2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik heb luigi ook al een keer gebruikt en zelfs dan lukt het niet:( Ik kom de 1e twee veldjes al met pijn en moeite door hahah en bij het veld waar het helemaal donker is ga ik nu elke keer op het eind af maar we blijven proberen;)

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    maar als luigi het doet dan hoef je dat level niet meer perse te spelen je kunt dan gewoon verder naar een volgend level.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Ele: hoe was de echo?

Marleen en smokey, wat is dat precies met luigi?Ik ken dat helemaal niet, wij doen met z'n 2en en dan zit je ook met beide in zelfde level!

Nijn: heel veel beterschap!Hoop dat je niet nog zieker word!
    dikke knuffel.

Marleen: heel veel beterschap met je vader!

weet niet of ik het gezegd had, maar de beeb was al iets ingedaald!

4. butterfly1984

heey ele is online, ben benieuwd

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jajajaja!!! ik ben er weer! heb alles snel terug gelezen, wat lief dat jullie zo aan me gedacht hebben! :):)
    maar wil even kort reageren, ben zo moe, veel te weinig geslapen en veel te veel gepiekerd en.. :):) en.. ALLES IS GOED! :)

We hebben niet echt van de echo kunnen genieten omdat ze al in tijdnood was en ze dus alles puntgewijs en snel doornaam.. het gezichtje heb ik dus niet eens goed gezien :) maar alles was goed! en dat is natuurlijk veel belangrijker! hij had wel net geplast haha zodat zijn blaasje leeg was, maar dat maakte niet uit zei ze.. en voor de rest zag het goed uit, geen open ruggetje of hazenlip.. navelstreng had 3 vaten.. etc etc.. echt wel eng als ze zo alles naloopt..
    maar uiteindelijk zag alles er keurig uit! en we hebben nog eens duidelijk kunnen zien dat we een jochie krijgen! :)
    Hij is overigens nu al 23cm en weegt 384 gram!!! :):)

Ik ben er morgenvroeg weer!morgen krijg ik bezoek van mijn lieve vriendinnetje en moetik smorgens naar de fysio! maar hoop daarvoor nog te kunnen reageren! :):)

dag lieve meiden en dank jullie wel voor jullie steun! *knuf*

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: geniet ervan!! Fijn dat alles goed was. Nu kun je echt gaan genieten van je zwangerschap!

Butterfly: dat had je inderdaad al gezegd van het indalen.

Luigi: als je een level geloof ik acht keer geprobeerd hebt zonder uit te spelen en je opennt dat zelfde level weer dan kun je meteen in het begin tegen een groen vierkant met een vraagteken springen en dan speelt luigi heel dat level voor je af. Daarna kun je kiezen of je het zelf nogmaals probeert of dat je door gaat naar het volgende level. Dat level heb je dan gehaald door luigi. Ik speel altijd alleen jeroen vind er niets aan dus weet niet of je dat ook kunt als je met 2 spelers speelt.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ook al een flinkerd haha je bent nu toch 20 weken en 6 dagen? ons ukkie woog met precies 20 weken 375 gram en was een flinke haha

8. butterfly1984

dacht dat de kleine een klein stukje was ingedaald, maar in de formulieren die ik vandaag kreeg toegestuurd van de vk voor de gyn, stond in dat het hoofdje al flink was ingedaald!!!:$
    Gelukkig..........vandaar die pijn onderin.:)

Wij zijn nu over de helft in wereld 7......echt erg moeilijk hoor!:)

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #3009 Elegance, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
    hallo mario meiden! :)
    haha

Nijn geniet van je vrije dag, hopelijk ben je niet ziek geworden..

marleen, toch wel een beetje gerustgesteld ivm je vader? hopelijk lost de medictaie het probleem op.. maar wat balen dat hij ontslag gekregen heeft.. dat is dus niet zo best.. kan hij daar een beetje mee omgaan?

