die test is echt wel duidelijk hoor! als je mijn testen zag van 6 dagen voor nod.. hihihi.. die moest je zoeken.. maar ik wist zeker er staat een streep.. en zonder hcg zou die er niet staan! ow wat leuk dit!
smokey: ik zeg hartstikke zwanger!!!!!! wow wat ik straks zei we zijn met ons vaste clubje toch allemaal nog even samen happy zwanger!! Heeft mijn kaarsje toch geholpen!!!!! Ben ook helemaal hyper. Gefeliciteerd!!!
hihi dank je meiden, zit een beetje met tranen in mijn ogen. Hij was echt nog wat lichter als de test streep. Vind doodeng.... worden lange weken dit haha Inderdaad marleentje zijn we toch even allemaal tegelijk zwanger als het goed is.
smokey: ik heb even naar je test gekeken maar ik heb nooit van mezelf een test gehad die donkerder was hoor! Alleen de test van moeders voor moeders was de test lijn net zo donker als de controle lijn anders nooit. Dus je bent gewoon mega zwanger!!!!! Geniet ervan! Ik ben zo blij voor je en gun het jullie zo erg! Ik doe met nijn mee met zijn allen, met zijn allen, met zijn allen Joepie joepie joepie joepie joepie smokey is zwanger !!!!!!!
smokey: GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!! Ook ik zeg harstikke ZWANGER. wat ongelooflijk gaaf voor jullie.Ben helemaal aan het hyperen hier.........hahaha En idd de test is echt duidelijk hoor, mijne was destijds ook echt niet duidelijker hoor. Wat spannend zeg! Marleen: ik geloof om 9.40 morgen. Nijn: wereld 7 alweer!Jeetje jij gaat ook erg hard! Wel moeilijk he?!
ow zo gaaf smokey! weet je het zeker dat je het je man nog niet gaat vertellen? kun je dat echt voor je houden? ik zou dat echt niet kunnen XD en geen twijfel mogelijk hoor! ow zooo gaaaf smokey!!!!!! een augustus beeb he?
Ik zou het ook echt niet voor me kunnen houden.... Marleen, ik heb trouwens Duphalac gehaald en volgens mij werkt het al.... Had wel al de hele dag ontzettende last van mn darmen, maar het komt gewoon door het siroopje... Marianne, wereld 7 is idd erg moeilijk. Mannetje wil me steeds niet helpen, want hij vondt het niet zo'n leuk spel (opgegroeid met Sonic ipv Mario). Met z'n tweeën vind ik het toch wel gemakkelijker hoor.... Maar we hebben nog de tijd
hoi was ik weer haha Ga het denk ik wel zeggen vanavond want kan het toch niet voor me houden, als jullie ook echt een posi test zien dan zal het wel zo zijn! Ele augustus beeb geen idee zover heb ik nog niet gedacht, durf daar nog lang niet over na te denken stom misschien maar ben behoorlijk negatief ingesteld dan kan het altijd nog mee vallen. wii-en mijn mannetje helpt ook niet hij vind er niks aan haha
die mannen van ons..... willen ook nooit eens helpen yep, het wordt een augustus-beeb voor je. Super leuke maand ook!! *sorry, maar vind mei toch net wat leuker... * In augustus is mijn mannetje jarig.... Meid geniet van je verrassing voor je mannetje! En ik ben benieuwd hoe hij reageerde!! Al lees ik het morgen pas.... Welterusten!!
na mijn 2de mk was ik ook heel negatief, ik heb toen zelfs hier een paar weken niet kunnen meekletsen hier, omdat ik niet mee kon vertellen bij de zwangeren en ik was wel zwanger dus hoorde ook niet bij het zwanger worden.. maar ook hier is het helemaal goed gekomen!!! smokey, welkom bij de zwangeren!
nijn: ja klopt je darmen gaan ervan rommelen maar dan begint het te werken. Hoop dat je snel de verlichting ervan hebt! Smokey: super zeg een aug baby! Lekker in de zomer!!!!! Geniet ervan meid en ik zou het ook niet voor me kunnen houden hoor tegenover mijn mannetje!! Alvast veel plezier met het vertellen!!!
me too maar ik ga nu lekker op mn bedje nog wat tv kijken.... welterusten!! En Smokey, droom maar lekker over jullie kleine spruit!!