2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Ha meiden,

er zijn zoveel miskraam topics dat ik even niet wist in welke topic ik mee wilde gaan praten.
    Maar nu ben ik dus hier terecht gekomen :).
    Afgelopen vrijdag hadden we de 2de echo. De 1ste echo was goed, hartje klopte. Maar afgelopen vrijdag de 2de echo was dus niet goed.
    Het hartje was gestopt met kloppen toen het 4 mm was. Ong 6 weken. Het is nu dus zo'n beetje 2 weken geleden gestopt. Wat een domper!
    Nu heb ik ervoor gekozen om af te wachten tot mijn lichaam het vanzelf afstoot. Een curretage leek me best eng, en wil gewoon de natuur haar werk laten doen.
    Maar merk nu wel dat ik het wachten moeilijk vind. Het frusteert me dat het vruchtje al 2 weken niet levend meer in mijn lichaam zit en dat mijn lichaam het er dus nog niet uit gooit.
    Mijn vk zei dat het misschien nog wel 2 weken kon duren. Pff dat hoop ik niet!
    Als het er straks uit is gaan we weer vol goede moed verder. Alhoewel dat voor ons ook weer wat moeilijk wordt, want we zijn met Clomid zwanger geworden. Dus het is bij mij de vraag of ik nu weer uberhaupt vanzelf een eisprong ga krijgen. Anders moeten we weer aan de pillen.
    Iemand ervaring met Clomid en die na de miskraam toch vanzelf ongesteld is geworden?
    Nou, meiden. Ik ga met jullie meelezen en leven op dit topic.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Rel en Anouk, welkom in dit topic.

Rel, afwachten is erg vervelend. Ik besloot ook af te wachten en uiteindelijk is bij mij één vruchtje vanzelf gekomen na 4 weken, de andere is gecuretteerd (ik was nl zwanger van een tweeling). Je moet doen wat jou het beste lijkt. Ik wacht nu al 59 (!!) dagen op mijn ongi na de curettage .

Anouk, wat een geluk dat jij al weer na 28 dagen ongi geworden bent! Ik ben jaloers... Spannende tijden breken aan...

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs, Nijn

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Rel en anouk allebei welkom hier! En heel veel sterkte.

@nijntje hoe is ie nu met jou, nog steeds niet ongi?? Duurt wel erg lang nu, kan je geen opwek medicijn gebruiken of wil je dat liever niet?

Bij mij gaat wel goed eigenlijk, af en toe nog een kleine inzinking maar het gaat steeds beter. Wordt eigenlijk wel steeds rustiger hier op het topic ik probeer wel elke dag te komen maar wil er niet te veel mee bezig zijn, vandaar iets minder vaak te vinden hier.

En hoe gaat het met alle andere meiden??

Liefs

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi hoi,

Welkom Rel en Anouk!

Ik ben lekker druk want we hebbn gisteren de sleutel van ons nieuwe huisje gekregen. Dus ben hier nu even wat minder te vinden ivm verhuizing. We gaan als het goed is het weekend van 16 mei over. Nu moet er nog vanalles gebeuren want het is nieuwbouw.

Groetjes Marleen

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Bij mijn tweede echo was het ook mis (wist ik wel na het bloedverlies) was toen vier dagen gestopt met groeien, ik heb toen zelf gezegd dat ik nog paar dagen wilde wachten maar kreeg zo'n pijn en bleef bloeden zodat ik na een week (na begin bloeding) een spoedopname heb gekregen.
    De curretage vond ik heel erg meevallen, de pijn was weg toen ik wakker werd uit narcose, dus dat was heel fijn en iedereen was erg lief en nam de tijd voor me. Ik heb ook andere verhalen op het forum gelezen dus helaas geldt dit niet voor iedereen, maar ik ben blij dat ik niet langer heb gewacht.
    Maar ik hoop dat als je blijft wachten het snel komt!

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Welkom rel en anouk.

Nou meiden nog een aantal dagen dan moet ik mijn ongi weer krijgen, al hoop ik van niet natuurlijk, maar ga er gewoon van uit dat ik het wel word.

Nijntje, is er bij jou al wat?

Gaan jullie nog wat doen vandaag met koninginnedag?
    Hier niet, we gaan vandaag lekker luieren.hahahaha.

Liefs Marianne

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly vandaag ook niet veel gedaan, mijn schoonsuz is bevallen dus zijn daar in ziekenhuis geweest. Lief hoor zon klein hummeltje dan doet het weer even zeer hoor!

Marleentje, en wordt je huisje een beetje mooi, lekker hoor beetje rommelen daar even andere gedachten.

Nijntje al vorderingen???

Vanavond lekker hangen op de bank hier, ben benieuwd hoe lang ik nu weer moet wachten op mijn volgende ongi. Ik ga in mei nog een weekje met vakantie zul je meemaken dathet net dan komt.

Liefs

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Lief dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn. Hier alleen nog geen vorderingen... Ik wacht nog 1 à 2 weken en dan ga ik de gyn weer bellen hoor. Hij is geen voorstander van die hormonen, maar ik ben geen voorstander meer van het afwachten...
    Heb gister lekker gek gedaan in de tent bij ons in het dorp en we waren pas om 4.00u thuis. Vandaag lekker naar de stad geweest en eigenlijk was het plan om vanavond weer naar de tent te gaan, maar we zijn allebei een beetje erg moe...

Marleen, leuk een nieuwbouwhuis. Hebben wij ook. Alleen wel veel werk aan de winkel... Heel veel succes!!

