haha idd! die banner kan echt niet meer! fijn om te horen dat alles goed met jullie is! is je mannie wel nog thuis of alweer aan het werk? anouk, heel veel succes bij de tandarts! ik dacht dat je klaar was bij de tandarts.. balen hoor dat dat er nu allemaal nog bij komt kijken.. misschien tot strakkies en anders rust maar lekker uit.. jeetje ik durf zo niet naar de tandarts nu he.. als ik een gaatje heb, krijg ik valium omdat ik zo bang ben voor de spuit :S.... en zonder spuit durf ik het ook niet! en ben dus soms best bang dat ik nu naar de tandarts moet.. dus petje af anouk! hey marleen, hoe gaat het met jou vandaag? zometeen ga je de vk bellen he? ben heel benieuwd wat ze zal zeggen, ik zal heel hard voor je duimen.. nijn, dit zul je vast en zeker niet meer op tijd lezen, maar heel veel plezier vandaag met je zus! toch wel altijd een bijzonder dag vandaag dus! hier tot 10 uur geslapen! was wel wakker van 3 -6.. maar die extra uurtjes in de morgen doen me zo goed!
hey meiden goeiemorgen wat een verlichting zeg een kuur haha voel me super goed vandaag jeeej @anouk, heel veel succes bij de tandarts vandaag. hoop dat alles mee zal vallen meid @ marleen, heb je de vk al gebeld?? heeft ze nog iets gezegd? @ nijn, veel plezier vandaag bij je zus @ ele, fijn dat een paar extra uurtjes geslapen je zo goed heeft gedaan.voel je meteen een heel ander mens he gr cyber
Hoi meiden, Smokey, fij om te lezen dat je toch weer wat positiever bent. Morgen, de 12e, werd onze dag, dat hadden we afgesproken. En dan gaan ANouk en Marleen bevallen, het wordt dus druk morgen hier op t forum. Marleen, ben benieuwd wat de vk zal zeggen... Marianne, ik weet niet of ik het al had gezegd, maar bedankt voor het geboortekaartje!! En fijn dat alles goed gaat! Toch even wennen allemaal. Hoe gaat Esther om met haar nieuwe zusje? Anouk, gerommel en ook nog tanden die niet meewerken... Hoe was het bij de tandarts? Knuffel meid!! Ele, fijn dat je vandaga lekker uitgeslapen hebt! Cybersyby, super dat de kuur aanslaat en dat de pijn meteen minder werd. All, mijn schoonzusje ging gp aan. Zij willen ook nog op een later moment trouwen, maar zo is alles in ieder geval alvast geregeld. Wilden we net op pad gaan voor de vloer en geboortekaartjes, staart de auto niet. Hij doet helemaal niks, zelfs het slot reageert niet op de sleutel. Nu is de garage er even. Hopelijk is de accu leeg en is het zo verholpen. De auto heeft helemaal niet lang stilgestaan, wel balen zeg.... Morgen de 20 weken echo, toch wel spannend hoor....
Zojuist heb ik de vk gebeld om even te overleggen omdat ik nu zo'n pijn heb door die beklemde zenuw en amper slaap en gewoon helemaal op ben. Moet morgen toch op controle en ze gaan dan kijken of ze evt kunnen strippen. Ze zijn er in principe niet voor omdat te doen voor de uitegrekende datum maar omdat ik er zo doorheen zit en dit niet lang meer vol houd en dat ook niet goed is om helemaal uitgeput een bevalling in te gaan willen ze kijken wat mogelijk is morgen. Dus even afwachten nog.
De auto rijdt weer!! Waarschijnlijk waren de startkabels die we net gebruikt hebben niet goed, want de startkabels van de garage doen het wel. Nu een nieuwe accu er in en rijden maar!!
Hopelijk heeft het strippen morgen effect. Ik bedacht me trouwens vanmorgen dat de benen van jullie kleintje al een maand geleden geboren konden worden... Dat was nog zo grappig.... Nog even volhouden Marleen en dan hebben ook jullie een heel mooi wonder in jullie armen!!
