Marleen, dat hoor ik wel vaker, dus vandaar maar even naar de ha... Maar dat is morgenmiddag pas, dus dan ben ik hier allang geweest!!
dank je voor jullie geruststellende woorden.. deze rugpijn ervaar ik alsof ik ongi zou moeten worden.. ik heb er vaker last van gehad.. ook als ik wel eens moeilijker naar de wc kon, wat pas 2 keer is voorgekomen had ik ook die rugpijn.. (sorry) maar daar heb ik nu geen last van.. gewoon zo'n zeurende rugpijn,maar omdat ik ook zo'n ongi krampjes voel, ze doen niet echt pijn maar is wel aanwezig.. snappen jullie het nog :S maak ik me natuurlijk zorgen.. een bad heeft hier idd ook niet geholpen.. maar zal tot morgen even afwachten.. en anders bel ik! dank jullie wel.. *knuf*
Zo he he nu pas tijd om hier te kijken, vandaag weer erg druk op het werk, lekker bezig geweest Anouk fijn dat je kies beter gaat,ik ben vanmorgen ook toevallig bij de tandarts geweest helemaal niks gelukkig Butterfly fijn om wat van je te horen en helemaal super dat het goed gaat, ben benieuwd naar de 1e foto's Ele wat fijn dat je zo goed geslapen hebt, heerlijk dat je je dan zo fit voelt Wat balen dat je zon pijn in je rug hebt kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt maar het hoort er vast bij. Cybersyby super dat die kuur goed aanslaat heerlijk is dat dan als je je weer wat beter voelt. Nijntje wat balen van de auto komt door die verr*te kou, ben het ook helemaal zat. Wat spannend morgen voor je de 20 wk echo komt helemaal goed lekker genieten half 9 al dat is lekker hoef je niet lang in spanning te zitten. Suce6 morgen ook bij de ha ook al zon pijn. Marleentje zwaar balen voor je dat je zon pijn hebt ben benieuwd morgen, dikke knuffel voor je. Suc6 morgen bij de vk Bloedverlies niet meer geweest hier gelukkig, moet morgen om 11uur in ziekenhuis zijn dan zullen we meer weten.
hey meiden zo jullie zijn druk aan het kletsen geweest.ben hoop aan het nalezen. ele wat naar dat je zo veel last heb van je rug heb je srl gelei al geprobeerd??of mag je dat niet gebruiken als je zwanger bent :S nijn suc6 morgen bij de vk .fijn dat jullie al zo vroeg terecht kunnen smokey je hebt een spannende dag morgen.maar het kan goed nieuws zijn en ben je verlost van je onzekerheid en dan lekker genieten he anouk gelukkig zakken je klachten. wat een vulling al niet kan doen he. ik hoop dat de ontsteking snel weg is en ik geloof zeker dat je klaar bent om te bevallen nou nog samen op de 12 met marleen en we hebben een super jaar gr cyber
goedemorgen! veel succes bij de echo's smokey en nijn en marleen heel veel succes bij de vk! ben heel benieuwd wat deze daggaat brengen! ik ben dus opgestaan met nog steeds rugpijn.. ik denk dat ik dus zo toch even ga bellen.. alhoewel ik er echt tegenop zie omdat ik me niet wil aanstellen.. maar ik voel het continu.. yaraah, cyber hoe is het met jullie? butterfly, ik ben ook wel heel benieuwd naar de 1e foto!
Hoi meiden, De 20 weken echo zit er op en alles was helemaal goed met mini Nijn. Hij/zij (nee we willen het geslacht dus echt niet weten) ligt nu 9 (!) dagen voor. Het was niet dat er bepaalde onderdelen uitschoten, maar over de gehele lijn is mini Nijn dus erg groot. Dit wil nog helemaal niks zeggen over de grootte als mini Nijn geboren gaat worden. We zijn dus helemaal blij!!! Smokey, dadelijk heel veel succes bij de gyn en kom met net zo'n goed nieuws terug als ik. Marleen en Anouk, het is de 12e!! Ele, ik zou inderdaad ook even bellen als je zo'n last van je rug hebt. Ik ben benieuwd. Cybersyby, hoe gaat het vandaga met de pijn??
