet ik is makkelijk gezegd maar anders maak je je jezelf helemaal gek. (deed ik ook hoor mezelf gek maken)

8. butterfly1984

ele: Maak je niet te druk, je zult zien dat het erg genieten is!
    Zo nerveus al jij bent, was ik niet hoor, ik was wel wat zenuwachtig, maar niet zo giga-erg!
    Probeer anders afleiding te zoeken, dan duurt tijd misschien ook niet zolang.

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    pff.. de tijd kruipt... over 2 uur gaan we... mannetje zei net ook al dat hij toch best gespannen was.. wat is het trouwens rustig hier vandaag! :)

marleen hoe is het met je vader?

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: sorry ben zo moe en veel pijn dat ik veel plat lig dus heb soms de puf niet om hier te zijn.
    Nog even ele en dan kunnen jullie van herbie genieten!
    Het is ook zo mooi om zo duidelijk je kindje te zien je ziet echt de niertjes, maag, bloedbanen enz heel bijzonder!
    Maar kan me je gevoel helemaal voorstellen je kunt pas genieten als je daar op dat bed ligt haha
    Hele veel plezier alvast en laat je straks wel iets weten hoe het was! Ben nieuwsgierig!

Met mijn vader nog hetzelfde. Hij belde vanmorgen dat hij wel goed had geslapen en vanmiddag rodn half twee word hij gebeld voor de uitslagen en hoe nu verder dus ben benieuwd!

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    hey meiden,

Ele zo nerveus kan me goed begrijpen hoor zou het ook niet kunnen houden dan. Maar je zult inderdaad zien dat het straks gewoon genieten wordt, ik duim voor je vanmiddag maar het komt echt goed:) zeker weten;) veel suc6

Marleentje ook spannend voor jou vanmiddag dat je vader de uitslag krijgt hoop dat het allemaal mee valt, trek je het zelf allemaal nog een beetje? Probeer lekker uit te rusten dikke knuffel voor jou!!

Hier gaar alles zijn gangetje nog steeds druk aan t wachten pff maar ben lekker bezig/druk dus tijd gaat best wel snel morgen nog een week:):)

Het is hier vandaag idd rustig

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik ben mezelf weer aan het gek maken om te gaan kijken naar de 1e zwangerschaps sympthomen al voor de 1000ste x dit jaar, weet dondersgoed wat er tussen staat, maar moet toch kijken stom he. Elke ronde voel ik wel wat weet echt niet meer wanneer het nu vals is of niet dus IK MOET HIER MEE STOPPEN:):) In mijn hoofd zit ik al weer te denken kan best eerder gaan testen maandag ofzo...;) hmm zucht

Dus ga nu maar gewoon de was doen en lekker paardrijden weg met die gedachtes.... ik moet andere dingen doen!

ciao

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Mijn vader belde net die had de uitslagen van de onderzoeken. En is zijn dus maag- darmbloedingen en een ontstoken slokdarm. Hij moet nu met de medicijnen verder gaan en voor maandag duidelijke verbetering zien anders moet hij terug. Verder konden ze nu niets doen. Vreemd verhaal maar goed. Hij moet rust houden en mag dus niet meer gaan werken dit vind hij wel jammer omdat aanstaande wo zijn laatste dag was hij heeft ontslag gekregen nu gaat hij als het gaat alleen op de koffie op zijn werk en weer terug.

smokey: moeilijk he om je niet gek te maken elke maand! Ik had dat toen ook heb me ook 2,5 jaar helemaal gek gemaakt met symptomen zoeken enz.
    Nog een paar dagen en je weet eindelijk meer!

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Het is te hopen dat de medicijnen goed en snel aanslaan dan. en dat ie snel weer op de been is. Wat vervelend dat ie ook nog ontslagen is.

Hoe zou het nu met ele gaan denk dat ze nu aan de beurt is, kan ze alle spanning achter zich laten en heerlijk gaan genieten.

Hoe gaat het met de rest van de meiden??
    Allemaal druk aan het wii-en:):D...?

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: nou hoop dat ze ervan kan genieten. Het is ook zo bijzonder om zo naar je kindje te kijken maar ook zo spannend en ik vond het zelfs gewoon eng om te horen wat ze zeggen of alle wel goed is. Er zal straks een hele zorg van haar schouders vallen en kan het echte genieten beginnen voor haar!

Ik denk inderdaad dat iedereen aan het wii en is haha. Nijn is trouwens aan het werk op donderdag.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    ok allemaal druk druk dus, ik ga even boodschappen doen en kom vanavond nog een keer langs om te kijken hoe het met ele gegaan is. doei doei

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: hoe was de echo? Ben benieuwd wat je er van vond?

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ele, en, en, en hoe was het?? Ik snel kijken, maar nog geen nieuws...

Marleen, hopelijk slaan de medicijnen aan!! Heeft hij verder nog zwart overgegeven?

Marianne, volg donderdag naar de gyn. Spannend! Het laatste stukje van het 'traject' wordt ingezet!!

Smoeky, ik herken het ook. Het 10000x kijken wat de symptomen zijn en of dat misschien overeenkomt. Mijn mannetje zei altijd: "volgens mij is alles een symptoom." Kortom iedereen voelt iets anders, maar nogmaals ik herken het zo....

All, vandaag een drukke dag gehad. Sinterklaas kwam op school en in de klas. Verder ben ik helemaal niet lekker en had vanmiddag ook wat verhoging (nu is het weer verdwenen) en ben super verkouden, hoest, heb keelpijn en hoofdpijn. Erg fijn dus. NOT
    Ik duik vanavond vroeg mn bedje in en dan hoop ik jullie morgen weer fris en fruitig gezelschap te kunnen houden! Ja, want morgen ben ik vrij!! Ik heb dus lekker lang weekend!!!

Fijne avond

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nog geen nieuws van ele, ik ben benieuwd. Maar ze zou nog langs haar schoon en ouders langs gaan dus we moeten nog even wachten;)

Nijntje wat leuk Sinterklaas op school alle kinderen helemaal hyper haha ga maar lekker vroeg onder de wol, niet ziek worden!

Wii ik kom wereld 2 niet door :x vind moeilijk pff haha af en toe even een pauze inlassen :)

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: wereld 2 is ook moeilijk ben nu in wereld 3 wereld 2 heb ik ook gehaald door luigi die een level na 8 keer overneemt als je dat wil en dan kom je toch verder. Anders was ik daar nu ook nog bezig hoor haha

Deel Deze Pagina