2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow heb ik weer! dacht ga mezelf een lekker ei bakken.. :) ik lus geen eigeel dus dat wip ik er op het laatst dan uit :) en dat gooi ik in de afvalbak.... komt onze kat.. de kat.. die ene kat.. staat bovenaan de trap en komt er het eigeel in tienvoud uit :( ik krijg het niet opgeruimd het ruikt naar ei en gal.. en ik durf niet naar beneden want het ligt echt overal.. en ik ben al zo anti kotsen.... bah wat vies dit.. sorry voor de ranzigheid.. ;X

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gatverdamme Ele, en dat is dus ook een reden waarom ik het bij een goudvis houd. Die eet niet uit de prullenbak...

Gaat het er ook niet uit als je met veel allesreiniger (bijna pure) gaat schoonmaken? Anders veel deo er op spuiten, wil ook nog wel eens even helpen....

Succes er mee!!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    het is laminaat, maar ik kan nog niet in de buurt komen... dan word ik al helemaal gek... ik heb er al een hele rol wc papier overheen gedaan en mezelf een handoek voorgebonden met deo zodat ik het niet zou ruiken.. maar wil echt niet lukken.. nogmaals sorry voor ranzigheid.. :X kweet f geen oplossing kan er ook echt niet langs lopen zo vies is het en ik wil het toch echt opruimen.. een ding.. mijn kind krijgt geen eieren tot hij zelf kots kan opruimen XD hehe das natuurlijk een grapje, maar daar zie ik ook nog wel een beetje tegenop XD

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    En als je dan met zo'n swifferstok alles bij elkaar veegt?? Natuurlijk wel een flinke keukenrol er om heen??
    Ik kan er trouwens ook helemaal niet tegen, dus ik ben ook echt benieuwd hoe dat later gaat lopen...

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: oh bah de rillingen lopen over mijn lijf. Ik kan op zich goed tegen kots opruimen maar eieren vind ik zo vies bleghh. Dus dan zou ik er ook moeite mee hebben. Heb zo even geen goede tips zal eens nadenken.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heheh dank jullie :)

nijn je hebt je nagels weer helemaal tip top? heb je ze ook echt lang? ik kan het niet hebben en toen ik ze had zat ik er altijd aan de pulken, ik doe het daarom ook nooit meer.. vind het wel jammer want het staat zo verzorgd :)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, succes er mee!
    Ik ben er weer vandoor, want ik moet weer even rusten...
    Anders misschien even mario-en....

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb korte nagels, deze keer met een rood, glitter randje (bijna kerst he)
    Ik ben er mee begonnen toen ik ging trouwen. Heb nl altijd nagels gebeten en wilde mooie nagels met de bruiloft. Ben toen eigenlijk blijven plakken. Als ze net weer mooi gemaakt zijn, zijn ze ongeveer zo lang als mn vinger, snap je?
    Nu groeien ze wel sneller en dan ben ik na 3 weken weer blij dat ze korter gemaakt worden. Lange nagels is echt niks voor mij en ik denk dat als de kleine geboren is dat ik ze er afhaal....

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ikblijf wel erg ego vandaag ga het weer over mezelf hebben!

maar ik heb de kots opgeruimd! eerlijk waar jullie hadden het echt niet willen zien!! met 2 pedaalemmer zakken om mijn handen/armen, een handoek voor mijn neus mond, hierop deo.. een hele wc rol over de kots.. en een 2de rol om de rest mee op te ruimen, een nieuwe vuilniszak klaar voor de rommel.. en daar ging ik dan.. en hierna nog weet niet hoeveel van die schoonmaakdoekjes.. maar het is wel weg.. voel me best trots :) ook al is het belachelijk hoe ik me aanstel.. ( hjhahah nu vind ik het aanstellen terwijl ik 10 min geleden nog dacht ik ga liever dood! ) hahaha

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: heerlijk om je verhaal te lezen haha. Ik had toch echt wel even vlieg willen zijn bij je binnen volgens mij was het best een komisch gezicht haha
    Maar gelukkig is het nu opgeruimd!

11. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heey meiden,

Wat hebben jullie veel gekletst!!hahahaha.

