Ik voelde volgens mij ook de beeb vrij laag schoppen, ik weet niet meer precies met hoeveel weken het hoger ging zitten, ik weet wel dat marleen en marianne de baby al veel sneller hoger voelde, maar hun bm groei liep ook voor, misschien houdt jouw baby gewoon van verticaal omhoog staan nog , die voetjes komen vanzelf omhoog drijven maak je geen zorgen, dan krijgt je blaas ook weer wat meer rust tot het einde als het koppie weer gaat lopen drukken
mijn blaas doet al moeilijk sinds het begin eigenlijk, ik heb niet een nacht meer normaal kunnen slapen.. en als ik op pad ga.. en ik plas vlak voor vetrek.. dan moet ik alweer voor we er zijn! vooral nu dat geschop richting blaas gaat! leuk he voor marianne, ze is nu aan het genieten van hun wondertje! kunnen jullie voorstellen dat jullie een dezer dagen hetzelfde meemaken?
echt lastig om je er een voorstelling van te maken vind ik, spannend is het wel. Balen joh van die blaas, ze zeggen dat het na week 20 weer wat weg kan trekken tot het einde, ik hoop dat dit voor jou ook gaat gelden binnenkort. Slaap te kort is gewoon niet grappig, vooral niet als je overdag nog wat moet, nu denk ik gewoon als ik om 05.00 uur wakker ben, lekker belangrijk, slaap ik vanmiddag wel wat langer. Ben helemaal in mn nopjes, netwerkkabel doet het eindelijk goed, windows 7 draait lekker en ben heerlijk snel aan het downloaden, zal je zien zodra ik mn filmpjes en series binnen heb dat de bevalling begint en ik aan tv kijken nooit meer toekom
JIPPPPPPPPPPPPPPPPIEEEE wat een goed nieuws zeg haha bij deze marinne gefeliciteerd namens mij en mijn man wat super nieuws en een mooie naam trouwens nou meiden nou jullie nog gr cybersyby
deze week had ik het al eens gevraagd.. maar het aerosleep matrasje gaat het hier dus worden.. maar.. wat is nu precies wat je moet hebben.. er zijn 3 dingen toch? Dit complete AeroSleep Baby Concept bestaat uit: onderaan een matras met optimale rugondersteuning voor de baby een gewatteerde matrashoes bovenaan een afneembare AeroSleep Baby Protect AeroSleep Baby Mattress Elegance verenigt veiligheid en gezondheid voor uw baby met een onvergelijkbaar gebruiksgemak. De AeroSleep Baby Protect is wasbaar op 60°C. Hierdoor geniet uw baby telkens opnieuw van een zuiver en gezond slaapoppervlak. De AeroSleep Baby Protect die bovenop de matras ligt, is afneembaar en bruikbaar op elk soort ander matrasje (bvb. ook in een reisbedje). Het is bovendien zeer eenvoudig te bevestigen. Hierdoor kunt u het gemakkelijk meenemen op reis, of als de baby gaat logeren... ik bedoel de naam alleen is al mooi toch! nee maar ik las nijntje had iets niet, weet niet meer precies wat.. :S en wat is nu wel of niet belangrijk.. compleet kost dit 159? ik snap er echt niet veel van hahaa.. en dan moet ik ook nog een dekentje en lakentje he? en dan is het bedje compleet? jeetje nu ben ik echt een leek he!
ele: we hebben hier: * eerst en matras * dan de aerosleep * dan hoeslaken (geen aerosleep is onzin vinden wij gebruik gewone hoeslakentjes die ademen voldoende die hoeslakens van aerosleep zijn erg duur en zweten meer) *dan gewoon een dekentje met lakentje eronder En dat was allles
Jippieeee, het eerste beebje is geboren!!! Marianne, super gefeliciteerd met Melissa!! En inderdaad de natuurlijke bevalling zoals je wilde. Balen van de complicaties, maar jullie meisje is er!! Marleen en Anouk, nu jullie..... Marleen, overgeven en vaak naar de wc kunnen inderdaad tekenen zijn.... Hopelijk komt het volgende beebje snel!! Smokey, helemaal super dat je je zo zwanger voelt!! Heel veel succes morgen bij de vk en dan zie je mini Smokey!!! Yaraah, super spannend zeg.... het is hier erg vruchtbaar... hihi Ele, wij hebben het aerosleepmatrasje (Aerosleep matras elegance) en daar hoeft dan alleen een hoeslakentje overheen (dacht ik). Tuurlijk een hoeslakentje van aerosleep, maar dat hoeft niet per se.. All, vandaag gewerkt en mini Nijn is toch druk aan het springen... Ik voel mini Nijn trouwens ook voornamelijk onderin mn buik, maar af en toe ook wel richting mn navel... Het ligt er denk ik echt aan hoe mini Nijn ligt...
