Bij vk was alles goed, bloeddruk 120/85, buik voelde mooi ontspannen. Koppie zit alvast in de bekken dus draaien kan ze niet meer en voor de rest zag alles er goed uit. Ze raadde wel aan om smiddags toch een uurtje te gaan liggen (was er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd) omdat ik wat vocht vasthoud en dat kan helpen en omdat de bevalling vaak einde van de dag of savonds begint dus dan heb je tenminste wat gerust in de middag, dus dat gaan we maar ff plannen de komende tijd. Morgen ff de suikertest en dan volgende week weer naar de vk, want vanaf nu is de frequentie elke week Ben afgepeigerd dus zal morgen ff rest goed lezen en reageren, ga mn bedje in nu, weltrusten allemaal
Hoi dames, Nou hoop dat jullie gelijk hebben en de vk dat het niet meer lang duurt hier. Want ben behoorlijk op van de korte onrustige nachtjes, en voorweeen. Het blijft aan de gang gewoon 24 uur per dag. Om de 15 a 10 min soms om de 5 dan denk ja het zet door en dan weer wat langer ertussen. Dus erg vermoeiend allemaal. Sneeuw: nou hier vanaf vanmorgen 5.30 ofzo aan een stuk gesneeuwd het is zo tegen 19.00 gestopt maar er ligt best een pak. Dus ele als je sneeuw wil zien kom hier maar op de koffie dat is lang niet zover dan naar marianne haha Nijn: veel plezier morgen bij de pretecho!!!! Geniet van jullie mini nijn! Anouk: succes met bloedprikken morgen!! Hoop dat er niets uitkomt. Ele: en ben je al gewend om thuis te zijn en is je bioritme zich al aan het aanpassen? Hoop het wel voor je dat je 's morgens iets minder vroeg wakker bent. Butterfly: hoe is het verder met je? Had ik vanmorgen ook gevraagd maar nog niet gehoord hoe je je nu voelt met alle klachtjes? Morgen is mijn schoonmoeder jarig. Daar gaan we morgenvroeg ontbijten en dan in de middag weer naar huis. Dus spreek jullie dan waarschijnlijk weer!!
mogge meiden! iedereen gratz met weer een weekje vooruit!! hier nog steeds geen sneeuw! ik heb goede hoop op vanavond! haha buienradar geeft dan een nieuwe bui aan! hopelijk vriest het dan ook nog zometeen naar de fysio.. ik ben nog moehoe... moe moe moe!!!
nijntje, ik had het gisteren al gezegd, maar misschien lees je dat niet, heel veel plezier vandaag bij de echo!!
ele: hier is sinds gisteren ook geen sneeuw meer gevallen maar zoals het eruit ziet begint het tegen de middag weer. Ik stuur dan wel een gedeelte jullie kant op kun je ook genieten van de sneeuw!!! Succes bij de fysio!
hoi hoi meiden, Anouk: hoe laat mag je vandaag je suiker prikken? Laat je de uitslag even weten? Dat uurtje slaap schiet er hier eigenlijk altijd wel bij in, echt heel en heel af en toe slaap ik eens even smiddags. Maar nu mannetje vrij is tot 4 januari, wil ik ook proberen om elke middag even te rusten. Ele: dus er zit eindelijk sneeuw aan te komen daar? Gefeliciteerd met je weekje vooruit, schiet al lekker op niet? Nijn: vandaag lekker de pret-echo, helemaal super! Ook jij gefeliciteerd met je week verder! Nog even en dan zit je al op de helft. Smokey: Vandaag alweer 5 weken, van harte gefeliciteerd!!! Hoe gaat het voor de rest met je? Marleen: Hier gaat het op zich wel, ben heel erg moe en vaak pijn onderin mijn buik. Gister hele tijd een enorme ongi-gevoel met rugpijn, wat dat was weet ik niet. Esther kon gisteren niet slapen, was hele tijd huilen,huilen en nog eens huilen.Om half 8 ging ze naar bed en om kwart over 9 nog wakker.Wel 4 keer wezen kijken, maar dan was ze wel stil en vielen haar oogjes dicht.Maar zodra je beneden was huilde ze weer.Volgens mij durfde ze niet te slapen,zal wel komen omdat ze voor eerst door de sneeuw is geweest, vond ze toch wel eng! Dus heb haar erom kwart over 9 ongeveer uitgehaald en even half uur opgehouden en toen zijn we samen naar bed gegaan. Heb haar niet weer gehoord! Ja oke, vanacht was ze 2 keer wakker en vanmorgen om 5 uur huilde ze omdat ze haar knuffeltje niet kon vinden! Ben nu ook best wel gaar, omdat ik zelf ook zo vaak wakker ben. Manlief werd toen hij thuis kwam door de huisarts aangesproken, of wij vanacht toevallig wat hadden gehoord.Hij zei dat hij nachtdienst had gehad en dus niet thuis was. Ze hadden namelijk hier tegenover, bij de huisarts ingebroken!!!! Heb echt niets gehoord, terwijl ik toch erg vaak wakker ben en vaak naar de wc ga! Vind het best wel eng hoor, zo dichtbij.
