2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    trouwens, als we nu in het zh zijn, zeg ik ook altijd, jajaja ik weet het nu ben ik het k**wijf, we proberen ook niet altijd super vrolijk uit de echo kamer te komen.. we weten hoe confronterend dat kan zijn.. maar wel lachen hoe je samen iets kunt verwerken..

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi hoi,

Sorry dat ik amper reageer vandaag. Ben helemaal op. Net die vriendin nog aan de tel gehad. Het gaat niet goed met haar.
    En mijn vader belde die is weer naar de dokter geweest want die was alweer 4 dagen behoorlijk ziek. Nu denkt de huisarts dat er nog steeds bloedingen zijn omdat mijn vader erg bleek is en veel last heeft van diarree en nog steeds afvalt. Morgen moet hij dus weer bloedprikken en met die uitslag neemt de huisarts contact op met de arts in het ziekenhuis om te overleggen.
    Zit er even helemaal doorheen al die ellende om me heen nu ik zo op het eind loop.

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden,

Drukke dag gehad op werk kon niet even spieken hier:(

Marleentje wat goed dat alles goed was bij de vk en het word voor jou inderdaad al erg spannend:):) leuk leuk...
    Inderdaad erg sneu voor je vriendin bij mijn vriendin is een eierstok weggehaald zei willen het in januari ook gaan proberen ik hoop maar dat het bij haar goed gaat.
    Wat kl*te dat het met je vader weer minder gaat nu en je vriendin dat kan je er nu even niet bijgebruiken, hele dikke knuffel..

Butterfly ook alles goed mooi zo, alles bij iedereen onder controle hier;) jullie mogen trouwens niet gaan bevallen als ik met vakantie ben hoor...:) dan moeten jullie het nog maar even ophouden tot begin januari haha:)

Nijntje dat gevoel ken ik goed hoor, denk het ook altijd zei wel en ik niet en kan dan behoorlijk verdrietig van worden.
    Ook super spannend toch dat jullie niet weten wat het gaat worden dat heeft ook wel wat hoor...:)

Ele super dat je nog korting gekregen hebt!! Zou er ander wel van balen scheelt toch weer mooi:)

Ik voel me eigenlijk wel goed meer sympthoopjes als de vorige keren:)!! Mijn borsten voel ik de hele dag door een beetje ze worden al bige:$ soms vlaag misselijk maar dit meer in de avond, is eigenlijk niet noemenswaardig. Veel plassen, dat was het volgens mijn.

Het went nog niet echt probeer wel wat positiever te worden heb me ook bij de augustus mama;s aangemeld:)

De arts gebeld mag 12 jan bij de gyn komen.
    Ga volgende week toch ook de vk bellen en probeer daar dan de 1e week van januari een afspraak te maken.

Zo dat was het weer even..:)

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: Ja dat herken ik idd wel!Sommige zijn al zwanger als er iemand langs loopt en andere mensen moeten zolang wachten en/of die krijgen miskramen.
    Wat dat betreft lijkt het in de wereld wel niet eerlijk verdeeld.
    Iemand die zoooo graag zwanger wil worden, maar het niet lukt en iemand die zo onbezonnen leeft en dan wel zwanger word.
    Eerlijk lijkt het dan niet.
    Mensen die niet lang hebben hoeven wachten of mensen die nooit een miskraam hebben gehad denken er vaak zo makkelijk over...........
    Op de 1e hebben we in totaal (dus tot ik zwanger was van esther) zo'n 4 jaar moeten wachten (incl 3 miskramen).
    Had ook totaal niet verwacht dat de 2e sneller zou zijn, vooral na de miskraam in maart niet.Vind het ook echt een wonder dat ik in juni alweer een positest had.

Ele: Ik begon de hik van de kleine te voelen met 26 weken, je voelt dan de hele tijd een terugkerende tik in je buik, eerst heel lichtjes, maar ook dit word na een aantal week steeds sterker.
    Je buik zie je op den duur gewoon op en neer gaan, als ie de hik heeft.

