2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb trouwens echt veel last van harde buiken zodra ik ook maar opsta of loop (nou ja waggel) heb ik drect een harde buik. En wat voor een. Dus doe maar lekker rustig aan. En probeer zoveel moeglijk te ontspannen.
    Om 12.10 naar de vk als ik daar geweest ben laat ik nog wel even weten hoe het was.

ANouk: dat gevoel van drukken op de blaas herken ik maar al te goed. Zodra ik naar de wc ben geweest en loop de gang op kan ik eigenlijk weer terug voor de volgende plas. Ik moet nu ook echt mijn buik vasthouden als ik opsta en loop anders doet het echt zeer.

Iedereen die ik tegenkom zegt wat een buik je bent natuurlijk al uitegeteld of over de 40 weken heen :$. Ze snappen dan bijna niet dat ik nog 5 weken moet. Gewoon mensen op straat spreken me aan haha.

Butterlfy: ik kan zowiezo al niet meer echt lopen van de BI maar het is erg vervelend als je niet meer kan winkelen enzo. Ik winkel nu al ruim 12 weken helemaal niet meer. Jeroen doet hier alle boodschappen enz. Ik ga heel soms mee maar dan in de rolstoel. Maar nog even en dan kunnen we lekker achter de kinderwagen gaan shoppen.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemroegen meiden,

Smokey, sex, ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook doodeng vind....
    Maar hoe gaat het verder met je?? Al een beetje gewend??

Ele, lekker he, nog steeds vrij?
    Ik moet deze week donderdag en vrijdag werken, dus dat alt wel mee. Dadelijk nog een aantal dingen doen voor school en dan krijg ik vanmiddag gezellig visite (oud voetbalmaatje).

Marleen, heel spannend hoor!
    Ik ben ook niet zo'n fan van pakjes met de voetjes er aan vast....

Anouk, voor jou gaat het nu echt opschieten.. Spannend... Houd je ons wel goed op de hoogte?

Marianne, veel succes bij de gyn straks! Hopelijk is je bloeddruk weer helemaal in orde!

All, ik weet vrij zeker dat ik mini Nijn gevoeld heb!!!
    Ik stond gister onder de douche, had mn hand op mn buik en voelde ineens een duw o.i.d. Meteen mannetje geroepen. Dit heb ik nog niet eerder gevoeld, maar het was zo duidelijk.....

Thnx, voor jullie reacties op het kamertje. Wij vonden het ook zo mooi.
    En ja, Ele, wij hebben bijna dezelfde wagen... Leuk!!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss

De foto die ze wil gebruiken voor op de kerstkaart heeft ze nog niet online staan....
    En hij staat ook nog niet op de computer....

Het hondje had gister niet zo'n zin om fotomodel te spelen.... ;)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ook de 20 weken echo gepland....
    Komt helemaal goed! En het wordt nu zo echt....

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!

Anouk gratz met je laatste hokje! :) ik zie dat de mijne ook weer versprongen is yeaaay!! :) over de helft!!! :):) joehoe! :)
    Over de jongensnamen, we hebben sinds een week of 3 het gevoel dat we een naam hebben.. maar natuurlijk kan dat ook zo nog veranderen :) ik vind een jongensnaam ook echt moeilijk.. maar tot nu toe houden we vast aan die ene naam :)

Broekjes met voetjes vind ik idd ook niet leuk.. vind het veel leuker uitzien met sokjes :) en als we de zomer ingaan met van die kleine blote voetjes :)

marleen wat vervelend van die harde buiken.. ik heb zelf nog niet het idee dat ik ze herken.. vorige week dacht ik er een te hebben toen ik boodschappen aan het doen was, dus best druk was.. maar herkende ook niet echt die harde bal in je buik waar iedereen het over heeft...
    gelukkig hoef jij ook niet meer zo heel lang!!! het einde is in zicht!!! :)

wat gaaf nijn dat je mininijntje gevoeld hebt!! :):) het word vanaf nu echt alleen maar duidelijker dus leuker!! :):) als ik nu naar bed ga en 1 min rustig ligt, begint ie erop los te timmeren :)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, Ele, jij gaat ook al hard op weg naar het laatste hokje....