hoi meiden wat kletsen jullie veel zeg, moet steeds zoveel bijlezen........of ik zit er te weinig op.......hahahaha. Ik verleer straks het snelle typen nog!Maak op moment erg veel fouten met typen,zal de vermoeidheid wel zijn denk ik. Esther is helemaal trots op haar zusje, echt geweldig! Met Melissa gaat het ook erg goed, 1 keer per dag even een huilmoment, maar hoop dat het snel beter gaat. Gelukkig niet snachts. Ze groeit erg goed, ze woog vanmorgen 3360 gram. Mannetje is gister weer aan werk gegaan een kraam is hier tot half1 en dan niet meer. Dan moet ik het alleen doen met onze 2 prinsessen!!!! Las in de papieren trouwens dat toen ze geboren was een overgeslagen armpje had, daardoor ben ik dus uitgescheurd. Marleen, hopelijk kunnen ze strippen! Bij mij deden ze dat al met 38+4, ze doen hier niet zo moeilijk. Maar bij mij was het dan ook al helemaal week, dus er was al iets bezig. Nijn, super dat alles goed is!En wat loopt hij/zij goed voor zeg! Smokey, hoe gaat het met je? Ele, hoe is het met je rugpijn? anouk, hoe gaat het nu met je kies? Wanneer mag je weer op controle?Gaan ze je dan ook strippen en tot hoeveel week laten ze je overlopen?41 of 42 weken? Heb je ook veel last van voorweeen?of misschien echte weeen ertussen? Zal kijken wanneer ik een foto plaats. Zet op hyves namelijk geen foto's, niet eerder dan de kraamvisites allemaal zijn geweest.Vind het niet leuk dat ze melissa al hebben gezien op foto voor ze komen.
joehoe nijntje wat fijn! hoe was het om mini nijn weer te zien? jeetje al 9 dagen voor! gaat goed daarbinnen zeg! wordt je niet qwa datum ook naar voren gezet, of blijft de uitgerekende datum gewoon staan? hebje nog echo foto's mee gekregen? wij 2 toen maar die waren echt stom! :X nu smokey nog en dan is marleen aan de beurt he.. ik hoop met je mee nijn op net zo'n goed nieuws als jou bij hun! Anouk jij een rustige nacht gehad?
Marianne, doe maar gewoon rustig aan hoor! En dat jij hier wat minder bent, begrijpen we best! Smokey, je bent bijna aan de beurt. Ik denk aan je!! In mn album staan twee echo's van vanmorgen. Eén met het mondje open, de andere met het mondje dicht
Ik weet niet of ik qua datum naar voren gezet wordt, denk het niet, want de voorsprong heeft zich langzaam ongebouwd; 1 dag, 3 dagen, 2 dagen, 6 dagen, 9 dagen. Deze metingen zeggen ook niks over de lengte bij de geboorte, maar alles wat hij/zij vast heeft, is prima. Ik ga het natuurlijk wel even navragen bij de gyn over twee weken.
Banner aangepast dames...........hahahaha werd idd hoog tijd. Wel raar dat mijn bevallingsdatum nog niet is geweest en dat Melissa alweer een week oud is.
helemaal leuk toch?? Al weer een week, wat gaat dat stiekem toch snel.... Hoe zou het met smokey zijn?
nijn: super dat de echo goed was.Bijzonder om zo alles te zien van je ukkie he!? Marianne: gelukkig gaat alles goed fijn om te lezen! Lekker zo genieten met 2 meiden. Kan me nog niet voorstellen dta hier binnenkort ook zo'n hummeltje ligt! En goed dat je je banner hebt aangepast staat erg mooi zo haha Anouk: hoe gaat het bij jou vandaag? Cyber en yaraah: hoe gaat het met jullie? Ele: heb je al contact gehad met de dokter? Smokey: hoop dat je vandaag ook een mooie echo mag krijgen! Lekker dat mini nijn voorloopt heb ik altijd liever dan dat ze achter lopen op groei. Geniet ervan ik kijk vanmiddag even naar je foto's. Ik ga me nu klaar maken om zo naar de vk te gaan! Als ik terug ben laat ik jullie weten hoe het was en of ze iets hebben kunnen doen! Hoop het zo!
joehoe marianne, ik had net je bericht gemist! mooie hoor die banner, staat helemaal ok! jammer dat mannetje weer aan het werk is, hoe heb je de kraamhulp ervaren? spannend lijkt me dat als je straks met je 2 prinsesjes alleen bent! kan me voorstellen dat het allemaal snel gaat nu, en wat fifjn dat ze zo goed groeit! hoe groot is ze nu? en welke maat kleertjes kun je aan? had je rekening gehouden met kleine maatjes trouwens omdat je dacht dat ze groter zou zijn.. geniet lekker met de meisjes!
smokey was toch ook al vroeg aan de beurt? of vergis ik me nu? *duimt heel hard voor smokey* wat een gave echo's nijn! apart he hoe dat mondje nu al aan het oefenen is!
Smokey was om 11.00u aan de beurt. Een knapperd he? Vinden wij zelf ook, hihi Ik vind deze echo's niet zo mooi, ik ben te verwend denk ik... hihi Maar wel heel leuk om te zien hoe hij/zij aan het oefenen is. Soms duimpje er in, dan weer wat vruchtwater opdrinken... Inderdaad Marleen, dat hij/zij nu groter is, vinden wij niet erg. Alles wat hij/zij heeft, pakken ze niet meer af.
jeetje anouk is vandaag precies 40 weken he! gratz anouk!!! ben benieuwd of vandaag ook d-day is! nu het zo stil is aan jou kant ga ik daar gelijk aan denken! want ze is nog niet geweest vandaag he?