2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

het mindere aan voorweeen is dat het erg lang kan duren en dat je zelfs overtijd ermee kan lopen, al zal dat hier niet gebeuren.
    Die pijn heb ik bij de gyn ook omschreven en ze zegt dat de baarmoedermond dan bezig is met het klaarmaken!
    Hoop echt dat ik snel mag bevallenn vind het best eng met dat vruchtwater.

Een buurvrouw hier is gisteravond overleden.
    Was een jaar of 70, ze leed aan kanker.
    3 maand geleden ongeveer is vastgesteld dat het overal zat en dat er niets meer aan te doen was.
    Toch weet je dat het staat te gebeuren, maar vind het echt heel triest.
    Kende haar wel mijn hele leven, niet dat ik daar op de koffie kwam ofzo, maar af en toe toch een praatje buiten

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

ik ben hier!! :):)
    en van doortje nog geen nieuws, al is het erg stil aan het front vandaag :)

we zijn dus met de babykamer bezig en moesten de computers verhuizen.. dat koste iets meer tijd omdat we het bureaumeubel wilden verven en de kat daar gisterenavond weer heel leuk overheen liep.. zucht, dus opnieuw moeten verven en even geen pc's.. toen ik in bed lag wel nog de laptop erbij gepakt maar deze was leeg en de kabel lag beneden.. en ik kon echt niet meer lopen, ben ik zo maar in slaap gevallen..
    vandaag de babykamer helemaal gestucadoord, pff.. wat een zooitje.. en al met al het huis op de kop staan! :) maar de pc's staan er weer! :)

ik heb net alles teruggelezen en ben blij te lezen dat het zo goed met smokey gaat! :) en en en en natuurlijk, een dikke gefeliciteerd wat gaaf zeg! je bent toch gevraagd! hoe is het gegaan en hoe heeft hij het gevraagd en wat dacht je toen? hihih wil nu ook alles weten he! haha :)

yaraah gezellig dat je er bij bent, succes op dat lange wachtbankje.. vanuit hier wordt hard voor je geduimd! :)

is me even ontschoten of anouk zich al aan haar meldplicht van vandaag heeft gedaan? :)

en marleen en marianne, ik vraag me echt af wie van jullie het eerst gaat bevallen!!! als anouk dan nog niet bevallen is..

Nijn, hoe gaat het nu met jou? nog aan het nagenieten van de echo? :)

maar ik ben er weer vandoor, ff snel bij het andere topic posten en dan.. niet lachen..weer slapen.. hier gaat de moeheid niet over..
    was gisteren morgen trouwens voor het laatst op het werk, mijn mannetje heeft me op en neer gereden en heb ik de werklaptop en werktel afgegeven.. nu nog 2 verslagen voor 4 jan.. en hupsakee klaar! :)

truste alvast!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: DOORTJE IS AL BEVALLEN VANDAAG VAN EEN MEISJE VOLGENS MIJ HEET ZE DOORTJE!!!! STAAT BIJ DE DEC MAMA'S

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ele, goed om were iets van je te horen! En die stucadoors.... tja, wat een rommelkonten.... Mijn schoonvader is er één en heeft hier een tijdje terug de babykamer weer glad gemaakt (hebben alles psachtelputz), ach zo blijft hij bezig....

Anouk ,is hier nog niet geweest...

Marianne en Marleen, misschien hebben jullie dit jaar jullie kindje al in jullie armen.... Het wordt echt heel spannend nu....
    Als het begint wel even een seintje geven, als dat kan natuurlijk.

De hoofdpijn is weer gezakt. Het is niet echt migraine, maar het golft op en neer.... Mannetje is wel bezorgd, hartstikke lief.
    Nog beter nieuws: mannetje heeft mini Nijn net gevoeld!!! Ik lag vanmiddag op de bank met mn handen op mn buik en voelde mini Nijn af en toe. Dus toen mannetje thuis kwam van het werk gezegd, dat als hij veel geduld heeft hij mini Nijn misschien kan voelen. Hij hoefde net niet eens veel geduld te hebben....
    Het is nog heel zacht, maar het begin is er!!

Fijne avond allemaal!!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    waaaat, Doortje bevallen?? Ik ga snel even spieken....

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het dochtertje van Doortje heet Sara.
    "Het is een zware bevalling geweest"

Doortje ook namens mij super gefeliciteerd met jullie meisje!!

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ja dat staat bij de dec mama's! Dus dan zal het wel kloppen. Nog bedankt voor je kerstkaartje!!

Super dat je mannetje mini nijn heeft gevoeld. Heerlijk gevoel is dat.

