Hoi meiden, Anouk; wat jammer dat het niet doorzet, schatten is niet altijd juist. Ik zou destijds volgens iedereen een 6 ponder krijgen, nou kreeg bijna een 8 ponder. Zegt echt niet alles. elegance: wat slordig van je oude werkgever, werk je er niet meer moet je nog erachteraan. Marleen: ben je al nerveus voor morgen? Smokey, hoe gaat het verder met je, kun je het al een beetje bevatten dat je al 9 weken zwanger bent? cybersyby: probeer je mk een plekje te geven,huilen mag. Zelf heb ik het er ook heel moeilijk mee gehad, ook nu nog. Mijn man is wel een beetje bang dat er nog verdriet zit en dat ik daar misschien op mijn kraambed er mee te maken ga krijgen. Butterfly: ben je al een beetje in het ritme met de kleine erbij,zelf heb ik er ook straks twee, ben benieuwd hoe dat is en hoe mijn aandacht verdeling gaat naar ze. Hier vandaag een heerlijk dagje gehad, vanochtend mijn vriendin op de koffie gehad, heeft ook een zoontje van 2 en een zoontje van nu 6 weken oud. Zo schattig. Vanmiddag toen Damian op bed lag, ben ik zelf ook in bed gaan liggen lezen, even ontspanning. Daarna ben ik boodschappen gaan doen en hebben proefdruk geboortekaartje opgehaald. Oja en nog bij de prenatal geweest, wiegje + matras was eindelijk binnen gekomen. Deze hebben we gekregen van mijn moeder. Zo gaan we nog even een nieuwe kinderwagen ophalen, deze heb ik op de kop kunnen tikken op marktplaats.Deze mensen mensen hebben hem gebruikt voor hun kleinkind, alleen door omstandigheden is het maar 3 keer gebruikt en willen hem nu kwijt. De wandelwagen gedeelte zit nog helemaal nieuw in verpakking. Had 100,- geboden en zijn akkoord gegaan.Nieuwwaarde is deze 449,-. Zal er een foto van maken. Degene die we hebben, vind ik vreselijk onhandig.Deze is te breed, kan geen gangpad door. Het merk Mutsy. Was destijds 699,-. Zo teleurgesteld erin maar deze gaat dus nu naar oma toe en wij een nieuwe. Nou een heel verhaal. Fijn weekend, morgen gaan we naar nijmegen toe om te shoppen. Gr Samantha
leuk samantha al die nieuwe spullen!! En wat balen van je kinderwagen... ik was laatst met mn vriendin in de AH en ik koos zomaar een kassa. Had ik niet bedacht dat we een kinderwagen bij ons hadden. Konden we er niet door. Achteruit was ook geen optie, want daar stond een hele rij. Wij die kinderwagen opgetild en de kleine vond dat super!! Wij hebben zo'n zelfde, dus ik weet wel welke kassa ik over een tijdje ga nemen... Morgen lekker winkelen in Nijmegen! Leuke stad vind ik. Ga je shoppen voor de kleine of voor jezelf!
Samantha en hoe is de kinderwagen heb je hem al gehaald? Leuk hoor, zo kan je op marktplaats toch nog wat moois scooren Hier begint het heel langzaam een beetje door te dringen, al 9 weken Nijntje veel plezier in nijmegen morgen heerlijk shoppen. Donderdag weer een echo als die goed is kan ik weer wat meer genieten denk ik, ben elke dag kapot moe en zo misselijk vooral savonds pff gaat dit echt over met 12 weken?? Net even voor zw kleding gekeken maar daar werd ik niet vrolijk van, allemaal van die suffe dozen kleding haha heb nu wel een leuke winkel in den bosch ontdekt futuremamam dus daar gaan we maar eens langs, moet ook nodig een andere bh ze passen niet meer en zit onder de striemen.
smokey, ik ga niet naar nijmegen maar Samantha gata morgen naar Nijmegen. Ga jij morgen ook maar eens winkelen bij futeremama!! leuk, leuk, leuk al weer 9 weken. Toch leuk dat we allemaal op dezelfde dag verspringen... Fijne avond allemaal! morgenvroeg is mijn moeder al vroeg hier, dus of ik morgen overdag eel hier ben... Marleen ik heb mn telefoon altijd bij me...
Smokey: winkel ze morgen in den bosch Samantha: gezellig shoppen in nijmegen! We hebben de babykamer via marktplaats ziet er nog als nieuw uit! Nijn: als er nieuws is meld ik het meteen via sms!