Dit heb ik zojuist van de blog op hyves van marianne gehaald. Dan weten we even hoe het gaat! WE HEBBEN EEN MEISJE!!!!! Nou de bevalling ging heel goed s'morgens om 09:30 uur waren de vliezen gebroken,10 uur later volledige onsluiting! Wachten op de persweën en 20minuten later was het meisje geboren! Ze heet Melissa, weegt iets meer als 6pond en ze is 47 centimeter lang. Heeft een mooie bos bruin/zwart haar, had direct honger. Maar met mama ging het minder de plancenta wou er niet uit waardoor ze heel erg veel bloed was verloren, en dat ik dus zij tegen de verloskundige "ze zakt weg", waar zij direct op reageerde en naar beneden belde, nog geen minuut later ging mama met spoed naar de OK. Waar ze de plancenta hebben verwijderd en 2 zakken bloed hebben gegeven. Dit was wel even schrikken! Alles gaat weer goed met mama, melissa drinkt goed aan de borst en mogen allebei morgen mee naar huis. Groetjes Esther, Melissa, Mama en Papa. Wat een klein meisje zeg! Maar goed dat het nu allemaal weer goed gaat met iedereen daar. En fijn dat ze morgen weer lekker naar huis mogen dan kan het genieten echt beginnen.
Butterfly gefeliciteerd wat een geweldig nieuws!!Ook papa butterfly gefeliciteerd!!!! Wat super voor jullie heerlijk genieten nu. Had het vanmiddag op het werk al even gelezen maar eerder nog geen tijd gehad om te reageren. Voel me eigenlijk klote vanmiddag waardeloos ben moe kapot moe en kan wel aan 1 stuk door janken. Op het werk is het niet normaal zo druk wel lekker aan de ene kant en dan heb ik in ieder geval de tijd niet in de gaten. Koppijn heb ik ook nog, pff waardeloos. Sorry dit moest er even uit. Ga zo lekker naar bed slapen.
smokey heb je mijn berichtje gelezen? je moet nu ook goed voor je kleintje zorgen he! ik heb nml gelezen dat stress in het begin van de zw niet goed is.. de hele zwangerschap niet, maar ook in het begin niet! potjandorie! denk maar goed aanjezelf, je hebt maar 2 handen en een hoofd! je kunt toch niet meer doen dan je aankan en die grens bepaal je helemaal zelf. die zal de werkgever niet voor je aangeven! zo een goede morgen hahah! ik maak me gewoon een beetje zorgen om je, ik weet dat je het al moeilijk genoeg hebt met geloven in je zwangerschap.. laat staan dat de druk van buitenaf ook nog eens heel veel van je vergt! maar vandaag ga je minismokey voor het eerst bewonderen! je zult zien dat het het mooiste is wat je ooit gezien hebt! hoelaat ben je aan de beurt? hoe zou marianne de nacht hebben gehad? starend naar haar meisje? ze is idd klein, niet gedacht vooral niet omdat ze zo'n flinke buik had! markeen en anouk! goed geslapen? ben benieuwd of jullie zich vandaag melden hahaha... nijntje werk ze vandaag! yaraah, jij ging testen toch vandaag? heel veel succes!! hier weer een rotnacht! ik was te uitgeslapen denk ik hahaha.. ik word er ook helemala hyper van als ik zei dta het sneeuwt snachts! de zwyoga was overigens echt heel leuk en nu al leerzaam! veel van die oefeningen met ademhaling wist ik al vanuit mijn opleiding, maar om het zo in de praktijk toe te passen met oefeningen gebaseerd om zwangeren vond ik echt heel leuk! zometeen komt de poetsvrouw.. best erg maar totaal geen zin in.. hihi klinkt dat ondankbaar he.. maar ben zo moe en wilde het liefst terug in bed kruipen! vanavond laminaat kopen! joehoe wrs gaat die zaterdag al erin! joehoe!
