2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Oh sorry, Dat had ik inderdaad niet gezien :(
    Nou iedereen heel erg gefelciteerd met jullie zwangerschap :) en voor diegene waarvan het al geboren is geniet maar lekker van. Moederschap is geweldig. Ik heb zelf al een zoontje van 1 jaar

2. kidz24

kidz24 Niet meer actief

Yaraah: spannend vandaag testen! Ik duim voor je dat ook een knal positieve test in handen hebt!!!

cybersyby: hoe gaat het nu met jou? Kun je er een beetje mee omgaan met al het verdriet dat je hebt?

Nijn: werk ze vandaag!!

hallo meiden

hoe is het met jullie?? allebei aan het rommelen zie ik :)
    laatste loodjes zijn zwaar he meiden

even jullie updaten over deze kant
    ben vandaag naar de huisarts geweest met een vriendin.
    de huisarts was niet ontevreden maar moet het nog even aan kijken
    de baarmoeder en alles zijn nog vergroot van de miskraam .
    maar geestelijk gaat het goed.
    maar hoop het niet meer mee te maken dat inwendig onderzoek was erg pijnlijk.

als ik na een week nog bloed moet ik terug komen en bij blijvende pijn hou moet ik een zwangerschap test doen om te kijken of het vruchtje er nog zit jah of nee:S

de dokter benadrukte wel nog zeker een maand veilig te vrijen en NIETTT zwanger te worden ,tot dat ik een normale cycles heb gehad.

hoe is het trouwens met marianne (butterfly)? is ze al weer thuis met haar kleine:D

gr cybersyby

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #3703 Elegance, 7 jan 2010
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
    dat ze niet gewoon een echo bij jou doen cyber, die is niet pijnlijk en zie zien vaak al gelijk of er nog wat zit ja of nee.. ik kreeg hem beide keren meteen..

smokey, hoe zenuwachtig ben je op een schaal van 1 -10? kom je de tijd een beetje door?

heel veel succes zometeen als ik je niet meer zou spreken! *knuf*

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    smokey: alvast heel veel succes! Ik duim voor een mooie echo! en heb al een kaarsje voor je branden. Dikke knuffel

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    cyber: hoop voor je dat je snel verder kunt.
    En ik zou doen waar je je goed bij voelt wat betreft zwanegr worden! Er zijn er genoeg die de maand erop alweer zwanger zijn. Dus doe waar jullie zelf achter staan.

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    zit met spanning op smokey te wachten, het moet toch goed nieuws zijn!

kiespijn helaas nog niet verholpen, hij heeft wat gedaan en nu moet ik het een dag aankijken, ben bang dat ik morgen weer kan opdraven maar wie weet.
    Net potje zitten janken bij de vk, weinig geslapen en dan ga ik als iemand vraagt 'hoe gaat het met je' we hebben wel afgesproken dat als het er volgende week niet is, ik meteen doorverwezen word naar gyn dus dat is wel fijn.

Hoe is ie met jou Marleen, ik heb de hoop op tekenen opgegeven hihi.

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    marleen wat staat er op jouw kaart bij indaling, bij mij stond er vorige week cvibi maar nu weer cbibi, is toch vreemd dat het hoofdje eerst ingedaald zou zijn en nu weer bewegelijk?

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Smokey: ik ben benieuwd hoe het was bij de echo?

anouk: bij mij staat er een tekeningetje en geen letters.

Hier zojuist veel waterige afscheiding en sinds vanmiddag hevige buikpijn. Dus wachten af heb de hoop opgegeven dat het begint maar toch voelt dit weer anders.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ben ik weer!!! En alles klopte gewoon:):) Precies 7.6
    Niet te geloven, mannetje en ik zaten volkomen verslagen in de stoelen. Oh was het enigste wat we nog konden uitbrengen.
    Hartje gezien en gehoord!!!:):)
    Verder veel informatie mee gekregen moet al kraamzorg regelen, en denken of we een combinatietest willen.

Zo onwerkelijk kan er nog steeds niet aan wennen pff

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: super gefeliciteerd nu kan het genieten echt beginnen!!!!!!!!!!!!!
    Ben helemaal blij voor jullie!!!!!!!!!!!!
    joehoe joehoe

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Durf nog niet echt te genieten maar moet het toch maar een beetje gaan proberen:):D

Heeft iemand van jullie een combinatietest gedaan?

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: nee die hebben we niet gedaan. De reden voor osn was omdat je dan nog niet zeker weet of je kindje iets heeft alleen een percentage waar je kindje kans op heeft en dat vonden we niet prettig maak je je straks druk om misschien helemaal niets. En we hebben beide zoiets als ons kindje iets zou hebben dan zullen wij dat wel aan kunnen en heeft het zo moeten zijn. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders!

