2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    sorry 2 keer geplaatst

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde hoor, zwaar balen he, ik heb ook behoorlijk wat sympthomen, durf het niet te denken. Net wat jij zegt me lichaam kan me aardig voor de gek houden dat hebben we al meegemaakt.
    Maar nu ik al die kwaaltjes weer heb begint het weer behoorlijk aan me te knagen allemaal.
    Wil het zo graag!!!! Maar ja dat hebben we hier allemaal.

Weet precies wat je voelt meid, kom op we slaan ons hier wel doorheen.

Dikke knuffel

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik heb tot nu toe nog nergens last van dus....maar ik weet uit ervaring dat het niet meer zolang kan duren voor ik misselijk ben, zo meestal rond de 6e week.

Maar je kan met sommige testen toch al 4 dagen voor je nod testen marleen?

Liefs Marianne

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    nijntje ik snap je helemaal hoor, bel morgen de gyn anders gewoon!
    Dikke knuffel voor je, hoop dat je snel verder door kan.

Liefs

5. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    @Nijntje: als ik jou was, zou ik toch dat Primolut gaan slikken om je ongesteldheid op te wekken. Bij mij heeft het toen goed geholpen, sinds die tijd was m'n cyclus regelmatig.

@Smokey en Marleen: jullie kunnen bijna testen....spannend joh!

Ik moet als het goed is 9 mei ongesteld worden maar als dat niet zo is, ga ik nog niet testen omdat dit m'n 1e cylus moet worden na m'n miskraam, dus wellicht dat nog wel 5 weken kan duren.

Hoe hebben jullie dat gedaan na jullie miskraam? Zijn jullie gelijk na 4 a 5 weken gaan testen of hadden jullie gelijk een regelmatige cyclus.

6. butterfly1984

ik heb dus niet getest mijn ongi kwam maar een paar dagen te laat dan normaal.
    Achteraf had ik beter wel kunnen testen om te zien of het hcg al uit mijn lichaam was, maar goed dat is achteraf gepraat.

Ik zal voor jullie allemaal duimen.

Liefs Marianne

7. butterfly1984

ik heb dus niet getest mijn ongi kwam maar een paar dagen te laat dan normaal.
    Achteraf had ik beter wel kunnen testen om te zien of het hcg al uit mijn lichaam was, maar goed dat is achteraf gepraat.

Ik zal voor jullie allemaal duimen.

Liefs Marianne

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @vaness ik heb 3 dagen na mijn nod een test gedaan en toen weer een week later beide negatief, toen wist ik eigenlijk wel dat mijn cyclus niet de oude is/was. Bij mij zaten er 50 dagen tussen en wel gewoon netjes normaal ongesteld geweest zelfde als normaal eigenlijk.

9. butterfly1984

hoi dames,

hoe gaat het met jullie?
    Het is hier echt rustig aan het worden zeg! ;)

Nog nieuwtjes?Al iemand te vroeg positief getest?

En nijntje, is jouw ongi er al door?

Gister nog weer een test gedaan en ook deze was positief, was heel iets donkerder dan de dag ervoor.

Liefs Marianne

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Had al paar keer gekeken en inderdaad het is hier erg rustig.
    Gisteravond in bed dacht ik ik wil wel een test doen maar is natuurlijk nog veel te vroeg.
    Kan niet wachten!!!!!!! Wil als ik nog niet ongi ben volgende week maandag de 18e testen maar als de kwaaltjes aan houden red ik dat dank ik niet haha
    Mijn gevoel is goed maar ja ook die kan je voor de gek houden dat weten we allemaal hier.
    Vind erg spannend.

butterfly super dat ie weer wat donkerder is!!!! Ben echt super blij voor je het is je gegunt geniet er lekker van!

Liefs

11. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,

@Butterfly: wat fijn voor je. Nog eventjes geduld en dan mag je voor je echo. Lekker van genieten.

@Smokey: er bestaan ook testen waarbij je eerder kan testen toch? Of wil je dat liever niet?

Ik zag vanochtend dat ik wat bloed aan mijn wc-papier had, dus denk dat m'n ongesteldheid gaat doorbreken. Aan de ene kant een teleurstelling, aan de andere kant positief omdat ik dan een cyclus van 27 dagen heb en dus regelmatig is en niet 8 weken erop hoeft te wachten. Maar ffies afwachten of het echt doorbreekt.

Nou, ik ga weer eens sporten na zoveel maanden, zal wel tegenvallen....pfff....niet veel zin in, maar moet echt gaan, want heb veels te veel gegeten de laatste maand van de stress.

Tot horens weer.

Liefs Vanes

12. butterfly1984

hoi smokey,

Kan me heel goed voorstellen dat je niet kan wachten.
    Vooral als je al kwaaltjes hebt.
    Er zijn idd testen waarbij je eerder kan testen.