Oh hihi ik zie het Samantha veel plezier morgen Ik ga morgen nog niet shoppen hoor, wacht eerst donderdag even af en ga dan a.s vrijdag, stom misschien maar ja. Lekker naar bed zo slapen heerlijk, tot morgen!
heel veel plezier met shoppen morgen samantha! nijn, dat is idd iets om over na te denken straks met een kinderwagen pas je niet zomaar overal doorheen.. maar was die kassa zo smal dan? is een kinderwagen breder dan een winkelwagen? :S ik heb er in de winkel nml niet opgelet... smokey, joehoe fijn om te horen dat je heeeeel heeeel stiekem een klein klein beetje begint met genieten... leuk dat je gaat shoppen vrijdag in antwerpen zit noppies, daar waren ook super leuke kleren te koop, zelfs de zwangerschapsmode van esprit lieve lieve lieve marleen, mocht ik je niet meer spreken voor morgen.. heel veel succes, geluk en hopelijk valt het allemaal mee en hoef je ook niet meer lang te wachten! ik ga heel hard voor je duimen en zal de hele dag hier in de gaten houden! dikke knuffel en toi toi toi! tenminste we gaan er toch echt vanuit dat er morgen schot in de zaak komt he? nogmaals heel veel succes! Hier zijn we het bbkaartje aan het uitzoeken!
hoi, Heb de kinder/wandelwagen opgehaald, ja hij is echt net zo mooi als op de foto's van marktplaats. Vond het bijna erg om er maar 100,-voor te geven,maar meer wilde ze niet hebben. Heb zelf niet zo heel veel ervaring met marktplaats om zelf te kopen, wel om te verkopen. Maar dit is echt geweldig. De bekleding is wasbaar en voor het gevoel ga ik het nog wel even op een fijne wasprogramma wassen. Als je ziet hoeft het niet maar toch het idee he. haha Ga shoppen voor onze zoon en man, zelf wil ik alleen nog een mooie zwarte broek hebben. Vind het zonde om veel geld uit te geven voor zo'n relatief korte tijd. Zal stiekem ook nog wel voor de baby kijken, is ook zo leuk. Nou meiden fijn weekend en hoop dat de twee dames gaan bevallen. Gr Samantha
Goedemorgen meiden, Jeetje wat heb ik weer kl*te geslapen zeg, vriendlief stronverkouden en snurken nu al de 2e nacht. Dus vannacht gaat ie op de logeerkamer Marleentje heel veel suc6 vandaag! Ik zal hier ook de hele dag voor je duimen. Samantha wat geweldig dat de wandelwagen nog zo mooi was leuk is dat dan he? Dan kan je er extra van genieten Veel plezier met shoppen vandaag.
nou helaas, hier ben ik weer meldplicht, het zal wel maandag worden. Marianne, ik had idd wel al ontsluiting, ik was inleidbaar zei de gyn dus hoop idd dat het een beetje snel gaat. Was gister bij mn mama en mijn zusje woog 4660 gram, en zij heeft het ook overleefd dus dat gaf me wel moed. Wij hebben blijkbaar gewoon goed doorbloede placentas, maar stiekum hoop ik nog wel dat ze er een halve kilo naast zitten ofzo hihi. Marleen, succes vandaag, hoop dat het strippen meevalt (ik werd gister getoucheerd om te voelen of ik ontsluiting had en dat voelde al niet erg fijn, dus ik leef met je mee!) Meiden super leuk he al die babyspullen aanschaffen, ik werd echt een beetje verslaafd, liep standaard ff bij prenetal binnen en babydump heeft ook een goede aan me gehad, je moet ook niet achteraf gaan narekenen wat je hebt uitgegeven aan babyspul hahaha, geniet ze van het shoppen. En Smokey, pas maar op voordat je het weet lig je weken alleen, ik kan het weten die van mij ligt al een paar weken in de logeerkamer, wij zijn beide moeilijke slapers en op deze manier pakken we allebei onze rust nog enigszins voordat het kleine monstertje zich aanmeld, maar romantisch en gezellig is anders.
anouk: balen dat het nog niet heeft doorgezet bij jou! Ik ben niet bang voor de pijn heb het bekkenonderzoek overleefd en dat deed echt zeer en heb al diverse inwendige onderzoeken gehad en vond dat altijd wel mee valllen (is bij iedereen anders hoor) dus zie wel hoe het is. Ik kan rond half tien tien uur bellen hoe laat we langs kunnen komen. Ik houd jullie op de hoogte! Dank je voor alle succes wensen!!! Anouk: herken jij het ook dat je voor je gevoel echt een hoofdje tussen je benen hebt zitten? En dat asl je op je zij ligt en een been naar voren of achteren beweegt dat je dan iets over het hoofdje voelt schuiven? Is een heel apart gevoel.
