2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey Nijn, snap het helemaal, wil je veel sterkte wensen en ik zou idd gewoon je gyneacoloog bellen 68 dagen lijkt mij echt niet normaal. Misschien kan je zo'n doorbreek kuur krijgen, die blijken redelijk vaak aan te slaan.
    (weet je trouwens zeker dat je niet heeeeel misschien toch al zwanger bent en dat je daarom niet ongesteld wordt, waarschijnlijk heb je al een dozijn testen gedaan in de tussen tijd, dus waarschijnlijk is het een domme opmerking, maar daar dacht ik in eens aan).

Sterkte meid en we zien je hopelijk snel weer verschijnen!!

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    misselijk ben ik ook niet meer zo, wel moe.
    en kan geen ei meer verdragen, beetje jammer hihi

Afnemen misselijkheid hoeft niks te zeggen hoor, legio vriendinnen van mij waren eerste weken helemaal niet misselijk en bij mij is het dus ook af en aan.
    Aftellen dus tot test, blijven duimen voor je [-o<

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk we wachten maar gewoon af, gaat bij jou wel allemaal goed?
    Heb alleen nog last van mijn borsten en moe meer eigenlijk niet dus.
    Ga straks naar een verjaardag in het noorden van het land. Dus ben er morgen weer.

Marleentje hoe gaat het met jou druk met je huis zeker?

Liefs

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

Spannend smokey!!!Nog 5 dagen te gaan.

Nijntje, ik snap je helemaal!!!

Ben vanochtend even naar de kapper geweest, als cadeautje voor moederdag!!!
    Heb er een flink stuk af laten knippen hihihihi en weer eens een korte pony, dat is heel erg wennen.
    Ben eigenlijk niet helemaal tevreden, vind het een beetje te dun(de pony), dus misschien dat ik maandag even bel, om te vragen of ze het wat dikker kunnen maken.

Ik denk dat ik morgen of maandag nog even een testje er tegen aan gooi om te kijken of het streepje donkerder is geworden.
    Heeft 1 van jullie trouwens al eerder matcare testen gekocht?en zijn de testen daar wel vaker licht van?

Lfs

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Tot op heden gaat het goed, maar moet wel zeggen dat bij elk krampje en wc bezoek ik nauwkeurig check of er geen sporen van bloed zijn, dus de angst blijft er denk ik tot de 12 weken.
    Ik ben alleen behoorlijk moe en ik droom heftig, borsten idd groter maar niet gevoeliger, voor de rest geen klachten.

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Butterfly matcare nee die heb ik nog nooit gebruikt, ik had de vorige keer de digitale van clear blue vind dat lekker duidelijk geen twijfel over streepje gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger staat er.

Verder bij mij neemt het gevoel dat ik zwanger zou moeten zijn met de dag af eigenlijk :(
    Fijne dag allemaal .

Liefs

7. butterfly1984

smokey, de test is op zich niet onduidelijk, je kan goed zien dat er een streep staat, vanmorgen weer 1 gedaan en die was iets donkerder, niet veel, maar toch.
    Hoezo neemt je gevoel af, dat je niet meer zwanger bent?
    Ik had zelf ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn gezien het verleden, en toch zonder symptomen een positest. Dus alles kan, blijf vooral positief.
    Ik duim voor je.

@ all: mag je ook paracetamol hebben als je zwanger bent, want ik heb een ongelooflijke zere mond.Heb zo'n last van mijn verstandkies, daar is namelijk een stuk af geknapt (al een tijdje, maar heb er nu pas vreselijke pijn aan).
    Werd vanmorgen om 5uur wakker met ongelooflijke pijn,nog erger dan gister.De tranen liepen gewoon over mijn wangen heen, zonder dat ik huilde.
    Dus dat wordt morgen naar de tandarts om te trekken, maar weet niet of je verdoving mag, wie weet dat?
    Anders bel ik gewoon de gyn op en dan vraag ik het daar even.
    Sorry, voor mijn echo-verhaal, maar het doet zo ongelooflijk pijn.

