2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ik heb butterfly even een sms gestuurd hoe het was in het ziekenhuis.

2. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #3602 marleentje26, Jan 4, 2010
    Last edited: Jan 4, 2010
    Nieuws van Marianne:

Ze ligt in het ziekenhuis! Dit omdat haar bloeddruk te hoog was. 150/102. Ze is gestript want had bijna 1 cm ontsluiting.

Als er weer nieuws is zet ik het hier neer!

3. kidz24

kidz24 Niet meer actief

heb je prive bericht gelezen

heb inderdaad verkeerd gelezen.
    bedoelde het goed. jammer dat het vaker mis gaat blijkt als ik het zo lees
    maar vanuit mijn kant was het de 1e misstap

4. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    cybersyby: is ook niet verkeerd bedoeld van ons. Maar het gebeurt de laatste tijd zo vaak. En dat is jammer want als iedereen gewoon de laatste pagina leest weet je dat het heir goed gaat met iedereen!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wow, spannend voor Marianne...
    Misschien is zij wel de eerste met een baby in dit topic.... Het zal nu toch niet meer lang duren voor haar, denk ik...
    En voor Anouk en Marleen ook niet....

Goed gedaan Marleen om even een prive bericht te sturen. Het gebeurd inderdaad wel erg vaak de laatste tijd. Eigenlijk hebben we ook een verkeerde naam voor ons topic.... Al was het een jaar geleden wel zo...

6. kidz24

kidz24 Niet meer actief

#3606 kidz24, Jan 4, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 4, 2010

gelukkig maar dat het niet verkeerd bedoeld is :) bedoelde het zelf ook niet verkeerd
    het is jammer dat het zo vaak gebeurd.
    en weet nu voor de volgende keer :D laatste pagina lezen :D haha

ben wel bij dat je inmiddels weer zwanger bent geworden :D
    hoop dat ik dat ook binnen kort kan zeggen :)

evegance
    cybersyby, het is ook niet persoonlijk, maar het komt ook echt vaak voor! ik las net jou verhaal en wil je heel veel sterkte wensen! mocht je zin hebben kun je hier natuurlijk altijd meekletsen! :) zoals je ziet is het een heel vruchtbaar topic! :):)

oh spannend dit!!!! :):)

haha ik heb in de gaten jah :) en bedankt voor je medeleven.
    er is nog een hoop verdriet hier maar krijgt vanzelf een plekje
    en hoop dat je gelijk hebt met de vruchtbaare topic :D zou het fijn vinden weer zwanger te zijn :)

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    whaaa dus beeb nummer 1 is on the way!!!!!!!!
    Butterfly gogogo!!! :):)
    wel balen van je bloeddruk, gelukkig zijn ze er nu wel op tijd bij!!
    oh meiss ik ga keihard voor je zitten duimen hier!!

cybersyby, het is ook niet persoonlijk, maar het komt ook echt vaak voor! ik las net jou verhaal en wil je heel veel sterkte wensen! mocht je zin hebben kun je hier natuurlijk altijd meekletsen! :) zoals je ziet is het een heel vruchtbaar topic! :):)

oh spannend dit!!!! :):)

8. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    cybersyby: ik heb je berichten nog niet gelezen maar aan het bericht van ele te zien heb je ook een vervelende periode meegemaakt die we hier allemaal kennen helaas!
    Je bent natuurlijk welkom om mee te kletsen hier!

Het is een heel vruchtbaar en hecht topic! We kennen ieders verhaal en weten de moeilijke tijden van elkaar en nu we weer zwanger zijn hebben we ook veel steun aan elkaar.
    Dus als je zin hebt klets je bent welkom!!!

Liefs Marleen

Super he van marianne! Ben ook helemaal in de spanning voor haar dat ze misschienw el heel snel haar ukkie vast kan houden!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, houdt je telefoon voorlopig maar heel dicht bij je!! Want als er nieuws is willen wij het ook graag weten....

Cybersyby, veel sterkte meid! We weten hier allemaal hoe het voelt en zoals Marleen en Ele al zeggen, het is een vruchtbaar topic en ook een heel gezellig topic.... Je bent altijd welkom!!

