ik moet bekennen dat ik opnieuw inslaap gevallen was om 8 uur hihihih.. en ik nu nog in bed lig.. maar echt eruit moet omdat ik boodschappen moet halen.. en ik me sterk afvraag of mijn auto zal starten.. die staat al stil sinds voor de kerst toen mannetje vakantie kreeg hihihi... tot laters meiden!
Ele, heel veel succes met de auto!! D eonze stond pas sinds zaterdag stil en deed het gister niet meer. Nieuwe accu erin en hij rijdt weer als een tierelier! Anouk, is idd nog niet online geweest. de 12e hadden we afgesproken, dus.... Ik ben er ook vandoor. We hebben gister boeken met geboortekaartje gehaald. Even rondkijken. Wel laat ik de de computer aanstaan voor nieuws van Smokey.
halllloo meiden goeiemiddag zo wat een nieuws allemaal haha nijn wat een mooie echo's ik vind ze prachtig maar naja heb nog niet zo vaak echo's gezien haha hier alles goed. de kkuur slaat een en heb geen klachten meer. van de huisarts heb ik groen licht gekregen om weer zwanger te worden alleen mag i knog geen ovulatietesten doen tot ik minimaal 1 keer ongi ben geworden. dus ik doe deze maand maar gokwerk anouk is wel stil vandaag zou het dan toch de grote dag worden voor haar ben benieuw marleen hoe is met jouw? ele .. zeg kom jij eens uit je bedjehaha lekker hoor zo lang liggen. en vooral als je tussendoor wakker bent rust is goed voor je zeggen ze marianne.leuk wat van je te lezen en je banner is mooi hoor gaat hard al weer een week voorbij ... zit even te denken aan smokey ze moest toch om 11 uur ?? heeft iemand al wat gehoord van haar. hoop voor haar dat het goed is.. gun het haar van harte. nou meiden tot vanmiddag moet even boodschappen doen gr cyber
Thnx Cyber, voor je reactie bij mini Nijn, hihi En die echo's komen bij jou vanzelf!! Houdt er wel rekening mee dat deze cyclus nog in de war kan zijn. Dus ruim klussen... Smokey, blijft wel erg lang offline. Misschien is ze meteen weer hard aan het werk... Hopelijk heel snel goed nieuws... Rondom Anouk blijft het verdacht stil... Niemand een sms gehad van haar?
Helaas niks van dat alles, Ik zat vanochtend gewoon weer bij de tandarts, gisteravond om 11 uur begon de pijn weer en heb dus wel geteld drie uur kunnen slapen vannacht, het is een fikse ontsteking maar hij wil zo op het einde van zwangerschap geen antibiotica voorschrijven, hij heeft nu de vulling verwijderd zodat de druk eruit kan en dan maar hopen dat de pijn te handelen blijft, maar bang ben ik wel. Als het vanavond weer zo'n pijn doet moet ik morgen vk maar ff bellen want dan zit ik ruim een week aan de paracetamol en dat kan ook nooit goed zijn. Nijn, gefeliciteerd met een goede 20 weken echo, toch weer een mijlpijl! Volgens mij zetten ze je idd niet naar voren qua due date, want mjin kind loopt ook ruim een week voor en het zit nog gewoon waar het zit hihihi. Marianne, goed te horen dat het goed gaat ook al is het veel twee van die meiden in je eentje terwijl je zelf nog aan het herstellen bent, chapot! Ik heb afgesproken dat ze me niet tot 42 weken laten doorlopen, als ik donderdag nog niet bevallen ben krijg ik afspraak met gyn. NOg ff wachten op nieuws van Smokey....hoop zo dat alles goed is. Ga nu nog ff slapen, tot later meiden.
Anouk, het zit je ook helemaal niet mee met die tanden van je... Rust vanmiddag dan maar goed uit, beeje slaap van vannacht inhalen. Die kleine van jullie ook zo'n grote voorsprong, dat wist ik niet. De beebs in dit topic zijn allemaal goed aan het groeien!! Nog steeds geen nieuws van smokey, maak me toch wel een beetje zorgen...
Hoi dames, Zojuist bij de vk geweest. Alle controles waren goed! Helaas nog niet gestript. Zaterdag gaan ze me strippen moet dan 's morgens even bellenb hoe laat. Heb dan de vk die ik vandaag ook had want ze heeft dan weekend dienst. En die stript me dan en hoopt dat het doorzet en dat ze zelf bij de bevalling kan zijn dit weekend. Moet zeggen vind dat wel een prettig idee want vind haar de fijnste vk. Dus op naar het weekend. Mocht het strippen dan niet voldoende gedaan hebben word ik volgende wo op de controle weer gestript. Dus ben blij dat er iets gedaan word nu. In ieder geval iets om naar uit te kijken!