Smokey, Wat jammer dat de test negatief was, maar daar had je al wel beetje opgerekend!Zoals nijn al zegt, vrijdag heb je een knal-test!
    En dan lekker op vakantie.......heerlijk zeg!
    Heb je dubbel en dwars verdiend, lekker even aan je zelf denken!

Nijn, Wat super dat je mini-nijntje hebt gevoeld, het kan heel erg goed hoor, met de eerste voelde ik het ook rond die tijd.
    In begin nog niet iedere dag, maar over een aantal week zul je merken dat je mini-nijntje iedere dag wel even voelt.
    Hebben jullie nog aan sinterklaas gedaan op school?

Ele, gadverdamme, wat een smerig verhaal.............hahahaha.
    Hier komt het ook regelmatig voor dat er 1 kotst hier, en ja opruimen moet wel he.......je kan er wel mee wachten, maar dan kijk je er alleen maar tegenaan.Direct opruimen is beste.
    Gelukkig heb je het nu achter de rug.
    Maar smaakte het eitje goed?hahahaha.
    Wat goed dat je je werk hebt afgebeld, dikke knuffel voor jou!
    En je zal zien dat thuis zitten snel went.....en je kan dus lekker genieten van herbie.

Marleen, morgen is het zover.........zie je er erg tegenop?
    Even over andere topic............het is toch wat he met syboena, die is lekker vlot zwanger!Zal zo even verder lezen of er nieuws is daarzo.Maar was het nu wel gepland of niet?Als alles goed gaat heeft ze wel 2 kids vlot achter elkaar en dat is voor later ook wel mooi.

Esther heeft vanaf gister weer koorts en is erg moe, ze drinkt niet zoveel, maar ze is niet echt ziek ofzo, weet niet wat ze heeft.Kijk het nog even aan.
    Denk misschien aan tandjes.

Het is heel erg schandalig, maar zit nog steeds in de pyama......hahaha, ben de deur niet uitgeweest.
    Heb wel even de keuken en kamer opgeruimd.
    Heerlijk zeg een dagje in huis blijven!

Anouk..........waar ben jij nou?

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: nee het was niet gepland. Ze is zelfs aan de prikpil en hebben het met condoom gedaan en toch zwanger! Kan me indenken dat je daarvan schrikt. Maar ook wel weer heel leuk!

smokey: wat een lekker vooruit zicht zeg lekker 2 keer op vakantie deze maand! En wie weet knalt je test vrijdag zo van de test af.

Butterfly: morgen krijg ik inderdaad het bekkenonderzoek zie er niet echt tegenop maar vind het wel spannend omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. Niemand weet hoe het odnerzoek precies werkt. Dus dat vind ik wel eng. En volgens de vk is het een pijnlijk onderzoek dus daar zie ik wel tegenop helemaal omdat ik al zo'n pijn heb.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: dus je dacht ook dat het indalingsweeen zijn? Heel vreemd voelt het echt alsof er een mes van onder ingaat en steekt. Echt heel vreemd dat duurt dan een tijdje en zwakt weer af en komt vaak weer. Kan dan niet lopen alleen wegpuffen en auwwww zeggen haha

14. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: ja dat zijn toch echt indalingspijnen, doet echt pijn he?
    gelukkig zakt het wel weer af, maar daarna begint het weer en gaat zo een tijdje door!
    Heb het elke dag wel een aantal keer.
    De vk zei trouwens ook dat het kindje dan bezig is om in te dalen.
    Hoop echt voor je dat het morgen allemaal meevalt.
    kun je anders niet alvast voor de tijd 2 paracetamolletjes innemen?En heel belangrijk......hoe moeilijk het ook is, proberen zo ontspannen mogelijk te zijn, dan zal het het minste pijn doen!
    Heel erg veel sterkte en succes.
    Dikke knuffel!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, heel goed gedaan!!! En ik zou ook graag een vlieg geweest zijn in jullie huis vanmiddag...
    Ik lach nu wel, maar ben zelf precies zo.... ;)

Marleen, vergeet ik jou vandaag helemaal te feliciteren met je 34 weken!! :)
    Morgen dat bekkenonderzoek. Heel veel succes!! Hoelaat moet je er zijn??

