Ele: ja die bio wekker blijft nog wel even gaan. Wel lekker dat je er nu een goed gevoel bij hebt dat je thuis bent. Ik vraag me ook af of wel iets gaan horen van tulpje? Smokey: dat lijkt me toch behoorlijk pittig altijd aan een dieet houden! Houd je het nog wel een beetje vol? Gelukkig zie je deze ronde weer positief in! Ik gun het je zo om weer zwanger te zijn. Dan is toch het echt vaste clubje allemaal nog tegelijk zwanger! Ik duim voor je en ik brand regelmatig nog een kaarsje voor je! Hier net bij de vk geweest. Nu was de bloeddruk 121/71 dus erg netjes vergeleken met gisteren 144/94. Moet nu maandag terug voor nog een extra controle van bloeddruk en urine. En de kleine is al helemaal ingedaald! Dus dat is mooi.
marleen: leuk dat ie is ingedaald, maar hebben ze ook gezegd dat ie helemaal vast lag in de bekken? Hadden ze dat gister niet gezien op de echo dan? Smokey: nog 2 daagjes!spannend zeg!Mijn duimen draaien overuren voor jullie. Nijn: hoe gaat het met jou?Nog last van je onderrug? wanneer mag je weer heen op controle? Ele: Dus je bent al lekker aan genieten van het thuiszitten? Kan me voorstellen dat je nog steeds wakker word op zelfde tijd. Heb je nog last van de medicatie? Anouk: Leef je nog?!Hahahaha, we missen je hier. Vanochtend lekker uitgeslapen tot 10 uur!Mannetje heeft me laten liggen en is met esther naar beneden gegaan. Ze ligt nu weer op bed, maar slapen............dacht het niet!!!
butterfly: daar is gisteren niet over gesproken. De vk zei ook al dat de gyn waarschijnlijk gedacht heeft dat ik dat al wist. Hij ligt vast in mijn bekken zoals ik het vanmorgen begrepen heb.
butterfly: nou dat hoop ik ook moet zeggen heb de laatste nachten in ieder geval beter geslapen haal de 6 a 7 uur weer dus daar ben ik al blij mee. Waarschijnlijk zijn die steken dus indalingsweeen geweest en dus niet voor niest geweest. En zo houd ik het wel nog even vol met die uurtjes slaap.
marleen: ik herkende precies wat je zei, en wist toen direct dat je het over indalen had, ik moet morgen weer heen,weet zeker dat deze nu ook helemaal is ingedaald omdat het de vorige keer al flink was ingedaald! 6 a 7 uur slaap is idd erg lekker, dan kun je nog wel even vooruit
butterfly: hoop dat je morgen net zo'n leuk nieuws krijgt als dat wij hebben gehad vanmorgen! Hoe laat moet je morgen?
Hoi meiden, Hier weer een dagje hard gewerkt.... poeh, poeh, ben nu al weer aan het weekend of de vakantie toe.... Nog 2 dagen werken voor het weekend, nog 4 dagen tot de vakantie.... Marleen, hartstikke goed nieuws dat je bloeddruk gedaald is. En dat de steken dus niet voor niks geweest zijn.... Bedankt voor het kaartje!! Marianne, lekker uitslapen!! Ele, je went volgens mij heel snel aan je nieuwe ritme... Ben wel een beetje jaloers hoor. Al ben ik toch wel heel erg blij dat ik werk heb. Smokey, helemaal goed om te lezen dat je er weer vertrouwen in hebt. Ik zei het toch? Afgelopen vrijdag 3 weken, dus a.s. vrijdag 4 weken!! All, vandaag erge last van mn darmen, denk ik/hoop ik, gehad.... Heb net duphalac gehaald. Mocht dat niet werken dan ga ik echt volgende week naar de ha.... Verder ga ik vadaag lekker rustig aan doen!!
MEIDEN UPDATE UPDATE..... Ik heb een minuskuul licht streepje op de test!! Stiekem weer een testje gedaan, krijg hem niet op de foto goed helaas. Zou het misschien dan toch raak zijn deze ronde, of misschien wil ik wel een licht streepje zien, maar ja maandag was er nog helemaal niks, dus iets licht streepje is een klein beetje goed nieuws toch??
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa smokey!!! je krijgt echt niet zomaar een streepje hoor!!! ow wat gaaf dit.. ow ik wil het van de daken schreeuwen.. ik ben er ook helemaal emo van.. ow ... dit is zo leuk!! smokey, echt dit is gewoon dik raak en dit gaat hem helemaal worden hoor! die pendels! ik zei het je toch!!!!!! welke test heb je gebruikt? heb je er nog een? kun je proberen een foto te maken? een hele kleine stiekeme gefeliciteerd.. echt ok, ik wacht af tot je nog een test doet.. maar dit is zooooo raak!!!!! IK BEN ZO BLIJ!!!!!
een sensi test die ik gratis gekregen had. ik heb er nu nog 3 geloof ik 2 van sensi en 1 van de apotheek.
Wat een raar idee, eerst maar eens kijken of ie er vrijdag vanaf knalt! Nijntje heb je mannetje ook even laten kijken haha er stond/staat ook wel een licht streepje Mannetje heb ik nog niks verteld, wacht toch maar even tot vrijdag als ik het voor me kan houden, straks maak ik hem blij en dan is vrijdag het streepje toch weg. Ga even wii-en zit al in wereld 3 met het ijs echt leuk. Tot later smokey is helemaal een beetje in de war en hieperdepieper8):x ik weet niet wat ik moet denken..
Mannetje kwam toevallig even binnengewandeld en was een beetje aan het meelezen. Ik vroeg hem toen of hij ook wat zag en hij bevestigde het.... Nou ga maar lekker mario-en (ik ook, ik ben in 7-5). Ik snap dat je helemaal hieperdepieper bent! Nou meid, geniet er van! En vrijdag zien we een hele dikke, vette streep en spring je net als de meetsen hier, verder naar de volgende week!! Gezellig!!
lichte test?????????? die knalt er toch vanaf ondanks die wazig is????? GEFELICITEERD LIEVE SMOKEY!!!!!! eindelijk ben jij aan de beurt!!!!!