Smokey, je zit op de helft!!! van die veel te lang durende wachtweken! nog maar 7 dagen! :):) ben zo benieuwd naar volgende week! *gelooft nog steeds heilig in de pendel* haha
    hoe is het met de afscheiding en de kwaaltjes? :)

Anouk waar ben je? :)

Butterfly, iedereen ondertussen bij jou weer beter? Wat gaaf dat hij is ingedaald he! de laatste loodjes zijn bij jou dus ook begonnen!! :)

En natuurlijk Nijntje gefeliciteerd met je 15 weken! tjonge jonge jonge dat is geen prulleke meer he! :) dat is al een echte beeb! :)
    Butterfly gefeliciteerd met je 34 weken, nog 3 te gaan!
    marleen jij ook vandaag gefelicteerd haha, weet echt niet hoeveel weken dan, 34 of toch 35 vorige week zat ik ok al mis, je banner staat ook nog steeds op 33.4 :)

hier dus gisteren een best hectische dag voor mijn gevoel.. ook dan merk je weer hoe snel je lichaam acheruit gaat.. zo kapot na een middagje ziekenhuis.. ik was zo moe dat ik vanacht nauwelijks kon slapen!
    Marleen ze heeft me een tabel laten zien over het gewicht en de lengte, herbie zit helemaal op schema, haar telling kwam uit op 15 april 23:59 uur hahaha.. die tijd daar maakte ze een grapje mee :) maar het ideale gewicht en ideale lengte :) zo als het er nu uitzag was echt alles perfect! :) wel gek dat ze de jouwe toen al een stevige noemde.. XD
    Moest ook weer bloedprikken, en omdat alles zo was uitgelopen was het priklab dicht en moest ik in een van de verloskamers.. jajaja, hoe kun je jezelf een trauma kweken haha, en moest ik daarwachten op iemand die kwam prikken.. en mijn angst om te prikken is al zo erg dat echt geen pretje was.. ze prikte echt mis.. en ik heb nog nooit zoveel pijn gehad bij het prikken, mijn mannie heeft er ook iets van gezegd, ik heb niet gekeken maar hij zei dat ze met die naald in mijn arm aan het draaien was.. het deed echt pijn.. heb nu echt een blauwe plek rondom.. komen we thuis hebben de ze voicemail ingesproken, dat ze een buisje vergeten is! en moet ik vandaag weer terug.. maar dan toch echt in het priklab! en wat zie ik er tegenop zeg!
    Moet ook echt eerlijk zeggen ik heb totaal niet genoten van de echo het ging zo snel en door al het gezoom en gemeet, lag ik daar op hete kolen.. en ze was al te laat en moest alles dus snel doen.. gelukkig gaan we met 26w weer een pretecho maken!:)
    en met 30w krijg ik dus toch een echo, zoals ik al eerder zei, zou je dit vergoed moeten krijgen maar moet je er zelf dus achteraan en wil niet iedereen die geven.. de gyno zei dat ook meteen, ja hoor als je die wilt krijg je die.. maar de meesten doen dat niet haha joehoe dus met 30w nog een echo! :):)
    en dan nog iets, als jullie nog wel door willen lezen haha. ik mag me per direct ziek melden, omdat ze autorijden ook niet meer verstandig vind! natuurlijk vind ik dat eng, durf ik niet, denk ik alleen maar, maar ik moet nog zoveel! etc etc.. maar van de andere kant.. amehoela! moet er vandaaag dus nog eens goed overna denken en zometeen fyio!

nu stop ik echt!
    *duimt verder voor smokey*

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Ele, wat ontzettend goednieuws zeg!! Herbie doet het helemaal goed! Alles is in orde!!
    Ik dacht vanmorgen nog aan je, nog 2 weekjes werken en dan begint de kerstvakantie, maar nu zou ik mezelf als ik jou was toch ziek melden. Je doet het niet uit jezelf en je kiest er niet zelf voor. En uiteindelijk heeft jouw werkgever ook niet voor jou gekozen.... Ik zou het wel weten!!! Kun je lekker elke dag hier meekletsen en nu al, ipv januari, beginnen aan de babykamer. hihi

Smokey, nog één week.... *duimt met Ele mee voor een goede pendel!!*

Ele, proficiat met de 21 weken!!
    Marianne, proficiat met de 34 weken!!
    Smokey proficiat met de 3 weken!!