En leuk dat jullie een jongesnaam hebben. Je hebt gelukkig nog even de tijd om aan de naam te wennen en anders om de naam toch nog te veranderen....

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey meiden, ik weet niet of ik mijn vraag hier aan jullie mag stellen, maar ik waag het erop. Ik heb vorige week een vroege miskraam gehad en ik vroeg mij nu af of het waar is dat je na een mk extra vruchtbaar bent en wat jullie ervaringen zijn op dat gebied.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Yaraah,

Toevallig dat je hier even komt spieken...
    Ze zeggen inderdaad dat je na een mk vruchtbaarder bent.
    Hier zijn wij allemaal gecuretteerd en 3 meiden zijn al weer vrij snel zwanger geraakt. Bij Smokey, ging het daarna nog ene keer mis en mijn verhaal ken je.

Of het waar is, geen idee, maar je temp bijhouden en klussen is een goede manier.

Succes meid!!

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey Nijntje.

Ja jouw verhaal ken ik. Hoop dat het lekker goed blijft gaan voor jullie allemaal hoor.

Ja klussen doen we regelmatig hoor...

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou dan moet het gewoon goed gaan komen!!!

Al weten wij allemaal dat het heel frustrerend kan zijn.....

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ja ik had gewoon die vraag omdat ik al vruchtbaar slijm gespot heb en ik mij dus afvroeg of het effectief kan. Ja we zien wel wat de temp doet en gewoon op regelmatige basis klussen én ik weet nu ook dat ik zwanger kan raken hé.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat je weet dat je zwanger kunt raken, haalt misschien ook wat druk weg....
    Je cyclus kan wel wat van slag zijn na een vmk, korter of langer. Dus houdt alle tekenen goed in de gaten!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoi yaraah,

iig al veel sterkte met de mk.. maar je bent gelukkig weer positief op weg! :):) hier ook 2 miskramen gehad.. de eerste keer bij 7 weken en is het vanzelf gegaan.. 2 maanden erna was ik weer zwanger.. ik had wel een kleine pauze van een maand ingelast.. want vond het voor mezelf wat snel gaan.. en bij de 2de zwangerschap ging het ook rond dat termijn mis maar werd het een curetage.. voor mezelf was ik er nog niet klaar voor om meteen weer zwanger te worden.. maar is het de 3de maand gelukt en ook de 1e maand dat we echt weer gericht geklust hebben.. ik weet dus niet of je wel of niet eerder zwanger bent na een mk.. ik denk wel dat het heel veel uitmaakt of je klust omdat het zo uitkomt, of gericht klust.. en alle keren hebben we meer gericht geklust :):)

ik hoop dat je snel weer zwanger bent en je dat dan ook 9 maanden blijft! :) laat je het ons weten als het zo is? :):) altijd leuk om positieve verhalen te horen! :):)
    en zoals je ziet is iedereen van dit topic ook weer zwanger! :):) en zijn de eerste beebs al bijna daar! :)

nijntje, hebben jullie al een idee van een naam? wordt je nu niet nieuwsgieriger naar het geslacht of je mannetje? :):)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik word wel steeds nieuwsgieriger, maar mannetje niet... Hij blijft bij zijn standpunt..... Jammer, maar ik begrijp het wel... En dan blijft er toch nog iets een verrassing...

