geen bloed geeft moed, zeggen ze altijd toch??? Het blijft spannend.... Morgen wilde je testen toch?? Misschien was je temp wel lager omdat het vannacht zo koud was....
Goedemorgen! Butterfly jeetje, ik doe net mijn ogen open, jij hebt al een heel dagdeel achter je zo lijkt het! succes bij de gyno!!! nog 2 meldplichters to go! yaraah, ik heb geen verstand van tempen.. ik gebruikte wel ovutesten en was er erg tevreden over.. vooral de tijd na de 2 mk's.. wist ik iig een beetje waar ik aan toe was.. waarom niet toch al testen? die van 2 van 5 euro van het kv geven vaak al voor nod de goede uitslag hehe nijntje, dat is wat manlief ook zei, je bent al druk met jezelf, werken kun je niet eens meer, ben maar blij dat het nu zo loopt als het loopt... het is wel heel stil nu inhuis.. ik kon vanacht niet goed slapen en werd om 7 uur weer wakker en was mannetje al weg.. en nu net nog eens geslapen tot 9 uur.. en toen vond ik het zo stil dat ik wel bijna kon huilen.. het was zo gezellig met hem ook al waren we druk in huis.. hij is voor zijn werk gewoon vaak te lang weg.. smorgens om half 7 tot als er geen files zijn 6 half 7 sávonds.. en we kunnen overdag niet bellen omdat hij altijd met die kinderen bezig is en vaak geen onbewaakt moment vind om even iets te regelen etc.. ik vind dat best lang.. en s'avonds is hij echt moe moe.. stiekem net in de babykamer gaan kijken.. slik.. hij is echt mooi.. manlief wilde gisteren de buikfoto's naar de pc zetten vond hij de kabel niet, omdat we alles van de pc's verhuisd hebben.. ik denk dat ik gewoon een foto met de tel maak ofzo? zal dan wel niet zo'n mooie zijn.. en mijn laptop heeft we leen cardreader maar omdat hij zo'n ingewikkeld toestel heeft zit er ook een ander soort kaart in die ik dus weer niet kan uitlezen ik ben ook heel benieuwd hoe smokey het gehad heeft!
Ele, ik vind het ook helemaal niet leuk dat mannetje weer aan het werk is... Dan is het hier inderdaad ook zo stil.... Jammer dat we niet dichter bij elkaar in de buurt wonen, anders konden we een keertje een theetje drinken.... Maar dan blijf maar lekker hier kletsen vandaag.... Super dat je zo tevreden bent met de babykamer!! Het wordt zo echt dan he?? Marleen, even een vraagje over die lamp, ja ja, dan moet je echt veen hier komen en tevens voldoen aan je meldplicht Als je die aansluit, sluit je hem aan op de lcihtschakelaar, maar je kunt alleen dmv het touwtje de sterretjes of de maan alleen aan maken, toch? Dan is die lamp misschien toch niet zo handig bij ons, omdat ons plafond 2,60 hoog (fijn die nieuwe bouwnormen...) is en ik ben toch wel 1,60....
als ik nog werk had, had ik zo langs kunnen komen! ik was ook bij jou vaak in de buurt en ik deelde mijn eigen tijd in! wel gek dat die tijd nu helemaal voorbij is, ik was er zo aangewend elke dag zover te rijden.. en natuurlijk ben ik blij dat ik dat nu even niet meer hoef te doen.. alleen gek als ik het nooit meer hoef te doen! ik vraag me trouwens af welke matras we het beste kunnen aanschaffen.. ik lees verschillende reacties over de aerosleep en als ik in de winkel vraag komt het er iedere keer op neer dat ze natuurlijk de duurste aanrpijzen.. en ik als leek weet dan ook niet goed wat er wel of niet belangrijk is.. ik ga denk ik eens een lekker badje nemen..
