anouk: ik herken het helemaal. Houd mezelf voor dat het niets betekent. Had zojuist bij het afvegen een klein bruin sliertje. En de druk onderin .word steeds meer lijkt wel. We gaan er samen voor! Wie weet is het wel dichter bij dan we denken. Maar durf er niet op te hopen.
Daar was ik weer...!! Laat de babyboom maar beginnen, lief dat jullie allemaal gewacht hebben totdat ik thuis was Butterfly super spannend zeg, nog een paar uurtjes misschien nog maar. De vakantie was heerlijk wel vreselijk veel wind, en maar 2 dagen zon gehad, maar de temp was rond de 20 graden dat is inderdaad wel even anders dan hier Ik ben zelf de hele week behoorlijk misselijk sochtend's savonds en snachts eigenlijk de hele dag met vlagen door, ook behoorlijk moe dus heb soms als een zombie rondgelopen daar Verder voel ik me prima echt zwanger eigenlijk wel. Oh ja mijn buik is echt al mega gewoon dat is toch niet gezond.Bij het inchecken van vliegtuig vanmorgen vroeg zelfs de dame achter de balie of ik zwanger was, ikke ehhuu ja kreeg ik een mooi plekje helemaal voorin het vliegtuig. Stond er echt raar van te kijken. Ga straks even terug lezen even snel mijn lieve hondje halen bij mijn vriendin die heb ik gemist Tot later
joehoe smokey!! welkom terug! en met wat voor goed nieuws dat je je nog steeds super zwanger voelt!! de 6e krijg je de echo he? en de andere meiden hebben idd op jou gewacht hahaha ow en voor jou natuurlijk ook een rond en gezond 2010 gewenst!!! het jaar van de beebs! oh de buikfoto komt eraan!!!
Anouk en Marleen, wat spannend.... En Marleen al een sliertje bruin... Jullie hebben allemaal helemaal lief gewacht op Smokey. Laat de babyboom maar beginnen!! Smokey, wat super dat je je nog zo zwanger voelt! En die buik die groeit, helemaal goed!! En daardoor lekker een goed plekje in het vliegtuig. Het komt echt helemaal goed met jou deze keer. 2010 wordt inderdaad het jaar van de beebs in dit topic!!
hahaha zou helemaal wat zijn als jullie op dezelfde dag bevallen!! smokey hoe was je vakantie verder? heb je ondanks je misselijkheid toch een beetje kunnen genieten? en is het besef er nu ook een beetje meer?
smokey: wat een goed nieuws van je! Dat je je zo lekker zwanger voelt! En al een lekker buikje! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op vakantie! Nijn: ik durf het bijna niet meer te hopen hoor dat er hier iets gaat beginnen. Na al die loosalarmen haha Maar ik houd je op de hoogte mocht er hier echt iets beginnen!
Ik ga mn telefoon bij me houden.... Dadelijk bevallen jullie alle drie bijna tegelijk. Dat zou wat zijn.... Toch duim ik voor jullie alledrie dat jullie heel snel jullie beebje in jullie armen zullen houden. Dan volgen Ele en ik jullie daarna snel op en lest best is dan Smokey!! Leuk, leuk, leuk!!
nou marleen, bloed wijst toch een beetje op de slijmprop niet? en trouwens ik schrok net opeens.. ik dacht als jullie nu bevallen zijn.. ben ik de volgende... marleen heeft nijn ook jou tel nummer? dan krijgt nijn het misschien nog heel erg druk vanacht hahahaha..
ele: nijn heeft mijn nummer. En ik haar nummer. En ik heb het nummer van butterfly en zij van mij. Ele: ja kan de slijmprop zijn maar was maar een dun sliertje. Maar ik ga er niet vanuit hoor dat er hier iets gaat gebeuren. Voel nog steeds een ongi achtig gevoel maar verder geen kramp of voorweeen gewoon helemaal niets.
ja, ik heb het nummer van Marleen. Maar mocht het berichtje 's nachts komen, dan zet ik het 's morgens meteen op de site. Ik sta eigenlijk altijd wel vroeg op, dus dat is geen probleem. Ben ik echt heel erg hyper, tja, wie weet dan zet ik het misschien nog 's nachts hier op de site.... Echt spannend allemaal!! Ik ga er nu wel weer vandoor. Laat de computer aanstaan, zodat ik straks nog even kan komen spieken.... Fijne avond!!
ik zie er wel een beetje uit als een 10tonner! als ik de foto bekijk van 10w zwangerschap schrik ik ook behoorlijk! toen was ie al behoorlijk groot ook al waren het darmen haha
hahahha nou ik heb altijd geroepen al voor ik zwanger was dat ik een zeekoe zou worden hahaha.. het is dat je nu al gaat bevallen anders konden we elkaar in zee treffen hahaha
ik ga ook ff off, kom natuurlijk straks nog spieken hoe het met jullie gaat!! en morgenvroeg meldplicht he!!!! hahahaha voor half 9 graag hahaha.. grapje natuurlijk.. maar succes marleen met wie weet wat allemaal vanacht! en butterfly, heel veel succes meid, ik duim voor je dat alles meevalt en alles een beetje snel en goed verloopt! *knuf* anouk, ook jij succes hahaha... omg.. tot morgenvroeg! nijntje en smokey nou slaap lekker jullie!
Ele, een mooie buik hoor!! En ik vind je helemaal geen tientonner. Ik moest toch ook wel wennen aan mn buik. Ben altijd toch wel bezig geweest met mn gewicht/lichaam en tuurlijk, het is super, maar wel even wennen. Tot nu toe krijg ik alleen maar complimenten en valt mn buik reuze mee. Echt een bolletje aan de voorkant. Ik was zo bang om mn moeder achterna te gaan.... Die is na haar eerste zwangerschap (ook MK tweeling) erg stevig/dik gebleven.... Ik ga nu echt afsluiten. En kom morgenvroeg hier weer snel spieken... Liefs
goedemorgen meiden, ele idd mooie buik hoor mijn temp is nog verder gedaald en ik ben dus ook mijn ei kwijt in FF
Goedemorgen, Yaraah, wat ontzettend balen dat je temp weer verder gezakt is... FF is je ei misschien wel kwijt, maar ik denk echt dat je ei op dag 17 geweest is. Ik denk dat FF het weggehaald heeft omdat je later wat minder getempt hebt. Meldplicht!!! Ele, stelde voor om om 8.30u te melden, maar niemand hoor.... Ik dacht snel even spieken (heb lekker uitgeslapen), maar nog geen nieuws. Ook niet op mijn telefoon.... Dames, ik ben er zo vandoor en moet misschien al het nieuws missen.... Liefs, Nijn