Ik zal me elke dag even melden zodat jullie weten hoe het gaat!
    Ik heb het mobiele nummer van butterfly dus die sms ik als het zover is. Maar misschien niet echt handig als we tegelijk aan het bevallen zijn haha Dus mocht er iemand zijn nummer willen geven dan houd ik die ook op de hoogte. (dit omdat ik toch in het ziekenhuis beval en daar niet kan internetten allen bellen en sms en)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    je mag mij wel smssen als het zo ver is.
    Mocht ik aan het werk zijn, dan internet ik wel even via mn telefoon....
    Ik stuur je een pb met mn nummer.

9. butterfly1984

*******************Buddynieuws Doortje*************

Ik ben net bevallen van onze dochter!

een zware bevalling, maar ze is mooi! ze heet sara leila louise
    ****************einde buddynieuws******************

stond bij dec mama's

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ik heb je tel nummer in mijn tel gezet en je meteen een sms gestuurd dan heb je mijn nummer ook.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    je hebt weer een sms terug!!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: dank je wel!

Elmo28: die vriendin van ons is ook aan het bevallen nu. (is ook een dec mama ze was afgelopen maandag uitgeteld) Ze had om 17.30 ruim 4 cm ontsluiting en ze dachten dat het nu snel zou gaan want ze waren alles al aan het klaar zetten. Dus we zijn benieuwd!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben er weer vandoor...
    Tot morgenmiddag denk ik, mrgenvroeg nl nog de laatste kerstinkopen doen....

Fijne avond!!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, spannend.... En dan jullie kleintje binnen niet al te lange tijd...
    Leuk leuk, leuk!!!

15. butterfly1984

marleen: wil je niet meer met mij smsen als het zover is? :p

16. butterfly1984

spannend marleen, hou je ons op de hoogte van elmo?

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: natuurlijk wel maar wie weet liggen we tegelijk in het ziekenhusi en dna is het misschien handig om nog iemand achter de hand te hebben. Maar ik sms jou ook gewoon hoor! Gezellig!!!

Ik houd jullie ook op de hoogte van elmo!

Mijn schoonzus is vandaag uitegerekend dus daar kan ook elk moment wat gebeuren al is het daar nog rustig heeft geen voorweeen of klachten helemaal niets nou zegt dat natuurlijk helemaal niets maar toch.

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ff snel aan mn meldplicht voldoen hahaha, mijn pc heeft kuren en gooit internet er steeds uit, heel erg balen, dus misschien moet ik ook maar in het mobiele circuit mee, :)

Hier nog geen bevallingsverschijnselen, alhoewel de krampen wel steeds frequenter worden. Vandaag bij vk geweest en die vertelde me dat ze verwachten dat ik een 8 ponder krijg als ik de 40 weken volmaak, passen ze dan nog wel in maat 50-56 ???
    Ik vind dat ze nu maar moet komen.

Ik moet toch nog even een glucose tolerantie test doen, want mn suiker was iets aan de hoge kant, dus mag weer fijn maandag prikken en mocht ik wel zwsuiker hebben dan gaan ze het waarschijnlijk eerder halen, tenzij het me nog lukt haar voor het weekend eruit te krijgen, ik ga allerbakerpraatjes (ananas, kaneel en misschien wel sex ;)) proberen.

Smokey gefeliciteerd, loop je nog op wolkjes en was euro disney romantisch in de sneeuw?

Marleen, hoop voor jou dat de voorweeen een teken zijn, maar mijn vk gaf vandaag ook nog aan dat het helemaal niks hoeft te zeggen, time will tell.

Marianne, hoe is ie met jou?

Nijn, wat super dat je mannetje het gevoelt heeft, mijne vond het wel heel raar in het begin maar ook mooi en zo besefte hij het ook steeds meer.

Ele, hoe is ie bij jou?

Zijn jullie allemaal al klaar voor de feestdagen?

liefs,

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ik kan manlief wurgen!!! ik ben gaan slapen en zijn tel zat nog in zijn jas.. heb idd het smsje van doortje net pas gehoord en toen las ik het hier ook al.. oh bah..

ze is idd mama!! ben zo blij voor haar! ze zegt, ik denk dat haar man dat geschreven heeft dat ze de mooiste is! :):) zo lief he! :)
    ze is geboren om 16:52, 3970 gram en ze is de mooiste baby ter wereld uiteraard! :):)

doortje gefeliciteerd meid!!!! *knuf* tot snel :)

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik wil echt nu bevallen! Ben er helemaal klaar mee, heb vannacht weer iets van 5 uur geslapen (en dan nog bijna elke uur voorbij zien komen) en me uit bed heisen is ook echt een monsterklus, ben echt gestrande walvis. Zo dat was mijn klaagzang voor vandaag :) en tevens mijn meldplicht, nog niks aan de horizon hier dus.......

Deel Deze Pagina