haha smokey lieve schat, je bent nog stiekem een beetje in de ontkenningsfase he? hoe voel je je? begint het langzaam tot je door te dringen? en de kwaaltjes? ik ben zo benieuwd naar je he?of je het al mensen hebt verteld enzo! ben nog steeds hyper als ik hier ben en ik zie je banner!!! Hier merk ik dat ik best emo ben door de kersttijd.. stom he.. bij alle kerstliedjes kan ik wel een traan wegpinken.. dat heb ik echt nooit gehad! hoe is het met de rest van de meiden? heerlijk van jullie weekend aan het genieten?
Goedemorgen meiden, Jeetje wat is het rustig hier, allemaal lekker weekend aan het vieren Ele ontkennen ehh ja echt wel geloof er allemaal nog niks van en er kan nog genoeg gebeuren, dus ben echt nog niet in de jippie we zijn zwanger fase, wat ik voel af en toe mijn borsten gister niet echt nu vanmorgen ook nog niet. Ze zijn al wel gegroeid Ook af en toe wat steekjes onderin, is dat normaal Verder wel best moe aan het eind van de middag meestel. Van mij mogen de symtphomen wat erger worden dan word ik iets rustiger denk ik/hoop ik. Mijn broer en schoonzus weten het en voor de rest nog niemand, wil het ook niet voor de 3 maanden vertellen maar mijn ouders daar kom ik niet onderuit daar gaan we mee op vakantie dus die hebben dat door aan mijn eet en drink patroon. Ga straks even rijden en verder weet ik nog niet lekker rustig dagje heerlijk
hehe ..herken het helemaal smokey, maar blijf geloven in je buikbabytje he... hoe moeilijk ook, misschien herinner je het je nog, maar ik had geen symptomen :S ik werd er ook gek van... maar dat zegt echt totaal niks.. het is gewoon een moeilijke niet leuke periode.. en ik denk dat die voor wat wij hebben meegemaakt ook nooit leuk wordt.. het is echt tijd uitzitten denk ik.. en wachten op de eerste echo en vooral het jezelf niet te moeilijk maken.. ik kreeg een echo op 6.2 toen vond ik het fijn om te weten dat er iig een hartje was.. en toen iedere week en dat was wel fijn om te weten dat je ergens naartoe kon leven.. de tijd leek sneller te gaan dan.. ik weet niet of het jou zou helpen, ik had het achteraf niet anders gewild iig..
goedemorgen, Smokey: kan me voorstellen dat je het nog onwerkelijk vind! Komt vanzelf! EN heb vertrouwen in je lichaam en jullie baby! Ele: dat emo heb ik ook last van kan heel de dag wel huilen om niets haha Nijn: spannend he de babykamer kopen! Ik vond dat zo'n mijlpaal en zo definitief van he we krijgen echt een kindje! Geniet ervan. Butterfly en anouk: hoe gaat het met jullie? Hier gisteren de box gekocht en nog wat kleine dingen oa kleertjes maat 6 want vind het zo zielig als de kleine er is en heeft idnerdaad zo'n lange benen en hebben alleen maar maat 50 en 56 in huis en dan heeft hij een kniebroekje is ook zo zielig in de winter he haha Gisteren avond heeft jeroen de box in elkaar gezet. En daarna heel de woonkamer verrbouwd om het leuk neer te kunnen zetten. Vandaag een mijlpaal voor mezelf de kleine zijn benen zijn vandaag uitgeteld haha. Dus zijn benen zijn groot genoeg om vandaag geboren te worden. Dus zou zeggen kom maar op ukkie! We zijn nieuwsgierig. We gaan zometeen even op de koffie bij mijn opa en oma. En vanmiddag naar vrienden en blijven daar eten we gaan gezellig gourmetten! Dus ik ben er vanavond weer anders morgenvroeg. Fijne zondag!!! Liefs Marleen
Mijn masseuse had ik het ook verteld zei moet dit weten voor bepaalde technieken, zei had dus ook al een aantal mk-en gehad. En zij zei ook hoe moeilijk het ook is probeer er wel van te genieten, en er positief in te staan in het begin heeft ze ook wel gelijk in en ik probeer het ook wel maar als ik dan een dagje/half dagje geen sympthomen voel denk ik zie je wel word toch weer niks. Echo's ik ga met kerst en oud en nieuw dus met vakantie en kan dan niet voor een echo dus begin januari op zijn vroegst, had mijn internist al gebeld en zou 5 januari gaan maar manlief kan dan dus echt niet dus moet verzetten naar een week later 12 januari pas de 1e echo pff, zit dan in de 9e week. Kan er nog wel voor kiezen om de 1e week van jan naar de vk hier te gaan maar daar ben ik nog niet uit.
