2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Jeetje wat een sneeuw :$ haha normaal ben ik met 10 min op het werk nu een half uur!

Was vanmorgen al vroeg wakker kw voor 5 klaar wakker:(, heel apart heb ik echt nooit.

Gelukkig geen roseverlies meer gehad en ook geen krampen, dus we gaan weer vrolijk verder:)
    Ik heb wel sinds gisteren jeuk onder mijn oksels onder mijn borsten en boven dijbeen niet normaal heel irritant heb ik al een keer eerder gehad toen naar de ha geweest zij zei dat het toen met de hormonen te maken had. Hoop maar dat dit weg trekt zwaar irritant.

2. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hey smokey, goed om te horen dat je het weer positief bekijkt

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: heb het er van de week met de vk overgehad. En het kan normaal zijn. Iedereen heeft ze in een andere sterkte en er zijn ook genoeg die helemaal geen voorweeen hebben. Maar waarschijnlijk komt het omdat het kindje zo groot is en extra naar beneden drukt! En ze dacht dat het dus waarschijnlijk ook wel eerder komt omdat het kindje al helemaal klaar is om geboren te worden.
    We wachten dus maar af. Maar fijn is anders. De Bi gaat nu wel het scheelt echt heel veel nu ons mannetje helemaal is ingedaald in bekken dan hebben ze wat meer stevigheid nu en rammelt en kraakt het niet meer zo erg.

Anouk: spanennd!!!

Smokey: fijn dat het verlies gestopt is!!! Nu voel je je meteen wat zekerder.

Hier is het pas vanmorgen tegen 6 uur begonnne met sneeuwen en moet zeggen het sneeuwt nu best hard. Maar we zitten lekekr binnen bij de kachel!!!

Nijn:

4. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: spannend nog 1 dag en dan heb je de echo!!!!

Butterfly en yaraa: hoe gaat het met jullie?

5. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Met mij alles goed hoor, ik zie het allemaal weer heel positief in en klus vrolijk verder en wacht in hoop af tot eind deze maand om te zien of we weer zwanger zijn of niet...

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    fijn om te lezen smokey! :):) zou het geen oud bloed van de innesteling geweest kunnen zijn? innestelingsbloed is toch nml roze? :)
    ow ik wil ook sneeuw hahahaha :) het is nog aardig blauwe lucht hier, maar buienradar geeft aan dat er een bui aankomt! joehoe sneeuw hier zit ik! :):)
    smokey hahah dat was je erste vroege nacht!! vele zullen volgen hahahahahah.. sorry wa erg sarastisch! :) maar tja dat is wel een hele vervelend kwaal! :) je wordt er nml niet mooier en jonger op! :)

marleen, oeh, ik ben zo benieuwd wie van jullie het eest bevalt he! :) en fijn dat de bi nu iets rustiger is en je iig de laatste weken nu niet alleen maar pijn hebt..

yaraah, wat goed dat je weer positief en met volle moed het ei tegenmoed klust haha.. nog 4 dagen zie ik! :):) heel veel succes! wanneer is je nod ergens rond de jaarwisseling? of net erna he? :)

ik verheug me zo op de kerstvakantie met mannetje! samen leuke dingen doen en klussen! :) klussen aan de babykamer wel te verstaan he! hahaha..

7. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ja mijn NOD zou rond 4 januari zijn, maar ik heb nu al veel last van mijn (.)(.) dus kan zijn dat mijn ei iets vroeger komt en dat mijn NOD dan ook nog beetje vroeger zal zijn...

Het zal wel spannend zijn dan voor ons op het einde van het jaar, want wij zijn met onze ouders en zussen samen naar de ardennen dan om allemaal samen oudjaar te vieren...

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Ele: Nog helemaal geen sneeuw gehad?Dat is toch ook wat.....hahaha
    Sneeuw is altijd wel super leuk om te zien enzo, maar als je erdoor moet is het een regelrechte ramp.
    Mijn man is normaal om half 8 thuis en nu was ie om half 9 thuis.
    Op snelweg kon hij maar 50 rijden!!!!
    Dan is sneeuw dus weer minder, maar het blijft leuk om te zien.

Yaraah: Wat spannend zeg!!! Dus je gaat met zw.testen op vakantie?

