Ik kan me echt nog niks voorstellen bij zo'n dikke buik.... Maar ook jij hebt een flinkerd hoor, Marleen!! Met oud& nieuw komen vrienden van ons met hun dochtertje van bijna 6 maanden richting ons. Doen we al jaren, erg gezellig...
even heel snel. Bij de vk ging niet zo goed als verwacht en ben zelfs geschrokken! Zit krap in vruchtwater! Bloeddruk weer beetje hoog, 138/90. Ze laten me niet meer een maand lopen, ze gaan over 2 weken al kijken van hoe of wat. Nu volgende week maandag aan de ctg. Haal me nu van alles in mijn hoofd, wie weet verlies ik echt vruchtwater
butterfly: hoe hebben ze dat geconstateerd met dat je weinig vruchtwater hebt? Via echo of gewoon op gevoel? Ik zou me niet te druk maken want als ze echt dachten dat het kwaad zou kunnen laten ze je niet een week wachten op een ctg dan zou je direct naar het ziekenhuis moeten voor ctg. Balen van je bloeddruk misschien heb je toch een beetje druk gemaakt om je vk bezoek? dat hij daarvan iets omhoog is gegaan? Als je al vruchtwater lekt dan kunnen ze dat ook nagaan door inwendig onderzoek en je vochtverlies wat je hebt nakijken ze hebben daar speciale staafjes voor waaraan ze kunnen zien of het vruchtwater is. Dus als je je druk maakt zou ik daarom vragen. Maar denk niet dat dat het geval is want je mag namelijk niet te lang rondlopen met gebroken vliezen ivm infectiegevaar dus denk dat het dan gewoon minder vruchtwater is dan dat je al gebroken/of een klein scheurtje in de vliezen hebt want daar laten ze je echt niet mee lopen. Hoop voor je dat je niet meer zo lang hoeft en dat je snel mag bevallen!!!! Ik dacht trouwens dat je nu helemaal over was naar de gyn en niet meer onder controle was bij de vk?
ik bedoelde ook de gyn natuurlijk!!!Hahaha. Ze heeft het geconstateerd via een echo. Had iig minder vruchtwater dan de vorige echo, want toen was alles nog goed.Heb steeds wel mijn onderbroek erg nat, maar dacht dat dit van urine en vochtverlies was. Maar als het deze week nog blijft, dan trek ik wel aan de bel, maak me erg ongerust. Ook de bewegingen van de beeb doen mij continue pijn. Ook de stroming van de bloedtoevoer (ofzoiets) kon nog maar net. Ze laten me iig niet lang meer lopen, ten eerste doordat ik niet veel vruchtwater heb en ten 2e om mijn bloeddruk. Deze was met esther ook altijd te hoog, daarom vind ze het wel heel erg belangrijk! Marleen, waarom geen foto van zijkant, zo kun je het niet echt goed zien.Jammer!
butterfly: maar als het vruchtwater zou zijn dan laten ze je echt niet nog een week lopen want dat is gevaarlijk. Houd het in de gaten en anders aan de bel trekken. Ik vond juist beide foto's erg duidelijk. en andere op het forum hier ook. Maar zal kijken voor een andere! Hier alleen maar voorweeen word er gek van. En harde buiken gewoon aan een stuk door. Echt heel mijn onderbuik doet zo zeer! ik kijk het nog even aan anders ga ik bellen naar de vk want trek deze pijn niet meer.
Marianne, je zult inderdaad wel geschrokken zijn, maar zoals Marleen zegt, meteen aan de bel trekken als je het niet vertrouwt. Als zij dachten dat je vruchtwater aan het verliezen bent, laten ze je toch niet meer gaan? Maar... over 2 weekjes heb jij jullie kleintje waarschijnlijk al in je armen!!! En dan volgt Marleen ook snel, zo te horen en dan is Anouk ook al bevallen.... Wow, dan gaat het snel hier.... Meiden, ik blijf niet lang hangen, want ik heb de hele dag al ontzettende hoofdpijn en morgen komt een neefje (moet ik weer even oppassen). Dus ik kan mn energie goed gebruiken... Ging het eigenlijk best goed met mn energie, heb ik één feestje gehad, dus één keer een ander ritme, gaat het meteen weer mis.... Fijne avond!!