Goedemorgen, Ik ben er weer. Nijn: je kunt het ook gewoon met de schakelaas de lamp aan en uit doen hoor! En wij hebben hier ook plafonds van 260 cm dus en dat gaat prima met dat touwtje. Maar met de schakelaar werkt het ook. Ik verbaas me telkens hoe snel het gaat nijn al bijna op de helft en ele alweer ruim 25 weken. Het vliegt echt voorbij! En wij met zijn 3 en al de laatste loodjes. Yaraah: spannend! Mijn temp zakte ook iets toen ik zwanger was. Maar geen bloed houd inderdaad veel moed!! Heb je altijd een preciese cyclus? We wachten gewoon in spanning af! Butterfly: succes in het ziekenhuis ik duim voor je dat je toch al 1 cm ontsluiting hebt! Ele: spannend die babykamer! Ik wil foto's zien haha Smoeky: wanneer zou die terug komen van vakantie?
joehoeone to go! anouk we wachten op je! met welk nieuws je ook zal komen vandaag haha! ik ga nu eerst in bad en dan eens de post sorteren van de afgelopen weken.. ietts met een beetje slordig geweest en nu we geen pckamer meer hebben liggen alle gegevens sowieso overhoop en overal in huis.. dat moet dus ook eens goed aangepakt worden! gek he marleen hoe snel het gaat, ik was heel erg bezig met de 1`2 weken halen toen jullie 25 weken waren! maar nu in bad! tot zo!
Ja, ik vind het ook wel snel gaan nu. In het begin niet, maar nu ben ik al weer bijna halverwege, Ele gaat al richting de 30 en 3 meiden mogen al bevallen.... Wij hebben het aerosleepmatrasje gekocht. Ik wilde wel graag de aerosleephoes er over heen, maar als ik een ander matras pakte met de aerosleephoes er over, was ik bijna meer kwijt dan het aerosleepmatrasje... Dus vandara dta wij dat gedaan hebben. Marianne, is nu in het ziekenhuis, spannend hoor. Anouk, is nog steeds niet online geweest... Misschien moet ze haar computer nog even aan slingeren... Smokey moet de 6e naar de vk, dus die zal echt bijna thuis komen. Hoe was je vakantie Smokey??
oh spannend als er iemand zich nog niet meld! marianne zal zo wel terug zijn uit het zh neem ik aan, ik ben benieuwd! ik heb net ook eens gevraagd bij de april mama's en daar doen de aerosleepmatrasjes het ook goed, het schijnt dat ze vaak afgeraden worden ivm het koud optrekken.. maar we gaan toch de zomer in als he6rbie geboren wordt! misschien zelfs nog wel beter dat het dan veel lucht doorlaat! ele richting de 30 zo had ik het nog niet bekeken hahahaha.. ik was nog erg bezig met de 26 weken mijlpaal! spannend vrijdag ook gelijk de pretecho en woensdag zwyoga! pff.. ik blijf het iedere dag weer een wonder vinden en iedere dag denk ik weer.. jeetje weer een dag erbij!
waar blijft Anouk..... En waar blijft Marianne.... Ja, Ele, je gaat echt al richting de 30 weken!! haha Super gewoon. Dat we 2009, dat zo ellendig begon, zo mooi afgesloten hebben met zn allen... Eigenlijk zou ik deze week pas groen licht krijgen....
ja idd! dat was ook echt een wonder toen jij positief teste he.. je geduld werd zo beloond! en juist omdat het de laatste kans was.. smokey heeft ook een temperatuurshock als ze terug komt! van de bloemenweide op madeira naar de ijsvlakten in nederland helaas ligt nog steeds niet echt veel sneeuw hier, het lijkt ook te dooien de straten en stoepen etc zijn allemaal waterig..
Hier ligt nog het laagje sneeuw van zaterdag. Maar die grote hoeveelheden die voorspelt waren, zijn ook hier uitgebleven... Hier dooit het niet, het is hier nu -3,4 (internet). Ben alleen nog niet buiten geweest, veel te koud... Smokey zal wel 3 truien aan trekken denk ik... eigen schuld, moet ze maar niet op vakantie gaan... hihi (ben verder niet jaloers of zo...)
