2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: Ja de boodschapjes zijn binnen, al ging dat bij de bakker niet helemaal goed!Had vanochtend gebeld voor de bestelling, zodat het al klaar staat als ik het ophaal.
    hadden ze de verkeerde achternaam genoteerd en konden dus daardoor de bestelling niet meer vinden, maar na lang gezoek, hebben ze het gevonden!!En de beeb was maar druk in tussentijd en moest enorm nodig naar de wc.
    De proefafdrukken zijn op zich wel goed gelukt, moet nog 1 dingetje aan veranderd worden!Even met mannetje overleggen en dan even weer terug naar de drukkerij en kan de bestelling voor zover worden afgerond!
    Heb tevens ook de enveloppen al meegekregen, dus kan ik al vast schrijven.

Dus voor degene waar ik geen adres van heb en die een kaartje willen, pb dan even.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mijn adres heb je al toch?

Gelukkig is het toch nog goed gekomen met het brood....
    En leuk de kaartjes al bijna helemaal goed! Al bedenk ik me nu dat dat ook wel moet, want over een maand is het al zo ver....

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nieuwe buikfoto geplaatst

Dit is de foto die mijn zusje gebruikt voor haar kerstkaart:

4. butterfly1984

Nijn, klopt jouw adres heb ik!
    Buikje begint nu goed te groeien zeg!Echt super om te zien dat het met de week groeit.
    En wat een leuke kerstkaarten zullen dat worden!Echt heel mooi.
    Idd, mag nu ook weleens met de geboortekaartjes, ben misschien wel beetje aan de late kant, maar zal wel goed komen.
    Merk dat ik met alles op zich wel beetje laat ben, maar zal meer komen doordat het besef er misschien nog niet was en nu wel!
    Die miskramen hebben er toch best wel ingehakt en dan durf je het eigenlijk helemaal niet meer te hopen op de 1 of andere manier.

Heb wel de kleertjes gewassen en opgevouwen, dus dat is iig klaar.Ook de schilderijtjes zijn opgehangen, het hemeltje hangt er al, nu alleen nog een wandplankje en is alles klaar.
    En moet nu nog even een flesje kopen, voor geval dat bv weer neit lukt en een flesje alchohol, dan ben ik klaar.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jij bent echt goed bezig Marianne...
    Lijkt me zo raar om alles klaar te maken voor de kleine.... maar wel hartstikke leuk natuurlijk!!

Buikje gaat nu echt aan het groeien. Hopelijk mini Nijn ook. We zullen het vrijdag zien, nog 3 nachtjes....

Ik ga nu weer verder met de kerstboom en dan vanavond naar het ziekenhuis.
    Tot morgen!!

6. butterfly1984

nijn, ja dat is best wel apart om er zo mee bezig te zijn en om echt alles af te maken, de puntjes op de i te zetten.
    Je weet dan echt dat het niet lang meer duurt en gaat het ook steeds meer inzien.
    Ga echt elke dag wel een aantal keer kijken op het kamertje, deed ik ook met 1e zw.schap, en wrijf dan even over mijn buikje en zeg/denk dan, nog even kleintje dan is dit jouw kamertje.

Heel veel sterkte in het ziekenhuis en heel veel plezier met de kerstboom.
    Wij nemen helaas geen kerstboom, omdat we 3 katten hebben

7. butterfly1984

nog 3 nachtjes nijn, gaat heel erg snel zeg!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sjoe daar ben ik weer!

etentje was leuk met collegae... maar zoals verwacht lach niet.. moet iedereen het zelf betalen whahahaha.. en ik ben dus met de trein terug moeten gaan omdat niemand mij kon brengen.. heel handig allemaal.. maar het zit er weer op haha! joehoe! :)

buttefly wat fijn dat alles nu zover als af is.. ik herken het wel hoor, dat je het besef nog niet hebt.. hier ook nog niet..
    heerlijk zo'n chaotische bakker hahaha.. Hoe is het nu met je bi trouewns? nu de kleine is ingedaald ietsje minder?