Hoe gaat het nou met jou?? Al een beetje gewend aan het thuiszitten? Anders was dit nou waarschijnlijk je laatste week, want vrijdag begint (eindelijk) de vakantie!!!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha, bij prenatal is vandaag mama maandag, met 15 % korting... vorige week hebben we de maxi cosi daar gekocht en nu krijg ik toch 15 % met de kassabon.. scheelt dan toch weer zou ik zeggen he :)

het thuiszitten is wel saai.. hihi.. voel me er ook nog niet helemaal gerust op, maar dat komt denk ik door de dingen die ik nog wel vanuit thuis wil afronden..

wat goed dat je je bij die beslissing kunt neerleggen.. ik zou gek worden hahaa..

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo dames,

Nou hier terug van de vk.
    Bloeddruk was weer netjes 113/76 dus prima.
    En er waren weer geen eiwitten in de urine! Dus helemaal goedgekeurd.
    Ik heb sinds gisteren erg veel vochtverlies soms komt het er met straaltjes uit. Ik moet dit in de gaten houden ivm kans op vruchtwater verlies. De vk dacht nu aan veel afscheiding (komt vaak voor op het einde van de zw) maar moet het in de gaten houden en als ik twijfel of het word meer dan meteen bellen waarschijnlijk is het dan toch vruchtwater. Dus spannend!!!

Net belde mijn vriendin die word nu opgenomen in het ziekenhuis die zijn ook al 3 jaar bezig om zwanger te worden van de 2e. En die heeft net na mij ook een mk gehad. Maar nu heeft ze afgelopen wo iui gehad en ontzettend veel buikpijn. Ze heeft nu eierstokken zo groot als tennisballen en uit bloedonderzoek kwam dat ze een ontsteking heeft dus nu afwachten wat er gaat gebeuren. Baal zo voor haar gun het haar zo om ook geluklkig zwanger te worden en te zijn. Nu dus afwachten wat er gaat gebeuren.

Sorry heb even niet op de rest gereageerd. Probeer ik later vandaag nog.

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oe spannend butterfly... ben benieuwd!
    super dat je urine en bloed in orde zijn, is dat weer een zorg minder.. doe het lekker rustig aan en laat je de laatste weken maar goed verwennen :):) wanneer moet je weer naar de vk?

erg hoor van je vriendin, dat gun je echt niemand..
    mijn beste vriendin wil ook graag zwanger worden, ik hoop ook zo erg dat het bij haar allemaal vanzelf gaat en haar de ellende die wij hebben moeten meemaken of zoals je vriendin haar bespaard blijft.. heel veel succes met je vriendin, hopelijk is ondanks de ontsteking toch ergens een mooie innesteling geweest.. of kdan dat niet samen? je gunt het sommige mensen gewoon zo erg he..

hoe zou het met smokey gaan? haha vind het nog zo leuk he!

18. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen, wat een super bloeddruk heb je zeg!
    Dat vochtverlies ken ik heel goed, heb al weken dat het er ook echt met scheutjes uitkomt, je voelt het er gewoon uitstromen.
    Maar heb het er eigenlijk niet met de vk en gyn over gehad, dacht dat het gewoon urine was oid.
    Wat naar van je vriendin zeg!Hopelijk gaat voor haar ook snel de zon schijnen!

Ele: jongensnaam...........moelijk he?!Wij twijfelen nu zelfs nog!
    Wat leuk he dat je de kleine nu erg goed voelt?Over een tijdje zul je merken dat het alleen maar krachtiger word en zul je ook nog de hik gaan voelen!

Nijn: wat super dat je mini-nijntje hebt gevoeld...........
    En wat een leuke foto van je zus met haar hondje.
    Las dat je afspraak had voor de 20weken echo...........spannend zeg!Wat gaat de tijd toch weer snel

Smokey: hoe voel je je vandaag?Kun je nu al beetje aan idee wennen dat je toch echt zwanger bent?
    Ben echt super blij!!!!!