Ik heb zojuist de vk gebeld en mag om 12.00 naar de praktijk komen om gestript te worden! Ben benieuwd!
marleen: heel veel succes straks, hopelijk kunnen ze strippen! Duim voor je! Zoals anouk al zei is het niet echt fijn, maar de pijn is wel te doen, het is net of je heeeeel erg zwaar ongi bent Anouk:fijn dat je wel inleidbaar bent, dus toch wel iets ontsluiting.Scheelt al echt een hele hoop, want nu kunnen ze direct je vliezen breken en weeopwekkers geven. Maak je totaal niet druk meid, het komt echt allemaal wel goed.
Nou dames ben terug van de vk en het strippen is gelukt! Had al 1 cm ontsluiting! En moet zeggen heb er geen pijn van gehad. Je voelt het wel maar deed geen pijn. Nu is het afwachten volgens de vk moet ik binnen 12 uur wel iets merken dat het op gang komt anders heeft het geen effect gehad en dan gaan ze me wo nogmaals strippen! Ze zei ook dat de uk al heel laag in het bekken lag!
hey meiden he he eindelijk van mn avonddiensten af. gisteren druk gehad.. een bewonster lag al een poosje slecht en is gisteren in mn armen gestorven. ik wou haar niet alleen laten en zag al dat ze ieder moment kon gaan. toen ik haar vast hield zuchte ze van verlichting en ging. was een mooi maar heftig moment. gelukkig nam een collega het vrij direct over en kon ik even uitblazen. ben al weken gestopt met roken maar heb toen toch even 1 opgestoken. gelukkig kan ik verder goed van af blijven marleen ik hoop dat het strippen heeft gewerkt lees net alles even bij. duim voor je dat 1 keer genoeg is geweest anouk jouw had ik niet meer verwacht meid. jammer dat het niet heeft doorgezet als je het weekend nog niet bevallen bent gaan ze het dan halen??? samantha wat gaaf dat je zo goedkoop een kinderwagen heb gekocht tjah als de mensen er niet meer voor willen hebben is voor jouw wel een pluspunt kinderwagens zijn zo duur tegenwoordig butterfly hoe is het met jouw vandaag?? ele heb je al een leuk bb kaartje gevonden?? nijntje hoe is het met jouw?? lekker genieten he haha je zit in een leuke tijd smokey ben je al wezen shoppen?? of ging dat nou niet door? gr cyber
(Anouk: herken jij het ook dat je voor je gevoel echt een hoofdje tussen je benen hebt zitten? En dat asl je op je zij ligt en een been naar voren of achteren beweegt dat je dan iets over het hoofdje voelt schuiven? Is een heel apart gevoel. ) Nee voel wel het af en toe zakken waardoor het heel laag drukt, maar de gyn zei ook dat het nog niet helemaal ingedaald was maar dat dat ook niet mogelijk was met zo'n groot kind, dus misschien vergissen ze zich wel bij jou en valt het mee als het al zo laag zit. Fijn dat het strippen mee viel, spannend dus ff de komende uren....
marleen: fijn dat het is gelukt! rommelt het al wat? na het strippen bij mij wel, begon direct en ook hele nacht. sluit me bij anouk aan de grootte misschien dan nog wel meevalt bij jou, omdat anouk haar kindje niet helemaal ingedaald was door de grootte. Ben nu wel heel nieuwschierig hoor!!! Anouk: Rommelt het nog wel bij jou of is er stilte voor de storm. Cyber: Kan me voorstellen dat het een heftig moment was, ben je er weer een beetje overheen? Hoe voel je je voor de rest?Beter als gister? Nijn, smokey, ele en samantha hoe gaat het met jullie? Melissa is wat verkouden, echt zielig hoor! Hele vieze oogjes en neusje zit dicht. Marleen, wat doen jullie daaraan in de kraam met neusverkoudheid? Heb nu otrivin gekocht voor baby's.
Ik heb hier nu wat bloedverlies en het rommelt! Zou het dan toch door gaan zetten vanavond? Herken je dit marianne?
hey marleentje ..hmm klinkt goed zou het dan toch het moment voor je zijn. butterfly hier gaat alles goed. ik maak het helaas vaker mee op het werk . vond het sneu voor de fam dat die er niet bij waren. ze waren net te laat . maar voor de vrouw zelf ben ik blij ..ze had veel pijn . buiten mn werk om gaat het wat beter. ik ga maandag voor een beddeltje kijken en kan meer afleiding zoeken ook door in het forum te blijven voel ik me wat beter het heeft tijd nodig maar dat komt wel goed hoe is het met jouw? gr cyber