Smokey, dus langzaam aan komen toch de "klachtjes".
    Je hoort trouwens wel vaker hoor dat vrouwen s avonds misselijk zijn ipv smorgens.
    12 Januari................dat is het al voordat je het doorhebt.
    Ik ben aan het aftellen tot 15 januari..........hahahaha, dat is nu nog 32 dagen!!!dus tot 12 januari nog maar 29 dagen.

Heb net grey's anatomy gekeken, moest binnen dat uurtje gewoon 3 keer na de wc.
    Mannetje heeft 4 nachtdiensten, dus ben 4 avonden en nachten alleen met de kleine en overdag slaapt hij dus.
    Vind er maar weinig aan, maar goed...........het verdiend wel weer lekker.

Vanavond ging de kleine met papa onder de douche, dus ik kleed haar uit en houd haar op de arm, maar doordat het best fris was, plaste ze me eronder.
    Echt alles was nat, mijn overgooier, mijn shirt, mijn bh, mijn borst, mijn broek en onderbroek............dus direct in de was en ik lekker in de pyama.

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dames,

Ik ga zo lekker naar bed. Zit er helemaal doorheen na vandaag!
    Heb heel de middag en avond een lekkere emo bui bah. Dit doordat het slecht gaat met mijn vader en vriendin en mezelf helemaal op voel. Nu komt de vermoeidheid er pas echt uit!! Heb verder nog niets gelezen probeer ik morgen te doen als ik me tenminste beter voel. Sorry als ik soms niet op alles reageer maar lees er vaak gewoon overheen door de vermoeidheid. Maar bedoel het niet verkeerd!!! Jeroen is waarschijnlijk verder heel de week vrij (zou alleen donderdag en vrijdag zijn omdat dan de auto naar de garage moet maar nu is de auto waarschijnlijk al zo kapot dat hij morgen en woensdag ook alle rijlessen af moet zeggen) Dus gaat weer klauwen vol met geld kosten ook niet bepaald fijn deze tijd van het jaar.

Dames alvast slaap lekker en hoop dat ik morgen weer beter in mijn vel zit.

Buttefly: je hebt inderdaad al een mooie dikke buik!!!!

ps ik moet wo 23 dec weer na de vk voor controle en dan gaan we de bevalling bespreken.
    Ik weet trouwens niet meer wie het vroeg laatst maar de kleine ligt helemaal vast in het bekken.

6. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Hey Elegance, als ik weer zwanger ben, dan laat ik dat hier heel zeker weten hoor.

Ik ben zelf nog maar aan ronde 7 bezig nu, maar toch vind ik het soms moeilijk als ik hoor hoe 2 van mijn vriendinnen lachend aankondigen dat ze 3 maanden zwanger zijn én dat dat dan ook nog eens heel snel gegaan was. Ik gun het iedereen hoor, maar soms heb ik het er beetje moeilijk mee.

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    mogge meiden!

was weer een leuke nacht... ik heb niet kunnen slapen en echt alleen maar zitten malen en piekeren.. ik heb zo het etentje van mijn werk.. en ik zie er zooo tegenop.. ik word opgehaald door een collega waar ik dan 1 uur mee in de auto zit.. leuke vrouw overigens, maar we hebben elkaar nooit vaak gezien, dus ken haar ook niet echt.. dan eten.. waar ik zo geen zin in heb! en dan word ik op de trein gezet.. ik snap het wel ik woon niet in de buurt.. en ik bied het ook wel zelf aan. maar bleh zo geen zin.. voor mij hoefde het helemaal niet.. mijn schoonmoeder komt me dan van het station hier halen..
    tis was als je niet zomaar even kunt rijden zeg...
    morgen moet ik nog een verslag typen voor donderdag en dat was het dan zo'n beetje.. nog 2 of 3 verslagen meen ik..

