Hoi hoi, Ik meld me even haha Hier helemaal niets gebeurt vanacht alleen erg goed geslapen. Dus weer loosalarm hier. Ik heb butterfly gisteren avond nog een sms gestuurd maar krijg niets terug. Dus weet van haar ook niets.
Jammer, Marleen dat het (weer) niet heeft doorgezet... Wanneer moet je weer naar de vk?? Bij Marianne zal het dan wel erg spannend zijn denk ik. Gister stuurde ze vrij snel een sms terug, toch? Als ik straks thuis kom, meteen weer even hier spieken....
nijn: giseteren stuurde ze na een ruim uur iets terug. Maar nu nog helemaal niets. Ik moet toevallig vanmiddag om 12.30. Dus ben benieuwd. Zodra er nieuws is zet ik het hier neer. En mocht het echt baby nieuws zijn dan sms ik je wel even!
helemaal super!! Heel veel succes straks bij de vk en misschien heeft zij voor jou ook goed nieuws... Doeiiii
morgen dames! goede morgen marleen! jammer dat het nog niet doorzet... en balen dat we nog niks van marianne gehoord hebben.. hoop zo dat het allemaal meevalt voor haar en niet dat ze hetzelfde meemaakt als bij esther.. anouk bij jou ook nog alles ok? nijn veel plezier op de markt! ik wilde met mijn moeder gaan maar wrs staat er geen markt dus heeft weinig zin om te gaan met dit weer smokey ben jij weer aan het werk vanaf vandaag? marleen alvast heel veel succes vanmiddag! ik hou het hier als ik sowieso in de gaten! yaraah balen dat je temp gezakt is, hopelijk komt het door de lage temp buiten.. wanneer ga je testen?
Hoi meiden, Baby zit nog steeds waar die gister ook zat hihi, tenminste voel nog steeds voetjes trappelen dus er is niks stiekem naar buiten gekomen vannacht. Had gisteravond nog smsje van Marianne, dat bloeddruk iets gezakt was 130/100 en dat ze moeilijk kon smsen omdat haar man de telefoon had, dus blijft ff spannend hoe dat gaat lopen. Marleen, ik heb nu al een week slijm afscheiding met soms wat bloed er tussen, eerste dag werd ik heel enthousiast maar na een week is dit ook een beetje over hahaha (ze zeggen ook dat het rustig 2 weken van te voren kan beginnen, nou dan ben ik tenminste op de helft), maar idd ik voel van alles dus het is gewoon afwachten voor ons, maar ik ben missie ongeduld dus niet zo goed in. Helaas heb ik vannacht niet zo goed geslapen dus duik mn bed in met een filmpje tot later
anouk helemala lgisch dat je geduld op raakt.. ik vind het ook heel lang week 37 t/m 42.. dat zijn 5 weken waarin je iedere dag het idee hebt dat het kan gebeuren.. ik ga zo ook even terug in dutje doen.. was vanacht weer veel wakker en ben tegen 6 pas weer inslaap gevallen tot 10.. en nu weer zo moe... ik geef er maar eens aan toe denk ik.. ik moet ook nog boodschappen doen, maar heb zo geen zin! jeetje spannend bij marianne, we weten nu nog niks hahaha...
Zojuist bij de vk geweest. Alle controles goed. Bloeddruk was nu 110/72 en ben in totaal 8 kilo aangekomen. De vk schat de uk op ruim 8 pond. En was zeer tevreden. Ze gaf aan dat het gunstig is dat het zo rommelt en veel last heb van een ongi gevoel en af en toe weeen en harde buiken. Ze zei dat hij er helemaal klaar voor is om te komen nu alleen nog het moment haha maar ja dat valt helaas niet te voorspellen. Ik moet nu dinsdag weer terug.
netjes Marleen, ik mag donderdag weer naar de vk, mijn bloeddruk is al aantal weken 120/80 dus die zie ik niet meer echt omhoog gaan denk ik, bij mij verwachten ze ook een ruim 8 ponder, en het rommelen gaat hier ook gewoon door, we lopen dus erg gelijk, jij nog nieuws van Marianne gehoord?
anouk: we lopen inderdaad gelijk kwa bovenstaande. Ben je het rommelen ook niet ontzettend beu? Ik heb zoiets van of zet door of stop met rommelen wnat dit is echt niet prettig! Ik moet zeggen vind het wel prettig dat osn ukkie zo zwaar word ingeschat. Ik vind dat altijd dat ze dan wat meer bij te zetten hebben en wat meer aankunnen dan die hele tengeren baby's. Ik hoop maar dat we snel mogen bevallen en eindelijk echt kunnen gaan genieten van de ukkies! Ik heb trouwens niets meer gehoord van butterfly!
