2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: de vk zegt dat dat allemaal erbij hoort. En hoor dat ook vaak in mijn werk. dus is allemaal normaal.
    Ik zeg ook niet dat de klachten van vanacht iets te maken hebben met een evt bevalling. Zal wel niet maar het kunnen wel voortekenen zijn dat je lichaam zich leeg maakt.
    Maar ga er niet van uit en wachten hier gewoon rustig af.
    De kleine is nog lekker druk!

Butterlfy: hoe gaat het vandaag met je met de buikklachten?

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen, buikklachten was gister wel minder, maar nu wel weer aanwezig, het drukt steeds enorm van onderen.
    Maar baby is vandaag erg druk, af en toe is net of ie gewoon diagonaal ligt.........hahahaha
    rechtsboven en linksonder zie je dan een bult, en is best pijnlijk!
    Hahaha, maar wel een leuk gezicht

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,

Allereerst een geweldig, mooi, liefdevol 2010! hopelijk hebben jullie ook een gezellige jaarwisseling gehad!
    bedankt voor de steun, tips, adviezen en meedeleven de ik van jullie heb gekregen dit jaar! Ik heb er veel aan gehad en het heeft me enorm geholpen.. en het allermooiste wat we ons allemaal konden wensen is met z'n allen zwanger2009 uitgaan! :) en nu eindelijk 2010 het jaar waarin al onze beebjes zullen geboren worden! ongelooflijk he! Ik hoop dat we samen nog mooie en leuke tijden mogen gaan meemaken en dat we ook dit jaar hier weer enorm veel kletsen! :):)
    meiden bedankt! :)

en of het nog niet feest genoeg is! iedereen gefeliciteerd met weer een weekje verder!!! :):) de meldplicht is fantastisch! anouk, marleen en marianne voor jullie is DE maand dan toch echt aangebroken.. de januari maand.. wie weet hoe snel het nu allemaal gaat! :) succes met de laatste loodjes!
    Nijn, jij bijnabijna op de helft.. het benang had ik ook al gezien, maar er is nog een site, daar willen wij de nijntje van.. dat is een grote met witomrande nijntje.. we willen niet het behang wel het voorbeeld hihi.. dat maken we op hout waarachter we licht maken, dit hadden we nu ook op de studeerkamer, alleen niet met nijntje, ik zal straks eens kijken of ik kan vinden welke ik bedoel.. misschien kun je er ook iedeeen aan opdoen :) maar die site is iig ergh leuk! :)
    smokey, 7 weken... meid wie had gedacht dat jij zwanger op madeira het jaar uit zou gaan.. we hoopten het allemaal, maar dat het tooch echt zou gaan gebeuren!:):) ik dacht er gisteren nog aan dat ze in het zh liever hadden dat je een paar maanden zou wachten voor onderzoek.. geweldig he en dit beebje plakt goed!! :) heel veel plezier op vakantie en zwaait samen met nijn naar je! :):)

tja en hier 25 weken.. dacht er net aan over 12 weken mag het al gebeuren.. whaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):)
    een geweldige jaarwisseling gehad met mannie thuis..en herbie heeft zich goed laten voelen... ik was best emo.. onze laatste oud en nieuw.. volgend jaar staan we met een dreumes in onze armen te wijzen naar het vuurwerk! word er weer emo van...
    de buikfoto, bedankt voor de herinneringen, bij het opstaan moet ik er echt aan geloven he! ik had er weer niet aan gedacht best erg.. ik wil er wel iedere keer aan denken.. maar ik heb een nieuwe tel waarop ik ook kan internetten en zo lees ik iedere keer zwpagina, maar is het reageren nog best lastig.. en mannetje heeft gisteren nog de rest van de babykamer geschuurd... nu kan hij gaan grondverven en witten.. dat wil hij zaterdag gaan doen.. de nieuwe ramen zitten er in de badkamer ook in.. het wordt nog wat dus! :) maar het sloopt me.. ik ben zo moe.. ik ben zo blij dat mannetje 2 weken vakantie heeft gehad.. maar mijn rust.. die schiet er echt bij in.. ook al ga ik soms een middagdutje doen, ik ben toch veel drukker dan anders en ben zooo moe.. kan ook komen omdat er gewoon weer een moeheidsgolf heerst hihihi..
    nu januari is aangebroken komen er voor mij ook weer nieuwe dingen op mijn pad.. ik ben nu officieel werkloos en in de ziektewet.. ga ik woensdag voor het eerst naar zwyoga, hebben we vrijdag de pretecho... gaan we 12 januari een voorlichtingsavond in het zh.. en moet ik 10 dagen later de 22e alweer naar de gyno.. dus best veel te doen opeens wat betreft de zwangerschap! :):)

meiden nogmaals een gezond 2010 waarin we allemaal onze beeb mogen welkom heten en waarin we allemaal voor het eerst of de2de keer :) mama mogen worden! :)

*knuffel*

4. butterfly1984

Ten eerste:

- Allemaal een heel gelukkig en liefdevol 2010 gewenst!!!!