haha leuk marleen de box is er! en lol de benen mogen geboren worden hahahahaa.. gaat snel he? heb je foto van de nieuw box? altijd leuk! Veel plezier bij je opa en oma! smokey, ik zou doen wat jezelf het prettigst vind, wil je alleen de tip geven om het jezelf niet te moeilijk te maken..
smokey: probeer toch maar lekker te genieten, kan me goed voorstellen dat je meer symptomen wilt hebben, dat wou ik toen ook. ele: dat emo gedoe heb ik ook heel erg!niet normaal meer. Marleen: hier gaat het op zich wel goed, krijg nu last van mijn lies.Heb je mijn buikfoto al gezien? maar denk dat mt 62 voor beentjes nog wel wat te lang is hoor. esther had ook hele lange benen, maar paste wel in maat 56. Ze paste alleen niet die pakjes waar de beentjes en voetjes aan vast zaten.............en liet dat nou net ons 1e pakje zijn..........hahahaha.Tuurlijk hadden we wel meer, maar dat pakje wouden we zo graag.
Goedemorgen meiden, Smokey, helemaal super!! En wat een coole banner!! haha Ik wilde ook erg graag kwaaltjes hebben en die kwamen naar verloop van tijd wel. 12 januari lijkt nu nog ver, maar met jouw vakanties, kerst en oud&nieuw is dat zo, denk ik.... Marleen, hoe is het nou met de krampen?? En de box opgezet, leuk!! En de benen mogen geboren worden, haha, dan de rest ook maar.... Marianne, hoe gaat het met jou? Ik ga zo je buikfoto even bekijken, maar volgens mij is je buik behoorlijk flink aan de reacties te lezen.... Anouk, bij jou gaat het nu helemaal snel.... Helemaal klaar voordat de kleine komt?? Ele, leuk dat jullie nu ook begonnen zijn met uitruimen... Mannetje kreeg dat toen in zijn hoofd en begon meteen... Is denk ik zijn manier om er mee bezig te zijn. Wij hebben gister de babykamer en de kinderwagen besteld. Babykamer: Kinderwagen de mura 4, want die vonden we beiden fijner rijden. Ook de maxi cosi en al die dingen en dat allemaal in donker bruin. Ook de box hebben we nu besteld en de luieremmer. Het is nu dus echt definitief en heel spannend.... Het wordt nu allemaal zo echt.....
nijn: echt een leuk kamertje!word zeker defenitief nu he? wanneer krijgen jullie het kamertje aan? ben benieuwd wat je van de buikfoto's vind.En wat denk jij, een jongen of een meisje?
Wat een buik, Marianne!!! Ik snap niet dat je nog niet naar voren valt Het kamertje komt in week 6 (evenals de kinderwagen enz). Ik heb dan 2,5 week vrij en dat is dan mooi de eerste week (de tweede week is het carnaval). Nu zijn we nog aan het bdenken wat we op de muren willen; behang, kleurtje of toch een muurtekening. En dan nog het vloertje leggen en dan zitten we al zo begin februari.