Hoi hoi, hier helaas nog niks aan de hand, gister wel wat weeen en nog steeds behoorlijk wat gerommel daar beneden maar dat wordt ook zo oud nieuws, misschien komt ze er wel nooit uit Was nog niet online omdat ik vanochtend gepijnigd ben door de dokter, had een ontsprongen bloedvat in mn vinger wat een bobbel was geworden en naar buiten was gekomen(heel naar) en die hebben ze weggesneden en gebrand, en dat doet nu behoorlijk zeer, laat de bevalling maar beginnen dan heb ik afleiding Ben ook met spanning op Marianne aan het wachten, ze zullen haar toch niet stiekum meteen hebben ingeleid?? Ga zo ff geboortekaartjes regelen, wordt wel tijd denk ik tot later,
ik zie anouk online! joehoe 2,5 zijn er weer binnen! nu nog afwachten hoe het in het zh was.. ik moet nog steeds 3 verslagen typen van mijn werk.. geen zin in gehad in de vakantie van mannetje :S en nu net belt mannetje dat ze hem hebben gebeld? en hij was zo druk en dacht er niet over na en gaf mijn nieuwe telnummer... hmm..
jee anouk, dat klinkt best eng... ben al niet zo'n held maar een gesprongen bloedvat? ik heb er iig nog niet van gehoord... of moet ik dan in de vorm van een spatader denken?
ik kwam even kijken of er al nieuws was van butterfly maar helaas. ik heb geen sms gehad dus ze zal wel niet hoeven blijven. anouk: klinkt niet best. En lijkt me ook erg pijn doen. Hoop dat het gerommel door gaat zetten bij jou! Hier rommelt het ook weer lekker erg onderin een druk en heb het gevoel erg ongesteld te worden zo'n vol opgeblazen gevoel in mijn buik. Het voelt gewoon heel anders. De kleine is mega druk. Maar ik krijg steeds meer het idee dat de kleine nog lekker tot na de uitegerekende datum blijft zitten.
ANouk ook weer online. Jakkie, klinkt niet echt lekker Anouk, dat bloedvat..... Succes er mee. En laat die bevalling inderdaad maar beginnen. we hebben lang genoeg gewacht Marleen, bij jou mag het ook wel gaan beginnen!! Misschien, omdat het nu anders voelt, gaat er nu echt iets gebeuren... Is de kleine bezig met de laatste tegenstribbelingen.... hihi Ele, heb je die verslagen nog niet af?? Ik snap echt zo goed dat je daar nu helemaal geen zin meer n hebt... Moeten ze ook echt uitgebreid of kunnen ze wat ingekort worden?? Marianne, waar blijf je nou???
marianne maakt het wel spannend he, hoop maar dat alles goed is, misschien is ze op dit moment wel gewoon aan het bevallen en is zij de eerste met een 2010 baby. Ele, nee was geen spatader, zag er heel vreemd uit, kan het moeilijk omschrijven en eerlijk gezegd zit je daar ook niet op te wachten want het was geen fraai gezicht maar goed hopelijk trekt de pijn snel weg en kaN het helen. succes met de verslagen! leuk is anders. Net kaartjes besteld en boodschappen gedaan dus mijn taak voor vandaag zit er weer op, vind ik zelf. Marleen, begin ook maar rekening te houden met dat het langer kan duren, eerst denk je bij gerommel, daar gaan we maar als je vaak vals alarm hebt geloof je daar ook niet meer in. Nijn, gaat snel he, alweer halverwege en helemaal als je zegt dat je mu pas groen licht zou krijgen, half jaar terug was het nog allemaal onzeker met ziekenhuis bezoeken ed en zie nu, en als je over de helft bent gaat het ook alleen maar sneller.
hey ik lees je verhaal en de medelevende reacties en kon het niet laten ook vanuit mij je sterkte te wensen en ook je man natuurlijk meid wat zal je toch een verdriet hebben. ik en mijn man hopen dat jullie het een plekje kunnen gaan geven eens. en vergeten doe je nooit maar een plekje geven is een belangrijk iets sterkte allebei van cybersyby
weer iemand die niet goed gelezen heeft laatst ook al een 2 op een dag gelukkig is het al een jaar geleden en staat ze nu op knappen!
ele: heb haar een prive bericht gestuurd want word de laatste tijd zo moe van die meiden die hier binnen komen vallen en totaal niet lezen!