Jeetje Marianne, dat is echt niet eerlijk, heb je zoveel arbeid al moeten leveren krijg je daarna nog eens heel veel pijn. Nierbekkenonsteking doet idd heel veel zeer, en is op te lossen met antibiotica maar dat kunnen ze uit je urine wel halen dus als die test negatief is zal eht wel wat anders zijn, succes hoop dat eht snel beter gaat! Ele, ik heb dat spul voor je muts gekocht van Weleda (bij etos) maar er zat een behoorlijke omschrijving bij van hoe je het moest masseren enzo en ook behoorlijk frequent dat ik het een x gedaan heb en toen al geen zin meer had, zal straks wel spijt hebben als ik uitscheur , maar je kan het dus gewoon bji de Etos kopen, mag vanaf week 34 geloof ik uit mn hoofd dus je hebt nog ff. Ik net bij vk geweest en zij zegt dat alle voortekenen er zijn dat het vanavond wel eens kan gebeuren, net weer wat bloedverlies en mn bloeddruk is aan het oplopen 120/90-95 maar ze belt in ieder geval vanmiddag met de afspraak met de gyn voor het geval het niet gebeurd en ze komt morgen thuis langs mn bloeddruk meten. Ik zeg eerst zien dan geloven!
awhh butterfly wat een mooie foto;s van je meid ik hoop dat het je darmen zijn en dat de poeder helpt. het zou misschien een nierbekken onsteking zijn. temp regelmatig . als je koort hebt dan meteen bellen. hey ele wat goed dat je klachten gezakt zijn.lol en je banner hoort toch een vakje omhoog te gaan anders doet je banner het toch niet. over je vraag .ik zou het niet weten .. kan je misschien aan je vk vragen zou wel een logisch iet zijn op zich. ik heb trouwens een gedicht gemaakt ..ben benieuwd wat jullie er van vinden In vreugde verwacht in liefde aan gedacht alles voorbereid lang voor de tijd ik verlang naar jou o, was je er maar . nog even geduld een buik die alles verhult van het mooie geheim dat jij er eens zult zijn. Maar plots staat de wereld stil alles wordt koud en kil en toch voel ik leven van binnen dat ik alleen maar kan beminnen. Een leven reeds geschonden volgens aardse begrippen onvolmaakt waar ik van houd dat ik heb aangeraakt. dag vlindertje ook al was je nog klein. en misschien voor de buitenwereld niets. het gemis is groot
ohhhh wat een mooi meisje... ze heeft een smelt factor... wauwie butterfly je had het misschien niet gelezen, maar ik vroeg ergens of jullie het bbkaartje ook doen inscannen? ben stiekem wel heel nieuwsgierig geworden na de leuke reacties en ga gerust verder met spammen he! echt leuk om te kijken! anouk!!!!! joehoe!!!!! bloedverlies!!! dat had je nog niet eerder of wel? whaaa klinkt dat goed zeg!!! probeer zoveel rust te nemen als je kunt nu!! want tja.... het kan dus zo over zijn... om het uur heb je meldplicht!!! grapje he! maar wow misschien zelfs vanavond al... duim duim duim duim... spannend.. ik hoop het echt zo voor je! bedankt voor de tip ik ga het iig wel proberen denk ik.. ben als de dood voor het inknippen en hechten.. komt het idee spuit/naald weer he
ele: dat het perineum olie en is van het merk weleda! Het schijnt te werken. Ik ben het helaas vergeten te gebruiken en heeft nu geen nut meer. Volgens mij kun je daar het beste rond week 34-36 mee beginnen en dan dagelijks gebruiken! Baat het niet dan schaad het niet toch! Gekruid eten mag gewoon hoor als je er geen last van hebt gewoon doen!
anouk: spannend!!! Ik duim voor je! En je mag eerst. Ik houd het hier in de gaten! Butterfly: wat een mooie foto's zie ik weer voorbij komen! Cyber: wow wat een gedicht zit met tranen in mijn ogen!!!
anouk: ik wacht vanavond op je sms...........hahaha. Ik duim echt voor je dat het doorzet. Echt heel positief allemaal om te horen wat je vk zei. Ele: ik kan helaas niet inscannen, misschien dat marleen, anouk of nijntje dat wil doen, die hebben ook een kaartje. Zou dan wel fijn vinden als ons adresgegevens er niet bij opkomen te staan. Bedankt voor jullie reacties op de foto's! Ik zal er nog 1tje doen dan.............hahaha, kan het niet laten
Mocht het niet doorzetten vanavond dan heb ik morgen om 10.50 een afspraak bij de gyn voor plan de campagne, dus dat is ook wel een prettig vooruitzicht. Ele, ik had twee weken geleden ook een heel klein beetje bruin bloedverlies bij t slijm zitten. Dus de vk kan zo veel zeggen, ik heb zoiets eerst zien dan geloven hihihi, maar ik heb lekker kunnen bijslapen de afgelopen dagen en volgens de vk komt het kind pas op het moment dat je je lekker voelt (heel slim kind heb ik al, die haar moeder tijdens kiespijn spaart haha), maar ik hou jullie op de hoogte en sms marianne als het idd zover komt!
