2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    anouk: toch een teken dat er iets gebeurt in je lichaam! Ik duim voor je dat het snel mag gaan beginnen of heb je liever pas in januari na oud en nieuw?

Hier vanacht in totaal 4 uur geslapen is in ieder geval meer als helemaal niet slapen. Hier ook veel slijm verlies maar geen rood ofzo erbij. Maar het slijm loopt wel heel de dag moet ech inlegkruisjes in anders kan ik heel de dag omkleden.

2. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: succes bij de gyn!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoee!!!!!!!!

ben ook weer door de keuring heen! :):):) ze was weer zo lief! omdat ik me nogal zorgen maakte voor vochtverlies kon ze me vertellen dat zolang herbie niet is ingedaald, je heel veel vocht ineens zou verliezen als er vruchtwater zou vrijkomen door scheurtje en of breken.. was wel een geruststelling.. en toen kregen we nog een echo ter geruststelling!!! :):)

hier is ie dan! :)[​IMG]

meiden ik vind het zo spannend bij jullie! gek idee vinden jullie niet dat het nu zomaar zou kunnen gaan gebeuren? :):)

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: heel vreemd idee! 's morgens denk ik elke keer wie weet gebeurt er vandaag wel iets haha

Ik moet om 12.30 bij de vk zijn benieuwd of er nog nieuws is. Ik ben zowiezo 1 kilo afgevallen vergeleken met vorige week wo op controle!

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    wow Ele, wat een mooie echo!!! lijkt wel of ie met een bal aan het spelen is (wij noemde de dooier op de eerste echo al de strandbal en de echoscopiste vond dat zo grappig dat ze het vanaf toen zo noemde hihi).

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Oja nog een tip voor alle dames die nog geen straie hebben opgelopen, blijven smeren tot het bittere eind. Ik had soort olie van mn moeder gehad (weleda heeft ook zo iets) en ik had nergens last van op een klein plekje na, toen was de fles op en ik dacht dat ik wel uit de gevaren zone was, vorige week zat ik in eens helemaal onder van onderen. Je weet natuurlijk nooit zeker of het met smeren niet gekomen was maar als ik het over zou kunnen doen.....

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: ik heb vanaf het begin gesmeerd met die olievan weleda zwnagercshapsolie en sta helemaal vol met striae lijk wel ene zebra haha dus heeft hier geen zin gehad. Smeer nog steeds dagelijks omdat ik lekker vind maar bij mij heeft het helaas niet geholpen voor striae.

Zojuist op controle geweest bij de vk alles was goed. Bloeddruk: 128/80 dus netjes. Verder alles goed. En ben zelfs 1 kilo afgevallen afgelopen week.
    Moet nu dinsdag 5 januari weer terug.

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oeiwat jammer anouk, wsr is het idd niet tegen te houden, maar ik doe ook mijn best idd! :).. wat ik me nu heb aangewend.. is zoals iedereen weet luister ik vaak 2 keer daags smorgens en s'avonds naar de agelsound en omdat de gel op is, gebruikte ik pamler's striae creme.. dus deed ik het vanzelf 2 keer daags op.. gisteren heb ik mama buikcreme gekocht van zwitsal.. die is niet gericht op striae maar op het soepelhouden van de huid.. wrs zal ik er ook straks mee te maken krijgen.. helaas hoort het er allemaal bij idd.. :(

we hebben zojuist de kinderstoel binnengekregen!! zelfde principe als triptrap alleen wilden wij omdat we een steigerhouten eettafel hebben een kinderstoel met voorblad.. en deze is echt super!! hij ziet ook uit als de trip trap met alleen het extratje dat er een voorblad op kan! :) en hij was de helft goedkoper! :):)

mijn vader en manlief zijn het laatste raam aan het inzetten vandaag op de badkamer.. hierna kan ik eindelijk weer wat opruimen boven en kunnen we ons echt gaan richten op de kinderkamer en het verven wat nog in huis moet gebeuren..
    ik ben zo blij met de echo van vanmorgen....

wat grappig trouwens dat je het strandbal noemde, dat vind ik idd ook iets om te onthouden! :) de gyno zei al, jje ziet het handje niet goed omdat zijn vingertjes nu gestrekt zijn naar het echo app, ik maakte me natuurlijk al meteen zorgen hihih..
    ik moet wel zeggen, ik zou zooooo graag al in wek 37/38 willen zijn nu... niet eerder had ik het zo sterk dat ik het besef begin te krijgen... :):):)

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: we moesten je helpen onthouden voor het plaatsen van je buikfoto's!Ben zo benieuwd!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat hebben jullie veel gekletst!!

Anouk, het klinkt wel heel spannend bij jou... Misschien zelfs nog een 2009 kindje... Succes!!

Marleen, en wat zei de vk van je slecht slapen en dat je het niet meer trok?? 5 januari weer terug, al weer over een week....

Ele, wat fijn dat je nu echt bijna aan de babykamer kunt beginnen! En wat schrikken inderdaad van dat kindje van 24 weken....
    Lekker naar Herbie luisteren elke dag.
    Wat lief van de gyn dat je toch even een echo kreeg, ach, zij hebben dat apparaat er toch staan....
    Buikfoto?

