hey nijntje wat een prachtige foto van jullie 3en ziet er gezellig uit ps had even op je link gekeken van je vriendin :O echt om kippenvel van te krijgen. sterkte meid ik hoop dat je wat van haar hoort en dat alles goed komt gr cybersyby
Morgen meiden, Hier is me de moed helemaal in de schoenen gezakt, gister hele dag met afvegen licht bloedverlies, ook vanaf gister minder misselijk, borsten zijn volgens mijn ook minder gespannen. En de druk onderin mijn buik is ook weg. Kortom mijn gevoel zegt echt dat het niet goed is, heel stom had het gisternacht ook gedroomd en werd wakker en dacht meteen dit is niet goed. Sorry voor mijn geklaag, reageer misschien later vandaag wel.
Smokey dat is geen geklaag hoor, je maakt je terecht zorgen, dat zouden wij allemaal doen! Ik hoop zo voor je dat je gevoel verkeerd zit, sterkte vandaag en morgen gewoon gyn of vk bellen Hierbij mijn meldplicht, de 10e zal het ook wel niet worden, alhoewel het wel meer rommelt maar ja of het ook doorzet.... Ik kom alleen nog steeds om van de kiespijn, het is helemaal dik en ontstoken, ik moet echt een andere tandarts gaan nemen!
smokey, bel aub naar de gyno voor een spoedecho.. ik heb dta ook gedaan en dat was echt geruststellend.. de stress die je nu krijgt werkt allemaal maar averechts.. je weet dat ik ook bloedverlies had in week 7 en dat ik geen noppes nada kwaaltjes had.. ik wist ook zeker dat het afgelopen was.. maar op de echo was toch echt iets anders te zien.. ik was ook blij dat ik gewoon voor mezelf koos en niet maar in een afwachtende houding heb aangenomen.. zo had ik wel minder stress.. ik hoop echt dat jij dat ook doet.. dan weet je tenminste dat je weer wat kunt ontspannend want ik weer zeker dat minismokey het goed doet maar dat de stress die je nu krijgt echt neit goed is.. dikke knuffel... anouk ben benieuwd of het nog wat gaat worden vandaag! WORDT HOOGTIJD! ik hoop zo dat het snel doorzet... waar blijft marleen eigenlijk? we hebben vanmorgen het bbkamertje opgezet! en zojuist helemaal ingeruimd voor zover we de spullen hebben dan! en we zijn zeker nog niet klaar maar we moesten echt even plaatsmaken, want alles stapende zich maar op en op en op.. dus nu ligt het iig op de kamer waar het hoort! best raar, het gaat zo snel opeens! nou smokey hup stoppen met lezen en bellen jij, denk jij nu maar eens voor eens en altijd aan jezelf.. het goede voorbeeld geven aan mimismokey he!
Smokey meid, ik hoop echt dat je gevoel verkeerd is hoor en dat je kleine wonder deze keer blijft zitten
smokey: gewoon bellen voor een echo!!!! Ik heb dat destijds ook gedaan had bloedverlies bij 6 weken en 4 dagen. 7 weken en 4 dagen en 13 weken. En dan zo erg dat het wel een gewone menstruatie leek! En alles is nog goed!! Dus het zegt echt niet altijd alles!!! Probeer positief te blijven en vraag om een echo dan voel je je zeker wat geruster!!!! Dikke knuffel!!!!!!! Hier helaas nog heel veel pijn. Ga morgen middga tijdens tel spreekuur de vk bellen wat nu te doen want ik trek dit niet meer. Hoop dat ze iets voor me kunnen doen.