goedemorgen, Ele wat heb je weer lekker geschreven!!! Vind het altijd zo gezellig om je stukjes te lezen!! Fijn dat je zo genoten hebt van de zw yoga! En ja teveel slapen overdag schiet ook niet op voor de nachten he haha Hier meteen voldaan aan de meldplicht! Heb een redelijk goede nacht gehad alleen wel 10 keer eruit om te plassen en vanmorgen weer opgestaan zo ontzettend missleijk en dus alweer overgegeven. Ben gisteren avond trouwens nog even naar de kapper geweest (die is hier tot 20.00 open dagelijks) en heb een lekker nieuw, kort kapsel. Wilde toch lekker met geknipt haar in mijn kraambed liggen haha Zou vandaag sollicitatie hebben maar dat gaat niet door helaas kreeg gisteren avond email omdat ze deze week net een kinderdagverblijf heeft geopend en daar nog zoveel moet gebeuren. Maar nu neemt ze vandaag of morgen tel contact op om het een en ander te bespreken dus ben benieuwd. Smokey: spannend zeg de 1e echo!!! Hoe laat heb je die? Ik houd het in de gaten hier. En net zoals ele zegt doe je wel rustig aan en denk je voldoende aan jezelf en de kleine uk??? Yaraah: spannend vandaag testen! Ik duim voor je dat ook een knal positieve test in handen hebt!!! cybersyby: hoe gaat het nu met jou? Kun je er een beetje mee omgaan met al het verdriet dat je hebt? Nijn: werk ze vandaag!! Butterfly: ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Je mag in ieder geval vandaag lekker naar huis en dan kan het genieten volgens mij pas echt beginnen geniet ervan en laat je maar lekker verwennen door de kraamzorg!!! Anouk: hoe gaat het met je? Nog steeds lekker aan het rommelen?
Hoi Marleentje. Ik heb zelf 2 weken geleden ook een miskraam gehad, en precies het zelfde als bij jou. Met 7 weken een goed kloppend hartje gezien en met 10 weken overleden. Ook wij waren er helemaal kapot van maar ik wilde wel meteen het vruchtje uit mijn lichaam. later bleek dat deze al 2 weken overleden was. Ik heb er voor gekozen om medicatie in te nemen, en dit heeft prima gewerkt. Om 19:00 had ik de pillen in gedaan en om 4:00 kwam het vruchtje eruit. Ik heb helemaal geen pijn gehad. Je moet zelf een beetje bedenken wat jij het prettigste vind Succes
helena: Heel veel sterkte op de eerste plaats!!! sorry je bent de zoveelste maar als je goed leest zie je dat dat bericht van februari 2009 is en ik en de rest allemaal weer zwanger is!!!!!!!!! Ik ben zelfs bijna uitegeteld!!Dus je bericht is niet echt geplaatst. Je bent natuurlijk wel welkom om mee te kletsen want we weten hier allemaal wat je doormaakt!
goedemorgen dames, geen test vandaag ben misselijk, heb buikpijn, steken in linkerliesstreek, maar ook gedaalde temp en rood bij het afvegen
jeetje weer iemand? ik vind het echt niet leuk, en ik weet het is ook niet leuk van mij om te zeggen want iedereen bedoeld het goed.. maar dan nog.. kom op hey, je leest toch wel iets? we zijn 370 pagina's verder... sorry als ik nu heel bot overkom... het is niet eens persoonlijk want het gebeurd nu echt vaak!' buiten dit heel veel sterkte helena met het verwerken van je miskraam! dit is overigens een heel vruchtbaar topic! we zijn allemaal weer zwanger en deze week is de eerste spruit van dit topic geboren! klopt idd je had een sollicitatie vandaag, sorry helemaal niet meer aangedacht! wat fijn dat ze zo persoonlijk naar je is en de situatie uitlegt en op een later tijdstip contact met je opneemt! klintk al heel positief! ik word er verlegen van als je zegt dat ik grappig type hihi.. hmm volgens mij komt de poetsvrouw niet :S ze zei volgens mij ook de 14e en ik zie nu dat dat precies over een week is.. daar zit je dan helemaal opgemaakt en aangekleed... moet even kwijt dat ik mijn mannetje zooooo lief vind! en ik nog steeds zooo verliefd ben! en ik zooo verwend wordt, altijd al, maar nu helemaal! en dat ik zoo graag iets liefs wil terug doen maar niet weet wat! als ik hem dat zeg zegt hij altijd dat ik hem moet knuffelen! en goed voor de kleine moet zorgen! maar ik zou zo graag eens iets speciaals voor hem doen! kennen jullie dat? marleen hoe komt het he dat je nu ineens weer elke morgen zo misselijk bent? is dat ook normaal volgens de vk? en de rest vN de dag gaat het dan weer wat of blijft die misselijkheid? gelukkig hoef je niet meer lang! het einde is echt in zicht, ook al duurt het nu veel te lang! misschien nog een keer extra over je buik wrijven? omdat hij toch echt weg is een dezer dagen?