hey meiden, Jeetje jullie kletsen zoveel kan jullie niet meer bijhouden Butterfly wat een super knap meisje Anouk go girl go girl yeah yeah het gaat gebeuren vanavond weet gewoon zeker joehoe en net wat ele zegt even goed uitrusten nu nog. Ele je klinkt erg vrolijk vandaag en de creme voor op je muts hihi dat kan je altijd proberen natuurlijk baat het niet schaat het niet toch. als jij het nou probeert en je scheurt niet uit dan ga ik het straks ook gebruiken Cyber wat een mooi gedicht, krijg er een brok van in mijn keel. Moet boodschappen doen geen zin in ben kapot moe.. Oh ja probleem pas nu al mijn broeken niet meer is dat normaal?? Zal over een poosje op het werk vragen of ze de echo willen scannen maar daar weten ze nu nog niks dus moeten jullie nog even geduld hebben. Toch maar even boodschappen doen nu pfff tot zo
hoi meiden, De meeste van jullie ken ik al van het prive krabbelen. Lees regelmatig jullie verhalen en was dan ook uitgenodigd om gezellig met jullie mee te kletsen, wat ik eigenlijk dan ook graag doe. Zal even mij kort voorstellen, Mijn naam is Samantha en ben 24 jaar oud, volgende week 25. Ben getrouwd en heb een heerlijk zoontje van 2 jaar oud ( sept 2007) Heb 28 april te horen gekregen bij de 2e echo dat het hartje niet meer klopte bij 9 wk en 1 dag en ben vervolgens de 29e gecurreteerd i.v.m geboekte vakantie.Na de curretage veel verdriet en pijn gehad. Advies meegekregen wachten tot je 1 keer ongesteld bent geworden tot die tijd veilig vrijen en dan mag je weer zwanger worden. 8 weken later na miskraam ongesteld geworden, nog 1 maand voor de zekerheid gewacht en daarna erweer voor gegaan en het resultaat was direct weer zwanger. Nu ben ik 25 wk en 2 dagen zwanger, voel me goed. Heb geen echte kwalen, af en toe harde buik, maar dat hoort erbij. Ben wel tot 13 wk kots en kots misselijk geweest met veel spugen. Dat is zo'n beetje mijn verhaal. Vandaag hebben we de babykamer af gemaakt, ben er super blij mee, zal even wat foto's erop zetten. Groetjes Samantha
foto 3. Nijntje zo ziet de poster er dus uit, ben benieuwd welk behang jullie erbij gaan combineren. Laat je het wel even zien als het zaterdag klaar is?
welkom samantha! ook wij hadden vaker gesproken al met elkaar, leuk dat je gezellig komt meekletsen! sowieso heel leuk, de laatste tijd nieuwe meiden erbij! yaraah en cyber gezellig wat een mooi kamertje! en is dat niet het behang die jij ook hebt nijn? echt mooe kleuren heb je gebruikt! ik zal binnenkort al een paar foro's van ons kamertje laten zien.. ook al is ie nog niet af smokey ik paste mijn broeken al niet meer met 6 weken :S... ik kreeg ze wel dicht maar het voelde toen echt niet fijn.. dus ja ja ja ja!! je mag eraan geloven!!! leuk he!!!! zwijmel zwijmel marianne, ze ziet er ook heel vredig en gelukkig uit he.. ze oogt ook heel helder, vooral die ene foto, alsof ze echt de camera inkijkt.. anouk ben je er nog hihihihi? jajajaja ff kijken of je nog reageert he en spannend als het vanavond niet is... dan misschien wel morgen... kun je het je voorstellen...
anouk: wel fijn dat mocht het niet dorozetten er morgen verder gekeken word! Hoe gaat het nu met je? Butterfly: ik kan wel het kaartje helaas ook niet scannen want de scanner heeft kuren en doet het niet. Samantha: gezellig dat je mee komt kletsen hier!! Leuk kamertje zeg wow! Ele: ik ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje! Wat je verteld hebt klinkt erg mooi in ieder geval!
hoi meiden, wat hebben jullie veel gekletst!! Ik heb alles gelezen, maar kan niet op alles reageren hoor... sorry... Anouk, spannend.... Ik laat de computer zeker aan staan, zodat ik vandaag nog een aantal keer kan spieken hier... You go girl!! Samantha, als het vloertje er volgende week in ligt zal ik een fotomaken. En Ele, idd het is dezlefde beer.... hihi Ele, creme voor je muts, probeer jij het uit, dan kan ik er ook nog van profiteren... Marleen, fijn dat je je rust gevonden hebt nu... Marianne, wat een scheetje is Melissa!! Ik zal het kaartje dit weekend inscannen... Smokey, mijn broeken zaten ook rond 6 weken niet meer lekker. Ben geloof ik rond 9 weken overgestapt op zw broeken. Cybersyby, mooi gedicht! Yaraah, bevalt je nieuwe werk goed? All, ik ben helemaal total loss. Ik ga de bedrijfsarts maandag denk ik ook even bellen. Ik trek dit niet qua vermoeidheid. Mn directeur gaat er al vanuit dat ik eerder met 'verlof' ga, fijn zo veel vertrouwen.... Ben dus vanavond ook niet meer hier (alleen af en toe om even te spieken). Liefs, Nijn
ik ben er nog, alhoewel het wel flink rommelt, veel slijmverlies met donkerbloed en veel ongi krampen, die komen en gaan, maar je weet wat ze zeggen zolang je twijfelt of het weeen zijn, zijn het ze niet, dus het blijft afwachten.........