Gisteravond voor dat ik ging slapen klein beetje rose slijmverlies en wat krampen, nu vanmorgen weer. Dus ben er al weer helemaal klaar mee. Mijn positieve gevoel is echt pleite nu. Als ik afveeg dan is er niks geen rose slijmverlies, maar dit voelt niet goed net als de vorige keer. Kl*te dus.
smokey, weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is? Wat baal ik hier ontzettend van zeg!!!Hoop echt dat het niets is. Kan me helemaal voorstellen dat het positieve er nu helemaal af is. Een hele dikke knuffel voor jou!
Nee dat is onmogelijk dat kan echt niet. Dus maar weer afwachten nu, klote allemaal net weer voor mijn vakantie's. Als het dan fout moet gaan laat het dan maar meteen fout gaan, ben er nu toch al helemaal klaar mee.
Jeetje zeg, het zit je ook allemaal weer niet mee, terwijl het er zo zonnig uitzag! Idd, afwachten, meer kun je niet doen. Op de echo zal er vast ook nog niets te zien zijn. Bah zeg, wat erg allemaal weer!
Smokey, ik had deze keer (en de vorige keer niet) ook regelmatig bruin, roze, zelfs bijna zwart verlies en mini Nijn doet het nog steeds goed. Probeer positief te blijven meid, al is dat erg moeilijk.... Ik snap je heel goed.... Hele dikke knuffel!!
smokey, nee, niet opgeven.. ik had ook bloedverlies en ook echt veel hoor ik week 7.. en laat het precies op dezelfde dag begonnen zijn als mijn 1emk! en.. omdat ik geen symptomen had.. kun je je ook wel voorstellen dat ik het ook niet zag zitten.. maar blijf positief.. niet opgeven.. en als ik jou was, sorry dat ik het zeg, ga bloos bloed laten prikken en dan ga je vrijdag weer.. weet je iig of je hcg in je bloed stijgt.. ik werd er toen weer, ook al was het even, door gerustgesteld.. om jezelf nu te kwellen en zolang te moeten wachten.. of vind je dat echt geen goed idee? maar geef de hoop niet op!!! bel naarje ha, heb ik ook gedaan en toen kreeg ik een verwijskaart om 2 X bloed te laten prikken.. dikke knuffel!!!
bah vind dit echt niet leuk.. maar toch omdat ook nu geen bloed meer is, dnek ik niet negatief.. balen dat je er zo doorheen bent butterfly.. kan niet iemand even op esther opassen als je een dagje voor jezelf kiest en even goed rust? nijn, idd nog 2 nachten! ben ook wel heel benieuwd naar je echofoto's! hier voor het eerst in een hele lange tijd, beter geslapen.. dat dutje gisteren heeft denk ik wonderen gedaan.. ik kon toen opblijventot half 11! en ben daarna in slaap gevallen en werd voor het eerst pas wakker om 4 uur!!!!!! en toen ik dacht dat dat mijn nacht was en de tv aanzette ben ik weer in slaap gevallen en hoorde ik mijn mannetje om half 7 weggaan.. toen hebik nog howdoe gezegd en ben ik weeeeeer in slaap gevallen tot 8 uur! ik moet wel zeggen, ik heb toen ik wakker was vanacht en vanmorgen hele erge rugpijn gehad en ook wel een beetje buikrampen.. ik dacht gelijk het ergste dat de bevaling begon etc.. dus ik heb er weer een nieuwe angts bij! een vroegtijdige bevalling! pff... hebben jullie dat ook dat als je wat meer afscheiding hebt dat je bang bent dat het vruchtwater is? echt sinds de 20w echo denk ik best soms domme dingen... smokey,nee niet doen, ik zie je denken! nee nee nee! positief blijven.. potjandorie... ook al zie je alles weer voor je.. nog niet de hoop opgeven meid.. de hoop wordt pas opgegeven als het echt duidelijk een mk is.. en dat is het niet! begrepen! hihih klink ik nu streng? ja? dat moet ook hahahahaa nee lieve smokey je weet hoe ik het bedoel he? *hug*
Smokey, ik sluit me helemaal aan bij Ele, denk positief!!! En bel anders je ha!! Ele, super dat je een goede nacht achter de rug hebt! En dan nu fris en fruitig aan je laatste verslagen beginnen!!
Ele: wat fijn dat je eens beter hebt geslapen, dat scheelt al weer een hele hoop niet? dan voel je je weer even wat fitter. eigenlijk moet ik elke dag smiddags ook even een uurtje liggen, maar gun mezelf dat niet! Ik vraag eigenlijk nooit iemand om hulp, dus het is geen optie om esther bij iemand anders te laten.