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: zodra ik iets hoor meld ik het hier meteen!

Eigenlijk ook wel heel bijzonder he dat we vorig jaar allemaal veel verdriet hadden en nu eigenlijk allemaal weer heel gelukkig zijn. Wat kan er in een jaar veel veranderen!!!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik bedacht me net dat ik 6 januari 2009 positief testte. Dat is al weer bijna een jaar geleden... Al die ellende, die nog zo kort geleden lijkt, en nu al weer ruim 19 weken zwanger....

Liet het gister aan mannetje zien, was aan het meelezen. Bij Anouk staat er 9 mrt curettage. Toen zei ik nog dat was een week na mij en nu staat ze op knappen....

Het gaat allemaal zo snel... En het lijkt allemaal steeds sneller te gaan...

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    we hebben ineens heel veel meelezers...

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ik zie het ik had vorig jaar 20 januari een posi test. En op 10 maart de curretage en dan nu al bijna uitgeteld.
    Jeroen die denkt ook dat ik 20 januari ga bevallen. Dus dat zou helemaal een bijzondere datum zijn!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ja, dat zou heel bijzonder zijn. En ook erg mooi.

Wij zouden 6 januari groen licht krijgen... En ik kon nu testen op de dag dat ik eigenlijk uitgeteld zou zijn (19 september)...
    Toeval bestaat niet.....

15. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    gek he.. ik teste op 18 januari positief.. ik weet alleen dat ik op vrijdag de 13 de mk had... en 2 maanden later weer zwanger was en ergens in mei de curetage was.. en nu tja 25 weken...
    heb vandaag wel last van buikpijn.. al een tijdje niet meer gehad helemaal onderin waar ik vroeger ongi krampjes zou hebben gehad zeg maar.. zou het het groeien kunnen zijn?

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja denk het wel zijn je banden en baarmoeder die oprekken!

Hier heel de dag al een ongi gevoel heel apart. Het voelt zo anders en heb een enorme druk van onderen. Voel me ook misselijk enzo. Een vreemde dag.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Vrijdag 13 februari. Wij wisten op donderdag 5 februari dat het 1e vruchtje was overleden en op donderdag 12 februari dat het 2e vruchtje ook geen hartactie meer had....

Marleen, ik ga mn telefoon ook bij me houden hoor, het klinkt toch wel veel belovend bij jou....

Al die ellende ligt nu bijna een jaar achter ons. Het is goed om er bij stil te staan en te beseffen wat een wonder een zwangerschap toch is.
    Ik denk dat wij dat meer beseffen dan stellen waarbij alles ineens goed gaat. Daar is het 'vanzelfsprekend'. Begrijpen jullie wat ik bedoel??

Maar nu gaan we ons weer focussen op leuke dingen, zoals baby´s die op komst zijn!! :) :) :)

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik begrijp het helemaal nijn en het is idd goed om er soms echt even bij stil te staan... maar dan alles van de positieve kant te bekijken al is dat nog soms moeilijk.. maar we mogen ons allemaal heel gelukkig prijzen..

ik ga snel eten koken mannetje komt eerder thuis!!! de verwarming was kapot! :) doeii tot straks!! ik blijf iig bijlezen hier!!!! :)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    kom je toch je werkeloze tijd goed en nuttig door ;)

Ik ga er ook vandoor. Mannetje komt ook hier over een half uurtje thuis.

Meiden, morgenvroeg ben ik misschien heel even online. Het is weer 1e dinsdag van de maand en dat betekent, lekker even naar de markt en lunchen in de stad met mn beste vriendin...

Anders check ik wel even via mn telefoon....

Fijne avond!!

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Ik lag lekker te slapen dus zag net de sms pas van Marianne, ik vind het super spannend, het gaat nu toch echt gebeuren, denk je niet.

Marleen, ik heb ook al de hele dag zo'n ongi gevoel en hele zware onderbuik, meestal als ik dan ff ga liggen gaat het wel weg maar nu ook niet, maar ik durf er gewoon niet meer op te hopen, ken je dat :)

Share This Page