Marleen, hoe gaat het met jou?
    En met de rest dan?

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly, jeetje balen meis van je kies, je mag gewoon paracetamol nemen hoor als je maar niet het hele pakje neemt ;) haha
    Moet je even zeggen tegen je tandarts dat je net zwanger bent i.v.m. verdoving, dan moeten ze een ander soort verdoving geven geloof ik.
    Ja me gevoel neemt af maar toch af en toe heel licht vlagen met misselijk verder eigenlijk nog weinig begin van de week had ik overal wel last van voor mijn gevoel, maar misschien wil ik dat alleen maar, en maak ik mezelf gek :(
    Gewoon een paracetamol nemen hoor dat kan rustig.
    Wordt hier wel stilletjes he, we blijven nog met weinig over?
    Ga weer even lekker het zonnetje in.

Liefs

9. butterfly1984

hoi smokey,

Het word hier zeker rustig!!!
    Dat je weinig symptomen hebt wil helemaal niets zeggen hoor, ook dan kun je echt zwanger zijn.
    Ik moet wel zeggen dat ik af en toe best wel moe ben en heel af en toe met vlagen een beetje misselijk.
    Misschien beetje raar om te zeggen, maar had ook alweer soort korstjes op mijn tepel, waar de melk uit komt zeg maar.
    Dus bij mij sluipen de symptomen er zo langzamerhand in denk ik.
    En dat hoop ik ook, want als ik niet misselijk ben dan weet ik dat het niet goed zit.
    En heb je de testen al in huis?
    Dus ik mag rustig een stuk of 4a6 paracetamol op een dag?een paar dagen maar.
    En verdoving mag dus ook?gelukkig maar.Morgen direct bellen naar de tandarts.

Wij hebben vanavond lekker gebbqd en wat hebben jullie gedaan vandaag?

Liefs Marianne

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey butterfly,

Kan ik me voorstellen dat het alleen maar fijn is als je wat kwaaltjes krijgt, dat stelt toch iets gerust.
    Ik wacht maar gewoon rustig af heb er niks aan al dat gepieker.

Nou of je 4 a 6 paracetamol mag per dag weet ik niet ligt natuurlijk ook aan hoeveel mg er in een tablet zit, staat dat niet ergens op internet vermeld? Ibuprofen mag je in ieder geval niet dat weet ik zeker ;) Hopen dat je wat minder last er van krijgt.

Wij zijn heerlijk thuis gebleven de hele dag lekker in de tuin gerommeld en in de zon gezeten echt heerlijk :D was lang geleden voor ons we zijn vaak alle weekenden weg werdt er niet goed van maar we hebben echt genoten =D>

Ja hoor de test ligt al klaar haha probeer er vrijdag 1 mocht ik nog niet ongi zijn, dus nog een paar dagen geduld haha
    Morgen weer werken het weer word ook weer minder geloof ik dat is wel jammer.

Liefs

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    weet je al wanneer je voor het eerst naar de echo gaat?

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Wat denk ik ben ZWANGER!! Ongelofelijk. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Eerst zijn we ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. En nu 10 maart curretage gehad en vanmorgen een super positieve test in handen! Dit had ik nooit verwacht. (helemaal niet omdat we donderdag de bijeenkomst hadden voor de ICSI behandelingen en nu dan alweer zwanger op de naturlijke weg) Moet er nog erg aan wennen. Maar hoop dat die onzekerheid snel verdwijnt. Want vind het ook erg eng!

Alle zwangeren gefeliciteerd!
    Nijn: Ik snap je helemaal ik heb ook een grote terugslag gehad 1 maand na de curretage Sterkte!

Liefs Marleen

13. butterfly1984

hoi hoi,

Ja op 26 mei heb ik de eerste echo, heel erg spannend!!!
    Voor mijn gevoel duurt het nog eeuwen....hahahaha
    Dat is idd wel fijn een keer een dagje lekker thuis.
    Als je morgen moet werken, dan ben je ook niet zo met dat zwanger zijn bezig en dan zijn de dagen zo om en dan kun je al gaan testen, heel erg spannend zeg, ben heel erg benieuwd.