En dit is ook mijn meldplicht!hahaha:D

Hier nog niets aan de hand!Wel harde buiken en pijn van onder, maar voor de rest rustig.

Ele: leuk stukje geschreven!;)

Hoe gaat het met de meiden?Hoe hebben jullie oud en nieuw doorgebracht?

xxx

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Allereerst, allemaal de aller beste wensen voor 2010, 2011, 2012 enz...
    Wie had gedacht dat we door zo'n ellendig begin van het jaar zo'n gezellig groepje over gehouden hebben. Daarnaast allemaal weer zwanger 2010 in, helemaal goed!!

Daarnaast proficiat met de week verder!!

Even een korte reactie hier:
    Gister gezellig gegourmet en daarna gehoopt miljonair te worden, helaas. Vannacht nog voor de laatste o&n op stap geweest. We waren om 5.00u thuis.... Vandaag dus echt rustig aan gedaan...

Verder wat ongerustheid. Kan het zijn dat mini Nijn gedraaid is en dat ik hem/haar nu wat minder duidelijk voel? Ik voel mini Nijn nl wat minder de laatste 2 dagen....

Meiden, ik ben er weer vantussen.
    Tot morgen!!

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nijn, dat draaien gebeurd hier best nog vaak.. de angelsound moet ik de ene keer links de andere keer rechts houden... en ik merk er niet veel van als hij draait.. wat ik wel weet is dat ik ook vaak nerveus word/werd als ik herbie wat minder voel dat zei ik ook tegen de gyno, ze zei me dat het normaal was dat ik niet altijd nu iets voelde.. ik merk wel dat het over het algemeen wekelijks bekeken steeds duidelijker en meer wordt.. zoals je weet voelde ik pas echt iets met 20w.. zou me echt geen zorgen maken! ook al doen we dat toch hihih.. maar het is gewoon niet nodig.. :)

wanneer komt smokey weer terug trouwens? hoe zou ze het hebben? ik hoop niet dat ze erg onzeker is, maar echt kan genieten momenteel! dikke knuff voor smokey!

de meldplicht.. hmm ik mis er nog 2! hihih meiden? waar zijn jullie? :):)

7. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hier de meldplicht haha.
    Er is hier niets bijzonders eigenlijk. Gewoon de voorweeen en ontzettende druk van onderen.
    Dus het zal nog wel even duren ik houd mezelf gewoon de 41 weken voor en dat is 25 januari langer hoef je hier niet meer te lopen volgens de vk want dan word je op verzoek ingeleid en daar maak ik zeker gebruik van.

Sorry heb verder niet terug gelezen.

We gaan morgen trouwens voor een andere auto kijken. Ik heb nu een volkswagen polo en we willen graag een grotere gezinsauto is iets prettiger voor de spullen voor de kleine enz. Dus ben benieuwd we hebben een renault scenic op het oog en ben benieuwd of het ook wat is.

Voor iedereen nog gelukkig nieuwjaar met het al het moois wta het ons allemaal gaat brengen dit jaar!!!!!!

8. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    jeetje die voorweeen, helemaal als ze pijnlijk zijn lijkt me dat geen pretje..
    wat spannend een nieuwe auto! :):) ben benieuwd :)

maar ik haal even jullie 2 marleen en marianne door elkaar, iemand van jullie vertelde dat je wrs eerder zou worden ingeleid een aantal weken, ik weet niet meer wie van jullie 2? dat gaat dus denk ik niet meer door begrijp ik?
    nu missen we nog anouk haha.. ben benieuwd! ik dacht ook dat het bij doortje begonnen was toen doortje ergens misselijk was en diarree had.. en toen liet haar kleine meid nog een week geloof ik op zich wachten.. jeetje zo spannend he 3 meiden die op het wachtbankje zitten!! :):)

nou tot morgen allemaal! :)

9. butterfly1984

meldplicht!!!