ben het met haar eens smokey doe maar bellen. je word zo gek van bezorgd heid.. sterkte meid en ik hoop je dat alles mee valt en positief zal uitpakken maar elegance vertel hoe ziet je babykamertje eruit haha je bent druk bezig met klussen zo te horen marleen en anouk veel sterkte . anouk het word inderdaad tijd voor een andere tandarts meid. want pijn hebben is geen pretje. je moe wel een beetje kunnen genieten van je zwangerschap marleen jij ook sterkte meid laat je nog weten hoe het bij de vk si gegaan ?? nu je zo slecht voelt?? wat betreft aan deze kant. ik ben vandaag bij de huisartsen post gweest ik werd zo gek van de pijn.. ik kon niet meer lopen en ben helemaal onderzocht en het bleek een blaasonsteking te zijn wat mijn klachten veroorzaakte. alles is normaal en weer terug in oude vorm en in het ziekenhuis zagen ze geen problemen om weer proberen zwanger te worden dus we kunnen gerust weer proberen phhhhh ben zo opgelucht en kreeg trouwens een kuur en het begint te helpen de klachten zakken tot snel gr cybersyby
Smokey, ik sluit me aan bij de andere meiden. Of heb je al gebeld?? Dan zeg ik niks.... Ik had deze keer ook een aantal keer bruinverlies, zelfs een keer bijna zwart, weet je nog? En mini Nijn zit nog steeds op een hele goede plek! En de 12e werd onze datum weet je nog? Een hele dikke knuffel!!! Anouk en Marleen, is de 12e dan ook geen goede dag voor jullie?? Ele, ik ben ook wel benieuwd naar het kamertje. Bij ons gaat het nu ook snel, waarschijnlijk aankomend weekend behangen en dan die week er na de vloer er in. Dan wachten op de meubeltjes. Heb je trouwens al je pretecho in je album staan? Ik zal zo eens kijken. Hoe gaat het trouwens met je vermoeidheid?? Marleen, heel slim om morgen de vk even te bellen. Dit gaat zo echt niet werken... Ook een hele dikke knuffel voor jou! Anouk, inderdaad een andere tandarts zoeken. Niks is zo vervelend als tandpijn en zeker nu het zo dik en ontstoken is. Marianne, hoe gaat het met jullie 4-en? Thnx voor het kaartje!! Cybersyby, goed dat je de hapost gebeld hebt. Een blaasonsteking dat hoor je, schijnbaar, wel vaker... Nu vol goede moed op naar de volgende ronde, maar denk wel aan jezelf!! All, morgen gaat mijn schoonzusje geregistreerd partnerschap aan met haar vriend. Mannetje en ik zijn getuigen. Ben dus waarschijnlijk morgenmiddag pas weer hier, maar misschien gaan we het vloertje halen, dus ik beloof niks... Marleen, je mag me wel smssen, dan ga ik gewoon ff snel online. Mannetje weet dat ik dat dan even snel hier moet melden. Liefs, Nijn
jeetje wat een berichten! marleen encyber met pijn en smokey... maak me toch wel ongerust dat je niet meer hier bent geweest... marleen, goed idee hoor, gewoon doen, het sloopt je nu alleen nog maar en dat lijkt me ook niet de bedoeling.. ik ga duimen voor je dat er morgen actie komt.. al klinkt dat heel spannend niet? cyber jeetje schrikken als je zoveel pijn ineens hebt.. gelukkig is een blaasontsteking goed te behandelen en en het voordeel dat je nu wel hebt is dat je gewoon medicatie kunt slikken.. waarzit je nu eigenlijk ergens in je cyclus? ik wil wel foto's plaatsen, maar ik wacht liever tot er nog meeraf is! zoals de stoel, het nijntje bord, het beddengoed, de lamp, gordijnen evt nog andere muurdeco etc etc.. er moet dus zeker nog veel gebeuren. maar zoals het er nu uitzien joehoe wat mooi! anouk hopelijk is je dag een beetje meegevallen, he wordt dus waarschijnlijk niet de 10e.. maar jeetje welke dag dan wel he? nijn, lekker weekend gehad? je was dus weer goed bezig tijdens de quiz en leuk idee de bbkamer met zilver! ben ook heel benieuwd hoe het er bij jou zal gaan uitzien ik maak me toch best zorgen om smokey eigenlijk.. smokey een dikke knuff vor jou meid en ik hoop echt dat je gebeld hebt en het anders nu doet!
ik maak me ook echt zorgen om smokey. Ze is hier al de hele dag niet meer geweest.., Smokey, we denken aan je!!!
De quiz ging inderdaad erg goed. 20 teams achte rons gelaten, haha, met alleen maar mannen (en mannen weten toch altijd vanalles over sport, niet dus... ) Ik snap dat je nog even wilt wachten met de foto van het babykamertje, maar de foto van de pretecho mogen wij toch wel zien??
jaaaa de foto's komen eraan, mannetje was een beetje druk met klussen in huis en aangezien mijn naam etc op de echo staat wil ik dat die voor dit forum even eraf wordt gehaald niet voor jullie, maar aangezien iedereen het kan zien vind ik dat wel wat minder mannetje heeft wel al een super mooi filmpje gemaakt van de echo net zoals de 16w echo! herbie zit ook te eten, zijn kaken gaan dan echt op en neer, ze zei dat hij ook dat deed oefenen!
Echt helemaal super, Ele!!! Nou, we horen wel wanneer het zo ver is dat de echo in je album staat. Ik snap best dat je je naam er af wilt hebben omdat er bekenden op het forum zitten. Meiden, ik ga afsluiten, hopelijk morgen goed nieuws van Smokey!!