Smokey, ligt lekker op Madeira zwanger te zijn. *zwaait naar Smokey*

All, ik voel mini Nijn nu ook elke dag (ook mannetje) en ik heb soms al wel eens dat ik denk "ik heb mini Nijn al even niet meer gevoeld, terwijl ik hem/haar 's ochtends nog volop gevoeld heb....
    Verder zijn we druk met behangetjes en nu hebben we toch iets gaafs gevonden
    Eijffinger Wallpower Mini (4e pagina en dan de nijntjes).
    Dit is een grote muursticker/behang met een plaat er op. Echt super gaaf!
    Vandaag ook naar het nieuwe huis van mn schoonzusje geweest. Helemaal leuk!
    Ik merk wel nu ik en mannetje vakatie hebben, mn ritme weer wat minder wordt. Ik ben dus weer veel meer moe....

Fijne avond!!

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ze zei dat ik kon proberen om valdispert te gebruiken dat is een homeopatisch middel om beter te slapen. Dat heb ik dus gehaald. En mocht dat niet helpen en ben nog zo moe dan moet ik gewoon bellen.

Je 5 januari weer de laatste weken ga je elke week op controle. Hier vanaf week 28 om de week en vanaf week 34 elke week.

Nijn: doe lekker rustig aan meid! Ik herken dat in het weekend als jeroen thuis is doe ik altijd veel meer dan ik kan en moet dan de maandag en dinsdag extra veel rust nemen.

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: leuk behang zeg. En welke op pagina 4 heeft jullie voorkeur?

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hopelijk gaat de Valdispert helpen.... Welterusten!! ;)

Omdat wij niet weten wat het wordt, gaat onze voorkeur nu uit van slapend Nijntje in het groen. Maar misschien wordt het nog wel iets heel anders....
    WE zijn u vooral ideeën aan het opdoen.... Moeilijk hoor....

Ik ga er nu ook weer vandoor... Tot morgen!!

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: is ook moeilijk hoor! Succes met uitzoeken!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: is een goede ja we moesten inderdaad ele er aan herinneren dat ze een foto zou plaatsen. Ik was het helaas alweer vergeten!

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Hier mijn meldplicht haha

Op zich heb ik redelijk geslapen vanacht. Wel werd ik vanacht kletsnat van het zweten wakker echt ik dreef mijn bed uit. En heb 2 keer behoorlijke diarree gehad. Zojuist uit mijn bed gegaan en overgegeven. Zo apart want voel me totaal niet ziek.
    We wachten maar af wat de dag gaat brengen.

Als ik jullie niet meer spreek dan allemaal een super fijne oudejaarsavond De laatste zonder een ukkie heel bijzonder!
    En alvast een super 2010 gewenst!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Toch een goed idee die meldplicht...
    Waar is Anouk gebleven????

Marleen, ik denk dat het echt niet meer lang gaat duren. Een vriendin van mij was 2 dagen voordat ze beviel van haar dochtertje ook aan de diarree. Wij dachten dat het van de hitte kwam (juli), maar dat was het dus niet. Schijnt toch echt een teken te zijn....
    Dus geniet nog van je laatste daagjes met zn 2-en!!!

Marianne, hoe gaat het met jou??

Ele, waar blijft die foto?? En waar blijf jij?? Of ben je zo druk bezig met de babykamer?? :)

All, al weer bijna 19 weken zwanger... dat klinkt echt al lang zeg.... Vanavond onze laatste o&n met zn 2-en... Al zijn er onze vrienden met hun dochtertje...

Ik weet niet of ik morgen online kom, maar alvast allemaal gefeliciteerd met weer een week verder!!!

Maar allereerst

Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een super 2010 gewenst!!!

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey meiden,
    hier ben ik, 2009 gaat het niet worden voor mij denk ik hahaha.
    Ik ook onwijs aan de diaree vannacht, zal het in de lucht zitten (kan het echt een voorteken zijn Nijn, nou wie weet),
    gisteren nog naar de vk geweest, alles goed, suiker test was ook goed gelukkig en bloeddruk was 120/85 dus netjes. Zij gaf aan dat het slijmverlies idd wel een teken is dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken is, maar het zegt niks over de tijdslimiet helaas.

Ik ga me klaarmaken om naar mn ouders te gaan, want mn mamma is jarig vandaag en verder geen heftige stap plannen dit jaar hihihi.

Hele fijne jaarwisseling allemaal en wat een lekker idee he, dat we morgen fris en fruitig zonder kater wakker worden :)

tot in het nieuwe jaar! - X -

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ps: heel leuk behang Nijn!

20. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: gefeliciteerd met je mama!!Leuke dag, oudjaarsdag om jarig te zijn.
    Ben heel benieuwd of je nu snel zal bevallen, denk dat je wel als eerste bent van ons hier.
    En wat een nette bloeddruk zeg!!!

Nijn: Hier gaat het op zich wel, de ene dag is een slechtere dag als de andere dag, gister had ik wel een goede dag!

Marleen: Dus bij jou niets aan de hand!
    vind het erg raar dat de klachten en weeen noem maar op die jij hier allemaal noemt dat de vk daar dan niets mee doet.

Ele: waar ben je?!Hoe gaat het met je?
    Buikfoto??????????

Deel Deze Pagina