nijn, gelukkig gaat het weer redelijk met je vriendin.. schrikken is dat he.. succes in het zh vanavond..
    nog maar 3 nachtjes.. jeetje wat ga jij snel!!! ons verschil wordt echt steeds minder leuk he! in het begin lijkt het nog zoveel als iemand de 12 weken al gehaald heeft.. maar als je nagaat zouden we bijna in dezelfde week kunnen bevallen.. ( ikhoop het niet, want dan zou ik tot 42 weken moeten hahaha)

leuke foto voor de kerstkaart.. en een leuk idee! hoe gaat het overigens met je fotocursus?

hahah hoe bedoel je je (.)(.) bewegen??? hahahaha.. klinkt wel grappig :)

ik ga even een heerlijk dutje doen! jaaaaaaaajjaaaaaaa ff ervangenieten dat ik nu niks moet! :)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het verschil lijkt inderdaad steeds minder te worden, maar dat komt doordat ik ook een heel eind op weg raak...
    De fotocursus is afgelopen. Het was 4 avonden, de beginselen hebben we nu geleerd en onder de knie. Alleen dat laatste moet ik nog oefenen....

Fijn dat het etentje meeviel. Nu echt vakantie!! Een hele lange vakantie!!!

Mijn borsten, geen ide eom het te omschrijven, maar geen herkenning dus... Het voelt echt raar af en toe.... Ach, ze zijn gewoon aan het werk/groeien....

Rust lekker uit en tot morgen!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ow nijn wat leuk je ziet echt goed dat je buikje groeit!! :):)
    en het gaat echt snel bij jou heb ik het idee.. vrijdag al 17 weken.... kun je heerlijk gaan genieten van mininijntje op de echo! :):)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jij gaat dus ook erg snel.... Jij vrijdag al weer 23 weken!!

Ik heb net mn eerste buikband binnengekregen... Dezelfde als Marleen. 50% Maik, 50% Janine 100% ikke
    Helemaal leuk!! Al moet ik er nog wel een beetje aan wennen....

Je bent trouwens weer snel wakker....

Ik ga nu snel lasagna maken.
    Nu echt tot morgen!!

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha ik was nog niet gaan slapen.. nu ben ik dus weer wakker.. heerlijk hoor en dat ik gewoon slaap.. zegt toch stiekem dat mijn lichaam het nodig heeft..

leuk die buikband! ik heb er nog geen gedragen.. komt er niet van ofzo haha..

we gaan zo bij schoonouders eten.. heerlijk hoef ik niet te koken! :)
    lasagna, ook wel zin in eigenlijk.. weer een goede tip voor morgen! :)

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    whahahahaaaaaa vind allemaal zo spannend, zo zeg ik vanmorgen nog voel geen krampjes en steekjes, voel ik ze nu wel soms ongi krampjes pfff wat een klote periode dit ook zeg.. is toch niet menselijk...zo ben ik posi en kan de hele wereld aan en zo zit ik weer te denken het gaat toch niet goed, word gek vanmezelf grrrr

Zo dat is eruit!:):x;):(:$:D:(8):):D

Nijn even je buikje gespiekt ziet er super mooi uit!

14. butterfly1984

smokey, wees niet zo snel negatief he?!Was ik ook nooit........ahum, maar niet heus.
    De eerste tijd zul je vast en zeker nog blijven twijfelen of het goed zit of niet, maar probeer toch zoveel mogelijk positief te blijven.Jezelf gek piekeren schiet helemaal niet op.
    En dat ongi-gevoel schreef ik vanmorgen nog hier, dat ik dat ook had, dus dat zegt niets hoor, is gewoon de groei van je baarmoeder!
    *hele dikke knuffel*

