2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, wat kun je doen aan luie darmen?? Ik eet al bruin brood, drink heel veel water, roosvicee laxo helpt niet, fruit eet ik natuurlijk ook, Activia gebruik ik al langer.....
    Het is gewoon een drama....

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    je doet al volgens mij alles wat je eraan kunt doen toch? ik mag tot nu toe van geluk spreken dat ik er geen lastv an heb.. ben er dus ook niet zo mee bezig eerlijk gezegd..
    maar wat ik hier op het forum leest is wat jij zonet zegt.. misschien hebben de andere meiden nog tips? :)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    anders volg week toch maar eens langs de dokter.....
    t is echt een ramp....
    Heel ranzig.... maar de wc raakt verstopt als ik een grote boodschap gedaan heb.... Zo hard en dik is het....
    Dus de ontstopper gaat er nu ook flink doorheen.....

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe ik ben niet meer de enige met van die ranzige verhalen!

maar wel balen nijn, prettig is het zeker niet.. ik hoop dat de dokter er andere middeltjes voor heeft..

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    daarom dacht ik dat ik mijn ranzige verhaaltje hier ook wel kwijt
    zou kunnen..... ;)

Het is zeker niet prettig, want het doet ook echt pijn.... maar ja. Hoort er bij zeggen ze...
    Dus mini Nijn, dat heb ik allemaal voor je over!!!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    maar ik ben er weer vandoor.... Even mario-en...
    Misschien nog even tot straks!!

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ik ben weer terug van de fysio!
    Nijn : ik heb dat ook een tijdje gehad. Ik heb toen 2 dagen duphalac gebruikt. Is een glucose siroop. Dat si het enige middel wat je mag gebruiken bij verstopping tijdens de zwangerschap. En moet zeggen het werkte bij mij meteen 's morgens ingenomen en 's middags kon ik weer normaal naar de wc wat een opluchting was dat!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahaha goeroe marleen zie je ze hebben altijd tips! hahahaha!!!!
    geweldig hoor! :)

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zojuist belde de gyn dat de uitslagen goed waren! Dus geen zw vergiftiging ben helemaal blij!
    Mag nu gewoon terug naar de vk daar wel extra controles voor de bloeddruk en urine ivm eiwitten. En als de bevalling te veel pijn aan bekken geeft of de vk voorziet problemen door grote van het kind word ik ingestuurd en krijg ik een ks. Dus ben helemaal blij! Ga zowiezo in het ziekenhuis bevallen dus ben al in de buurt dan haha

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow wat fijn marleen en wat een opluchting!!!
    joehoe!!! :):)
    wanneer ga je weer naar de vk? om de 2 weken is het nu he? :)
    ben helemaal blij voor je! :) *knuf*

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, super goed nieuws!!

En hartstikke bedankt voor je tip!! Kun je dat gewoon bij de etos of zo halen? Nogmaals hartstikke bedankt!!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ja ik heb het toen bij de DA drogist gehaald maar bij etos hebben ze het denk ik ook wel! Is echt een verademing!

Ben ook helemaal opgelucht! Dus nu kan ik verder genieten van de laatste weekjes!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou lekker gaan genieten dan!!! Nog maar een paar weekjes en dan zijn jullie lekker met z'n 3-en!! Dus nu nu even genieten met zn 2-en!!

Ga ik morgen meteen even naar de etos.... Want zo gaat het echt niet meer. Had net mijn moeder aan de telefoon en zij vertelde dat zij ook zo'n moeite had met naar de wc gaan tijdens de zwangerschappen.... Fijn, erfelijke kwaaltjes.....

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    We moeten trouwens morgenvroeg alweer naar de vk om 9.20 dus dan meten ze direct nog een keer de bloeddruk oo. Wel een fijn idee dat ze dat goed in de gaten houden.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je kunt nu inderdaad maar beter goed in de gaten gehouden worden!!
    Helemaal goed!
    Het komt helemaal goed met die kleine van jullie Marleen!!