bah butterfly dat is idd echt eng als zo dicht bij je thuis wordt ingebroken.. bah.. maar niet gek, het zal alleen maar erger worden met de economie die nu heerst.. mensen moeten toch op de een of andere manier aan hun geld komen he.. ik zou er ook niet aan moeten denken als ik het hoorde van hier in de buurt :S:S wat balen dat esther je zo wakker heeft gehouden vanacht.. lijkt mij ook heel erg vermoeiend... misschien kun je nu met je mannetje afspreken dat hij er wat vaker uitgaat snachts als esther huilt? mijn mannetje zei me deze week.. de eerste 9 maanden ga ik er snachts uit.. ik dacht huh wat gaan we nu krijgen haha.. hij zei dat ik nu 9 maanden eruit moest om om de 2 uur te plassen haha zo lief he ik verheug me zo erg als hij er straks is en 2 weekjes niet meer weggaat! ook hij is dus tot 4 januari thuis! ben ook benieuwd hoe het met smokey is! anouk succes met bloedprikken hier toch maar de ha gebeld.. ik had toch verteld van die steken.. ik vind het toch best eng, iedere keer als ik ga lopen en heb nog steeds wel een beetje last van afscheiding het jeukt/brand niet.. maar ik las ergens dat iemand zijn kindje verloren is aan een vroeggeboorte door een infectie aan.. ik meen de vliezen ofzoiets? pff... krijg ik er toch weer de kriebels van.. ohh dit is zo gaaf herbie trapt echt al duidelijker.. nog steeds voel ik het voornamelijk onderin, waar voorheen de bm zat.. nog niet richting navel.. tot 8 januari hoef ik niet naar de fysio, hij is ook met vakantie.. bah ik word echt vaak emo van al die kerstliedjes!
hoi hoi, Druk druk vandaag dus even snel. Hier vreselijk last van de jeuk niet normaal, halve nacht wakker gelegen, vanmorgen bij de ha geweest en zalfjes gehad dus hoop dat die snel helpen Door de jeuk voel ik mijn symtphoompjes ook niet meer, dus dat is minder, wel is mijn buik nu al echt dik, zo vroeg al dat kan toch niet?? had ik de vorige keren trouwens ook hmm Nijn heel veel plezier bij de echo geniet er van Straks even boodschappen doen paardje doen koffers pakken, en dan kom ik vanavond nog even snel spieken hoe het met iedereen is. Oh ja mijn banner is van de 4 weken af heerlijk!!!
Ging vanochtend bloedprikken, en ik had gister nog tot 2x toe aan de vk gevraagd of ik nuchter moest zijn, dit hoefde niet volgens haar, kwam ik in het ziekenhuis konden ze niks omdat ik had gegeten, zij daar de vk gebeld, nu hebben ze reguliere suikertest gedaan en krijg ik volgende week de uitslag, we gaan het zien. Ele, wat zei de ha? ik kan me ook nog wel herinneren dat ik ontzettende steken had rond die tijd vooral met lopen, ze dachten toen aan blaasontsteking maar urine was schoon, dus bij mij bleek het erge bandenpijn te zijn (alles is in deze periode extreem aan het oprekken, bij mij hielp een kruik er tegen aan doen een beetje). Hopelijk is dit het bij jou ook (ook al doet het erg pijn, dan kan het geen kwaad tenminste). Smokey, die dikke buik kan van je darmen komen, heeft iets met hormoon huishouding te maken, volgens mij hadden de meeste dat hier in het begin (dus dat is dan nog steeds een sympthoom). tipje voor de jeuk van mn vk: mentholcreme of vaseline, dan kan je in ieder geval beter jeuken. Marleen, snap dat je er klaar mee bent, maar heb zo'n gevoel dat het nog wel even kan duren, klein percentage bevalt maar voor de twee weken eerder gelukkig (want ze zeggen dat het eigenlijk pas na de 37 weken ok is), dus succes met het volhouden in ieder geval. Nijn, hoe was het, is hij/zij al lekker fotogeniek hihi? Marianne, nou ik ga mn huis extra goed op slot doen vanavond, heb wel de hond van mn ouders te logeren, dus dat scheelt hihi ff nog een beetje persoonlijke vraag, heb jij ook al zo'n last van lekkende borsten, ik echt al weken, en dan vooral savonds, had tip gekregen om van die siliconen dingen op mn borsten te plakken, het helpt wel, maar je krijgt er onwijs zere borsten van dus vond dat ook niet zo'n goed idee hihihi. Je wordt er echt onwijs sexy van zo'n zwangerschap, lekkende borsten, striemen, wallen en dat alles in een verpakking van het michelin mannetje door het vasthouden van vocht, hihii, wie dit ooit bedacht heeft!