De paracetamol is trouwens 500mg.
    Dat ibuprofen niet mocht dat wist ik, want had dat al met de zwangerschap van mijn dochter opgezocht........jaja, toen had ik ook al kiespijn.hahahaha.(alleen een andere kies, daar is overigens ook een stuk afgebroken, komt door die kl#te tandarts)
    Maar goed, ik zal eens kijken op google en info over paracetamol opvragen.

Maar ben je niet bang dat je cyclus nu nog niet in orde is?
    Want de vorige keer duurde het ook 50 dagen.
    En heb je naderhand nog een test gedaan om te kijken of het hcg uit je lichaam was?

liefs

14. butterfly1984

marleen, van harte gefeliciteerd!!!!echt super zeg.

Zelf kan ik het ook niet steeds niet bevatten, heb dit ook nog nooit gehad zo snel alweer.

Heb je nog last van je kwaaltjes?

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: met de kwaaltjes valt het mee. Ik plas erg veel en heb het ijskoud. Verder nog geen last. ik ga morgen het ziekenhuis bellen en dan zien we wel wanneer ik de 1e echo krijg enzo. En hoe gaat het met jou kwaaltjes?

16. butterfly1984

met welke test heb jij getest marleen?en was die echt al heel duidelijk, dan bedoel ik net zo donker als controle streepje?

Ik had matcare test en ben daar niet zo heel erg over te spreken.
    Je kon wel duidelijk zien dat het posi was, maar ik ben gewend dat ze erg donker zijn.

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik gebruik die van het kruidvat 2 voor 5 euro. En ben er erg tevreden over. Ze zijn erg gevoelig en duidelijk. De streep is alleen niet zo donker als de controlestreep maar wel duidelijk zodat er geen twijfel is.
    Daarnaast heb ik een digitale gebruikt van clearblue die van zwanger of niet zwanger. Dit was voor mij voor de bevestiging. Daar kwam vrijwel direct zwanger op te staan. Dus ja dan kan ik er niet meer omheen! ik had ook nog een test van matcare liggen en daar stond een minimaal streepje op wat bijna te verwaarlozen was. Dus daar ben ik ook zeker niet tevreden over.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, ook al weer zwanger. Super gefeliciteerd!!!

Smokey, wanneer zijn wij weer aan de beurt???

Ik heb de afgelopen dagen een hoge temp gehad. Vandaag wat lager, dus als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik de gyn bellen. 10 weken na de curettage, heb ik wel een ongi verdiend, toch?

Liefs Nijn

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje wat geweldig GEFELICITEERD echt super zeg niet te geloven.Geniet ervan meid.

Butterfly mijn cyclus ja ik ben van het vroegste uitgegaan, we zien het wel hier vandaag lichte krampen/steekjes misschien een naderende ongi, weet ook niet meer haha Als ik ongi moet worden dan het liefst nu want volgende week dinsdag ga ik lekker naar Spanje ga je mee maken dat ik dan net ongi word normaal slikte ik de pil dan lekker door maar ja.

Nijntje ik weet ook niet meid, anders gaan wij maar voor de volgende ronde, heb er ook niet zoveel vertrouwen meer in. Gaat al weer wat beter met je?

Liefs

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het gaat hier op zich al wel weer wat beter. Stort me nu gewoon helemaal op het sporten en de toekomstige baby van onze beste vrienden.
    Tevens zijn mannetje en ik plannen aan het maken voor onze toekomstige kinderkamer. Morgen de gyn bellen en dan weet ik hopelijk meer.

Zullen wij afspreken dat we de volgende ronde ook allebei zwanger zijn?? Het gaat hier namelijk zo snel, misschien is het dus toch waar dat je vruchtbaarder bent na een MK/MA.

We proberen positief te blijven, al betekent dat niet dat ik nu elke dag weer hier te vinden ben... Al las ik jullie verhalen wel nog elke dag (stiekem he?

Liefs, Nijn

Deel Deze Pagina