Je genieten probeer het weet dat het moeilijk is ik kon het zlef pas vanaf de 20 weken echo.

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Smokey, super gefeliciteerd met je goede echo!!
    Nu echt gaan genieten, al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Verder nog geen nieuws van Marleen en Anouk, jammer...

Ik ben er weer vandoor, vandaag een super drukke dag gehad (inspectie kwam op bezoek) en ik moet nog een aantal rapporten maken.
    Morgenavond ben ik er ook niet, want ik doen mee aan quiz bij de voetbalverening.

Tot zaterdag, denk ik!!!

Liefs

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe smokey!!!!! :):) wat super nieuws!!!! :):)
    dat is toch het mooiste wat je ooit gezien hebt he, ook al geloof je het nog niet.. langzaam mag je echt in minismokey gaan geloven!! joehoe! :):)
    heb je een echofoto meegekregen, want zou ook wel graag minismokey willen bewonderen! :)

we hebben geen combitest gedaan en ook geen nekplooimeting.. ik hou niet van kansberekeningen en we vonden het beide tijd dat we konden gaan genieten en niet alweer zorgen moesten maken voor een of andere test.. het zou mij teveel bezig gehouden hebben.. achteraf ben ik er ook blij om.. :)

we hebben laminaat gekocht! die gaat er zaterdag in! :):) alleen moesten we de plinten bestellen dat duurt nog even, maar die kunnen er ook nog later opgezet worden! :):)

marleen, anouk, succes vanacht.. misschien tot morgenvroeg! :)

nijn, werk ze morgen en veel plezier bij de quiz! :)

oh smokey ik ben zo blij!!! wat een super nieuws! :)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Oh Smokey, nogmaals super gefeliciteerd!!!
    Ik ben zo blij voor je!!

En inderdaad, heb je geen echo van mini Smokey?
    2010 wordt/is het jaar van de beebjes in dit topic!!

Meiden tot het weekend!!
    En trouwens alvast gefeliciteerd met weer een week verder!!!

En ja ja, ik ben dan al weer op de helft...

Liefs

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jeetje kon de hele tijd niet kijken hier, vast een storing ofzo:(

Hoe gaat het met iedereen vandaag??

Foto van de echo heb ik wel maar ik heb geen scan, en de echo is heel onduidelijk, hoop dat ie dinsdag wat duidelijker is.
    Wel super dat de echo goed was, maar genieten kan ik echt nog niet bij alles wat ik voel denk ik van he dat hoort vast niet. Ik zal toch echt eerst de 12 weken grens voorbij moeten voordat ik kan gaan genieten ben ik bang.

Nog dames aan het bevallen vandaag?:)

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heel even kort... ik had vanmorgen idd een bericht getypt en dat is nu wege .. stom he..

ik wilde even bijlezen nu omdat we nu naar de pretecho gaan en ik eigenlijk geen tijd meer had om te reageren toen ik dus zag dat mijn bericht weg is....

doeiii tot laterssss..

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele heel veel plezier bij de pretecho, geniet er van!!!:)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, ik ben nog steeds regelmatig behoorlijk onzeker.... Ik denk echt dat dat komt door de voorgeschiedenis... Maar blijf geloven in mini Smokey!!! 3x is scheepsrecht (check Ele, check Doortje).

Ele, hoe was de pretecho? Weer helemaal super om Herbie te zien of niet?

Marleen, Anouk, meldplicht!!

Oh Marianne is nu gewoon aan het genieten van hun kleine meisje... geweldig!!

All, vandaag wat eerder weggegaan op school... Heb vannacht erg slecht geslapen want ik ben zooo ontzetend verkouden. Daarnaast krijg ik ineens uitslag op mn handen... geen idee waarvan.
    Vanavond de quiz bij de voetbalvereniging. Ben benieuwd of ik fit/scherp ben...

Tot morgen!!

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hier mijn meldplicht, zp lag er bij mij de halve dag uit, marianne had er ook last van smste ze, ze is thuis en het gaat goed.

Smokey, fantastisch nieuws!

Ele, hoe was de pretecho?

Nijn, beterschap (leuke hormonale veranderingen, ik heb ook ff uitslag gehad, maar het jeukte verder niet ofzo trok bij mij zo weer weg)

Heb vanmiddag wortelkanaalbehandeling gehad en wat naweeen ervan dus weet niet of ik later nog ben, maar zal me netjes aan mn meldplicht houden, waar is Marleen, vind het maar oneerlijk dat iedereen eerder mag bevallen dan ik hihihi;)

Deel Deze Pagina