Marianne, vervelend dat Esther weer koorts heeft. Inderdaad maar even aankijken.
    Wij hebben afgelopen donderdag Sint gevierd op school. Erg leuk, maar erg druk.... Was weer blij dat het er weer op zat...

Vanavond ga ik weer even tennissen (les), dus ik doe rustig aan.
    Tot morgen!

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Sorry dat ik de laatste tijd niet meer zo op jullie reageer, maar ik heb het hartstikke druk, dat zal de komende weken nog wel even blijven tot het nieuwe jaar. Dus excuus als ik niet op jullie reageer:)

Hier gaat alles prima soms krampjes in buik heb echt geen idee meer dus we wachten vrolijk af:) de dagen gaan wel lekker zo;) en we zijn in ieder geval nog niet ongi!:)

Misschien tot later

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super fijn Smokey dat je het druk hebt en dat daardoor de dagen lekker snel gaan!
    Als je aan het einde van de maand maar goed verslag uitbrengt van parijs en Madeira en aan het einde van de week natuurlijk van de test.... ;)

Hoe is het met de andere meiden?

Ele, en hoe voelt het nou na een nachtje slapen?

Ik heb gister met twee tennislessen mee gedaan en merk dat dat een beetje te veel was (mochten met een hogere groep meedoen en daar leer je natuurlijk altijd van en we wonnen met 7-3 van 2 mannen, haha). Behoorlijk last van mn onderrug en ik heb opstartproblemen met lopen....
    Dus weer een lesje geleerd...

Fijne dag!!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    :) :( ;) 8)

Ben even de sneltekens van de smileys aan het uitproberen, hihi...

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, succes trouwens vandaag bij het onderzoek!!!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen succes!!!!!!! ben benieuwd wat ze gaan zeggen...

Smokey, jij hoeft geen sorry te zeggen!! mag ik stiekem gewoon tegen je zeggen dat ik heeeeel blij ben dat je hier nog steeds gezellig meekletst ondanks we allemaal een fase op je voor liggen? Jij moet ook lekker aan jezelf denken en doen we dat niet allemaal hier? :):) gewoon lekker van je afkletsen wat je kwijtwil en als je ons nodig hebt gewoon roepen :) jij verdiend sowieso een dikke knuffel! :):)

Butterfly hoe is het met esther en de koorts?

Nijntje hoe was het sporten?

Ik heb weer een ranzig verhaal.. voor diegene die verder willen lezen: :)
    vorige week nieuwe scheergel gekocht, voorheen scheerde ik me met dat mesje waar de zeep al aanzit.. maar nu dus nieuwe gekocht en gelijk bij het scheren, zo goed zie ik het al allemaal niet meer.. voelde ik het branden.. daar ja.. :S
    vanaf diezelfde dag heb ik last van witte afscheiding, niet heel veel maar het valt wel op.. ik dacht meteen aan een schimmel, want dat heb ik hier op het forum vaker gelezen.. dus ik naar de ha voor een recept.. en de assistente dacht ook meteen aan een schimmel.. kreeg ik van die gyno-daktarin-3 tabletten om vaginaal in te brengen.. zucht.. ik voelde me er al heel onzeker over.. maar goed gisteren toch de eerste gebruikt voor het slapen gaan.. wordt ik vanacht wakker.. met een rbandend gevoel.. niet normaal.. echt pijnlijk.. ik dacht werkelijk dat de weeen waren uitgebroken :S... ik heb er een uur of 2 koude washandjes op gehouden.. en daarna ging het wel weer.. vanmorgen word ik wakker met giga rugpijn.. zo erg dat ik meteen in bad ben gegaan om te kijken of het wegging.. het is wel wat minder, maar het branderige gevoel en de rugpijn is er nog..
    stiekem maak ik me natuurlijk weer super veel zorgen.. maar als ik op google zoek naar het medicijn zijn er meer meiden die het zo hebben voelen branden en zou het tijdens zwangerschap geen problemen moeten geven.. ik wil me niet aanstellen om de gyno te bellen of iig het ziekenhuis.. hoe denken jullie erover?
    en sorry voor de ranzigheid alweer hihihi.. die roze wolk van zwangerschap kan best snel verdwijnen soms vind ik.. X

Deel Deze Pagina