Nijn, vandaag lekker aan het werk!
    Na deze week vakantie of moet je hierna nog een aantal dagen?

Anouk, slaap jij ook zo slecht in de zwangerschap of valt het wel mee?Vanacht weer zo'n beroerde nacht achter de rug.........ben echt doodmoe.

Smokey, wat een goed teken zeg dat je geen bloeding meer hebt gehad.

Las net in de lounge dat iemand haar pup gisteravond even achterthuis liet voor een paar minuten zodat de pup zijn behoefte kon doen, komt ze weer naar buiten hondje weg!!!!
    En dat terwijl alles was afgeschermd en dus niet weg kon.
    Vanochtend belde de dierenambulance dat ze een dood hondje hadden gevonden............bleek dus hun hondje wel te zijn!!!!
    De pup is gevonden op zo'n 11 km van hun huis.
    De pup is wss uit de auto gegooid op de snelweg!!!!!
    En dan komt er nogeens bij dat hij niet daardoor is overleden maar door een wond in zijn nek!(een bijtwond of door een voorwerp).
    Wat erg of niet dan?!Kan er niet bij dat mensen dat zomaar kunnen doen.Is toch te gek voor woorden.

9. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    gatverdarrie butterfly, dat pup verhaal is echt erg.. zou er ook niet aan moeten denken als er iets met mijn katten gebeurd.. daarom mogen ze van mij ook niet naar buiten.. we wonen ook in de stad en dan vind ik het al helemaal geen fijn idee..
    maar wat zielig joh.. wat een idioten die zoiets doen.. en waarom doen ze het ... zucht..

spannende oud en nieuw idd, yaraah..

hier is wel sneeuw geweest gisteren, maar vanacht niet en tot op nu nog steeds niet :( nog maar eens op buienradar gaan kijken :)

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Hey Marianne, ja hier ook sneeuw!!! blijft toch leuk als je naar buiten kijkt, ben je in eens weer ff kind .
    Werd wakker door gillende kinderen, was dus eerst chaggie (want ook ik heb wederom een beroerde nacht gehad, idd de goede nachten zijn schaars maar daarom wel heel fijn als je ze hebt hihi) maar toen ik zag dat het door de sneeuw kwam was ik milder
    Winkelen was redelijk gelukt, allemaal lekkere dingen in de vriezer gegooid voor mocht ik op manlief moeten vertrouwen na de bevalling om ons van eten te voorzien.
    Vandaag gaan we box kopen, degene die we hadden gekregen bleek toch redelijk aftands te zijn dus we gaan een nieuwe kopen vandaag, dan half 6 naar de vk en daarna zw.zwemmen, dagje zit dus weer redelijk vol.
    Doe jij nog iets van een zw. cursus of de andere meiden? Ik had ook zwangerschapsgym maar dat vond ik zo stom dat ik maar drie x ben geweest, yoga blijkt stuk leuker te zijn dus voor wie nog moet...... en ik vind zwemmen echt heerlijk, lekker ff gewichtloos haha.

Smokey, goed te horen dat er weer een beetje licht is aan het einde van de tunnel, het worden gewoon moeilijke weken de komende weken, maar hopelijk sla je je er een beetje doorheen.

Ele, leuk he klussen aan de babykamer, wij hebben hem deze week helemaal afgemaakt (gordijnen etc hangen nu) en je loopt vaak gewoon ff binnen en dan is het zo moeilijk voor te stellen dat daar je kindje straks komt.

Nijn, hoop dat je je beter voelt, die steken ken ik niet (of kan ik me niet herinneren omdat er daarna weer andere kwaaltjes kwamen hihihi), wel rugpijn heb ik, maar iedereen heeft andere kwaaltjes, gewoon ff vragen bij vk, een bad of douche doet bij mij altijd wonderen.

Marleen, had ff gemist dat jouw kind al zo groot was, laten ze jou niet op suiker testen dan? Of hadden ze dat al gedaan?
    Ik loop maar een weekje voor en de vk wil het voor de zekerheid maar ff laten testen morgen.

