En Marleen, hoe gaat het nu?? Heb veel aan je gedacht vandaag en ben nu thuis meteen achter de computer gekropen. Ook mijn telefoon de hele dag in de buurt gehad.... Liefs, Nijn
hoi nijn: hier alles rustig sinds vanmiddag! We zijn lekker uit eten geweest vanavond daar wel 3 weeen gehad maar verder rustig. Denk dus echt dat het loosalarm is. Of nu stilte voor de storm. Mocht er toch nog nieuws zijn vanacht of morgen dan laat ik het je zeker weten via sms!
Ik vannacht regelmatig op mn telefoon gekeken.... geen nieuws... Net opgestaan en meteen de computer aangezet, helaas.... Maar inderdaad misschien stilte voor de storm... Verder heeft mannetje mini Nijn gisteren 3x heel duidelijk achter elkaar gevoeld. Ook mn zusje heeft mini Nijn al gevoeld. Het wordt nu wel heel echt hoor... Gisteravond was er een twijfelmomentje... kan ik dit allemaal wel?? Tuurlijk kunnen wij dat! O ja, gister meldde ik dat mn linkerbeen het weer 'deed'... In de loop van de dag weer zo'n last gehad... Geen idee wat het is.... Hele fijne 2e kerstdag allemaal!!
nijn: hier nog geen nieuws het is rustig. Af en toe wel een wee maar meer niet. Dus denk dat osn mannetje toch nog even op zich laat wachten! Mocht er nieuws zijn vandaag dan sms ik je meteen! Balen van je been zeg. doe het maar lekker rustig aan! Super dat je man en je zus mini nijn al gevoeld hebben. Is zo bijzonder he! Geniet ervan en natuurlijk kunnen jullie het samen! Zo even aankleden en dan gaan we naar elmo en beau kijken wat voor een wondertje het is!
marleen: jammer dat het niet doorzet! Erg he die voorweeen?Heb met esther ook zo'n vreselijk last en pijn gehad!en dat hield niet op na een uur en 3 kwartier, nee echt dag en nacht!
butterfly: hier is het ook dag en nacht dat het doorgaat alleen echt om de 5 min was het en dat is nu soms anders toch zeker 5 per uur. Alleen dta zijn dan voorweeen maar die om de 5 min waren echte weeen want die voelde heel anders en deden 10 keer zoveel pijn.
Hey meiden, hier ff berichtje vanaf iPhone want pc lijkt overleden, en is pas jaar oud grrrr. Hier alles rustig tenminste onze kleine meid is sinDs gister mega druk, iedereen aan tafel zag m'n buik gewoon constant bewegen hi hi. Maar geen weeën ofZo. Hou wel super veel vocht vAst, mijn voeten en handen zijn echt niet normaal dik, voel t gewoon met lopen en mijn handen slapen de hele tijd maar ja hoort erbij. Marleen hoop dat je t nog vol houdt, helaas kan je niet anders, maar sterkte in ieder geval! Marianne, voel jij je al wat beter? Nijn, klinkt alsof je iets flink verrekt had in je been, gewoon wat rustiger aan doen als je lichaam dat aangeeft, gelukkig herstelde t snel. Smokey, hoe is ie bij jou en met de symptomen? Ele, hoe gaat t met herbie, lekker vermoeiend kerst en zwanger Zijn dus maar vooral mooi cadeau toch. Wie had 8 maanden geleden gedacht dat we met kerst allemaal in blijde verwachting zouden zijn, mooiere kerst gedachte is er niet
marleen: dan weet jij nog niet hoe erg pijnlijk de voorweeen kunnen zijn!!!van echt weeen krijg je ontsluiting. Anouk: heb je gesmst!hahahaha
Hey meiden, Even een snel bericht van mij Hier eindelijk weer rust en lekker thuis op de bank pff wat een drukte en gevreet zeg haha Nu even relax op de bank Home Alone 2 kijken heerlijk, ben echt kei kapot gewoon. Elke dag tegen de middag word ik moe en dat gaat vaak niet maar zo weg pff verder met vlagen soms goed misselijk en mijn boops voelen beurs dus allemaal goede sympthomen nog Alle meiden met voor(weeen) veel sterkte en een dikke knuffel. Weltrusten voor zo!