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha smokey, precies zoals je zegt, het ene uur is het zo het andere is het weer anders.. en dan is het de ene dag zo en de ene dag weer heel anders.. zo gaat het trouwens nog steeds hier iedere dag hoor! de ene dag buikpijn de andere dag meer afscheiding en de ene dag rugpijn.. en bij alles denk ik.. is dit wel goed dan?
    maar vooral in het begin.. pff... ik was niet misselijk.. geen pijnlijke borsten.. geen rare geurtjes.. en toch dacht ik maar een ding.. ik wil in mijn buikbaby geloven.. niet het gevoel hebben dat als het mis gaat ik heb gefaald.. en dat heeft mij wel geholpen.. :) denk aan herbie :) hij doet het niet als je niet in hem geloofd! misschien dat het je helpt voor als je het even vergeet! :):):) voor je het weet zijn we 7 weken verder! :) :p

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jullie hebben gelijk ik moet positief zijn, en er in geloven meeste tijd doe ik dat ook wel maar soms laat dat gevoel me nog even in de steek.
    Dank je ele aan die woorden zal ik zeker terug denken als ik even een dipje heb;)

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    smokey meid, daarvoor zit je hier wel goed hoor, want deze meiden hebben altijd een lief woord, een luisterend oor en een troostende schouder over als je met iets zit.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Inderdaad Yaraah, wij zijn hier om elkaar te steunen. We hebben allemaal een hoop ellende meegemaakt, maar nu is het onze beurt om gelukkig te zijn!!

Smokey, het komt echt helemaal goed met jou!! En mini Smokey!! Twijfelen deed ik ook, maar steeds bedacht ik me "deze keer gaat het goed!" en tot nu toe gata het ook goed. Al twijfel ik nu nog wel eens, maar mini Nijn doet het gewoon super!!

Ele, lekker he? Af en toe een slaapje? Ik mag er alleen niet aan toegeven ivm die CVS... Ik merk wel nu ik iedere dag om 7.00-7.30u opsta en elke dag weer om 22.30u naar bed ga, ik 's morgens fitter ben. Dus ritme is heel erg belangrijk voor me (en dadelijk voor de kleine ook).

Marianne, hoe is het met jou?

Marleen, hoe gaat het met je vader en je vriendin?

Anouk, nou ben je weer verdwenen. Toch niet stiekem bevallen he?

All, met mn vriendin gaat het wel wat beter. Ze zal zeker tot vrijdag in het ziekenhuis moeten blijven, want ze moet zelf leren spuiten. Dit zal ze 4x per dag moeten gaan doen... Zal dus een hoop veranderingen te weeg brengen...
    Verder nog 2 nachtjes.....

Liefs, nijn

19. butterfly1984

Hallo meiden,

Nijn, ja hier gaat het op zich wel!
    slapen is altijd zo'n drama, je ziet bijna elk uur wel op de klok, dus de nacht tikt langzaam voorbij en smorgens ben je dan nog steeds erg moe.
    Merk wel dat mijn humeur achteruit gaat, het word echt zwaar nu en esther is soms ook haar grenzen aan het zoeken.....hahaha.
    Kan soms (nou ja, meestal) niets meer hebben, ben direct op de kast als me wat niet aanstaat of als iets niet snel genoeg gaat.
    Het mag van mij straks echt wel keer gebeuren!
    ja, jij nog 2 nachtjes, wat spannend zeg!Ga je hier ook nog leuke foto's plaatsten van mini-nijntje?

Smokey, en hoe voel je je vandaag? Ben je nog misselijjk geweest?

Ele: hoe gaat het met jou?

Anouk, waar ben je nou?

Mannetje heeft 2e nacht erop zitten, nog 2 te gaan.
    Echt niets aan alleen slapen, maar zal straks nog vaak genoeg gebeuren, dan zal hij zo'n 10 nachten hebben per maand.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vervelend dat je niet zo'n goed humeur hebt de laatste tijd.... Nog even volhouden meid!!
    En mannetje al weer op de helft van zn nachten.... En 10 nachten per maand? Dat is best veel eigenlijk....

Als ik vrijdag mooie foto's heb van mini Nijn, dan zet ik ze zeker hier in het topic (en in mn album). We moeten er om 19.30u zijn, dus ik weet niet of dat 's avonds al gaat lukken of dat dat zaterdag wordt. Maar ik zal ze plaatsen!! Beloofd

Deel Deze Pagina