Nou dames fijne winterdagen, en pas op met de bolle buiken in de sneeuw

11. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: dat hebben ze al diverse malen gedaan maar die is perfect!
    De kleine loopt met buik en hoofd voor dan zou ik 30 dec uitgerekend zijn en met zijn benen 13 dec al. Dus dat hebben we al gepasseerd. Nou van mij mag hij komen en de vk zegt ook al nou hij is groot genoeg om geboren te worden. Dus het mag!
    Nou ben benieuwd wanneer hij zin heeft om te komen kijken.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    hoi hoi zo lekker vrij vanmiddag:) alleen morgen nog een dagje en dan lekker 14 dagen vrij heerlijk:)

Marleentje fijn dat je bi nu wat beter gaat, hoe is het vandaag met de voorweeen? Zo spanennd ik heb het gevoel dat het bij jou niet lang meer gaat duren stom he!! Als ik alles zo eens lees..:)

Yaraa voor jou ook een spannende tijd straks, en lekker met oud en nieuw weg heerlijk:) je hebt het er iig goed voorstaan!

Ele leuk de babykamer klaar maken, weet je al wat je nu precies gaat doen? Hoe is het met de sneeuw?? haha

Nijn hoe gaat ie bij jou, druk op werk zo de laatste daagjes,kinderen zullen ook wel door het dolle heen zijn.

butterfly wat een verhaal zeg!! Ik laat mijn hond ook wel eens even in de tuin die is ook afgesloten moet er niet aan denken zeg..

Anouk haha lachen zeg ja de vriezer vol gooien dat is een goeie, als die mannen dat straks allemaal zelf moeten doen komt er niks van terecht;) Leuk een nieuwe box kopen en veelplezier met zw zwemmen. Lijkt mij trouwens ook wel het leukste om te doen..en wat je zegt lekker voor je lijf even ontspannen:)

Hier net even zon dure digi test van cb gekocht, en er stond zwanger ja echt waar haha 2-3 dus 4 tot 5 weken zwanger klopt ook nog!!! En woordje zwanger verscheen al heel snel dus hij hoefde er niet lang over na te denken;)
    Was eerst nog bang dat ie het niet zou doen omdat ik best veel gedronken had vanmorgen, urine was ook bijna wit...

Zo ga even paardje proberen uit te laten in de sneeuw en kom straks weer even kijken

13. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    jaaaa Smokey dan is het overduidelijk hé voor jou. Lekker proberen genieten van je zwangerschap (snap wel dat dit niet altijd zo makkelijk is hoor)

Idd wordt nog spannend op het einde van het jaar voor mij, maar ik denk dat ik ga wachten met testen tot we weer thuis zijn, zo moet ik niets verbergen (als ik zwanger zou zijn), maar omgekeerd kan niks de feeststemming bederven dan (in geval van een negatieve test).

14. butterfly1984

Anouk: Dat is wel een hele goede om vooraf alles al in te slaan.
    Dan weet je zeker dat je genoeg in huis hebt!
    Wat leuk dat je op zw.zwemmen zit, ik zit er zelf niet op, maar lijkt me eigenlijk wel heel fijn!
    Spannend..........morgen prikken op suiker.Hebben ze dat al eerder gedaan?
    Sneeuwt het nog bij jullie?Hier nog wel steeds door en mannetje moet er vanavond weer door, hij heeft vanacht zijn laatste werkdag!!

Smokey, dat is echt dan helemaal overduidelijk zeg!
    Wanneer gingen jullie ook alweer weg op vakantie?

Esther vond de sneeuw een beetje eng!Hahaha, ze had het nog nooit meegemaakt voor de rest, dus ze stond echt heel raar te kijken toen ze buiten ineens in de sneeuw stond, ze durfde niet alleen te lopen.
    Als ze stil stond zei ze hele tijd: ooh............ooh!Koud!Hahahaha.

15. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden!

hier nog steeds geen sneeuw.. niks noppes nada.. zucht :)

smokey, heerlijk dus bijna vakantie!!! heerlijk! goed dat je het dan eindelijk ook iets rustiger aan kunt doen.. :)
    en dei cb digitaal heb ik ook ooit gebruik en toen klopte hij niet, hij gad toen minder zwanger aan dan dat ik was.. en dat werd toen ook een mk.. dus :):) goed nieuws!!! :):):) joepie!:)

ik zit er ook aan te denken om te gaan zw zwemmen, ik ga vanaf januari wel naar zwyoga! :) dat heb ik al ergens in week 10 geregeld omdat er vaak gezegd wordt dat er geen plek meer is.. ben ook heel benieuwd wat ik ervan moet gaan verwachten..
    Goed dat je de vriezer gevuld hebt! :) zal ik hier tegen die tijd ook wel doen, mannetje kan goed koken, maar zijn werktijden blijven hetzelfde en dat is vroeg weg en laat thuis.. dan vind ik het ook zielig als ie dan nogboodschappen etc moet gaan doen :)

ik heb weer een middagdutje gedaan en het gaat me goed af zeg.. ikga liggen en boem weg.. en slaap wel 2 uur! ben nu oo kweer zo fit als een vogeltje :)

16. butterfly1984

ele: heel. heel, heel af en toe, nou ja is tot nu toe een aantal keer voorgekomen, ga ik smiddags ook heel even liggen, als mijn man thuis is.En dan ben ik idd ook zo vertrokken voor 1 of 2 uur.
    Maar dat is nu al even geleden, ben nu best wel erg moe van al die slechte nachten!
    Dus nog helemaal geen sneeuw?dat is toch ook wat?
    Kom maar hier op de koffie dan, dan kun je sneeuw zien.......hahaha

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Even snel een berichtje van hier en een hele korte reactie, want ik moet zo were richting het werk.

Ele, nog steeds geensneeuw? Hier begon het rond 7.15u te sneeuwen en nu sneeuwt het nog....

Smokey, overduidelijk!!!

Marleen, het is echt spannend bij jou... Hopelijk laat de kleine niet meer lang op zich wachten.

Anouk , dat geldt natuurlijk ook voor jouw kleine! Morgen suiker prikken, hopelijk alles goed

Marianne, laatste nachtje alleen... Leuk vooruitzicht!!

All, de kids zijn super druk, zijn ze altijd in december nu helemaal met die sneeuw....
    Net naar huis gereden, is het echt super glad. Normaal vind ik dat altijd wel leuk, beetje slippen enz. Maar nu zit ik niet meer alleen in de auto en dat is toch anders....
    Daarnaast is er een treinongeluk gebeurd, dus super druk op de weg. Ga dus maar ene kwartiertje eerder van huis.

Vanavond even kerstdiner op school, morgen continurooster (tot 14.00u) en dan vakantie!! EN DE PRETECHO!!!

Fijne avond en kijk allemaal uit als je nog de weg op moet!!

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nou ja zeg.. nog steeds geen sneeuw hier! als ze straks op het nieuws gaan vertellen dat heel nederland bedolven is door de sneeuw dien ik toch echt een klacht in... ook op buienradar is duidelijk te zien.. ( jullie weten waar ik woon he) dat er waar ik woon, geen wolkje aldus sneeuw wolkje te zien is!!! :(

succes morgen anouk met prikken..

veel plezier vanavond nijn! :) doe voorzichtig aan!

als.. ik je niet meer zou spreken.. heel veel plezier morgen!! ben heel erg benieuwd, nu al hahahaha, naar je nieuwe echofoto's! :):) maak er een leuke dag van!! :)

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nee nee nee nee geen sneeuw.. als je op buienradar kijkt zie je dat de hele stroom met wolken, met sneeuw hihihi, deze kant op gekomen zou zijn... maar euh... hij gaat gewoon weg!!! terug wara hij vandaan kwam!! geen sneeuw dus hier..
    Nou ja!

20. butterfly1984

Ele, balen zeg dat je geen sneeuw hebt, al zullen de mensen die daar moeten werken wel blij zijn!(of niet natuurlijk).

Nijn, heel veel plezier morgen bij de pret-echo!
    Geniet maar lekker van jullie mini-nijntje.(nou ja mini........hahaha)

Anouk, hoe is het gegaan bij de vk?

Mannetje is uur eerder van huis weggegaan!
    Sommigen van zijn werk moeten dubbele diensten draaien, omdat andere collega's die uit friesland of groningen komen niet op de weg mogen komen van de politie, iedereen werd terug gestuurd!
    Hier ligt ook allemaal wel sneeuw, maar lang niet zoveel als in friesland, daar ligt gewoon 30cm sneeuw!

Share This Page