ik kom ff melden dat ik nog steeds niet ongi ben en ook niks erop wijst dat het er aan komt... ik wacht wel nog even af met testen tot eind deze week
yaraah spannend zeg!! Wie weet is het toch super raak geweest deze maand! Wanneer wil je weer een testje doen? Ik duim voor je! Hier even geen nieuws allen dat dat ongi gevoel nog steeds sterk aanwezig is verder gebeurd er niets. Geen nieuws meer gehad van marianne! Ik ga nu slapen en als er nieuws is post ik het morgenvroeg meteen!!
Hier geen nieuws meer gehoord van butterfly maar lijkt me dat de kleine er toch echt al wel moet zijn want gisteren om 17.30 had ze 7 cm ontsluiting. We wachten af!
Goedemorgen, Mijn temp vandaag weer ietsjes omhoog vandaag... Ja zal wel zo zijn dan dat butterfly al wondertje mag vasthouden zeker???
Goedemorgen meiden, Jeetje nog geen nieuws had ik wel echt verwacht eigenlijk Yaraah wat geweldig meid, ik duim voor je super spannend, heb je helemaal nog geen testje gedaan? Marleentje ik had ook al verwacht dat de kleine er al zou zijn, maar ze heeft natuurlijk niet meteen de tijd om te sms-en nog even moeten we geduld hebben denk ik Hier vanmorgen stront misselijk pff bah bah maar ja wel een goed teken hang nog net niet boven de wc Verder druk dagje op het werk, tot later!
Hey Smokey, Nee heb nog geen testje gedaan, durf niet echt... aangezien ik mijn ei kwijt ben in FF, kan het idd wel later geweest zijn, en dan zou mijn NOD eerder vandaag of morgen zijn... Misschien idd wel een goed teken dan dat mijn temp omhoog gaat hé. Misschien ga ik vandaag voor mijn werk wel naar het Kruidvat om een test en doe ik die dan morgenochtend wel En idd een goed teken hoor die misselijkheid
yaraah: spannend klinkt nog steeds goed hoor!!! Smokey: dus lekker misselijk vervelend he maar wel een goed teken denk ik maar! Hier nog steeds dat ongi gevoel en ook de misselijkheid slaat weer toe heb zojuist weer overgegeven en moet regelmatig naar de wc voor ontlasting dus lijkt er op dat mijn lichaam zich leeg maakt maar hoop er niet meer op. Heb wel weer een goede nacht gehad en goed geslapen. Ik houd jullie op de hoogte zodra ik iets hoor!
marleentje voor jou is het ook wel heel spannend hé nu... hoop dat je snel je wondertje in je armen mag houden hoor
Marianne heeft gister een dochter gekregen! Kreeg een smsje om half 11 gisteravond van haar man maar pc was al uit dus sorry voor verlate bericht. Verder nog geen info
************ Buddy nieuws Butterfly ************** Butterfly is gisteren avond bevallen van een dochter Melissa! De placenta wou niet loskomen waardoor er veel bloed is verloren ze moest met spoed naar beneden om placenta te verwijderen en ze heeft 2 zakjes bloed gekregen. Alles gaat nu goed! Ik heb verder nog geen gegevens doorgekregen maar zodra ik die weet meld ik het hier!!! **************** einde buddy nieuws************ Marianne: super gefeliciteerd met dit wonder!!!! En helemaal fijn dat het een gewone bevalling is geweest waar je op gehoopt had na je vorige keizersnede!!!!
