Hoi meiden, Smokey, helemaal super!!! Echt waar! En ik zei het vorige week toch? gefeliciteerd met je 3 weken!! En morgen al weer 4 weken!! Marianne, en was alles goed? Fijn dat je nu al wat afspraken hebt gemaakt. En inleiden bij 38 weken??!! Dat is al bijna!!! Ele, de tijd gaat zo snel.... Kun je na gaan als je nog zou werken... Plassen, ik hoef er 's nachts gelukkig meestal maar 1x uit en dat is rond 23.30u-0.00u als mannetje naar bed komt.... Nazorg, ik blijf dus ook bij de gyn, wordt de nazorg dan geregeld door de gyn of moet je daar zelf achteraan?? Ik ga zo even een uurtje tennissen en even langs mijn broertje die vandaag 24 is geworden. Tot morgen, denk ik (werken en 's avonds 2 feestjes, waarvan ik er één oversla). Doeiiiiii
nijn: normaal gesproken bel je zelf even een vk praktijk in de buurt als je naar huis gaat vanuit het ziekenhuis.
o oke, thnx... Ben even een beetje van slag. Jullie weten van die moeder uit mijn klas met 2 dode kindjes rond 15-16 weken. Nu is er in het mei 2010 topic een mama (bijna 18 weken) waar ze vandaag achter gekomen zijn dat het hartje niet meer klopt.... Ben ik de laatste dagen al weer wat onzekerder, krijg ik dit er ook nog bij....
Nijn: akelig ja ik begrijp dat je daar mee zit. Maar probeer zelf van het positieve uit te gaan weet dat dat moeilijk is maar probeer in je mini nijntje te geloven! Dikke knuffel
daarom ben ik ook heel blij dat we mini Nijn volg week vrijdag weer zullen zien.... Ben er nu echt vandoor.....
even heel snel................ bloed was goed! wel moet ik het rustig aan doen en maandag dus weerkomen.
Butterfly wat goed dat je bloed in orde is! Nijntje heb het net gelezen wat vreselijk zeg, er zijn geen woorden voor zoiets, zat met tranen in mijn ogen te lezen, maar inderdaad net wat Marleentje zegt je moet in mini nijntje blijven geloven, het komt echt goed!! Ele nee heb het nog aan niemand verteld en ga dat voorlopig ook niet doen, ja mijn broer en vrouw wel daar gaan we met kerst mee weg, maar ik kreeg dinsdag al een sms van broerlief "zwanger?" die had het dus ook al in de gaten heel typisch. We gaan met mijn ouders met oud en nieuw weg en die gaan we het ook wel vertellen want ze kunnen het altijd merken aan mijn drink en eetpatroon. Verder wil ik eigenlijk mijn mond houden tot de 9 maanden voorbij zijn haha
smokey, ik ben echt zo blij voor je!! Ele, ik wacht nog op je buikfoto.... Die is toch al een week geleden gemaakt??
marianne: gelukkig is alles goed. Wel typisch dat we beide hetzelfde hebben haha. Maar ben blij voor je dat het dus toch gewoon goed zit. Zal toch wel onbewuste spanning geweest zijn voor wat de gyn zou gaan zeggen en hoe die zou reageren op je verhaal van de vorige bevalling en welke stappen hij zou gaan nemen. Doe het lekker rustig aan!
Dank je wel meiden! nijn: jeetje zeg wat erg, kan me voorstellen dat je daar best een beetje ongerust van word. Marleen: weet je nog dat dat bij de januari mama's toen ook 1 was,die haar kindje overleden was bij 23 weken ongeveer? daarna was ik toch ook best onzeker.Lette heel erg goed op of ik nog beweging voelde. Het lijkt me echt erg zeg om zoiets mee te moeten maken. Smokey: Dus echt zwanger!!!!!!!!!!Kun je het al een beetje bevatten?Ben zo super blij voor jullie!