Ik had geen klachten dus heb voor de tijd niet getest, maar 3 dagen erna.
    Maar ik denk dat mijn eisprong later is geweest, omdat ik een cyclus van 30 dagen heb.
    Daarom is de test misschien nog wel wat licht, omdat de eisprong later was.
    En is het een test van matcare (zo'n strip), dus misschien zijn die wel vaker licht.

Vanes: aan de ene kant vind je het misschien wel jammer dat je ongi doorkomt, maar dan weet je wel dat alles goed zit en kun je er weer flink op los klussen.

Liefs Marianne

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @vanes jammer balen, het is inderdaad wel fijn als je meteen op de 27 dagen zit, dan ben je wel weer regelmatig denk ik.

@butterfly ja eerder testen heb ik aangedacht, maar ik moet nog 6 dagen voordat ik ongi wordt dat is wel erg vroeg nog, en de vorige keer cyclus van 50 dagen kan het nu dan in 1x weer op 28 dagen zitten? Weet ik eigenlijk ook niet dat maakt me een beetje onzeker, de kwaaltjes heb ik vanaf maandag dus het zou wel kunnen, pff moeilijk allemaal hoor.
    Met welk merk kan je eerder testen dan? Het liefst doe ik het ook 3 of 4 dagen erna maar zolang kan ik niet wachten dat weet ik nu al :D haha tenzij mijn kwaaltjes helemaal weg zijn in 1x.

Liefs

14. butterfly1984

@ smokey, Met die van matcare, daar staat bij dat je al 4 dagen voor je nod kan testen.
    maar je hebt wel gelijk wat betreft jouw cyclus, je weet natuurlijk niet of dat nou weer 28 dagen is.Ik neem aan dat dat wel zo zou moeten zijn toch?
    Hoop dat je gelijk hebt en dat je zwanger bent, ik duim voor je meid.

Liefs

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik zou pas na een dag over tijd testen, want ik ging op de dag dat ik ongi had moeten worden testen (of misschien 1 dag ervoor) met zo'n vroege test die je vanaf 4 dagen voor NOD kan doen en die gaf aan niet zwanger.

Ik twee dagen later de gewone test van clearblue gedaan en die gaf toen wel een kruis (zwanger) dus ik heb weinig vertrouwen in die vroege test (of indicatortest, vorige zwangerschap klopte er ook geen snars van), maar ik ben ook miepje ongeduld dus begrijp je dilemma

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    anouk daar heb je helemaal gelijk in ik ga ook niet voor doderdag testen. Mijn bedoeling is de maandag daarop daar hou ik me maar aan.

17. butterfly1984

hoi smokey,
    probeer het maar eens vol te houden tot die maandag erop.....;)
    wordt een hele zware dobber.
    Alle gekheid op een stokje, ik zou ook niet te vroeg testen hoor, als je kijkt dat ik die test van mat care ook heb gedaan nadat ik 3 dagen overtijd was, is het lijntje ook nog best licht, dus als je zou testen voor je nod, dan staat er misschien nog geeneens een streepje.

Wachten duurt altijd lang.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Anouk ook super gefeliciteerd (weet niet of ik dat al gedaan had)!!

Smokey, probeer te wachten met testen, al weet ik zelf hoe moeilijk dat is. Ik testte namelijk positief met 3 weken, 3 dagen (misschien meer HCG, doordat het een tweeling was?).

Verder wil ik jullie melden dat ik wat minder op ZP te vinden zal zijn. Op het moment zit ik even in een dipje, omdat ik zie dat jullie wel verder gaan (en terecht en super leuk voor jullie) en ik nog steeds aan het wachten ben (dag 68!!).

Ik zal hier nog wel af en toe wat meelezen, maar pas weer gaan reageren als ik er aan toe ben.

Sorry, meiden...

Meiden die zwanger zijn, genieten van jullie kleintje en over 8 maanden hebben jullie lekker een kleintje vast!!!

Smokey, veel succes met wachten!!

Vanes, jouw cyclus is in ieder geval weero pgang gekomen. Nu op naar de volgende ronde!!

Heel veel liefs, Nijn

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @nijntje meis ik begrijp je harstikke goed hoor! En tegen de tijd dat jet het wel ziet zitten horen we je hier wel. Heel veel sterkte en missschien toch dokter bellen??
    Super dikke knuffel voor je.

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @butterfly ik ga braaf wachten hoe moeilijk het ook is, en als ik behoefte krijg om te testen ga ik hier wel wat tikken om me in te houden haha
    Ben in ieder geval niet zo misselijk meer dus wie weet nemen de kwaaltjes wel af en wordt ik gewoon onig. Hoe voel jij je verder wel goed?

Deel Deze Pagina