Hey Smokey, snap dat positiviteit nu niet lukt, maar wij blijven wel voor je hopen op een goede uitkomst, sterkte! Hier ben ik Marianne, gister zowaar een beetje nesteldrang gehad dus lekker met mn vent lopen sudderen in huis, zowaar goed geslapen vannacht en het lijkt een goede dag te worden. Gisteren 36 weken echo gehad, maar waar die nou goed voor was? was leuk om weer ff te kijken maar verder heeft het volgens mij niks opgeleverd, Meissie loopt een weekje qua groei voor (laat dat kind maar komen zeg ik hihi) en ik zit royaal in t vruchtwater. Morgen reguliere afspraak met vk. Ga nu ff met mn mams naar de hocras dus tot later meiden
Nou hier na vanmorgen niks geen roseverlies meer gehad, mijn sympthomen zijn er ook nog steeds. Dus ja weet ook niet, maakt me wel erg onzeker, maar krampen heb ik niet meer gehad tot nu toe. Ik zal gewoon geduld moeten hebben. En na de dokter daar heb ik geen tijd meer voor deze week druk druk haha dus zal gewoon een aantal weken geduld moeten hebben en met jullie meeduimen dat alles in godsnaam nu een keer goed mag gaan. Anouk nesteldrang spannend...!! Vanavond kom ik weer even op iedereen reageren
ik snap je smokey, maar de vraag die ik vaker te horen heb gekregen... wat is belangrijker, dat jij het druk hebt en je de stress maar vasthoud.. of dat je voor jezelf kiest en tijd maakt voor jezelf en minismokey.. ik zou het ehct knap van je vinden als je echt de knop om kunt draaien en het zo een aantal weken volhoudt.. ik kon het niet... ik had nu al bloed laten prikken en met 6.2 een echo zodat ikzelf minder stress had.. en dat ook herbie er minder stress van zou hebben.. bah ik lijk wel een moeder hahaha.. sorry he.. ik wil gewoon ook dat het deze keer helemaal goed gaat.. en dat ik uit ervaring je wel de dingen heb verteld die mij geholpen hebben.. wat je ermee doet is helemaal aan jezelf, maar ik herken in jou ook wel de binnenvetter die ik ook ben en ik was toen blij dat iemand mij die dingen zei dikke knuffel!!!
joehoe op 8 januari als ik 26 weken ben... dat is al over 3 weken... krijgen we een pretecho! januari lijkt nog zo ver weg... maar stiekem zijn 3 weken niet meer lang! zolang heb jij nu ook moeten wachten he nijn? en die dag is natuurlijk ook een mijlpaal want dan is herbie levensvatbaar! kan niet geloven dat dat al over 3 weken is.. het kindje van mijn neef is nml met precies 26 weken geboren.. ze heeft er wel veel aan overgehouden helaas. zware astma en bronchitis en kan nooit normaal sporten etc.. ondergaat ook elk jaar de nodige operaties.. en heeft deze zomer nog kritiek gelegen ivm haar longen.. ze is nu 6.. maar goed daar denk ik maar zo min mogelijk overna.. wat wel weer leuk is.. de eerste sneeuwvlokjes zijn een feit!!! ik keek net naar buiten en ze dwarrelen toch echt uit de lucht! het zijn er te weinig om te zeggen het sneeuwt! maar krijg er wel de winterkriebels van!
Smokey, wij duimen en het komt deze keer helemaal goed! Als je belooft nu positief te zijn, hoef je van ons niet naar de ha. Anders wel hoor. Stress is niet goed voor de kleine!! 3 weken zijn zo voorbij Ele, en zeker met die kerstdagen en oud&nieuw voor de deur. Dan is het meteen januari en dus ook de 8e. Dat is nog eerder dan dat ik mn 20 weken echo krijg!!! Hier vallen ook de eerste voorzichtige sneeuwvlokjes... Alle kids in de buurt meteen weer naar buiten... Het lijkt er trouwens op dat ik de kleine steeds vaker en beter voel....Hij/zij lijkt een beetje rechts van het midden te liggen. Leuk, leuk, leuk. Als hij/zij vrijdag voor de foto maar wel even stil ligt... hihi
anouk, daar ben je.............hahahaha. Nesteldrang..........Dat herken ik, dat ik dit weekend. Alles moet netjes en alles moet af. Heel veel succes morgen bij de vk, laat je even weten hoe het is gegaan? Hier sneeuwt het ook, de weg is al mooi wit! En mijn mannetje moet er nog door vanavond en morgenvroeg! Hoop dat het allemaal meevalt op de weg. Ben zelf ook net weer thuis en de kleine ligt lekker op bed. Het is echt ijzig koud buiten.
