Hey meiden, kijk eens mijn banner, mooi he.... Marleentje jeetje voorween al, kan het ook maar zo doorzetten nu, of weet je dat niet, spannend hoor, wel balen dat je zo slecht slaapt. Anouk hoe gaat ie verder met jou, je klinkt wel opgewekt/goed Ele lekker rustig aan doen en slapen en jezelf denken heerlijk toch! Butterfly jeetje meid wat balen dat je je zo voelt, dikke knuffel voor jou. Hoe ik me voel, mijn borsten voel ik wel heel regelmatig eigenlijk en ben best moe eigenlijk als ik de trap oploop slaat mijn hart 10x sneller niet normaal. Ik zeg laat de sympthomen maar komen hoor dan ben ik iets rustiger, vind nog steeds vreemd en eng weer pff nu zo lang weer in spanning afwachten tot een 1e echo. Ga even rijden en vanavond personeelsfeest dus kom morgen denk ik weer Doei doei
Nou lang gewacht maar toch gekomen, de fotos staan erop voor wie wil kijken. Had alleen nog maar fotos op het toestel staan van paar weken terug van mn buik (en dan ook nog eens van een blote buik, nooit gedacht dat daar ooit fotos van gemaakt mochten worden, ben er ook nog niet helemaal uit of het kan ) maar tel hier 10 cm bij op aan alle kanten en je hebt mijn buik nu (hij wordt echt huge en zwaar) De babykamer heb ik ff snel gemaakt van een kant, de andere kant is niet representatief (hoop spullen door elkaar), daarnaast moest ik de foto verkleinen waardoor hij onscherp werd maar het is een impressie (er komt nog wel een wit plankje boven de commode). Knuffel voor jou Marianne, ik ken die dagen en ik kan dan nog met deken over mn hoofd in bed blijven liggen, maar jij hebt nog een kleine rondlopen, sterkte vandaag, hopelijk voel je je snel wat beter. Je onderdruk is heel laag en je bovendruk hoog, hebben ze gezegd hoe dat kan komen? Ik in het ziekenhuis (dichtbij de opiumpreparaten ) en jij? Ele, moet helaas nog 4,5 week (tellen tot de 40 weken) maar van mij mag het idd al volgende week komen hoor hihi.
anouk, ik zie dat ik een foutje heb gemaakt, mijn onderdruk was 95.veel te hoog dus.............hahahaha 45, dat zou echt wel laag zijn zeg! Kijk vanavond even naar je foto's, heb nu de kleine naast mij zitten. Ik beval in zh, ik zal wel moeten omdat esther met een ks ter wereld is gekomen.Heb gister hele duidelijke afspraken gemaakt met de gyn over de komende bevalling, wil niet weer zo'n nachtmerrie bevalling. Marleen: hoe is het nu?zoals ik al zei heb ik ook al voorweeen, zelfs als ik wegga! Smokey: super mooie banner, zo wil ik het graag zien!
anouk, toch even snel gekeken, kon niet wachten! Een super mooie buik zeg!Nu nog 1 van deze week......hahahaha.Ben heel nieuwschierig. Ik heb ook foto's in album...........al gezien? En wat een supervrolijk behang zeg!En die lamp...........cool zeg! Echt super leuk.Echt een meidenkamertje.
butterfly: het blijft rommelen! Ook als ik weg ga gaat het gewoon door of ik nu zit, lig, loop, douche maakt allemaal niet. Dus we kunnen elkaar een hand geven. Het is gewoon al vanaf gisteren avond een uur of 22.00 bezig. Hoe gaat het nu bij jou?
wat een leuke babykamer anouk! heel vrolijk en ook heel apart! en wat een mooie ronde buik!! Butterlfy en marleen hebben jullie echt beide samen gisteren voor het eerst echte voorweeen gekregen? jullie bevallen straks nog op dezelfde dag! wel spannend hoor dat gerommel.. ik denk al meteen oohhh het gaat beginnen!