Marleen, ik vind het wel een beetje spannend, al ben ik toch al wel gerust gesteld door de pretecho bij 17 weken. Toen zag alles er prima uit en zag de echoscopiste (dezelfde als morgen) geen gekke dingen. We hoefden ons geen zorgen te maken. Gelukkig kunnen we morgen al meteen om 8.30u terecht. Hoelaat moet jij trouwens bij de vk zijn morgen?
jeetje idd een drukke dag morgen! anouk en marleen die gaan bevallen! marleen wordt eerst nog even gestript en dan gaat het feest los! en anouk is helemaal klaar naar haar tandartsbezoekjes! en dan gaat smokey voor een echo en krijgt het goede nieuws dat zoals wij allemaal vermoeden.. bloed er soms helaas gewoon bijhoort en dat minismokey het super goed doet! en nijn krijgt een super mooie 20w echo, je zult zien mininijn gaat easy door de apk keuring! ergens zal hij vats een knipoog naar je geven nijn! goed opletten dus morgen! cyber is morgen weer blaasontstekingsvrij! en gaat weer aan de klus voor een oktober beeb! nou nou nou dames wat een dag morgen!
nijn tijdens de 17w zouden ze al echt opvallende dingen gezien hebben als er iets was.. maar ook jij hebt al zoveel echo's gehad.. morgen is gewoon een lange echo waarbij je weer versteld staat hoe snel en wat voor wonder het is dat dat in je groeit! alhoewel ik helemaal begrijp waarom je het spannend vind.. dat had ik ook dat gevoel... fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent! echt het komt helemaal goed hier in dit topic!
hey guys, Nou hier lijkt het zo waar beter te gaan met mn kies, maar durf er nauwelijks nog op de hopen hihihi. Ele, ik zou ook klaar zijn maar er was iets niet goed gegaan bij de wk waardoor er een ontsteking en heel veel druk op de kies kwam te staan (ging echt door de grond van de pijn gister) dus nu hebben ze vulling er weer uitgehaald opnieuw behandeld en het lijkt voor alsnog veel beter dus laat die baby maar komen nu Nijn, veel plezier morgen, het mag dan officieel geen pretecho heten maar leuk is het wel om de kleine weer te zien en het zou valst allemaal goed zijn! Ik ga ff lekker badderen tot later liefs PS: marleen je gaat het niet voor mekaar krijgen om eerder te bevallen hoor, dan word ik boos
Anouk, hopelijk is het nu allemaal achter de rug en ben je nu echt helemaal klaar voor die kleine!! De 12e, deal?? Jij ook Marleen, he? Anders wordt Anouk boos Morgen kom ik zsm online om te vertellen hoe het is gegaan. Zal denk ik rond 10.00u zijn of zo. Kan ik nog net Smokey en Marleen succes wensen bij de gyn en de vk. Tot morgen!!
haha ik ben zoo benieuwd wat deze goede voornemens zal voortbrengen! hir alweer giga rug en buikpijn meiden hadden jullie dat ook rond deze termijn? heb al in bad gelegeen maar de rugpijn blijft.. ik kan wel janken zo ongerust ben ik.. mannetje zegt ook dat het normaal is.. maar soms ben ik dan gewoon zo bang dat het fout gaat.. morgenavond moeten we sowieso naar het zh voor een rondleiding.. en als ik het morgen nog heb dan bel ik naar de gyno..
ele, ik ga morgen naar de ha voor mn rug/lies/bil/heup. Heb af en toe zo'n pijn dat ik niet eens meer kan lopen... lijkt me niet echt goed... Daarnaast maak ik me dan ook zorgen, omdat het toch allemaal een beetje hetzelfde gebied is.... Ik zal laten weten wat de ha zegt, oke? Ben er nu echt vandoor!!
nijn: dat van jou lijkt wel een beetje op BI of ook een beklemde zenuw? Goed dat je naar de HA gaat. Ele: leuk he zo'n rondleiding wij vonden het in ieder geval de moeite waard! Als je twijfelt gewoon bellen meid!!
Hoi El, weet niet meer precies of het rond de 26e week was maar ook ik heb rugpijn gehad, vooral aan de rechterkant, bleek niks aan de hand (ik had toen 1x midden in de nacht zo'n pijn, toen heeft mn mannetje gewoon het bad laten lopen om 3 uur snachts, in bad leek het wat te helpen maar als ik er weer uit kwam niet, trok na een aantal uur weer weg van het ene op het andere moment, kruik hielp iets). Wat voor buikpijn ervaar je? als je niet vertrouwd gewoon morgen bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust!