2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele jeetje in je pols prikken dat lijkt me pas eng, ik ben in mijn leven al zo vaak geprikt dat maakt mij niet zo veel meer uit eigenlijk;)
    Ja die nijn ik moest ook wel lachen maar ze loopt nog iets te hard van stapel:)

Testen ik twijfel, ik heb er nog 4 liggen:$ dus kan best een vroeg testje er van de week op los gooien toch?
    Vanaf nu kan ik in principe elke dag ongi worden, dus misschien maandag wel de 1e! Want vinden jullie er van, anders liggen die testen ook maar onder een laag stof;) ik had er 3 bij de ovu testen gekregen geloof ik en ik heb er nog 1.

Net weer wii gedaan wat is dat moeilijk zeg, nu in wereld 2 weer met behulp van luigi 1e kasteel door gekomen. Maar ik wil veels te snel gaan ik moet rustig doen de tijd er voor nemen, maar ik wil zo snel mogelijk door dat veld heen en ja dan gaat het wel vaak mis haha:)

Aerosleep matras ook nog nooit van gehoord.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

Nou wij zijn in wereld 8 bij 1e kasteel, het kost heel wat bloed, zweet en tranen.........hahaha, ik bedoel natuurlijk heleboel levens!!!!Je hebt echt doorzettingsvermogen nodig zeg!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Gisteren helaas niet meer geslapen! Vanacht weer 4 uur geslapen dus nog steeds lekker brak.

Mijn vader: helaas nog hetzelfde dus maandag staan we denk ik weer in het ziekenhuis. Gaan vanmiddag nog even naar hem toe.

Nijn: we hebben wel gekozen voor een aerosleep omdta ik er zelf een veel veiliger idee bij heb. Omdat het meer ademt en als een kindje spuugt ofzo lootp het weg en ligt het kidn niet in zijn eigen spuug zoals met alleen een matras. Ik heb gemerkt door mijn werk dat het toch daarom ook een voordeel is. En wij adviseren het zelf ivm een kleinere kans op wiegendood omdat als een kindje op de buik draait gewoon kan ademen en met alleen een matrasje niet. En dat vind ik persoonlijk reden genoeg maar ieder maakt daar een eigen keus in. Ik slaap dan zelf prettiger met dat idee!

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: wij hebben een matras van 100 euro maar toch een aerosleep erop. Omdat het niet uitmaakt welk matras je hebt geen enkel matras ademt namelijk als je op je buik draait en je hoofd zo laat liggen ligt je hoofd in het matras dus kan niet ademen. En dat vidn ik juist zo eng. Maar zo zie je maar dat iedereen er anders over denkt. Iedereeen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: een aerosleep is een los dekje wat je op het matras legt wat een soort honigraat structuur heeft en dus ademt en vloeistoffen doorlaat zodat een kindje niet in zijn eigen spuug overgeefsel ligt. Spannend wel of niet testen is ook moeilijk he!

Wii: ik heb gisteren niets meer gedaan en dit weekend denk ik ook niet.
    Ben nu bij world 3 level weet ik zo even niet meer haha

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Sorry, na mijn vraag niet meer hier geweest...
    Thnx voor jullie antwoorden op wel/geen aerosleep.... Ik denk dat wij wel voor een aerosleep gaan, maar gewoon vanuit gevoel.

Vandaag trouwens geen babykamer bestellen, Zijn nog even in een adere winkel geweest.

Smokey, ik was altijd een vroege tester, dus tja... mijn antwoord weet je denk ik al.... Het klinkt in ieder geval erg spannend....

Marleen, balen dat de situatie van je vader niet verbeterd... Sterkte!!

Marianne, ik ben nu in 6-3, dus het begint al iets te worden....

Ele, hoe is het met jou? Al helemaal bijgekomen van het goede nieuws?

Anouk, were are you???

Meiden een hele fijne 5 december!!! Wij gaan vanavond lekker eten bij mijn s-ouders.

Liefs, NIjn

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Wat is het rustig hier zeg, allemaal aan het uitrusten van Sinterklaas:)!