Ook ik kan me aan het gerommel toevoegen, wel al wat indalingsweeen gehad de afgelopen weken maar dit voelt toch weer anders, maar de beeb is ook heel druk aan het bewegen vandaag dus misschien heeft het daar wel mee te maken, we gaan het zien, nu eerst ff in bad in de hoop dat de pijn wat afneemt.
marleen:hier gaat de pijntjes nog gewoon door!!!hahahaha. anouk: is jouw beeb al helemaal ingedaald? Die van mij is helemaal ingedaald, heb daar beste indalingsweeen van gehad! Meiden, er zijn weer nieuwe buikfoto's!!!! Wat vinden jullie ervan? En nog even een foto van de schilderijtjes die mijn zusje heeft gemaakt voor de babykamer.
Butterlfy: nou dan schudden we elkaar de hand haha Anouk: hier is de kleine ook al ingedaald. En ook dat met indalingsweeen. Maar deze voorweeen zijn 10 keer erger als indalingsweeen tenminste zo ervaar ik het. Is jou kindje ook al lekker ingedaald? Butterfly: leuke schilderijtjes! Lief van je zus. Ele: dat zou wat zijn he butterfly en ik op dezelfde dag bevallen nou het zou zo maar kunnen haha
die zijn er leuk uit!!!! gaaf hoor en die heeft ze zelf gemaakt? doet ze dat voor haar hobby ofzo het ziet er heel proffesioneel uit.. haha meiden toch! met z'n 3en jullie he! dat is wel leuk dat jullie samen in dezelfde fase zitten!
dank je marleen en ele! ze heeft nog nooit schilderijtjes gemaakt, dit was 1e keer. En de buikfoto's nog bekeken? En marleen en ele, zetten jullie er ook weer nieuwe op?
soo wat een mooie buik ook enne hij is echt groot he? heerlijk om te showen! zo gaaf om te zien hoe je buik gegroeid is ook.. kan ik af en toe vergelijken
dank je ele, ja is echt groot!zei de gyn ook al! ben er ook best trots op...............sorry dat ik zo over mezelf praat...........hahaha
we kunnen wel een lijstje maken die we steeds aanvullen. - kraampakket. - rompertjes. - setjes kleding. - sokjes. - eventueel mutsje en slofjes. - luiers. - fles - zoogcompressen - 2 kruiken en 2 kruikzakken - kammetje en borstel - 2 thermometers - manicuresetje - hoeslakens, 2 dekens en lakens - badje en standaard (evt tummytub) - huidverzorging. (zoals shampoo, en wascreme) - iets voor rode billetjes (sudocreme of bepanthen) - 12 hydrofiele luiers en 6 hydrofiele washandjes. - badcape, inwikkeldoek - 2 emmers (dacht ik.) - bedzeiltje - molton hoeslaken - luieremmer Zal nog wel meer zijn, dus vul maar aan
Hoi meiden, Ik heb even snel alles bijgelezen, maar weinig onthouden.... Het is weer vrijdag geweest dus allemaal weer gefeliciteerd met een weekje verder!! Wij gaan vanmiddag de babykamer bestellen, dus ik ben er zo weer vandoor! Nog even poesten maar heb geen zin. Ik zal morgen wat uitgebreider reageren (of laat in de middag vandaag). Liefs, Nijn
dank je wel butterfly, we moeten echt nog veel :S wel vandaag al een thermometer gekocht een voor in het oor.. ik had 36.5 graden xD hier moe moe moe moe... gisteren overdag 2 uur geslapen en vandaag was weer een drukke dag en weer een slaap tekort.. Nijn wat gaaf dat jullie het kamertje hebben besteld! kun je nog eens de foto linken? hier vandaag heel langzaam aan het kamertje begonnen, we zijn het langzaam aan het uitruimen.. het was nu onze pc kamer.. volgende week heeft mannie vakantie en gaan we het groots aanpakken XD spannend
Nijntje welke babykamer is het geworden? Zijn jullie eruit gekomen? Ele, wat leuk jij begint ook al aan het kamertje, ben je er al uit wat voor stijl je wilt in het kamertje dat wist je toch nog niet zo goed? Hier vandaag na de stad geweest vast wat kerstinkopen gedaan, jeetje wat is het koud brr.