Ele: Dat was ik.....hahahaha
    Als ik maandag een cm ontsluiting heb, dan gaan ze een planning maken voor inleiden!
    Mocht het niet zo zijn, moet ik ook netjes tot 40 weken wachten, begint het uit zichzelf dan moet ik elk uur 1cm ontsluiting hebben, heb ik dat niet, dan wordt het een ks.
    Ga ik over de 40 weken, dan word het direct een ks.
    Dus ben erg benieuwd!!!!
    Heb wel steeds harde buiken en onderin best pijn, dus hoop maandag dat ik wel een cm ontsluiting heb, al reken ik daar eigenlijk niet op.Met esther liep ik ook overtijd!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Het wordt hier nu echt spannend met 3 meiden die op het wachtbankje zitten....
    Eén daarvan heeft zich vandaag gemeld, de andere 2 nog niet. Eén is er kijken voor een nieuwe auto, helemaal leuk!!
    De andere is al 2 dagen niet meer hier geweest.... Zou er dan toch iets aan de hand zijn??

Ele, jij hoeft nog maar 105 dagen, dus bijna minder dan 100... weer een mijlpaal!!
    Thnx voor je opbeurende woorden!! Vind het toch wel lastig hoor dat ik mini Nijn niet zo duidelijk meer voel dan afgelopen weken.... Ik voel hem/haar wel, maar anders dan eerst....
    Nog 10 dagen en dan de 20 weken echo... Dan krijgen we weer bevestiging!!

Allemaal een hele fijne dag. Ik ga aan de poets, vanmiddag weer behang kijken en vanavond een feestje....

Liefs

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Happy New Year, 2010 mamma's!

sorry jongens, niks aan de hand, had gewoon een hele drukke dag gister.
    Het is idd spannend afwachten, bij elk krampje ben je alert hahaha.

Nijn, het is volgens mij heel normaal dat je mini Nijn soms beter voelt dan de andere x afhankelijk van de ligging, had ik ook, maar als je je echt zorgen maakt mag je altijd vk bellen (tenminste dat zeggen ze altijd tegen mij).

Ik zal deze week weer netjes aan mn meldplicht voldoen, :p

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Joehoe! we zijn weer compleet ;)

marianne, jee dan is het over 2 weken toch echt al gebeurd he? dat klinkt snel!!! :)

nijn, die bevestiging komt helemaal goed.. rond die tijd voelde ik alleen soms een stroomstootje laat staan dat ik mezelf kon bevestigen dat het herbie was.. nu er alweer 5 weken voorbij zijn vanaf zijn eerste schopjes merk ik nu ook dat als ik aan de rij van een drukke kassa sta opeens zelfs nu al een schopje voel.. dat is ook pas iets van deze week :)

we hebben zojuist het behang gekocht! joepie!!! en ik heb een nieuwe joggingbroek gekocht bij de h&m.. ik heb er nu 3.. maar deze wil ik alleen voor de yoga gaan gebruiken dan.. of wat moet ik dan aan doen? :S

ow en we hebben weer vanalles gekocht bij villa hap.. konden het echt niet laten hangen! :):):) ik weet het we hebben echt te veel hihih.. maar het is zoo leuk! :)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Anouk, fijn dat je er ook weer bent. We zijn nog steeds allemaal compleet, hihi

Super Ele, dat je Herbie nu zo regelmatig voelt en weer vanalles gekocht. Komt helemaal goed!!
    Wat je anders aan zou doen bij yoga, geen idee....

Hier net weer voor de behangetjes op pad geweest. Het behang van een slapende nijn is heel leuk, maar qua kleur weer wat moeilijker (mannetje wil het echt niet weten, al vond ik dat wel een goed argument...;))
    Ik ga nu alles uittekenen en dan gaan we het volgende week bestellen!!

Fijne middag!!

14. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    oehh spannned nijn! ik heb even gezocht of ik het behang kon vinden welke ik bedoelde van nijn.. hier is het:
    Babykamer Behang Fotobehang fotowand
    wij krijgen die nijn alleen in het hout dus met licht erachter :):)
    leuk he al die nijntje spullen :) bij jullie wordt het thema dus ook nijntje? :):):)
    mannetje is nu aan het verven op de babykamer.. en heeft zojuist het plafond helemaal af :)
    het wordt nog wat.... zo spannend! :)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, die Nijn is ook erg cool!!
    Maar helaas wordt ons thema waarschijnlijk toch geen Nijntje....
    Hebben dus gekeken naar de kleuren, de maten enz en waarschijnlijk wordt het deze beer:

Super dat de babykamer nu opschiet!
    Mijn mannetje is naar de carnavalswagen. Wij doen elk jaar mee met de verlichte carnavalsoptocht in Berghem en daar moet dus een wagen voor gemaakt worden...

16. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    oh nijn die is ook leuk!!!! :) echt super! :):) lief he zo'n grote poster... :):)

ha, das wel een hele klus lijkt me zo'n wagen... over 6 weken is het toch al carnaval geloof ik he? dat gaat ook snel... maar dan heeft mannetje gelukkig weer een weekje vrij hihih...
    gaan jullie dit jara nog carnaval vieren nijn? ikzelf ben anticarnaval :) weet niet, sinds ik niet meer opstap ga ook geen zin meer in carnaval.. misschien komt dat wel weer als de kleine er is en we naar optochten gaan kijken :)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Over 6 weken is het idd carnaval. En dan ben ik al weer 25 weken zwanger, jij 31 en zijn er al 3 kleintjes geboren!!
    Wij waren vroeger (toen we elkaar nog niet kenden) helemaal geen carnavalsvierders. Toen we elkaar leerden kennen (beiden 16) vonden we elke dag stappen wel een goed idee. We zijn toen ook lid geworden van de carnavalsclub van onze vrienden en dat zijn we nu, 12 jaar later nog steeds. Op www.cvdestunters.mysites.nl staan foto's van de afgelopen jaren.
    Of ik dit jaar veel carnaval ga vieren, weet ik nog niet, Kan niet zo tegen de drukte en ben toch wel bang voor mn buik (dit heb ik gemerkt tijdens o&n). Overdag zal ik wel meegaan, maar 's avonds...
    Zo'n wagen bouwen is inderdaad veel werk, maar het is altijd wel erg gezellig. Flesje bier erbij en plakken maar (papier machee).

O ja, geen idee of ik het al verteld had, maar ik had het 'probleem' met mn lies verteld bij de gyn. Hij had twee opties: of er heeft een zenuw klem gezeten of ik heb een liesbreukje... Aan een liesbreukje doen ze nu niks, maar blijf ik er last van houden, dan zou hij mij na de bevallig misschien even naar de chirurg sturen. Hij heeft verder nergens naar gekeken, dus heel serieus neem ik het niet. Ik blijf wel last houden van mn lies (het ene moment meer dan het andere), maar ben ik het beu, ga ik naar de ha...

Meiden, ik ga afsluiten. Fijne avond!

18. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zo dames: ben ik weer!

We zijn geslaagd voor een nieuwe auto! Een renault scenic.
    Dus lekker ruim. Is toch wel wat praktischer met een kinderwagen en boodschappen enzo dan een volkswagen polo. Helemaal voor als we op vakantie gaan enz.
    Heb verder nog niet teruggelezen sorry drukke dag gehad vandaag.
    Zag wel dat iedereen zich aan de meldplicht heeft gehouden haha

Hoe is het met yaraah????

Ik probeer morgen weer lekker te reageren als het goed is een rustig dagje.

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    yaraah is ook op vakantie toch?

hier ligt eindelijk weer eens een heel klein beetje sneeuw.. tov de rest van het land is hier dus niet veel gevallen :( en oo kpas vanacht voor het eerst..
    manlief is nu aan het schilderen op de babykamer, gisteren in de grondver nu de verflaag.. bah wat stinkt dat.. probeer het te ontwijken, maar dat is lukt toch niet helemaal, die geur hangt door het hele huis...
    zometeen komt schoonmoeders en die helpt manlief met behangen..

heb trouwens echt slecht geslapen.. ik heb weer giga pijn in mijn onderrug.. ik haal me natuurlijk weer vanalles in mijn hoofd.. ooit las ik ergeens dat een meisje dat ook had bij ditn termijn en niet wist dat het weeen waren en toen had ze een vroeggeboorte.. soms vraag ik me echt af waarom ik zo negatief ben soms.. ik herken het niet van voor de zwangerschap.. na de 2 mk's ben ik zo bang.. ik wil helemaal niet zo bang zijn!

ben benieuwd wie zich vandaag allemaal gaan melden! :):)

smokey hoe is het op vakantie? :):):) geniet ervan! wist iemand wanneer smokey weer terug komt?

20. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    goedemiddag meiden, ff snel tussendoor hoor

Eerst en vooral een heel gelukkig 2010 voor jullie allemaal

De reis naar de ardennen was heel leuk...

Heb niet kunnen tempen, maar heb dat deze ochtend wel weer gedaan en temp nog steeds 36.9...

Ik probeer volgende week beetje meer aanwezig te zijn, maar heb vandaag nog heel veel was te doen en beetje huis opruimen...

Share This Page