Ik ken Luigi ook. Maar vaak lukt het me nadat ik Luigi gezien heb zelf. Geen idee waarom, net alsof de andere mij dan met rust laten.
    Ik heb pas met mn schoonzusje samen gespeeld, mannetje vindt er niks aan, en toen kregen we geen luigi. Dus ik denk dat die alleen maar komt als je alleen bent.

All, heb vannacht redelijk geslapen. Werd regelmatig wakkeer van het hoesten en de hoofdpijn... Ga zo even Anta Flu o.i.d. halen en dan verder rustig aan vandaag. Ik ben blij dat ik vrij ben....
    Of ik hier dus veel zal zijn vandaag, dat weet ik niet....

Liefs, Nijn

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Nou hier weer een mega ellendige nacht gehad ben helemaal gesloopt. Heb het gisteren nog 23.45 zien worden op de klok en om 01.45 werd ik wakkker om naar de wc te gaan en de tijd daartussen is het enige dta ik geslapen heb. Ben dus echt brak nu!
    Ik kan gewoon niet meer liggen van de pijn! Weet me dan geen raad heb bijna heel de nacht op de bank gezeten.

Ele: ja volgens mij houd iedereen er een ander lijstje op na. Want in het topic gewicht bij 33 weken zw heeft ook iedereen andere gewichten en bij de een is dat goed en de ander loopt metzelfde gewicht bijna 3 weken voor! Dus heel vreemd allemaal. Maar het zal wel goed zijn maak me er niet druk om.
    Ik was natuurlijk met zelfde gewicht wel 6 dagen korter zwanger dus dan kan hij wel een weekje voorgelopen hebben op jou maar toch iedereen zegt andere dingen. We gaan er gewoon vanuit dat het mooi op schema ligt.

Ele: prikken succes vandaag balen is dat he als het niet goed gaat. Ik ben zelf niet abng voor prikken maar ik ben amper te prikken is altijd een probleem vaak moeten er meerder mensen aan te pas komen om me goed te prikken dus ken het gevoel van misprikken en draaien met de naald je word dan echt akelig van de pijn. Mij prikken ze nu altijd in mijn bovenarm vreemde onlogische plek maar dan lukt het vaak beter.

Ele: als ik jou was zou ik aan mezelf denken en lekker ziek melden en niet meer gaan werken! Jullie zijn het belangrijkste! EN je voelt je waarschijnlijk als je helemaal thuis bent een stuk beter! Minder moe, minder pijn omdat je zelf je dag kan indelen dus ik zou zeggen geniet ervan en blijf lekker thuis die laatste weken!

Nijn: geniet lekker van je vrije dag! En hopen dat de anti flu een beetje verzachtend werkt!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele super dat alles goed was:)

Even snel vanaf mijn werk wat zeggen.

heb toch wel een aantal kwaaltjes hoor veel wit verlies krampjes en steekjes anders als vorige maand volgens mijn, wil me zelf niet gek maken maar gevoel is best een beetje posi vandaag:):)

Kom vanmiddag weer druk hier ciao

13. butterfly1984

hoi hoi meiden,

Ele, hoe is het prikken gegaan vandaag?
    Wat een ellende zeg dat ze steeds mis hebben geprikt.
    Mij prikken ze ook altijd op 1 plek, want anders krijg ik ook mega blauwe plekken, niet normaal!
    Wat jammer dat je niet zo hebt genoten van de 20 weken echo, maar je krijgt dus nu nog 2 echo's? Een leuk goedmakertje toch?