butterfly: klopt zijn er 2 geweest een rond de 22 en een 23 weken geloof ik. Ik was toen ook dezleffe termijn en dat komt hard aan. Je word een stuk alerter op alles.
rodelief was dat toch? ik heb toen ook zitten meelezen in een ander topic van haar.. sjemienee wat lijkt me dat erg.. ik moet heel eerlijk zijn maar ik let er niet eens goed op wanneer ik herbie wel of niet voel.. soms voel ik hem gewoon opeens en denk ik hey daar ben je maar als ik hem niet gevoeld heb denk ik er ook niet bij na.. misschien komt dat door de AS, ik luister nog steeds iedere dag! Ik ben na de 20w echo zelfs nog ietsje banger geworden vind ik.. gewoon omdat ik nu weet dat echt alles zo ver ze kunnen zien natuurlijk, goed is met de kleine.. en zou er straks door vroege weeen of wat dan ook toch iets misgaan.. wel heb ik nog steeds als ik naar de wc ga dat ik stiekem kijk of er geen bloed is.. herkennen jullie dat ook? ik denk dat ik daar ook niet meer vanaf kom.. zo kan ik bv snachts niet in het donker gaan plassen omdat ik dan niet kan checken.. maar! even iets anders... Gefeliciteerd Smokey met je 4 weken zwangerschap! en hup die banner veranderen jij! voel je al iets van kwaaltjes? Heb je al tegen mensen het goede nieuws verteld? Nijntje gefeliciteerd met je 16 weken! nog een weekje en dan heb je de echo!!! wij hadden hem nu met 16w.. lijkt pas zo kort geleden... je zit bijna op de helft! merk je al verschil met kwaaltjes? butterfly, gefeliciteerd met je 35 weken... over 2 weken mag het!!!!! wat lijkt het nu snel te gaan! ik heb het gevoel dat na de 30 weken het opeens als een speer gaat.. marleen, jij ook gefeliciteerd met je 35 weken.. ook jij nog 2 te gaan!!! ik blijf volhouden he! hahaha om je vandaag te feliciteren! heb je vandaag ook weer een beetje kunnen slapen? allemaal een fijne dag! ik ga zo naar de fysio, mijn bio wekken laat me heel trouw nog niet in de steek!
Goedemorgen dames, Ele: ik herken het hoor ik kijk nog steeds bij elke plasbeurt of ik geen bloed heb! Dat zit er gewoon in. En die onzekerheid blijft! Helaas. We staan anders in onze zwangerschap en denk dat we daarom wat onzekerder zijn. Maar misschien hebben dames die geen miskraam (en) hebben gehad dezelfde onzekerheid. Maar die blijft tot dat de kleine geboren is en je weet dat alles goed is. Hier slecht geslapen heb helaas heel de nacht door veel voorweeen gehad (tenminste dat denk ik dat het dat was) Alles verkrampt in mijn buik die word dan superhard en moet het echt weg zuchten van de pijn heb heel de nacht een lekkere warme kruik op mijn buik gehad. We gaan morgen kijken voor een nieuwe box. Eigenlijk hadden we er al een een hoekbox maar die moest mijn vader nog schuren en lakken maar daar is hij nu te zwak voor dus kopen we toch maar een hele nieuwe. Dus dat gaan we morgen middag doen. Vanmiddag gaan we wel nog even naar het dorp kleertjes kopen in maat 62 want die hebben we eigenlijk nog niet en aangezien we waarschijnlijk een lang kindje krijgen is het toch wel raadzaam om iets in huis te hebbn.
