Goedemorgen! fijn anouk, dat je je aan je meldplicht houdt!! Wel ontzettend balen dat je je een aangespoelde walvis voelt, haha, wat zeg je dat leuk.... Meid, nog even volhouden!! Dikke knuffel Ele, wurg je man toch maar niet, je zult hem nog wel nodig hebben de komende tijd..... Maar het belangrijkste is dat met Doortje en Sara alles goed is. Hoe is het met jou? Weer een beetje uitgeslapen?? Marleen, wat een spannende tijd rondom jou en natuurlijk bij jou. Al die babytjes kunnen dan mooi samen spelen, hartstikke leuk!! Marianne, hoe gaat het met jou?? Morgen al weer 37 weken, laat jullie beebje maar komen! Smokey, wanneer ging jij ook al weer naar Madeira?? En jij morgen al weer 6 weken!! Hier bijna helemaal klaar voor de kerstdagen. Dadelijk even de laatste inkopen doen en dan gaan mannetje en ik vanavond gourmetten. Morgen gaan we naar mijn ouders en overmorgen naar zijn ouders. We zijn dus weinig thuis en ik ben dus ook weinig op ZP... Maar zo ver is het nog niet.... hihi
goedemorgen, Anouk, snap dat je er klaar mee bent. Ik heb vanacht ook in totaal 4 uur geslapen en dan tussendoor nog regelmatig wakker en naar de wc. En dat gestrande walvis idee haha ik voel me er ook een haha! Elmo: is gisterenavond bevallen om 20.53 van een gezonde zoon Beau hij weegt 4735 gram dus een flinke!!! De bevalling was goed verlopen. Dus binnenkort gaan we eens kijken naar het vriendje van ons eigen mannetje!
Marleen ook al een aangespoelde walvis?? Het moet niet gekker worden hier.... Ben ik aan het kletsen met walvissen... sorry, ben een beetje melig... Ik snap best dat jullie het beu zijn, maar bedenk ook dat je die buik straks misschien wel gaat missen.... Elmo, heeft een flinkerd op de wereld gezet. En nog belangrijker, het is allemaal goed gegaan met moeder en zoon.
nijn: zo ga je je echt voelen op het eind haha. Je kunt geen kant meer op je hebt overal hulp bij nodig met schoenen en sokken aantrekken bv haha Dan voel je je echt aangestrande walvis haha Ik weet wel zeker dat ik straks mijn buik ga missen ik zeg nu al vaak tegen jeroen het lijkt me zo gek als die buik ineens weg is en je geen leven meer voelt in je buik. Nu kun je zo genieten van de schopjes enz en dat is straks ineens weg.
wat ik eerder ook al meldde, ik kan me er nog niks bij voorstellen.... Mijn buik begint nu wel echt te groeien, maar zo'n hele dikke buik zoals jullie.... poeh, dat zal wennen zijn. Ben nooit echt dik geweest en vaak toch wel bezig geweest met mn buik. Dus toen deze buik begon te groeien (ook al is het super) moest ik toch wel even wennen.... Meiden, ik ga zo even kerstinkopen doen. Hopelijk is het dan nog niet zo druk in Oss.... Tot vanmiddag!
Goedemorgen meiden, Doortje en Elmo GEFELICITEERD met jullie dochter en zoon, en wat een mooie namen!! @Ele en word je babykamertje mooi? @Nijntje fijn om te lezen dat de migraine weer afgezakt is. En wat gaaf dat mannetje mini nijntje ook heeft gevoeld. Maandag ga ik met vakantie dus schiet al op. @Walvissen zo slapen jullie slecht, en zo heb ik nog nooit zoveel geslapen in mijn leven als de laatste dagen. Net wat Nijntje zegt geniet er nog maar van want straks is jullie buikje weer weg. @Marleentje wat een spannende boel bij jou allemaal, een echte babyboom haha (stroomstoring gehah ) Alle walvissen zet hem op!! Nog een paar daagjes..! Hier ga ik ook de laatste kerstinkopen doen, 2e kerstdag kom ik weer even spieken denk ik. En vandaag nog een paar keer.
anouk: erg he dat slechte slapen en dan er nog eens uit moeten om naar de wc te gaan...........zeker een hele monsterklus! Voel me ook echt een gestrande walvis................hahahaha. Kan nauwelijks mijn broek, sokken en schoenen nog zelf aankrijgen, kost erg veel moeite. Of omdraaien in bed............ook een regelrechte ramp! hoop voor ons dat het niet lang meer duurt. Heb je nog een buikfoto?Ik ga morgen weer 1 maken. Nijn, heel veel winkel plezier vandaag.Denk dat het erg druk is. En gourmetse vanavond. Marleen: dat is me nog eens een flinkerd zeg!gelukkig is alles goed. Wat gaan jullie allemaal doen met de kerstdagen?
butterfly: nou he zeg dat wel haar andere 2 kindjes waren ook allemaal over de 4000 gram heen dus ze verwachten dit zeker wel. Kerstdagen: vanmiddag verjaardag en vanavond bij mijn moeder gourmetten met mijn stiefbroers. 1e kerstdag: uit eten met mijn vader. 2e kerstdag: lekker samen thuis en dan gaan we naar elmo toe om de kleine beau te bewonderen! En wat zijn jullie plannen allemaal?