hahaha anouk! je vergeet nog een leuke kwaal! incontinentie.. ook zo charmant vooral bij het niezen wat balen dta de vk je niet de juiste info gegeven heeft.. maar gelukkig hebben ze wel je suiker kunnen meten.. wanneer krijg je precies de uitslag? smokey, die kwalen, ik zou ze zo naar je op willen sturen per mail hahaha.. maar ik heb ze ook niet gehad.. en ik weet het, alles lijkt op je vorige zwangerschappen.... klinkt cliche, maar dat had ik ook.. want laten we eerlijk zijn.. toen was je toch zwanger en zat er hoe dan ook hetzelfde hormoon in je lichaam.. alleen nu.. is het zo.. dat je beebje helemaal gezond is! en nee dat weet je nu nog niet.. maar let maar eens op! niet teveel stressen he! anders kom ik je halen en trek ik je nog voor het weekend mee naar de ha.. ps ligt er sneeuw bij jullie? krijg ik ook nog mijn zin hihihihi anouk. ze hebben idd net ook mijn urine nagekeken en die was goed.. en bloeddruk was 120/60.. ze zag zelf, sorry voor de details dat ik wat afscheiding heb en heeft ze en kweekje gemaakt.. volgende week krijg ik pas de uitslag.. maar lijkt wel of mijn maandelijkse irritatie bui weer terug is.. dat heb ik lijkt het iedere maand heel even en vooral gericht naar schoonouders he? nou hier komt het, niet veel bijzonderders denk ik maar het irriteert me.. schoonouders zijn nog steeds hyper wat betreft de zwangerschap.. hebben ze vorige week de kerstboom opgezet, een super leuke met wit en zwart en zilver.. ze zijn vrij modern en ook het hele huis leuk versiert.. gaan ze me vertellen dat ze volgend jaar... ( herbie is dan 8 maanden!!!) een andere kerstboom krijgen met allemaal verschillende ballen!!! omg.... want zo hoort dat bij opa en oma?? ze hebben een carousel gekocht van voor zo'n wintersehuisjes ofzoiets.. en die carousel kan draaien met lampjes??? niets voor hun hoor.. maar het is voor herbie... ??? dat vind hij leuk??? ze hebben er nu nog van zo'n sneeuw bij liggen, kreeg ik nog de opmerking, volgend jaar geen sneeuw meer hoor.. dan trekt hij eraan ik zie het al voor me??? ik zie dat niet voor me... ik zie het dan wel??? oh zegt schoonvader later, dan kan hij mee naar de wielrenronde volgend jaar?? ik zeg pardon? ze gaan dan eens per jaar los en drinken de mannen iets met elkaar, gelukkig mijn man niet.. ik zeg nee echt niet tussen de zatlappen.. zegt schoonmoeder dan pas ik wel op??? man en ik gaan beide niet naar de wielrenronde waar hebben we het over???? krijg ik net een kerstkaart van hun.. met de tekst, we verheugen ons op volgend jaar.. we maken er een mooi jaar van samen??? ik dacht samen????? dit zouden ze nooit gestuurd hebben als ik niet zwanger was geweest.. maar.. ik zie het ook niet voor me als samen.. mijn man en ik.. en herbie en als het ons uitkomt ook opa en oma.. maar pfff.. ik stel me weer grandioos aan denk ik, maar ik kan er zo niet tegen he.. leave me alone gevoel beheerst dan heel erg... en ook het gevoel van.. laat me met rust en ook ons kind.. we zien het dan wel.. jeetje.. ik ga zelf niet eens zo vroeg vooruit zitten denken.. maar het voelt zo bezitterig.. voor anouk misschien nieuw om te lezen, maar vorige maand ook al iets in deze richting toen was er de discussie dat we ons kind dialect moesten leren??? pff... ik weet het is allemaal lief bedoeld.. maar kom op ze hebben toch 2 kinderen.. nu zijn wij aan de beurt.. ik zit niet te wachten op het gevoel dat ik continu mezelf moet verdedigen.. ik heb zo de neiging om te zeggen.. laat me met rust, we zien het wel... ik heb ze deze week ook nog eens duidelijk verteld dat als het kind geboren is, wij bellen... en als ik door wat voor omstandigheden niet gelijk bij mijn kind kan zijn bv narcose, ze niet eerder welkom zijn, dan dat ik mijn eigen kind heb gezien.. ik krijg nml sterk het idee dat ik ze dat echt moet vertellen... zo het is eruit.. hihihih