Smokey, ik herken het wel hoor om hier minder te zijn. Ik ben ook minder op ZP te vinden dan voorheen. Misschien omdat ik nu helemaal niet weer waar ik bij hoor/aan toe ben...

Butterfly, jij hebt gewoon een mooie positieve test en dan volgen wij jou allemaal erg snel... tenminste....

Fijne avond allemaal!!

Liefs, Nijn

9. butterfly1984

smokey, kan me heel goed voorstellen dat het je zeer deed om zo'n klein hummeltje te zien.
    Gaat het nu wel weer?

Wat lief van je smokey, ik hoop het ook.

Vandaag zit ik op dag 28, dus nog 1 a 2 daagjes en dan.............het zal mij benieuwen

liefs Marianne

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hallo.
    Hier zijn we druk in ons nieuwe huisje bezig. De stucadoor is klaar en het kijkt al veel beter. Volgende week komt de keuken erin en volgend weekend en vloer en dan kunnen we eindelijk verhuizen!!!

Liefs Marleen

Ps ik heb niet veel gemist het si hier ook erg rustig geweest

11. butterfly1984

hoi dames,

Ook ik zit hier de laatste tijd niet meer zoveel, net als jullie.
    Af en toe wil ik toch even een berichtje plaatsen.

Hoe gaat het met jullie?

Nijntje, is er bij jou al wat nieuws?is je ongi al doorgebroken?

marleen, jij mag volgende week testen, super spannend dus.
    ik duim voor je.

Liefs Marianne

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly, ik kijk elke dag nog wel even maar het wordt wat minder hier zie ik. Met mij gaat het perfect, ben vandaag trouwens jarig!
    Ik heb sinds gister beetje misselijk gevoel s'morgens, en steekjes kleine prikjes onderin mijn buik :( voelt een beetje alsof.... maar ja daar denk ik nog maar niet aan.
    Met jou verder alles goed?

Nijntje ja is je ongi er al, hoop het wel voor je want zo wachten is ook niks.

Liefs

13. butterfly1984

hoi smokey, Van harte gefeliciteerd met je 32e verjaardag!!!
    Ga je nog wat leuks doen dan vandaag?
    Jij mag al over 10 dagen testen, spannend zeg.
    Ik mocht vanaf eregister al testen, maar heb nog niet gedaan, ben zo bang voor teleurstelling.
    Af en toe heb ik het gevoel dat het er doorkomt, maar tot nu toe nog niets.

Liefs Marianne

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Marianne, super spannend!! Wel laten weten he, als je die positieve test in handen hebt... ;)

Marleen, klinkt erg leuk allemaal. Fijn als de stucadoor geweest is, want dan kijkt het meteen erg 'af'.

Hier nog steeds niks... Al had ik gister (en vandaag ook nog) wel last van een plekje in mijn onderbuik. het trok helemaal door naar mijn lies en had er echt last van. Misschien een spiertje of (eindelijk) mijn ongo op komst....

Fijne (werk) dag allemaal!!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Smokey: gefeliciteerd met je verjaardag!

Nijntje: Spannend hoop dat je of ongi word of alsnog een mega positieve test in handen hebt.

Marianne: Ik ga voor je duimen!!

Het huis kijkt inderdaad heel anders nu de stucadoor al is geweest. Gisteren de verwarmingen en zo terug gehangen. En wat lampen opgehangen. Woensdag komen ze de keuken zetten en het weekend de vloer erin en dan kunnen we langzam aan gaan verhuizen.

Liefs Marleen
    Liefs Marleen

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hallo dames,

Nou vandaag weer misselijk, heb veel hoofdpijn en mijn (.)(.) zijn behoorlijk gevoelig :( en heb het idee dat ze groeien, dat had ik de vorige keer ook.
    Heb sterk het vermoeden, maar ja dat had ik de vorige x na mijn miskraam ook wel eens.
    Zijn er nog meer dames die dit gevoel hebben?

Liefs

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi Smokey,

Had ik ook, die misselijkheid begon 6 dagen voor mijn NOD en mijn borsten werden ook wat groter (niet gevoelig) maar dat gebeurt altijd als ik ongi moet worden, maar voelde me ook gewoon anders en die misselijkheid was wel heel aanwezig.
    Gisterochtend een test gedaan en ja hoor een heel licht kruisje aanwezig :p

Dus hoop voor jou dat het hetzelfde resultaat gaat geven!

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Misschien twee zwangere dames hier!!! Leuk!!

Al voel ik me dan ook weer ene beetje kl#te, want ik wacht nog steeds op mijn ongi (inmiddels dag 66). Volg week ga ik de gyn bellen, want ik wil ook verder!!! Sorry, maar ik ben wel erg blij voor jullie!!

Liefs, Nijn

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey Nijn,

Logisch ook hoor, zou ook gillend gek worden als ik na 66 dagen nog niet ongi was geworden, ik zou zeker de gynacoloog bellen.
    Succes!!!

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Anouk Wat super voor je zeg!!! Hoop dat het bij mij ook het geval is maar durf er nog niet vanuit te gaan. Ik ben nog steeds licht misselijk en mijn borsten voel ik echt goed. En onderin bij mijn baarmoeder een raar gevoel niet te omschrijven, paar dagen geleden leek het op spelde prikjes zeg maar, nu weer anders, durf er niet vanuit te gaan, maar als ik jou hoor krijg ik een klein beetje hoop.

@Nijntje meis wat kl#te snap dat je je zo voelt. Kan je de gyn nu al niet bellen als je het zat bent? Dikke knuffel voor jou.

Liefs

Deel Deze Pagina