maar dan komt het gedeelte school nog waar ik in de kerstvakantie toch echt aan wil beginnen.. ik wil het perce nog afhebben voor april.. en ik hoef alleen nog maar een scriptie.. dus wat zeur ik ook eigenlijk.. maar de motivatie.. zucht :)

hebben jullie dan ook als je van je zij verwisselt in bed bv van linkerzij naar rechterzij voel ik herbie altijd trappen 1 of 2 keer, alsof hij het er niet mee eens is dat ik nu op mijn andere zij ben gaan liggen..
    toen ik eindelijk vanmorgen om 6 uur in slaap viel werd ik 20 min later wakker en bedacht ik me opeens. huh ik voelde een schop in me.. huh oh ja ik ben zwanger jeetje ja dat is mijn kindje.. whhahaha.. ben ik vaag of wat? ik ben zo moe he ... lol.. kan de hele bladzijde voltypen met onzin zonder na te denken.. hahaha..

dus ik stop maar beter! :)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Marleen, heel veel sterkte de komende tijd. Als je hier even wat minder bent of wat minder reageert is dat heel begrijpelijk hoor!

Ele, JA JE BENT ZWANGER!! Vergeet je dat nu nog wel eens?? ;) Verder kan ik je geen antwoord geven, omdat ik de kleine nog maar zo minimaal voel....

Smokey, 12 januri wordt een mooie dag, dan hebben wij onze 20 weken echo. En zoals Marianne al zegt, dat is al over 4 weken (al klinkt het zo toch langer....)
    Fijn, dat je wat klachtjes begint te krijgen en ook dat ze duidelijker aanwezig zijn dan de vorige keren, dat ha dik ook.

Marianne, 4 nachtdiensten is wel veel, maar wel lekker in deze tijd van het jaar. En met de kleine op komst.... en dan gaat erg snel....

All, een vriendin van mij is gister opgenomen in het ziekenhuis. Veel te hoge suikerwaardes.... Vanmiddag dus denk ik even naar het ziekenhuis.
    Dadelijk naar de markt/stad om kerstinkopen te doen, maar heb het binnen al koud.....

9. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Hey Nijntje zo erg van je vriendin.

Ja het is hier ook berekoud hoor. Ik moet ook nog boodschappen doen, maar zie het niet zitten om naar buiten te gaan...

10. butterfly1984

goedenmorgen meiden,

Jeetje zeg, het is echt ijs en ijs koud.........hahahaha.
    Beneden had ik de verwarming op 15 graden gelaten en daar was het dus warmer dan boven.

Ele: Kan me voorstellen dat je weinig zin hebt.
    Maar snap ook wel dat je het zelf hebt aangeboden om mee te gaan, je wilt tenslotte alles netjes afsluiten, nietwaar?
    En jazeker voel ik de kleine ook elke keer wel aan een andere kant.De kleine kan hier alleen nog maar om zijn as heen draaien omdat ie vast ligt met hoofdje.Dus kan ie alleen nog maar draaien.

Nijn: wat vervelend zeg voor je vriendin, hopelijk valt alles mee.
    Moet ook winkelen, maar heb helemaal geen zin.
    We gaan ook pas tegen de middag heen, omdat esther nog eerst gaat slapen tegen half 11.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij gaan rond 10.00u en moet de auto nog krabben, mezelf nog aankleden enz....

Ik kom straks terug als een ijsklontje....
    Het is hier nu nog -5 (officieel weerstation www.weerstationberghem.nl)

12. butterfly1984

mannetje was ook wat later thuis omdat hij moest krabben en het rustig aan moest doen op de snelweg en andere wegen, je weet maar nooit of je gladde stukken tegenkomt.
    brrrrrrrrrrrrrrrrrr

13. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    meiden er is toch iets aan de gang in mijn buik. ik voel iets vaag en mijn temp is al iets gedaald, dus mss toch een vroeg eitje

14. butterfly1984

yaraah: wat spannend zeg!Ik zal voor je duimen.
    Heb je geen ovu-testen, waar je mee kan bevestigen?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Spannend Yaraah!!

Wat ik altijd leuk vind aan vorst is dat het glad kan zijn... Ik vind slippen altijd zo leuk!! Alleen nu heb ik een kleine in mn buik...

Meiden, ik ga er nu echt vandoor
    Misschien tot straks en anders tot vanavond!!

16. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ja spannend hoor. Nee heb geen ovu-testen, maar ik voel mijn eisprong altijd al en het voelt alsof het eraan zit te komen hoor. dus klussen geblazen hé.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden,

Wat leuk dat we dan 12 januari allemaal op pad mogen dat wordt een spannende dag!!:):)

Ele haha grappig dat je wakker word van een schoppend kindje in je leuk toch! En toch veel plezier vanmiddag je zult zien dat het allemaal wel meevalt als je er eenmaal bent;)

Nijntje jeetje dat is niet mooi van je vriendin hoop dat het snel onder controle komt.

Butterfly "moet je ook winkelen" haha het staat er zo mooi geen zin aan merk ik, ga je wat leuke dingen kopen nog of dat niet?

Yaraa jeetje dat is zeker spannend, kan je niet als nog een ovu testje kopen dan weet je het zeker?:) Veel klusplezier in ieder geval!

Hier ben ik vandaag helemaal heppie, voel me heel anders als de vorige 2 keren weet niet of dat positief is maar probeer er deposi kant maar van in te zien:D

Wel heb ik geen steekjes en krampjes onderin mijn buik, dat had ik de vorige keren wel, hadden jullie dat wel? Meer een drukkend gevoel op de blaas de hele dag dat ik elk moment van de dag wel kan gaan plassen. Veel witverlies elke dag, best lastig voelt soms niet echt prettig, maar dat is volgens mijn wel een goed teken dus ik zeur niet:):)

Tot later shopse eetse werkse slaapse en klusse allemaal

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    bah nijn das niet fijn van je vriendin, hoever is ze zwanger? of is ze niet zwanger? weet je al iets meer met hoe het met haar gaat?

marleen, lekker chillen jezelf niet veronschuldigen he! :) we zijn allemaal op dit forum terecht gekomen om iets op te zoeken of je ei kwijt te kunnen... niks en niemand verplicht je hier iets :) gewoon alles nu op je af laten komen en energie steken in de zaken die wel nu belangrijk zijn zoals je vader.. heel veel sterkte met hem en een dikke knuffel!

Smokey, wat klink jij vrolijk zeg, heeeerlijk! :):)
    ik weet niet meer of ik krampjes endergelijke had.. dat was op vakantie en toen lette ik er ook iets minder op.. ik weet wel dat ik toen nog heb lopen stoeien op het luchtbed, in het water he! :) :) en dat ik toen dacht ohjee ff uitkijken ik ben toch echt zwanger hihihi

jee ik moet opschieten zie ik nu...

19. butterfly1984

smokey: hahaha, ja idd ik moet winkelen!En idd helemaal geen zin in!moet naar de bakker, naar een winkel voor kerstkaarten en iets wat wel leuk is, de proefafdrukken ophalen.
    Alleen nu ik dus op een tijd heb wanneer ik wegmoet, vind ik minder, want esther vertikt het om te slapen!!!!!!!!!!!
    Is altijd zo als je wegmoet!En daar baal ik echt stevig van.
    Over die steekjes: weet eigenlijk niet meer dat ik dat had, had wel vaak zo'n ongi-gevoel!En druk op de blaas.
    Gelukkig ben je lekker posi, dat scheelt alweer een hele hoop.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, je bent zo positief, dat komt helemaal goed!! Ik had deze keer ook echt een heel positief gevoel!!
    Steekjes herken ik wel, maar ik maakte me daar niet druk om, want deze keer kwam het toch wel goed!

Ele, die vriendin is niet zwanger, gaat wel trouwen in september, is heel veel afgevallen (had ook veel stress). Nu blijken haar suikerwaardes veel te hoog... En daardoor waarschijnlijk ook zo veel afgevallen.
    Het ging op zich redelijk met haar smste ze.
    Vanavond gaan mannetje en ik er even heen.

Ele, hoe was het etentje? Viel het mee?

Marianne, en is het gelukt met de boodschappen? En belangrijker, zijn de proefdrukken goed?
    Ik ben weer de helft van mn boodschappen vergeten.... en dat terwijl ik een briefje had....

All, de laatste dagen heb ik het idee dat mijn (.)(.) aan het bewegen zijn of zoiets. Het voelt in ieder geval wel anders.....

Share This Page