bah yaraah, je bent dus ongi geworden? balen hoor.. vandaag dus een giga baaldag met biefstuk en een wijntje? en morgen met frisse moed, ook al valt dat niet altijd mee, weer de nieuwe maand ingaan? balen he altijd die teleurstelling..
ongi nog niet helemaal doorgebroken, maar als het echt moet, dan maar vandaag hoor, dan kan ik idd heel snel weer aan een nieuwe ronde beginnen. Het was gewoon nog niet aan ons...onze tijd komt zeker nog wel
ele: dat is ook wat zit je klaar en dan kotm je poetsvrouw niet haha zw dementie een week te vroeg klaar zitten haha Daarom zei ik er ook wat van want moet zeggen vind het ook echt irritant worden al die mensen die niet lezen!!! En reageren op een miskraam natuurlijk hebben we die allemaal hier gehad maar om daar nu een jaar later op terug te komen en niet te lezen dan denk ik tjonge jonge!!! Yaraah: balen meid. Maar je weet nooit he we houden toch nog een beetje moed hoor!!! Ele: die missleijkehid en overgeven is alleen in de ochtend. Volgens de vk heeft dat allemaal met een naderende bevalling te maken je lichaam maakt zich leeg. Daarom moet ik ook wel 10 kee op een dag naar de wc voor ontlasting. Ik vraag me dan af waar het allemaal vandaan kotm want eet heel weinig.
Yaraah wat ontzettend balen zeg! Ele wat voor opleiding heb je gedaan dat je de ademhalingstechnieken kent, ben nieuwsgierig, ik heb zelf toneelopleiding gedaan en kende vanuit daar. Marleen, gistermiddag en avond wel weer rommelen en daarna weer niet. Ik heb alleen helemaal niet geslapen, ik heb weer zo'n kiespijn, maar nu aan de andere kant, ik ben haastig de tandarts aan het bellen want ik voel dat dit weer een wortelkanaal moet worden en dat wil ik het liefst vandaag anders lig ik straks met pijn op kraambed (zwangerschap doet echt wonderen voor mn gebit NOT), Smokey, let goed op jezelf! vooral in deze periode! Hou de wijze woorden van Ele aan, het is waar hihihi NOu waarschijnlijk tot later meiden
Hey meiden, Zo uitgewerkt voor vandaag heerlijk Hier gaat het al weer wat beter als gisteravond had gewoon even een dipje. Ele mooi balen dan zit je daar helemaal opgetut komt ze volgende week haha is een actie wat mij ook zou overkomen Marleentje fijn dat je goed geslapen hebt, je bent er helemaal klaar voor volgens mijn, het kan nooit lang meer duren!! Anouk balen dat je last van je tanden hebt, ik heb normaal al last van tandvlees enzo ben benieuwd hoe dit nu gaat. Yaraah dat is zwaar balen van je waarschijnlijke ongi, kl*te!!! Hoe is het eigenlijk met nijntje vandaag?? Ik moet om kw over 5 bij de vk zijn, duurt nog even. Mijn misselijkheid word met de dag beroerder krijg bijna geen eten door mijn keel en als ik het ruik word ik al misselijk. Probleem want ik moet zoveel gram eiwitten op een dag eten, dus morgen ochtend even bellen met dietiste wat ik het beste kan doen. Straks even paardje doen en dan wat wasjes en relax op de bank wachten tot kw over 5. Laat dat relax maar weg haha Moet zeggen dat ik door mijn sympthomen wel wat rustiger ben maar dat zegt natuurlijk niks Tot later..