even heel snel: ben vanmiddag gevallen, deed best pijn zeg! Heb nu een zeer bovenbeen, waardoor ikslecht kan lopen en mijn been niet lekker kan leggen op de bank. Mijj buik zat wat klem, dus deed best wel zeer. Nu heb ik nog wel last van mijn buik, maar doe lekker rustig
Nijntje ik wou kijken hoe je echo is afgelopen maar waar ben je?? Butterfly kijk je een beetje uit! Hoop dat de pijn snel wat minder word want dat kan je er nu niet bij gebruiken, lekker uitrusten nu Anouk ik denk ook dat het van me darmen komt vanavond was het helemaal erg Jammer dat je nu nog een week op de uitslag moet wachten, maar de uitslag zal vast goed zijn toch? Ele die schoonouders ook altijd lijkt mij ook zwaar vervelend, gewoon zeggen wat je er van vind en hoe je het hebben wilt!! Hoe is het met je chaggie bui?? Hier is de jeuk nog steeds wat een hel zeg ik hoop dat het snel helpt word er echt gek van. Verder voel ik me wel goed sympthoompjes kwamen later vandaag toch weer wel ben eigenlijk wel 2 dagjes al behoorlijk posi hoop dat ik dit gevoel nog lang mag vasthouden. Heb mijn koffertjes gepakt ben er klaar voor Ben helemaal vergeten in de drukte de vk te bellen dat ga ik dan woensdag maar doen. Meiden een heel fijn weekend en spreek jullie dinsdag weer. Niet stiekem gaan bevallen hier he, wachten tot ik er weer ben. Au revoir...
Butterfly: balen zeg dat je gevallen bent. Ben je in de sneeuw gevallen? Hoop dat je je snel beter voelt. ele: kan me je gevoel wel indenken hoor met je schoonouders. Dat zou mij ook benauwden. Ik zou inderdaad gewoon proberen aan te geven hoe je erover denkt en wat je wel en niet wil rondom de bevalling enzo. Eerlijkheid duurt het langst en het is jullie bijzondere tijd die je moet invullen zoals jullie willen!!!! anouk: balen zeg dat je vk dat niet heeft doorgegeven. Nu hopen dat ze hier ook genoeg aan hebben. Hier kom ik langzaam aan uit mijn dipje. Ik heb nog wel dezelfde klachten. Maar mijn vriendin mocht vanavond uit het ziekenhuis dus dat is positief ze moet wel volledig bedrust hoduen maar ze is thuis. Mijn vader heeft gisteren de bloeduitslagen gekregen en die waren ook netjes. Het overgeven en diarree zijn nu dus bijwerkingen van de medicatie. Zodra hij zich weer niet lekker voelt moet hij meteen terug komen naar de huisarts. En dan nog positief nieuws voor mij. Ik heb 7 januari een sollicitatie gesprek!! Het is voor bemiddelingsmedewerker gastouderbureau. (waar ons kindje ook ingeschreven en we via hun een gastouder hebben gevonden) Mijn taken zijn dan bemiddelen tussen gastouder en vraagouder, de gastouderlocaties bezoeken en beoordelen of die aan allle eisen vodloen, evaluatie gesprekken 2 x per jaar met gast en vraag oduers, alle vragen van gast en vraag ouders beantwoorden enz. Dus lekker afwisselend werk en het grote voordeel ik werk vanuit thuis en mag zelf mijn uren over de week verdelen enz dus wanneer het mij uitkomt. Ik heb de baan al voor 95% dus ben helemaal happy!!!!!! Nu maar hopen dat ik 7 januari of al bevallen ben of nog niet bevallen zodat ik lekker op gesprek kan. Anders moeten we het verzetten.
smokey: hoop dat de zalfjes werken! Ga je een weekendje weg ofzo? Heb de laatste blz niet goed doorgelezen dus denk iets over het hoofd gezien.
smokey maak er super fijne gezellige dagen van!!! lekker genieten van je minismokey die met jullie meegaat! nijn waar blijf je? marleen wat gaaf je sollicitatie! weten ze dat je zwanger bent? hopelijk lig je die dat niet te bevallen
Marleentje fijn dat het beter met je gaat!! En je vader ook positief nieuws heerlijk dat doet je toch goed. Wat gaaf een sollicitatiegesprek hartstikke goed, en helemaal in deze tijd heerlijk toch? Ja ik zat ook al op nijntje te wachten hoe laat moest ze eigenlijk bij de echo zijn, ze zal wel naar ouders en schoonouders zijn. Ik ga lekker 4 dagen naar euro disney Parijs..
ele: ja hoor want via dat bureau hebben we onze gastouder en ze weet dat ik nu met verlof ben en 18 januari ben uitgerekend en dat ik verlof heb tot 1 april en dan dus ook pas begin maar dat was geen enkel probleem!!!