hier ook naar de gyn geweest vanmorgen.
    Het liep weer eens uit zoals gewoonlijk!!!!
    Maar de bloeddruk was nu beter: 144/82.Was netjes zei ze.
    En weer even een echo gehad.........echt super om dat telkens te zien, al is het nu wel veel te groot om goed te kunnen zien.
    Heb gezegd dat ik ook steeds zulke gemene pijnen helemaal onderin heb en ze dacht dat misschien mijn baarmoedermond al bezig was om zich klaar te maken............ben heel erg benieuwd!Ook deze gyn (had een andere,omdat mijne een dagje vrij had) dat ik echt een beste buik had......hahahahaha.
    Blijft leuk om te horen..........hahaha.
    Nu heb ik een afspraak voor de 21e en de 28e weer staan, het schiet nu echt al hard op zeg!!!!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Marianne, wow, al twee afspraken staan... Dan gaat het nu echt snel.... Fijn dat alles goed was!

Ele, ja ja, ik heb me bij de beslissing van mannetje neergelegd. Ook omdat ik echt weet dat hij niet van gedachten verandert.... Hij roept dat al jaren.....

Marleen, ook bij jou alles goed, super!!
    En die vele afscheiding, dat heb ik al vaker gehoord. Al kan ik me nog niks voorstellen bij het idee dat het nog meer wordt.... Het komt er nu al uit als ik bijv buk.

Wat kl#te voor je vriending. Sommige mensen gun je het zo om zwanger te raken en bij anderen lukt het zo 1, 2, 3.

Hebben jullie dit ook wel eens:
    dit weekend kregen we van twee stelletjes te horen dat ze zwanger zijn. Van beide stellen zijn beide partners erg stevig (en dat is voorzichtig uitgedrukt) en binnen het half jaar beiden zwanger.
    Toch voel ik me dan weer een beetje verdrietig. Waarom bij hun wel en bij ons allemaal zo lastig??
    Mannetje zegt dan steeds, dat we gewoon erg blij moeten zijn met mini Nijn en dat ik me niet zo bezig moet houden met anderen....
    Tuurlijk gun je het iedereen om zwanger te raken, maar toch....

Vanavond laatste tennisles en morgenvroeg kerstinkopen doen met een vriendin. Dus ik denk tot morgenmiddag!!

Liefs, Nijn

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn ik herken dat gevoel wel vlak na de 2de mk.. toen had ik er ook iets meer moeite mee als ik hoorde dat iemaand zwanger was.. alhoewel ik me (nog) niet jaloers voelde.. misschien was dat er wel van gekomen als ik nu nog niet zwanger geweest zou zijn.. ik gunde het wel heel erg de mensen die me dierbaar zijn, maar als ik dan op straat iemand tegen kwam, je kent ze wel 16, sigaret op de mond en een dikke buik.. tja.. dan zei ik ook altijd tegen mijn mannetje daar loopt weer zo'n k**wijf.. maar dan moest we allebei ook altijd lachen, omdat ik het niet echt meende.. het was gewoon mijn frustratie zeg maar.. ik weet wel dat ik een keer wel heel boos was.. dat was in de wachtkamer van de gyno notabene.. ik fluisterde dus bij iedere zwangere buik.. daar gaat weer een k**wijf.. en we zaten rustig te wachten, onszelf op die stomme manier te vermaken.. tot naast ons een zwangere opstond en begon schelden dat het veel te lang duurde.. ze echt nu een sigaret moest.. en ze is opgestaan en is gaan roken.. ik kon wel door de grond gaan.. toen zei ik dus weer fluisterend tegen mannetje.. dat is een echte!!!! hihihih.. maar ik meende het wel niet, maar denkt dat iedereen het op zijn eigen manier verwerkt en ergens moet het er toch uit..
    gelukkig voelde ik me nog niet bij bekenden zo..

kan me van de hik nog niks voorstellen wanneer zou dat kunnen beginnen?
    als je nu zou bevallen moet je kindje wel nog de couveuse in he? hij moet dus nog echt even blijven zitten!

Deel Deze Pagina