2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, ik las toen hij jij het omschreef en ik voelde het vrijdag precies zo. En daarom denk ik dat ik mini Nijn misschien gevoeld heb.... Maar weet het nog niet zeker hoor....

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ok done..

pff.. mijn zaken worden overgenomen.. door suzan... ok een nieuwe... ik word aan het einde van de week teruggebeld..

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Nijn zou wel heel goed kunnen, achteraf denk ik ook wel eens dat ik het al eerder voelde maar er zo niet zeker van was dat ik er niet vanuit ging dat het herbie was, en dat bij 20w pas de eerste schopjes (tikjes) voelbaar waren en ik dat pas ehct herkende als herbie :)

ow ik voel me echt heel raar.. de komende maanden als koos werkloos.. nu zit ik echt voor me uit te staren met het idee.. dat was het dan.. dat liedje van marco borsato: dit was je leven, lalala... maar je wilde het niet.. lalala.. stom dat ik dat gevoel heb.. maar goed.. ergens hoop ik gaande weg meer rust te krijgen..
    ik heb overigens vanacht echt niet geslapen.. ik had echt pijn in mijn rug en heupen, dat gaf me wel de dat duwtje in mijn rug om er zeker van te zijn dat ik moest bellen..

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goed gedaan Ele!!

Je hebt voor jezelf en Herbie gekozen!!

Toen ik door de bedrijfsarts de ziektewet in moest, voelde ik me ook zo raar... Ik ben toch niet ziek? Dit wil ik toch niet? Al wist ik dat ik (ruim een jaar later) weer full time ging werken.... Voor jou is het toch anders.....

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    maar een nieuwe? waarom moest ji er dan eigenlijk uit?? Wel heel vreemd hoor...

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    omdat ze er nu achterkwamen dat ze teveel uren geschapt hadden.. en er gaat er een vrijwilig weg.. ze had pas jnog aangegeven of ik niet nog 20 uur wilde werken, maar dan moest ik wel mijn opl afmaken.. ( waar ik nu heerlijk de tijd voor kan nemen) :) dat lukt me echt niet voor dec.. maar buiten dat, als ik diep van binnen nadacht ( jaja ik kan wel nadenken, hihihi) dan wilde ik ook niet meer.. maar de confrontatie nu is gewoon niet leuk zeg maar.. en al zo snel een nieuwe.. pf...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat snap ik heel goed. Je bent namelijk niet echt heel erg netjes behandeld....
    Maar ineens las ik, en viel er een kwartje, een nieuwe.... vandaar....

Maar nu kun je lekker veel hier kletsen!!! En eerder beginnen met de babykamer....

Wij hebben hem zaterdag trouwens niet besteld. Mannetje kwam nog langs een baby-kamer-winkel en wilde daar nog even gaan kijken. Maar uiteindelijk hadden ze daar niks naar onze zin, dus gaan hem a.s. zaterdag bestellen.

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ik ben trots op je dat je aan jezelf en herbie hebt gedacht! Het went snel hoor thuis zijn haha!

Nijn: fijn dat het met jou ook goed gaat en dat je mini nijn al waarschijnlijk gevoeld hebt. En dat gevoel word steeds sterker en vaker. Maar het kan goed zijn dat je hem nu een paar dagen of weken niet voelt en dan ineens weer ligt er maar net aan hoe je kleine in je buik ligt. Dus niet druk maken als je hem/haar nu even niet gaat voelen!!

Hier is de kleine ook flink verwent door sinterklaas. Hij heeft een stoeltje van jip en janneke gekregen, een voorleesboek, een 't-shirt en spuugdoekjes!

9. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ow wat gaaf!!! :) spannend he! wordt het de babykamer die je vorige week liet zien?
    het dringt denk ik pas langzaam tot me door.. ik heb gebeld... hihihi.. en ik heb rust? :)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Als ik mini Nijn nu even niet voel (heb hem in totaal denk ik nog geen halve minuut gevoeld), maak ik me ook geen zorgen.... Komt helemaal goed met mini Nijn!! Volg vrijdag gaan we weer even kijken...

Niet normaal eigenlijk he? Hoeveel die kleintjes al verwend worden.....
    Vergeet is helemaal op het goede nieuws van je vader te reageren. Super dat de medicijnen aan lijken te slaan!!

Meiden, ik ga er vandoor. Tot vanmiddag!!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    yep, het wordt de kamer die ik de vorige week (of was het al weer twee weken geleden) heb laten zien.
    S-papa is al aan het stucadoren geweest, dus het wordt nu helemaal echt....

Super dat je de rust hebt!! En nu echt lekker gaan genieten!!!

Doeiiiii

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hoi marleen, ik had je bericht niet gezien sorry!:)
    en buiten dat ik heb nog niet eens gereageerd op jullie leuke sint cadeau's sorry dat ike ven zo ego ben... :X

maar super leuk! de kleintjes zijn idd goed verwend! :) en een luiertaart zo'n leuk idee vind ik dat!

boh boh boh.. wat een maandagmorgen :)

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: leuke kamer trouwens!!!

14. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    jeetje ben er nog helemaal ondersteboven van stom he..
    ik zit nu ook zo voor de pc van.. ja en wat nu? :)

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: haha dat had ik de eerste week ook heel erg. Zovreemd dat je ineens voor lange tijd thuis bent. Maar het went echt snel haha. Veel op zp en wii en lekker de tijd nemen 's morgens met douche enz. Je komt de dagen wel door. Maar het idee is gewoon vreemd dat je zolang thuis bent.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat ik net al zei, het is een vreemd idee, maar wel een lekker idee. Je kunt nu lekker doen wat jij wilt, wanneer het jou uitkomt.

Ik zit nu trouwens bij mijn ouders te internetten. Moest even iets ophalen en rijd zo door naar mijn nagelstyliste....

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden even snel hier:)

Vanmorgen toch testje gedaaan was negatief,was ook wel te verwachten maar ach ze liggen er toch dus waarom niet. Zal dus echt tot vrijdag geduld moeten hebben. Maar mijn gevoel zegt al dat het deze ronde niet wordt. Dus misschien kan het vrijdag alleen maar meevallen;)
    We gaan 19 december naar Parijs en 28 december een week naar Madeira, ooohh erg he:D:D dus ga dan lekker een maandje weer lekker eten en in januari begin ik dan weer met goeie moed!!

Ele super dat je gebeld hebt:)

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    tralalalalala alle clienten aan het afbellen voor deze week..
    zit nog steeds een beetje beduusd te zijn.. :)

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ah balen smokey, maar wat niet is kan nog wel! :):)
    ik blijf keihard duimen!! :):)

Misschien ook nog eens heel goed voor je dat je nu even aan jezelf kunt denken.. moet je nog een keer naar het zh voor onderzoek?

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, lekker naar Parijs en Madeira.... En goed dat je een maandje lekker gaat eten en er dan begin 2010 weer vol goede moed tegenaan gaat.
    Wel vind ik het een knappe beslissing!!
    Balen van die test, maar vrijdag knalt ie!! Dit is stilte voor de storm hihi

Ele, lekker alles afbellen?? Volgens mij begin je al aan het idee te wennen!!

Share This Page