Nou het posi tjakaa gevoel is hier al weer weg helaas gister en vandaag nergens meer last van, was vorige keer ook laatste week voor ongi waren de klachtjes ook in 1x weg dus waarschijnlijk zal deze ronde het niet worden. Dus ga ook maar niet eerder testen. En wacht rustig af tot vrijdag tenzij het het gevoel weer helemaal terug komt natuurlijk;)

Ga zo na tuincentrum kerstboom kopen en al opzetten hihi wel vroeg maar zo leuk:):D

Tot later

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hehe het is idd heel rustig :)

smokey, ook die dagen horen bij het wachtbankje helaas.. maar ik blijf duimen hoor! dwie weet wie weet wat sint je stiekem heeft achtergelaten.. :):):)

hier ook helemaal ongeduldig.. ik was zoveel bezig met herbie afgelopen week en gezien hoe hij groeit etc etc.. dat het einde opeens heel ver weg lijkt.. je zit dan hoe dan ook over de helft en ik stel me voor hoe snel gingen de afgelopen 20 weken.. en dan zakt de moed me in de schoenen hahaha.. is dat ook herkenbaar of?
    morgen is D-day ik ga me ziekmelden.. durf niet, weet niet waar ik bang voor ben.. maar ben keinerveus! iemand die morgen online is en me emorionele steun kan bieden hahaha..

zo ben in bad! :) dag lieve meiden!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Zo ben ik weer een druk weekend gehad hier. Vandaag sinterklaas bij mijn moeder en de zus van mijn mannetje was jarig dus lekker druk.

Ele: ik herken het helemaal de tijd vliegt! Super dat je de knoop doorgehakt hebt en lekker thuis blijft vanaf morgen! Ik ben er om je te steunen hoor meid! Gooi al je emoties en angsten oevrboord en morgen gewoon bellen je staat in je recht! Je zult merken dat je dan nog veel meer van de kleine en heel de zwangerschap kan genieten!!! Succes en alvast een dikke knuffel voor het bel moment!!!!

Smokey: heel begrijpelijk had dat ook elke maand voor de nod dat de moed me weer in mijn schoenen zakte maar je weet nooit!! Probeer positief te blijven! ook voor jou een dikke knuffel!!!

Nijn: voor ons eigen gevoel hebben we ook voor de aerosleep gekozen gewoon omdat ik dan zelf met een gerust hart de kleine kan laten slapen. Hoe voel je je verder nu tijdens de zw?

Anouk 3tulpje en butterfly: hoe gaat het met jullie?

Het gaat trouwens beter met mijn vader is niet meer echt zo ziek en slaapt weer goed de dus de medicatie slaat gelukkig aan!!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele morgen als je wakkker bent meteen die telefoon pakken en bellen:) je zal zien hoe opgelucht je bent als je de telefoon weer neerlegd. Dan denk je yes mooi geregeld....dus gewoon doen;)

Marleentje wat goed om te horen dat het beter gaat met je vader geweldig. Nog leuke cadeutjes gehad van Sinterklaas?

tot morgen.

11. butterfly1984

hoi hoi allemaal:

nijn: leuk weekend gehad?

Smokey: probeer positief te blijven ook al is het nog zo moeilijk!
    Zou idd ook niet eerder testen om bepaalde redenen.
    Ik duim nog steeds voor je!Dikke knuffel!

Ele: Kan me best voorstellen dat je super nerveus bent!
    Maar denk maar zo: het is telefonisch, ze kan je niets doen.
    En tuurlijk kun je ook op mijn steun rekenen!

Marleen: wat goed dat het beter gaat met je vader!
    Gefeliciteerd met zus met je mannetje!
    Nog 2 daagjes dan heb je je bekkenonderzoek, zie je er erg tegenop?

earosleep: Ja, daar heeft iedereen een mening over!
    Tuurlijk moet je het nemen als je je daarbij fijner voelt, maar daarom is het niet gezegd dat het geen wiegendood kan veroorzaken, het kan immers altijd!
    En ik denk maar zo, er zijn zoveel kinderen groot geworden zonder die dingen!
    Maar ieder zijn mening en dat respecteer ik natuurlijk ook!

Hier hebben we de muursticker op de muur!
    Met veel pijn en moeite is het gelukt, wat een gedoe zeg!
    Het behang is wel op 2 plekjes een beetje stuk nu, dus moet even kijken hoe we dat oplossen?
    Wat dachten jullie van dezelfde kleur stift ofzo?
    Heb ook een foto van de muursticker, zal het zo laten zien!

Mario: wij hebben alles gehaald en zijn nu in wereld 9 (sterrenwereld) bezig!Best moeilijk!

12. butterfly1984

en nog 1, daar is het gordijn op te zien........