Meiden, ik ben er vandoor... Vanavond naar BZB (Band zonder banaan) in het theater. Ik ben benieuwd. Morgen en vrijdag moet ik werken, dus dan zullen de dagen extra snel gaan!! Smokey, heel veel positiviteit gewenst Anouk, veel succes bij de vk Ele en Marianne, hier is de sneeuw weer verdwenen Marleen, veel sterkte!! Liefs, Nijn
Hoi dames, Sorry ben er nog niet aan toegekomen om terug te lezen. Hier nog steeds hetzelfde. Zodra ik ook maar iets doe loop of wat dan ook dan krijg ik meteen voorweeen. En dat doet ontzettend zeer!!!! Ben dus helemaal op. Hoop dat het snel of doorzet of stopt wnat ben er op van. Probeer morgen echt weer bij te lezen. Liefs Marleen Ik hoop dat ik niet teveel nieuws heb gemist!!!
Ele hihi binnenvetter hoe kom je daar nou bij...dat klopt helemaal Is niet erg hoor mij af en toe even vertellen wat te doen alleen gaat het met de tijd echt niet lukken. Ik heb mezelf er gewoon bij neergelegd er is gewoon een reeele kans dat het ook mis gaat en dat knoop ik goed in mijn oren, maaaaaar probeer zoals jullie ook zeggen positief te blijven, tenminste als het bloeden niet toeneemt natuurlijk. Mijn sympthomen zijn er echt wel en nog nooit zo aanwezig geweest eigenlijk daardoor word ik iets rustiger voel me (.)(.) de hele dag en tegen de tijd dat ik moet avond eten licht misselijk dus dat zijn positieve tekens toch!! En de vorige keren waren mijn sympthomen weg/een stuk minder kon het iig aan mijn borsten beide keren meteen zien. Ele wat super een pretecho!! en 3 weken dat is al bijna hartstikke leuk! Nijntje wat heerlijk om de kleine wat vaker te voelen, en sneeuw nou hier nog helemaal niks ben benieuwd wat er komen gaat Anouk veel suc6 morgen bij de vk! Marleentje dikke knuffel meid,ik hoop voor je dat het of snel doorzet of dat je even lekker kan rusten slapen. Butterfly hoe gaat het vandaag met jou, misschien heb je het wel getikt maar dan heb ik het over het hoofd gelezen.
Anouk, is het winkelen gelukt vandaag? Sneeuwt het ook bij jullie? Smokey, een goed teken dat je alle symptomen nog hebt, en nog overduidelijk ook!We blijven voor je duimen. Nijn, heel veel plezier bij het concert van vanavond. Ele: Hoe gaat het?
bah hier ligt de minste sneeuw van het land.. ik me helemaal aan het verheugen hihihi.. kijk ik net naar buiten... niks.. zelfs de sneeuw die gisterenavond viel is weg.. smokey hoe is het met je? nog roze verlies gehad? we helpen je sowieso de tijd door! (als je niet op vakantie bent hahaha) werk ze vandaag! Nijn jij moet ook werken he? nou ook jij succes op je werk doe het rustig aan.. de laatste daagjes voor de kerstvakantie! altijd gezellig op school vond ik vroeger butterfly, hoe is het met je? morgen is je mannetje weer s'nachts gewoon thuis toch? slaap je dan niet sowieso onrustiger als je alleen bent? marleen, is dat wel goed zulke sterke voorweeen? het lijkt mij niet ok dat als je een stukje loopt het al zo erg is.. hoe is het trouwens met je bi gaat het nu weer iets rustiger? anouk, jou moeten we dus ook goed in de gaten houden dat jij niet stiekem gaat bevallen he! het kindje z'n grote is dus al 37 weken spannend spannend.. het gaat hier binnenkort echt gebeuren! wie o wie krijgt de eerste topic beeb! gisteren toen we even naar de winkel gingen kreeg ik bij de rugpijn die ik al de hele dag had ineens giga buiksteken...? echt in mijn buik, ik herkende er weer geen harde buik in.. maar vraag me af of dat er een was.. ik lees nml niet echt dat harde buiken echt pijn doen.. alsof er een mes recht door mijn buik ging zo'n felle steken waren het.. is dat herkenbaar? ik heb er niks meegedaan, we zijn naar hius gegaan heb het hartje gehoord en was weer gerustgesteld.. maar vond het best eng.. allemaal een fijne dag, hopelijk met meer sneeuw dan hier! hihihih hopelijk gaat het vanmiddag hier sneeuwen!! dan ben ik iig de eerste die naar buiten is!