Hoi meiden, Gelukkig niks gemist, kon net nl even niet op ZP.... Anouk en Marleen, waar blijven jullie baby's nou?? Het lijkt mij dat het niet meer heel lang kan duren, of misschien hoop ik dat wel. En jullie natuurlijk nog veel meer... FIjn voor Marianne, dat haar bloeddruk weer iets gezakt was. Hopelijk kan ze snel naar huis met hun kleintje in hun armen. Ele, lekker dutje gedaan? En nog naar de winkel geweest? Wij hebben heel wat noodzakelijke boodschappen gedaan. En daarnaast gezellig gekletst. Hier eignelijk weinig nieuws, alleen dat de buurvrouw, die mij 2 weken niet gezien heeft, mijn buik toch wel erg hard gegroeid vond. Leuk, leuk!! Smakelijk eten!
NIEUWS VAN MARIANNE: Dit smst ze: vanmorgen ingeleid, nu 7 cm ontsluiting, ruggeprik gehad maar hielp later niet meer dus dosis verhoogd. Het ziet er tot nu toe goed uit!
Hey meiden, Pff nu pas weer tijd om te reageren, zo druk op het werk niet normaal. Wel af en toe even gespiekt of er bij Marianne niet al wat gebeurt was. Dan zou de kleine er morgenochtend wel zijn denk ik of niet? Marianne zet hem op meid, toi toi toi! Anouk dan gaat het bij jou ook vast niet lang meer duren denk ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt. Ele ook al slecht geslapen ik ook niet echt goed veel wakker. Marleentje fijn dat alles goed was bij de vk, jij bent er ook helemaal klaar voor Nijntje leuk toch dat de buurvrouw dat opmerkt! Hier ging het vandaag wat beter met de misselijkheid met vlagen af en toe maar niet meer zo heel erg Begin langzaam aan wat onzeker/zenuwachtig te worden voor donderdag was het maar al een week verder dan weet ik wat meer pff
Smokey, heel veel succes bij de vk morgen!! Is er nieuws, is iedereen er vandoor.... Ik ga nu even lekker in de douche en dan lekker bankhangen. Heb super veel last van mn rug... ben net een oud vrouwtje.... Tot morgenmiddag!! en hopelijk is er dan nieuws....
oeps foutje, smokey moet donderdag naar de vk.... alvast heel veel succes voor donderdag, maat mini Smokey doet het gewoon goed en zal naar je zwaaien!! hihi
oh spannend... marianne! ik denk idd dat er morgenvroeg heel goed nieuws is! you know you can do it marianne!! anouk en marleen jullie ook succces vanacht! ja je weet nooit he hahaha.. en misschien tot morgenvroeg! hopelijk voor jullie dat jullie ook snel aan de beurt zijn! nijntje, leuk als de buurvrouw opmerkt dat je goed groeit! heb je vaker last van je rug? smokey, ik dacht ook idd dat je morgen een afspraak hebt staan.. logisch dat je nerveus wordt.. het komt nu allemaal weer heel dichtbij en de ervaringen die je hebt meegemaakt ook.. maar of je het nu al wil geloven of niet.. dit keer wordt het een hele mooie echo met het mooiste wat je ooit gezien hebt.. jullie minismokey met een knipperende pixel tot die tijd hoop ik dat de tijd een beetje snel voorbij gaat... *knuf* hier een rustig dagje, toch geen dutje gedaan, maar wat gaat de tijd snel om zeg als je zo thuis bent! ik voel herbie wel echt beter schoppen en soms echt tegen mijn blaas! hij schopt nu ook nog vooral onderin, wanneer hadden jullie anouk en marleen dat hij hoger schopt? mogenavond zwyoga! joehoe!
Sinds de zwangerschap heb ik wel vaker last van mn rug, maar sinds mn laatste tennisavontuur is het eigenlijk niet meer echt weggegaan (net als die lies...). Ach, even rustig aan doen en anders volgende week maar even langs de ha... Ele, de dagen vliegen voorbij en voordat je het weet is het april.. Mijn vrije dagen gaan altijd veel te snel, geen idee hoe ik het allemaal voor elkaar kreeg toen ik nog full time werkte... Ben er nu echt vandoor. Morgenmiddag kom ik meteen even spieken... Liefs, Nijn