hoi meiden, Jammer, Marleen dat het tot nu toe niet doorzet. Ik houd mn telefoon constant bij de hand. Anouk, wat ga jij stiekem al hard, 37+4.... En inderdaad een super kerstgedachte.... Wie had dit in feb-mrt gedacht.... Ik in ieder geval niet.... Marianne, hoe voel jij je? Nog veel afscheiding/vruchtwaterverlies gehad? Wanneer moest jij ook al weer terug naar de gyn? Smokey, een hele fijne vakantie!!! En tot volgend jaar!! En dan heb je al vrij snel je intake bij de vk en de echo.... Ele, weer een beetje bijgekomen?? All, de pijn in mn been gaat en verdwijnt... Ook mn rug en bil beginnen te vervelen... Dinsdag echt even vragen, want dit is echt niet fijn..... Verder zit onze laatste kerst met zn 2-en er op. Al was mini Nijn tijdens het eten op beide dagen flink actief.... Welterusten en tot morgen!! Al zal ik er deze week niet veel zijn, omdat mannetje ook vrij heeft deze week.... Daarnaast nog wat afspraken lopen (nagels, kraamvisite, gyn, verjaardag), dus waarschijnlijk weinig tijd... Het is zo 2010!!! Liefs, Nijn
meiden, ik kwam ff melden dat ik mijn ei gevonden heb op dag 11. En temp is mooi omhoog geschoten, dus we zien wel wat dit wordt hé. Gelukig 2010 allemaal
Hey meiden, Hier is de koffer gepakt en ben er klaar voor.We moeten vannacht om half 3 het bed uit pff dat overleef ik niet. Er zal wel internet in het hotel zijn dus kom af en toe misschien wel even spieken. Marleentje Butterfly en Anouk alledrie heel veel succes met de laatste lootjes, jullie hebben je vandaag nog niet gemeld toch niet alle 3 aan het bevallen Ele hoe gaat ie bij jou al wat beter nog steeds zo moe of gaat dat al weer beter? Nijntje geniet van je week samen met mannetje vervelend toch maar even vragen van je been lijkt me een goed idee Yaraa wat super geweldig dat je je ei gevonden hebt,ik ga voor je duimen! Ik ben zelf echt kapot niet normaal ben zo moe pff ook behoorlijk misselijk soms kom er wel achter dat ik over de hele dag kleine porties moet eten en dan vaker als 3 maaltijden als ik te lang niet eet dan word ik misselijk. Maar dit alles geeft mij wel iets meer rust, misschien gaat het toch per ongeluk goed deze keer Een hele fijne jaarwisseling allemaal, en dat we allemaal maar een super 2010 mogen beleven met allemaal een geweldig lieve baby in onze armen.
hoi. Hier mijn meldplicht haha Het is hier rustig vandaag zelfs geen enkele wee gehad dus het zal nog wel even duren voordat ons mannetje komt. Heb verder niet teruggelezen. Vandaag een luie dag gehad heel de dag bank gehangen want heb vanacht amper geslapen heb werkelijk elk uur gezien. Nu hoop ik dat ik vanacht beter slaap.