hey meiden, Moet weer even in het ritme van zp komen hihihi. Maar wat lees ik, Smokey zwanger!!! super meid, ik ga zwaar voor je duimen de komende tijd (we zijn nu allemaal zwanger, niet?), Hoe is het eigenlijk met tulpje? Zal vandaag eindelijk de babyfotos en buikfotos uploaden, ik was helemaal blij dat ik nog geen straie ontdekt had bij mezelf, maar helaas paar dagen geleden zag ik ze toch echt zitten onder aan mn buik, grrrrr. Marianne, blij te horen dat alles goed gaat, hoe hoog was je bloeddruk. Ik hou momenteel vet veel vocht vast, echte worsten handjes, dus ben benieuwd bij mijn vk bezoek volgende week. Die onzekerheid Nijn, die zal waarschijnlijk wel blijven, tenminste ik heb het nog steeds, het komt en gaat, je moet maar denken dat de kansen echt zwaar zijn afgenomen dat het mis kan gaan en tuurlijk zijn er pijnlijke verhalen bij maar die zijn vele male schaarser dan dat het goed gaat, maar ook ik zit nog geregeld met de dopler op mn buik om de hartslag te horen hoor, denk dat het pas over is als je eht kindje in je armen sluit (en dan begint het volgende zorgproces hahaha). Geef ff een seintje zodra de fotos erop staan. -x-
hoi Anouk, Leuk weer van je te horen!! Ja klopt iedereen is weer zwanger! Behalve tulpje volgens mij maar die hebben we hier al heel lang niet gezien. Ben blij dat het zo goed met je gaat!
Hey anouk, fijn dat het zo goed met je gaat! en jij hoeft nog maar anderhalve week.. jeetje.. we hebben met de kerst gewoon 3 topic beebs heb ik het gevoel! en ook doortje is dan denk ik al bevallen! volgende echo staat gepland op 18 februari! ben dan 29.5w zwanger... wat klinkt dat lang zeg! en de volgende gyno afspraak is a over 3 weken.. 28 dec.. kan mannetje mooi mee want dan heeft hij vakantie! nijn vroeg jij dat van nazorg? ik moest het iig van de gyno met mijn ha regelen of met een vk.. ondanks dat ik ook geen vk heb.. van de fysio kreeg ik te horen dat ik ondanks ik nu niet werk, toch meer rustmomenten op een dag moet inbouwen gewoon slapen als ik moe ben.. ihihihi misschien moet ik dat ook maar gewoon doen ofzo, maar is zo gek, je bent niet echt ziek zeg maar..
hoi hoi, Smokey, gefeliciteerd met de 4 weken!!!! En idd, even je banner veranderen.............hahahaha Nijn, gefeliciteerd met je 16 weken, nog 4 weken dan zit je alweer op de helft.................gaat hard he? Ele: gefeliciteerd met je 22 weken alweer. Ik hoefde niet zelf een vk te regelen, ging toen allemaal automatisch. Marleen, ik heb ook steeds van die voorweeen, vanmorgen ook alweer!Best pijnlijk. Anouk...................jippie, je bent er weer. Bloeddruk was 190/45, normaal 120/70 of 80. Moet nu rust houden, maar gaat erg moeilijk met een kleine en als je nesteldrang hebt. ben benieuwd naar de foto's. waar ga jij bevallen trouwens? Heb een enorme baaldag vandaag!!!! Kan bijna alleen maar huilen huilen en huilen. Vind het een dikke klerezooi hier en alles moet opgeruimd. Heb al ruzie met mannetje gehad, omdat ik alles op hem afreageer................die arme schat toch ook. Kan echt niets hebben vandaag, als de telefoon gaat pak ik ook niet op, had geen zin om te praten.
Butterlfy: ja pijnlijk is het zeker. Heb ze nu vanaf gisteren avond zowat om de 10 minuten kan de klok er bijna op gelijk zetten! Maar ze worden niet pijnlijker of komen ook niet sneller op elkaar. Dus denk dat het nog geen echte weeen zijn zodat de bevalling op gang komt. Maar ben wel gesloopt na een nachtje en ochtendje voorweeen bah wat een ellende. Ik kan dan echt geen boe of bah meer zeggen van de pijn. We kijken het nog wel even aan zo. Balen dat je je zo ellendig voelt! Dikke knuffel