Ik ben er vandoor. Even foto's maken van mn zusje en de hond voor op de kerstkaart. Misschien tot vanmiddag en anders tot morgen! Fijne zondag!!
Nijntje wat een leuk kametje ziet er echt mooi uit, leuk hoor. Butterfly waauuuuwww wat een buik heb jij echt mega vind je het niet erg zwaar worden nou? Heb je zelf al het idee dat de kleine binnenkort komt of denk je dat het nog wel even duurt? Vraagje, ik heb totaal geen zin in sex meer en durf het ook niet goed, omdat de bij de vorige 2 keren elke x bloedverlies had na de sex. Gelukkig vind manlief het niet erg en snapt hij het helemaal. Hadden jullie hier misschien ook last van?
nijn, leuk hebben we straks beide een bruine mura jij alleen de 4 in de 3 Smokey, hier ook :s, nu nog steeds ben ik bang... darom doe ik het ook niet graag en liever niet.. gelukkig begrijpt mannetje het dat.. natuurlijk doen we niet aan geheel onthouding haha.. maar ook dan ben ik keibang..
smokey, ik snap het wel, ik bloede ook beetje in de eerste drie maanden na het vrijen en bij de 1e x ging het daarna mis, ik weet wel dat het niks met elkaar te maken had en dat het toeval was, maar toch geeft het geen lekker gevoel. Bij de tweede x had ik na drie maanden geen bloedverlies meer bij het vrijen en vond ik het ook wel weer fijn. Leuke babykamer Nijn, het gaat wel hard nu he, wordt echt lekker definitief!!! Marianne, wat een leuke schilderijtjes. Mijn beste vriendin gaat wat maken voor mij dus ben heel benieuwd, ze had het ook voor een andere vriendin gedaan en dat aws super leuk geworden. Gaat idd hard hier, dinsdag alweer de 36 weken echo. Hoe het zit met de indaling precies weet ik niet, maar er drukt wel de hele tijd iets op mn blaas (heel fijn gevoel not) en daarnaast kan ik geen km meer lopen zonder krampen, heb echt het idee dat het geen vier weken meer gaat duren, maar wie zal het zeggen. Hey El, zie nu pas dat jullie een zoontje krijgen, gefeliciteerd! Al lekker over namen aan het brainstormen?
hey grappig, zag dat ik bij het laatste plaatje van mn banner ben aangekomen, het zit er dus echt aan te komen hihi
anouk:dank je wel! Het drukken tegen de blaas ken ik al een tijd heel goed.........kan geeneens meer gewoon meer winkelen. Als je net bent geweest naar de wc en je loopt, moet je direct weer.Weet niet of je helemaal terug gelezen hebt, maar ik had ook nieuwe foto's geplaatst.Ben heel benieuwd naar de jouwe. Mijn buik: ja hij is echt huge.....en word nu ook wel lastig hoor!en erg zwaar.Heb ook vaak als ik te druk heb gedaan, last van soort weeen ofzo.weet niet precies. Morgen weer naar de gyn voor controle,zal me benieuwen!
Butterfly: ik heb toch al regeelmatig in de kraamtijd meegemaakt dat kindjes maat 62 als broekje hebben of als truitje. Vaak niet samen maar een van beide. Dus voor de zekerheid toch maar in huis gehaald. We hebben geen broekjes met voetjes eraan. Ik heb dar zelf zo'n hekel aan sorry. Die broekjes vidn ik nooit mooi zitten die voeten gaan altijd uit de voetjes en hangen dan ergens in het kruis. Dus voor ons geen enkel broekjes met voetjes eraan in huis zelfs de kraamvisite weet nu al dat we daar een hekel aan hebben haha hoef die dus ook niet als cadeau te verwachten haha Nijn: hier nog steeds regelmatig voorweeen. Niet meer zo regelmatig als donderdag op vrijdag maar toch wel elke dag aanwezig. ele: ik zal vandaag proberen een foto van de box te plaatsen.