Goedemorgen lieve meiden, Hier een oververmoeide elegance Ik ben echt zo moe... bijslapen kon ik nauwelijks tijdens de feestdagen en gisteren was het klusteam hier zelfs op zondag nieuwe ramen aan het inzetten! heel mooi fijn en goed.. maar snachts ben ik zo moe dat ik van moeheid niet meer slaap en dus ook in het kringetje blijf hangen.. hopelijk vandaag en morgen iets rustiger! ik heb wel iedere keer bijgelezen, maar het reageren bleef uit, sorry daarvoor! ik heb jullie nog niet gefeliciteerd met jullie 37 weken! en jullie zitten nu dus officieel met z'n 3en op het bevallingswachtbankje! geweldig!!! oeh en voorweeen, spannend hoor! jammer dat ze nu uitblijven.. ben benieuwd of deze morgen iedereen zich weer meld! nijntje, ik las iets over een zeerbeen? dat heb ik denk ik gemist? jammer dat je niet meer kunt tennissen.. je gaat echt al dik naar de 20w toe he! wanneer ga je naar de gyno? smokey!!! ik heb je geen fijne vakantie kunnen wensen, hopelijk lees je dit nog ergens in het hotel zoals je zei! wat super fijn dat het zo goed gaat nu! en je opmerking moest ik meteen om lachen, misschien gaat het nu per ongeluk goed haha! tuurlijk gaat het helemaal goed nu! dat kleintje zit veel te goed bij jou! en staat mooi hoor 6 weken! yaraa, jij zou ook ergens deze week op vakantie gaan toch? alvast een fijne vakantie en fijn dat je je ei gevonden hebt.. hebben jullie goed geklust? succes op het wachtbankje! hier heb ik last van wat meer afscheiding, het is wel waterig.. en mijn broekje is soms nog.. ( sorry voor de ranzige details alweer!) overal lees ik ik moet eraan ruiken.. ahum, dus ook gedaan, maar daar kom ik geen wijs uit..maak me dus best zorgen dat het vruchtwater zou kunnen zijn.. maar ook lees ik overal dat je afscheiding veranderd en juist heel waterig zou kunnen zijn.. woensdag moet ik toch naar de gyno.. en om nu te bellen.. ik zit even zonder telefoon, ik moet vandaag mijn nieuwe abbonnement bevestigen.. mijn werktel gebruikte ik immers altijd en die heb ik dinsdag ingeleverd.. en mijn mannetje is vandaag met kids van zijn school, adha, autisme, fas etc etc naar de winterefteling.. wel voel ik herbie nu echt goed schoppen zeg! gisteren lag ik op bed mijn buik in te smeren toen opeens mijn buik op en neer ging! ik had het nog nooit gezien! maar wel geweldig! ik hoop dat jullie allemaal ook zo'n fijne feestdagen hebben gehad en we met frisse moed richting oudjaarsavond kunnen gaan! dikke knuffel voor iedereen!
meldplicht!!!!!!hahahaha net weer van het zh. ctg was netjes, de kleine lag lekker te pitten.......hahahahaha. Bloeddruk was minder leuk, 145/95. het vruchtwater was niet afgenomen, dus dat scheelt weer. Oke, heb dan nog wel weinig, maar gelukkig niet nog minder nu. Volgende week weer heen en dan kijken of ik misschien al cm ontsluiting heb, zo ja, dan gaan we de bevalling inplannen! Hoop er zo op, maar het zal wel niet zo zijn!!!
hier weer meldplicht haha Ele: vervelend zeg dat je zo moe bent. Ik heb dat rond jou termijn ook gehad kon gewoon 24 uur per dag slapen. Maar het is heel ellendig je kunt gewoon niet meer normaal functioneren. Butterlfy: gelukkig is je vruchtwater hetzelfde gebleven! Gaan ze nog iets doen aan je hoge bloeddruk? Hier vanacht eindelijk eens goed geslapen ben er maar 2 keer uit geweest om te plassen en viel vrij snel weer in slaap.
Ik net ook terug uit het ziekenhuis, ik moest nuchter komen voor die glucose test maar niemand had verteld dat ik na de eerste keer prikken 2 uur stil op een stoel moest gaan zitten voor dat ik een tweede x geprikt kon worden (na heel vies drankje gedronken te hebben op de nuchtere maag), dus dat was even minder, nu maar afwachten of er iets uitkomt. Verder rustig hier, geen weeen of iets van die aard, de baby is wel heel druk aan het bewegen alsof ze er wel uit wil maar de uitgang niet kan vinden, Marianne, goed te horen dat alles goed was en die bloeddruk is wel balen, maar alles onder de 100 is nog acceptabel toch of niet? Want doen ze er wat aan of monitoren ze alleen nog maar? ga nu nog ff lekker slapen, tot later
Hoi meiden, Even een kort berichtje van mij, Fijn dat alle meiden weer voldaan hebben aan de meldplicht! Alleen ontzettend jammer dat er nog geen baby nieuws is, maar dat zal echt niet meer lang duren.... Ele, wat kl#te dat je je zo moe voelt, maar eis je misschien niet te veel van jezelf met die verbouwing?? Doe maar lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen door je mannetje!! Smokey, ondertussen zit jij al lekker op Madeira... ben jaloers... Fijn dat je klachten nu overduidelijk zijn. En ik moest ook wel lachen om je opmerking.... Dadelijk mn nagels even bij laten werken en vanavond op kraamvisite. Morgenmiddag naar de gyn... druk dus....