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve medeleven, ik ben vandaag weg geweest dus kon niet eerder meer langskomen. Vanmorgen nog klein ietsie bloed met afvegen verder de dag niet meer. Mijn symtphomen zijn echt wel een stukkie minder, borsten en misselijkheid,wel nog behoorlijk moe. Vandaag dus niet bij vk geweest, ik heb dinsdag voor het eerst afspraak in het ziekenhuis en krijg dan ook een echo zal even geduld moeten hebben nog, ik weet het allemaal niet meer, wacht maar rustig af dat is het beste. De dag voor lichte bloedverlies had ik ook behoorlijk wat krampen en dat samen met vermindering van symthomen vind ik een beetje eng. Aan de andere kant als het mis is gegaan dan zou dat dus vrijdag gebeurt zijn, en dan meteen die dag later al wat bloedverlies is wel heel snel denk ik. Maar ik moet niet meer zoveel denken haha en het is zo dinsdag ben om 11uur al aan de beurt dus nog even geduld.
hey eLe naja gelukkig is dat van mij niets vergeleken met marleen het bleek dat ik al een poosje blaasonsteking had waarschijnlijk door de miskraam. maar ik had het niet in de gaten. ik was bang dat dit nog steeds de miskraam was. gelukkig heb ik nu antibotica en na 1 tablet zakte mn klachten al was eerlijk gezegd ook heel bezorgd, dat het mis was dat ik niet mer zwanger kan worden. het is een onrieële gedachten maar je leeft zo onzeker en ineens is iedereen in je omgeving zwanger. op mn werk word over niets anders gesproken en dat is confronterend. ik weet niet hoe ik in myn cycles zit ik hield het bij met datum maar deed eigenlijk nooit testen om te kijken hoe het wat. ik weet nu eigenlijk ook niet hoe mn cyces nu hoort te zijn na mn miskraam. de 31 ste ging het natuurlij kmis dus weet niet of ik nou die datum moet aanhouden of een andere datum trouwens begrijp dat je nog geen foto's plaatst dan dat het af is maar was even nieuwsgierig hahaha het zal wel even raar idee zijn dat als alles af is marleen en anouk we blijven duimen jullie kids moeten toch een keer komen kan me voorstellen dat jullie het wel een beetje zat worden sterkte meiden nijntje hoe is het met jouw??? gaat alles goed?? goed zeg van de quizz hahaha winnen he hey smokey sterkte meid. we duimen en denken veel je .. spannend is het bij jouw zeg.. sterkte meid gr cyber
smokey: fijn even iets van je te horen!! Gelukkig gaat het weer wat beter met je en zie je het weer wat positiever in. Stel dat je je weer druk maakt gewoon bellen daar zijn ze voor!! Dikke knuffel Butterfly: dank je voor het geboortekaartje!! cyber: wat een verhaal van ej zeg. Hoop dat de AB snel aanslaat zodat je minder pijn hebt. En fijn dat verder alles goed was in je buik! Endat jullie groen licht hebben gekregen om voor een nieuwe zw te gaan. Nijn: veel plezier morgen bij het geregistreerd partner schap van je zus! Als er nieuws is sms ik je natuurlijk meteen! ele: super van die echo als ik je verhaal zo lees. Ben benieuwd naar de foto's! Yaraah: hoe gaat het met je? Anouk: helaas beide geen 10 januari baby. Maar we gaan ervoor samen dat we snel verlost zijn en eindelijk kunnen gaan genieten. Hier nog geen verandering helaas. De pijn blijft enorm. Dus ga echt de vk bellen morgen dat kan tussen 13.00-13.30 dus nog even wachten. Hoop dat ze dan iets voor me kunnen betekenen. Moet zowiezo dinsdag op controle maar trek dat nu niet om nog zo lang te wachten.
cy, een blaasonsteking kan idd goed pijn doen, vooral als je ermee door bent gelopen, heel veel water drinken helpt en cranberriesap, maar gelukkig slaat de antibiotica aan. Smokey, zullen twee lange dagen voor je worden maar wij denken allemaal aan je!!! ik had trouwens ook idd met 7 weken bloedverlies en ik dacht mn borsten minder te voelen (krampen en bloeding rond deze tijd kan innesteling zijn werd mij toen verteld) en de echo was goed dus dat moet bij jou ook gewoon het geval zijn! Ele, leuk he het kamertje inrichten, ben benieuwd naar de fotos! en Nee de 10e gaat me niet meer lukken, of ik moet wel heel snel bevallen haha (een vriendin van me deed het in 1,5 uur dus in theorie moet het kunnen ), er rommelt wel echt weer van alles hier maar probeer het los te laten want anders valt het weer zo tegen als ik morgen wil omdraaien in bed en die dikke buik zit er nog. Nijn, veel plezier met het gptje morgen (mijn vriend en ik zijn dat afgelopen 8 juni aangegaan, omdat we op een later tijdstip nog willen trouwen)! Marleen, sterkte met de pijn, hoop dat ze iets voor je kunnen doen, hoorde dat je gewoon morfine mag als je zwanger bent (ken iemand die dat gehad heeft), niet dat ze dit zo snel zullen geven maar misschien een familie pijnstiller hiervan..... tot morgen bij de meldpli8cht
hierbij vast ff de meldplicht, moet zo weer naar de tandarts dus weet niet of ik daarna nog aanspreekbaar ben
hoi meiden, lees af en toe even bij maar heb nog geen puf en tijd om te reageren!Sorry. Maar alles gaat iig goed hier.
hier ook mijn meldplicht! Butterfly: je moet wel nog even je banner aanpassen haha Gelukkig gaat alles goed met jullie!