hoi hoi, ik ben er nog hoor, niet aan het bevallen, alhoewel ik vanaf vanmiddag vet pijn in mn rechter onderrug hebt en het houdt lang aan, dan neemt het even af en dan is het er weer, dus het lijkt verdacht veel op een rugwee (volgens al mijn zwangerschapsnaslag werk, die ik nu heel hard aan het lezen ben hihi), maar goed dit zegt nog niks over of het aan houdt, ik meld me morgenochtend wel ff als er niks aan de hand is. Marianne, snap dat je geschrokken bent, zou ik ook zijn, goed in de gaten houden en als je het niet meer trekt aan de bel trekken! Want van stress gaat je bloeddruk alleen nog maar meer omhoog en dat is niet goed voor jou en de beeb. Sorry ga nu weer plat liggen met kruik want de pijn begint weer toe te nemen.
Spannend Anouk!! En gefeliciteerd met je 37 weken!! Nu mag jullie kleintje komen!!! En wie weet is hij/zij al onderweg.... Verder moet ik vandaag oppassen op een neefje van 6. Zal dus niet heel veel hier zijn....
Nou hierbij mn meldplicht Het was vals alarm. Om 01.00 uur hield de pijn op en nu voel ik niks meer, ben alleen wel heel moe want heb heel slecht geslapen, ga dus nog ff lekker in bed liggen, tot later!
anouk, gefeliciteerd met je 37 weken..........laat de beeb maar komen! Was wel even spannend zeg die weeen in je rug!kan me voorstellen dat je nog erg moe bent. Doe maar lekker rustig aan. Wanneer mag je weer op controle? Liefs marianne
Anouk: spannend zeg! Nou wie weet zet het vandaag toch nog door? Hier weer heel de nacht beroerd geslapen. Van de voorweeen er lijkt geen eind aan te komen. Gisteren avond zwakte het wat af en sinds ik op bed lag weer lekker regelmatig ook in mijn rug dus weet hoe je je voelt anouk. En nu nog. Dus ben benieuwd. Ik houd het in de gaten en als het aan blijft of vaker komt bel ik toch de vk even anders moet ik er morgen toch op controle. Ik heb alles bij elkaar denk ik nog geen 2 uur geslapen vanacht dus ben gesloopt. Butterfly: heb je mijn foto van opzij gezien?
marleen: ja foto gezien!Ook een mooie buik.Geniet er nog maar van! Maar waar zit die grote reus nou verstopt...........hahahaha. Die van mij zou iets zwaarder dan esther zijn, maar heb nu ook echt een mega buik. Hoe laat moet je er zijn morgen?
butterfly: volgens mij om 13.30. Mijn buik staat op klappen iedereen vraagt of ik al overtijd loop zo'n buik dat ik heb haha Maar goed we wachten af. Vanmorgen namen de voorweeen/rugweeen af en nu begint het weer. DUs het rommelt lekker hier. Ben benieuwd wanneer meneer van plan is om te komen kijken. Moet zo naar de fysio.
goedemiddag meiden anouk, gefeliciteerd met je 37 weken hoor en marleentje al 36 weken. zo spannend allemaal. Hoe zou het met Smokey gaan, zit zij nog in Disney? Wij hebben gisteravond niet meer kunnen klussen, want mijn man was doodmoe... We hebben wel zaterdagochtend en zondagochtend geklust, dus nu maar hopen dat dit genoeg was hé...
butterlfy: heb het idee dat hij overal openscheurd haha Net bij fysio geweest die heeft weer lekker alles los gemasseerd scheelt een hoop altijd. Nu volgende afspraak 5 januari ben benieuwd of we dat gaan halen. Yaraah: gaat snel he de weken vliegen voorbij. Hoop zo dat je ook snel zwanger bent. En vind het echt leuk dat je hier lekker blijft meekletsen.
butterlfy: soms denk ik echt hij komt gewoon door mijn buik eruit haha zo strak dat het staat. Sneeuwt het bij jullie nog? Hier dooit het nu behoorlijk je ziet gewoon de sneeuw smelten.