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn:heel herkenbaar!Ik heb het nu nog steeds!
    Laatst had ik er zelfs wat bloed bij!

Marleen: met esther moest ik ook elke keer bloeddruk opmeten en moest ik elke keer urine inleveren.Moest ook vaker komen op controle!Soms wel 3 keer per week naar het zh!
    Nu gaat het gelukkig goed met bloeddruk tot nu toe.
    Maar je had het alleen over de lengte van de beeb, maar het gewicht dan?

Wie van jullie kijkt ook atwt?Echt balen dat ze de stekker eruit trekken zeg!

Ga nu even gtst kijken..........

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: over het gewicht hebben we het niet gehad. Dus weet niet wat dat is. Morgen naar de vk en die gaat de controles gewoon doen en dus ook vaker de bloeddruk meten en urine inleveren.

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even weer snel,

Ele vind gewoon fijn om hier mijn verhaal kwijt te kunnnen, jullie weten alles precies mijn dieet enz. dus kan jullie niet missen:D

Doortje wat lief dat je even komt kijken hier!! Wauw bij jou schiet het echt al op super spannend zeg..:)

Nijntje als ik zwanger word/ben moet ik lijnzaadolie nemen daar zitten stoffen in voor mij wat goed is omega's enzo maar werkt ook super voor de stoelgang 1 eetlepel per dag van mijn dietiste!:) Kan je bij reformwinkel krijgen.

Marleentje het gaat bij jou ook al opschieten spannend zeg, ben reuze benieuwd wanneer de 1e baby's geboren gaan worden hier!

Hier heb ik vandaag weer een dag van he krampjes onder, en borsten beetje gevoelig dus hoop is weer een klein beetje gekomen;)

Butterfly hoe gaat het met jou alles nog onder controle?

Hoop morgen weer even te komen, heb niet alles gelezen nu maar hoop dat ik niks/niemand vergeten ben.

Oh ja anouk waar ben je toch????:)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen,

Mijn bio wekker ging weer op tijd af zeg! alsof ik zou moeten werken hahaha.. Begin langzaam aan het idee te wennen en toch he.. niet verkeerd zo even niet werken.. hihihi..

Smokey! wat spannend!! :) heb je nog eens getest? :) bij mij begonnen de kwaaltjes ook pas 1 -2 dagen voor nod :):)
    Ik heb je nooit gevraagd waarom jij eigenlijk dat dieet moet volgen.. en moet je het ook volhouden als je zwanger bent? en wat mag hje dan niet of wel eten?

Nijntje jij werken vandaag?

Marleen succes bij de vk!

Butterfly ik keek vroeger vaker naar atwt.. op zich vind ik het ook jammer dat het gaat stoppen.. gaat het helemaal stoppen of alleen op de nederlandse zenders?

vraag me ook waar anouk is :S
    vraag me ook af of tulpje ooit nog terug komt.. :S

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Ele, dit dieet heb ik mijn hele leven lang al en word bij de hielprik geconstateerd. Normaal hoef ik niet heel streng dieet te houden, maar de tijd voor ik zwanger wil worden en tijdens mijn zwangerschap moet het extra streng. Wel is het zo dat als ik zwanger ben dan gaat het kindje steeds meer eiwitten eten dus dan mag ik ook steeds meer eten, dus dat is wel prettig :)
    Als ik dit dieet niet doe en word zwanger dan is er een verhoogde kans op een baby met hart afwijkingen of andere ernstige afwijkingen, dus echt wel nootzakelijk dat ik dit vol hou;)

atwt nee bah vond ik echt niks aan the bold keek ik vroeger wel maar nu ook niet meer, geen soaps meer voor mij:)

Hier vanmorgen nog steeds kramperig/raar/soms steekjes in buik dus word echt wel spannend. Oh ja nee ik heb niet meer getest doe dit vrijdagmorgen weeer mocht ik niet ongi zijn.

Ga snel weer aan het werk hier genoeg te doen, tot vanavond!

Deel Deze Pagina