Het lijkt er op Marleen dat het einde nu toch echt in zicht is. Hoe is het met je afgeklemde zenuw?? Gaat dat al weer iets beter?
nijn: gelukkig wel ja! Kijk ook echt uit naar het weekend nu haha Die zenuw is nog steeds pijnlijk. Moet vanmiddag wel nog naar de fysio dus misschien dat een goede massagenog werkt!
ik ben er ook vandoor. Zo naar de ha en nog even langs de winkel kaartjes halen. Tot straks/vanavond!!
jippieee, het behang is binnen. Morgen even ophalen, want mannetje heeft mijn pinpas (de zijne is vorige week doorgebroken en de nieuwe is nog niet binnen.... Zaterdag behangen!!
joehoe zoals nijn het al zei mijn lieve stoere autootje deed het toch maar gewoon zojuist! ben ehct trots op hem! smokey waar blijf je!!!!!!! niemand is haar buddy he? daar moet echt verandering in komen zeg! smokey ik kan niet en boodschappen doen en autorijden en nu opriumen met mijn fingers crossed, je moet echt tevoorschijn komen hoor! *hoop keihard dat alles goed is* anouk, sjeuminee.. wat een ellende met je tanden ineens.. vind dat je je erg sterk houdt hier.. hopelijk is dat ook in real life zo.. neem maar lekker je rust nu.. hopelijk kun je nog een paar uurtjes meepikken vandaag.. fijn dat ze je niet tot de 42w laten doorlopen, lijkt mij ook helemaal niks... dus ook voor jou, het einde is in zicht!!!! marleen dta geld dus ook voor jou!!! joehoe!!! aankomende zaterdag al!!!! jeutje en misschien dit weekend al de beeb in je armen! hoop het zo voor je.. succes bij de fysio, hopelijk kan hij een beetje pijn wegnemen zodat je ook tenminste voor zaterdag een beetje meer uitgerust bent! cyber, waaropm mocht je geen ovutesten gebruiken? die heb ik toen wel gebruikt na beide mk's.. vond het toen ook wel een fijne gedachte dat ik wist dta mijn ei er was.. wist ik iig waar ik ongeveer op kon rekenen.. maar goed ik ben ook een verslaafde wat testen betreft hihihihi.. had het sowieso niet gelaten al werd het mij geadviseerd hihihi ben zojuist doorgereden naar de babydump, wilde eigenlijk de aerosleep kopen bij babyplanet maar dacht och ik kom er toch langs.... ( met een kleine omweg dan he ) en de aerosleep was 10 euro goedkoper met matrasje.. dus huppakee in de auto daarmee! en hij ligt nu waar hij liggen moet.. in het bedje... oe, daar komt herbie op te slapen.. zo'n gek idee weer de rugpijn is er nog, maar niet meer zo hevig als gisteren.. toen kon ik niet ziten/liggen/lopen.. nu voel ik hem wel maar is ie niet zo aanwezig... dus heb nog maar weer even gewacht.. moeten toch vanavond naar het zh.. mocht het dan weer zo erg zijn, klop ik gewoon daar aan toch? zometeen komen schoonouders, iets met een gat boren vanuit de zolder omdat ze dat bij de installatie van de nieuwe kachel niet gedaan hadden.. die monteurs hebben de afvoor naar buiten gelegd.. en wwat blijkt... nu het vriest, vriest de afvoer dicht... pff... dus moet de afvoer nu via een buis de riolering in.. ze komen het morgen maken, maar moeten wij wel het voorwerk doen.. hopelijk laat smokey snel goed nieuws horen!
Jeetje dit duurde lang, even heel snel alles was goed!!! 8.4 weken en zelfs al beginnende armpjes en beentjes gezien Vanavond verder verslag, zit al weer op het werk en het liep een uur uit in ziekenhuis pff.
ps sorry van de typefouten de spatiebalk doet het niet goed op mijn laptoppie.. :S en als ik niet aan bureau zit zoals jullie weten.. hihih.. ben ik niet zo'n kei in typen
oh smokey ik ben zo blij!!!!!!!! ik kan wel janken nu... bah ik voelde me best zenuwachtig voor je uitslag... maar gaaaaaaaaf joepiee!!!!!!!!
smokey: joeghoe!!!!! Goed nieuws dus!!! Geniet ervan meid!!!!! Zo zie je maar weer dat rose verlies of bloedverlies niet altijd verkeerd is!! Anouk: balen van je pijn zeg! Hoop dat het nu snel minder pijn gaat doen en anders weer terug. Kreeg zojuist de tip van de vk om frambozenbladthee te gaan drinken 3 kopjes op een dag dat kan een bevalling opwekken en de bevalling soepeler laten verlopen en minder kans op veel bloedverlies. Heb het dus meteen gehaald en al een kop thee op en moet zeggen het begint meteen de rommelen van binnen haha zal wel toeval zijn. Maar misschien kun je het ook proberen anouk! Ele: leuk is dta het elke keer als je het kamertje in loopt helemaal wegzwijmelen! Goede koop gedaan met die aerosleep dan! En fijn dat je auto het weer deed en dat je rugpijn minder hevig is.
pphh smokey blij wat van je te horen heb veel aan je gedacht. wat een goed nieuws zie je nou wel dat het goed komt beetje postief blijven meid. maar snap dat dat soms moeilijk is. nijn leuk dat je behang komt marleen ik hoop voor je dat de frambosenthee helpt,wist trouwens niet dat het een bevalling kon opwekken . goede tip om te onthouden dan maar . ik hoop dat de fysio wat verlichting kan geven voor je rug. eri s niets vervelende als rugklachten jeetje anouk het wil maar niet lukken he met de pijn. ik hoop nu je vulling eruit is dat de pijn zal weg zakken. ele dus je autootje doet het weer meteen inkopen gedaan dus WAT raar dat je afvoer zo raar zit :S hopelijk kunnen ze het snel ver helpen hier geen nieuws.vanmorgen gewerkt dus alles rustig wat betreft de ovulatie testen heb zelf ook al gedacht om ze toch te proberen. heb ze al in de handen gehad in de winkel. .. alleen ik weet niet goed hoe zoiets werkt heb nog nooit zoiets gebruikt. naja komt vast wel weer goed gr