1e kerstdag: gourmetten met mijn ouders. 2e kerstdag: lekker chinezen. En voor de rest lekker rustig aan doen, kan toch niet veel meer!
buttefly: je hebt groot gelijk. Hier staat ook alles onder voorbehoud hoor. Want weet niet of ik zin heb om met deze voorweeen morgen in een restaurant te gaan zitten. We zien wel hoe het loopt.
even ego: voel me de hele dag al niet lekker, hele tijd rode wangen. Ik weet echt niet meer hoe ik moet zitten, niets is fijn!!! Voel me dan zo raar, net of je elk moment flauw kan vallen. En dan ook nog eens hele tijd hartkloppingen!!! Even staan lukt ook al helemaal niet. Net esther naar bed moeten brengen omdat mannetje even zijn werkkleding aan wegbrengen is.(nou ja even, is 50 min rijden heen.)Maar ben helemaal kapot!!!! Dus doe nu ook echt even helemaal niets.Stofzuigen en wassen komt later wel!
Goed Marianne, om even de boel de boel te laten. Jij en de kleine zijn nu even het belangrijkste en de rest komt wel! Winkelen is gelukt. In de supermarkt ben ik niet geweest (heb bij mijn ouders even het een en ander gehaald ), want dat was veel te druk. In de stad viel het 100% mee. Ik hoefde bij de etos niet eens te wachten... Daarna belde mijn broertje of ik even mee ging tennissen... Dus toch even gedaan, maar nu weer last van mn rug en ook van mn banden. Ik denk dat ik dus niet meer ga tennissen....
nijn, kan me goed voorstellen dat het in de supermarkten niet te doen is, gelukkig heb je wat bij je ouders weg kunnen halen! En idd, als je zo'n last hebt kun je beter maar niet meer gaan tenissen, de gezondheid van jou en de kleine gaan voor!
Zeggen we het tegen elkaar.... de gezondheid van de kleine gaat voor.... hihi Ik ga alvast wat dingen klaar maken voor vanavond. Misschien nog tot straks en anders hele fijne kerstdagen allemaal!! En Smokey een hele fijne vakantie!! Liefs, Nijn
Joehoe, ik wilde even snel bijlezen en reageren.. maar oh jongens ben was weer te moe.. ben even gaan liggen en huppakee zo weer een uur verder! hihihi.. ik hoop zo op iedereen te kunnen reageren, maar ik zie dat nijntje misscchien tot na de kerst niet meer hierkomt, dus ik reageer ook even heel snel met een kerstgroet! dus.. Iedereen hele fijne, gezellige en liefdevolle kerstdagen! Geniet van elkaar en de de buikbaby's! Ik zal strakjes waarschijnlijk nog even hier zijn, sorry dat ik er zo weinig ben.. ik was een beetje druk met klussen in huis, en daarnaast heb ik weer zo'n moeheid buien.. Ik probeer mijn rust te pakken overdag alleen moeilijk als er hier geklust wordt in huis.. Tot snel meiden en dan ben ik weer voor 100 % van de partij!!!
Ele, als je moe bent, geef er aan toe. Je lichaam geeft het niet voor niets aan. En ook logisch met al dat geklus in huis. Ben wel heel erg benieuwd naar jullie babykamer als hij af is. Het gourmetten was erg gezellig. Ben nu even snel de cadeautjes voor de peet oom en peettante klaar aan het maken, dus vandaar even achter de computer... Dadelijk lekker bankhangen.... Morgen vragen we trouwens mijn broertje om peetoom te worden en 2e kerstdag vragen we mijn schoonzusje... Ben benieuwd hoe ze zullen reageren.... Nogmaals hele fijne dagen en tot 3e kerstdag, denk ik!!! Liefs
hoi dames, Ik heb nu een klein uur om de 5 minuten weeen. Ben benieuwd of het aanhoud. We waren bij mijn moeder om te gourmetten maar zijn naar huis gegaan. Ga nu op de bank liggen met een lekkere kruik. Ik houd jullie op de hoogte!
goedemorgen dames, Hier even een update! De weeen zijn helaas gestopt gisteren avond na 1 uur en 45 min aan weeen om de 5 min. Maar vanacht bleef het wel rommelen. Nu heb ik weer weeen dus weet eigenlijk niet waar ik aan toe ben. Hoop dat het nu wel doorzet want dit is erg vermoeiend zo. Ik houd jullie op de hoogte!
Spannend marleen!!!! En dat nu ik vandaag niet zo veel kan internetten... Misschien wel een echt kerstkindje...... Heel veel succes!!! All, gister vertelde ik al dat ik last van mn rug had na het tennissen, toen ik gister na het gourmetten op wilde staan, kreeg ik toch pijn... Mijn linkerbeen kon geen kracht meer zetten en lopen ging bijna niet. Het trok helemaal door naar mn schaambot.... Vanmorgen was het bijna weg, maar langzaamaan begint het weer terug te komen.... Wat kan dit zijn?? Of toch van de week maar even aan de gyn/ha vragen?? Liefs, Nijn
Andere meiden, natuurlijk allemaal proficiat met de volgende week!!! Ik vind het echt spannend hoor Marleen!!!