Marleen, wat naar dat je weer zo slecht hebt geslapen, hopen dat je vanmiddag nog wat slaap hebt ingehaald.

Smokey, net zoals vandaag lekker positief blijven, nog een weekje afwachten!

Nijn, hoe voe je je nu?Helpt de anti flu een beetje?
    Lekkere snoepjes zijn dat he?vind de blauwe het lekkerst en daarna die met oranje papiertjes.

Hoever zijn jullie met mario meiden?
    Wij gaan vanavond weer verder denk ik!

Mannetje had zich weer beter gemeld, hij zou dus 3 nachten moeten werken!Belt hij op, zijn zijn nachten weggegeven!!!!!
    Dus er word een paar 100 euro's door de neus geboord, terwijl hij al zooooooo weinig uur heeft!!!!!!!!!
    We zijn echt pissed!!!!!

Hoop dat ik volgende week ook een echo krijg als we naar de gyn gaan.In hoogeveen kregen we dat altijd wel, dus ben benieuwd.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, balen dat je weer zo'n slechte nacht gehad hebt...
    Hoe is het met je vader??

Smokey, helemaal goed!! Positieve gedachten helpen altijd!!

Marianne, wat ontzetten slecht van je mannetjes werk om de nachten al bij voorbaat weg te doen.
    Ik heb net die vervelende level 4-4 (met die inktvissen) gehaald en ben nu bij het laatste kasteel van wereld 5. Nu even lekker lezen op de bank.

Verder voel ik me vandaag gelukkig al weer wat beter. Heb een sapje gekocht en een lekkere fruitsalade die ik zo ga eten...
    Wel blijft mn hoofdpijn hangen.... grrr

15. butterfly1984

nijn: dan schiet jij ook al erg hard op zeg, nu al bij laatste kasteel van wereld 5!!!!
    Vind je het ook steeds pittiger worden?
    Wereld 6 is met allemaal kanonnen, echt erg fijn!hahahaha

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    wereld 5 ging op zich best lekker. En ik kwam met mn laatste leven, klein bij die baas aan. Die had ik toen bijna gehaald. En toen moest ik weer een aantal levels, 5-4 en 5-5, opnieuw doen en daar had ik geen zin in...

17. butterfly1984

nijn: dat is dan wel balen zeg! dat is toch die wereld met die doorns allemaal, die dan in de weg zitten, zodat je er dan niet langs kan?

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    yep, die wereld....

Even iets heel anders, ik las net een discussie over wel/geen aurosleep matrasje.
    Wij willen misschien morgen de babykamer gaan bestellen en dan ook maar meteen het matrasje er bij bestellen. Wat voor een matrasje hebben jullie en waarom??

19. butterfly1984

wij hebben geen aerosleep matras, omdat wij dit simpelweg niet nodig vonden!Wij hebben ons goed laten informeren en hebben bij baby-dump een matras gekocht van 80 euro.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38

Ik lig hier helemaal in een deuk!!! whahahahaha smokey 3 weken whahahaah die is echt goed nijn en die houden we erin hoor! :):):) en zo te horen klinkt het goed zeg smokey :):) spannend spannend, wanneer ga je testen? :p:p

Het bloedprikken ging wel ok, natuurlijk wel heel bang maar het deed geen pijn. ze prikten in mijn pols omdat mijn arm zo blauw is..

over dat matrasje heb ik idd ook geen verstand, ik vraag me zelfs af wat een aerosleep matras is? :D

bah wat stom,ik ben opeens alles kwijt wat ik gelezen heb hahaha.. ow echt stom.. ik ga ook even een dutje doen nu, was een erg drukke dag, erg gezellig :) maar ben helemaal gesloopt :)
    misschien nog tot strakkies! anders tot morgen!

Deel Deze Pagina