13. butterfly1984

14. butterfly1984

bij ledikantje komt nog een wit hemeltje met groene strik!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen!

Bedankt voor de aanmoedigingen! :)

Marleen wat fijn dat het met je vader een stuk beter gaat!

Butterfly wat een leuke stickers zijn dat! heel apart en lief! Ook de gordijnen staan mooi bij die kleur. Kan me voorstellen als je de kamer afhebt dat het echt te lang duurt voordat de kleine erin ligt :)

Smokey, ik realiseerde me net dat ik ook pas 1 of 2 dagen voor NOD gevoeligere borsten kreeg.. Ondanks dat ik veel te vroeg getest had, en het al enkele dagen wist.. toen had ik nog nergens last van of last van gehad.. en jja wat vroeg testen betreft, ik kon het nooit laten.. :) het gaf mij meer rust als ik vroeg teste dan dat ik moest wachten.. ook als ik nega teste wist ik iig waar ik aantoe was.. en ik dacht dan iedere keer. mocht ik toch zwanger zijn, nouja dan is dat toch een extra extra verassing! :)
    maar als je het kunt opbrengen om te wachten, knap hoor.. ik kon het niet :)

Nijn heb je een rustig weekendje gehad en een beetje uitgerust? ben je nog steeds zo moe?

hier zometeen bellen.. stik van de zenuwen, zit er alles bij te denken dat ik ga zeggen dat ik nu niet goed kan lopen etc etc.. maar misschien volgende week weer etc etc.. terwijl ik gewoon moet zeggen mijn gyno en fysio hebben afgeraden om zoveel te rijden omdat het niet goed met mijn bekken gaat.. zucht..
    nog anderhalf uur :)
    Ik voel herbie trouwens niet heel vaak, maar als lijkt het idd wel steeds duidelijker te worden.. zo had ik een echt emo moment dit weekend.. sinterklaas kwam bij mijn broer voor zijn 2 kinderen en hun nichtje.. en toen sinterklaas binnenkwam en iedereen aan het zingen was, voelde ik herbie schoppen, alsof hij het ook een beetje spannend vond!Het was een echt mama en de baby alleen op de wereld moment.. en ik moest bijna huilen, alleen al bij het idee dat hij er volgend jaar ook bij zal zijn.. en dat hij me nu liet weten dat hij er ook al een beetje bij is.. ik schaamde me dood, wilde niet dat iemand zag dat ik moest huilen omdat de sint binnenkwam hahaha.. :)

zenuw zenuw.. heb het idee dat ik zo opgegeten kan worden door de tel.. hahaha..

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Ele, heel veel succes met het telefoontje. En het is een hele goede beslissing en de fysio en gyn zeggen het niet voor niks!!
    Ik ben er vanmiddag ook voor de emotionele steun!! Dadelijk moet ik mn nagels weer even laten bijwerken.....

Smokey, leuke kerstspulletjes gekocht?? Volgend jaar zitten jullie met z'n 3-en onder die boom!! Vrijdag knalt die streep er namelijk gewoon vanaf!!

Marianne, mooi kamertje zeg!! En een heel mooie kleur!! Wij hebben nl alles in die kleur....

Anouk, waar ben je??

All, de kleine is nu al verwend op 5 december.... kreeg van mijn schoonzusje en vriend een knuffelbeel waar een hartje in zit met een geschreven wens er op. En daarna van mn schoonouders een luiertaart met vanalles er op en er aan....
    Verder gaat het eigenlijk wel goed. Heb nog steeds (sinds donderdag) hoofdpijn, maar verder heb ik het idee dat de vermoeidheid aan het afnemen is!! Wel blijf ik nu even heel goed opletten, want het kan zo weer terug zijn.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O ja, en het belangrijkste, ik denk dat ik mini Nijn nu toch echt gevoeld heb vrijdag.... al is dat wel erg vroeg....
    Het was zo'n zenuwtrekje onderin mn buik en dat een paar keer en toen weer weg. Zaterdag was het er ineens weer even....
    Dus wie weet.... ik ga er nog niet helemaal vanuit, maar het lijkt er denk ik toch wel op....

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat gaaf nijn! zo begon het bij mij ook alleen een paar weken later! :):) zou wel leuk zijn als je hem nu zal zou voelen! :):):)

ok.. ik ga bellen... zucht....

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    eng dit.. hij gaat over..

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698