ow wat geweldig! een dochter!! gelukkig heeft het niet nog de hele nacht geduurd!ben heel benieuwd hoe ze heet en hoe haar ervaringen zijn geweest... marianne en marianneman gefeliciteerd met jullie dochter! lieve smokey ik ga je toch meteen aanspreken hihihi.. doe jij het wel een beetje rustig aan? druk of niet op het werk he meid, maar jij bent zwanger en moet echt voor jezelf zorgen! wel fijn dat je nu genoeg kwalen hebt waaruit je kunt afleiden dat je zwanger bent hihih.. hoop alleen voor je dat het niet veel erger wordt.. nog maar een nachtje slapen en mag je minismokey bewonderen! marleen, klinkt idd als een naderende bevalling he.. maar ik zei dat bij doortje ook en toen heeft ze toch nog een week doorgelopen... helaas kunnen jij en marianne en anouk niet meer op 1 dag bevallen hahaha.. maar wel nog samen met anouk! anouk, hoe gaat het met jou? beetje kunnen slapen vanacht? yaraah, hmm hoe hou je dat vol! ik kon nooit wachten met testen en teste al eens 6 dagen voor nod positief.. op maandag en op zondag had ik mijn nod.. hihih.. knap hoor dat je het zo kunt uitstellen! hoe voel je je verder, nog geen kwaaltjes? nijn, werk ze vandaag! hier zoveel geslapen! ben om half 11 in slaap gevallen.. wel natuurlijk om het uur anderhalf uur wezen plassen, maar wonderbaarlijk bleek ik de hele nacht in slaap vallen zodra ik was gaan plassen! en zelfs toen mannetje vanmorgen opstond viel ik zo weer in slaap! tot 30 minuten geleden!! en toen dacht ik echt huh? het is niet zo dat ik me uitgeslapen voel, ik denk omdat ik zo vaak plassen moet.. maar ik weet wel dat ik veel meer geslapen heb dan andere nachten, bijna het dubbele! joepie! ben zo blij he onze eerste topic beeb is geboren!!!
ahh wat een mooie naam!!! en balen dat ze toch weel complicaties heeft gehad... maar ze heeft wel een natuurlijke bevalling gehad wat wel heel fijn voor haar is.. ow wat gaaf he! zijn jullie er ook zo hyper van?
ele: lekker toch zo goed geslapen!! Helaas kunnen we met zijn drieen niet meer tegelijk bevallen haha Zou wel wat zijn. Maar goed we wachten gewoon af wanneer het zijn tijd is.
ele haha ja hoor heb vanacht zo vaak op mijn tel gekeken maar telkens niets haha Ben zo blij voor haar dat het gewoon op de natuurlijke weg is gegaan wat ze zo hoopte. Hoop voor ze dat ze snel opknapt en het echt genieten kan beginnen!!!
Ja goed he, het eerste forum babietje is geboren!!! Sorry dat ik jullie in spanning heb gelaten sinds gisteravond, ik dacht dat Marleen het smsje ook wel gekregen zou hebben en zij is altijd wat sneller met plaatsen, dus toen ik het om half 11 savonds kreeg ben ik lekker in bed blijven liggen Ik had gisteravond de hele avond last van harde buiken en oefenweeen, maar nu is het weer redelijk rustig, behalve ongi gevoel dus net als Marleen pin ik mezelf nergens op vast, wij gaan gewoon samen bevallen toch Marleen, 10-01-2010 is ook een mooie datum Hey Smokey, had je nog helemaal geen welcome back gezegd. Lekkere vakantie gehad dus! En heel goed dat je nog zoveel sympthomen hebt, wij duimen allemaal heel hard voor je, deze x moet het goed komen! Allemaal 2010 babies voor ons! Ele, lekker slapen is er niet meer bij en ik kwam van de week tot de conclusie dat 8 uur slaap er het komende jaar waarschijnlijk gewoon niet meer inzit, slik slik, maar misschien ben ik er dan gewoon aan gewend haha. Dus ik zou zeggen pak de nachten die je kan nu nog, want hoe groter de buik (en kind op de blaas) hoe minder aan een gesloten uurtjes je maakt, maar gelukkig hoef ik overdag weinig waardoor je toch je rust wel pakt.
jeetje ik blijf moe! :S is dat normaal hahahaha.. een vraagje dames van de laatste loodjes, wanneer voelden jullie de beeb hoger schoppen? ik voel hem nu nog steeds heel laag..
anouk: daar gaan we samen voor!!! 10 januari klinkt goed haha Ik heb morgenvroeg nog dat sollicitatiegesprek dus komt wel goed uit als ik dat nog zou kunnen doen en daarna mag hij echt komen
ele:ik voelde hem vrijwel meteen halverwege schoppen en wanneer precies nog hoger durf ik niet te zeggen. Nu de laatste tijd schopt hij in mijn zij kan je zeggen dta is ook geen pretje haha
precies, dat vind ik soms wel gek, ik voel hem alleen ondeirn schoppen.. al vanaf het begin, er was ook niks geks opgevallen tijdens de echo vorige week.. maar bedacht me opeens mijn bm zit al een stuk boven de navel zei de gyno, maar daar voel ik helemaal niks! alleen helemaal onderin en soms echt tegen mijn blaas.. dat is wel lachen als ik boodschappen aan het doen ben hahaha.. not..