hey meiden, Even snel. Marleen, het rommelt, super!!! Ben benieuwd... Anouk, maandag wordt jullie dag! Geniet van de laatste daagjes samen. All, het behang zit er op. Ik zal er morgen in het licht foot's van maken en die hier dan plaatsen. Het is echt mooi geworden! Ben wel super moe nu.... Fijne avond! En marleen, heel veel succes!! Liefs
Ik herken het rommelen wel, het is niet dat er dezelfde minuten tussen zitten, maar had wel weeen. Maar geen bloedverlies.
joehoe meiden ik ben er wel, maar was te druk om te reageren.. marleen, oehh spannend!!! ditklinkt veel belovend!!! gelukkig deed het strippen niet veel pijn! heel veel succes vanavond vanacht!!!! ik ben even saai, maar echt helemaal moe, bleh, net alsof ik ziek word... ga weer terug mijn bedje in.. zojuist iets gegeten, niet veel en ik voel me alsof ik zo uit elkaar plof... mijn buik staat op spanning.. zo irri.. dag meiden!!!!!!!!
butterfly: ik weet dat bloeden kan! Het is verder nog steeds rustig due ben bang dat het toch nog niet voldoende heeft gedaan en dat we gewoon af moeetn wachten en anders wo opnieuw strippen!
hierbij weer meldplicht, hihi Gisteravond begon ik steeds meer te bloeden, zelfs nog ff vk gebeld ofhet ok was (en dat was het), kreeg ook steeds meer pijn in mn buik en rug en op een gegeven moment kwamen de weeen, zoals ik ze nog niet eerder had gehad (het was inmiddels 23.00 uur), dus ik dacht ga snel nog ff proberen te slapen want dit zou het moment wel eens kunnen zijn. Werd ook elk half uur ongeveer wakker van een wee en om 04.00 uur was het in eens weer over, grrrr, kind houdt me nu al voor de gek haha. Marleen, bij jou nog wat gebeurd?
Anouk: balen zeg als je echt denkt dat het begonnen is! Wie weet zet het vandaag toch nog door! Hier op zich rustig geen weeen gehad ja een enkele maar die tel ik niet mee haha. En verder alleen wat rose slijmverlies nog dus het strippen heeft helaas niet het gehoopte resultaat gehad! Dus we gaan denk ik wo nog maar eens een strippoging ondernemen want het lijtk wel of ons mannetje het binnen veel te goed heeft!
goedemorgen! jeetje wat balen voor jullie dat het zo lang duurt nu.. en dat het bij beide niet wil doorzetten.. anouk wat zeide vk? enig idee waarom het daarna weer afzakt? de sneeuw is hier nu weg het regent dat het giet.. daaag mooi winterweer! we hebben nog geen geschikt bbkaartje, dat komt omdat mannie hem ook graag zellf maakt, maar ik wel voorbeelden moet aandragen, vandaag zal hij ermee aan de slag gaan voor de rest goed met iedereen?
Morgen meiden, Eerst even voorstellen de kat op de foto dat is nou smokey! haha Marleen en Anouk wat spannend jullie bevallen straks nog allebei tegelijk Yaraah hoe gaat het met jou? Ele wat knap dat jou mannie dat zelf kan en leuk, hoe gaat ie bij jou? Hier eigenlijk zijn gangetje, vanmiddag gaan we even naar de woonboulevard, zag dat er ook een babyplanet en prenetal zat. Maar zal me nog proberen in te houden om er niet naar binnen te gaan Verder geen plannen hier. Hoe gaat het verder met iedereen?
Tjee, die twee kleintjes, hebben het wel erg gezellig in hun moeders buik. Helaas weet ik maar al te goed, dat overtijd lopen echt niets is. Zelf ben ik pas op dag 11 bevallen en had het idee dat die 11 dagen langer waren dan de hele zwangerschap. Maar echt ze gaan gauw komen en dan kunnen jullie lekker genieten en dan begint het pas allemaal. Elegance wat naar dat je zo vervelend voelde, ben je te druk met iets geweest? Wel een beetje rust pakken he. Smokey wat een leuke kat om te zien, zelf houd ik niet zo van katten. Hier is verder alles goed, zijn niet zo lang wezen shoppen omdat we gelijk goed slaagde. Was tegen 16:00 uur alweer lekker thuis. Hadden een film gehuurd en zijn gisteravond op de bank neergeploft. Vandaag gaan we lekker weinig doen, alleen nog even naar mijn schoonmoeder. Is er bij jullie ook zo veel sneeuw gevallen? Hier wel, alleen het dooit alweer. Fijne dag
hoi hoi meiden, Anouk, echt heel erg jammer dat het niet heeft doorgezet. Lijkt me op zich best wel eng zoveel bloedverlies, ik herken dat helemaal niet. Ik heb goede hoop op dat het vanavond bij jou toch echt doorzet en dat inleiden niet nodig is. Ik duim voor je!!!!Zet hem op! Marleen, ook voor jou erg jammer dat het strippen niet is gelukt, maar jouw uitgerekende datum is morgen, hopen dat het dan een dezer dagen doorzet! Hoe voel je je voor de rest? Smokey, wow wat een mooie foto? Is dat jullie katje? Hoe gaat het met de rest? Melissa heeft vanacht super goed haar best gedaan, we hebben lekker even kunnen slapen!!!
Samantha, je vroeg hoe het is met 2 kids: - eerst voelde ik me heel erg schuldig tegenover de oudste, omdat ze nu haar aandacht wat moet verdelen!Nu voel ik me er steeds beter bij.Melissa ligt tenslotte nog veel op bed, dus zoveel minder aandacht krijgt ze niet. En vaak is het zo dat smorgens eerst melissa de fles krijgt en dan weer naar bed gaat en dan komt esther eruit. Dus het loopt allemaal wel op rolletjes. Esther vind het erg leuk en wil graag overal bij meehelpen.
hey meiden goeienmorgen anouk/marleen wat een spanning bij jullie. de kleintjes zijn geloof ik wat verwend in moeders buik ik hoop niet voor jullie dat jullie net als samantha tot dag 11 hoeven te wachten. nogmaals sterkte hey smokey haha waat een mooie kat hou van honden en van katten en die van jouw ziet er ondeugend uit zelf heb ik een beagle genaamd luna stuur even schattige link. 1e is ze als pup .. 2e is ze nu http://zxowva.bay.livefilestore.com/y1pK-Dr4bb_TYHxEUcP4cFIriPKGl476hPxhSmGf7KQHn39EG6NiVmdyFC7IMjAuR5nDm6HssnMB9WDUs6vvVla1F5Oq-uZEYju/IMG_0243.jpg http://zxowva.bay.livefilestore.com/y1p3ycAZ4oYgkmqvZz8hc6pxhpvtq9mZc2T9Y3hYz6yXNfajUDxnYAGTAb3xzHGQg2M4cU2cKwMWZQKHurPL6lcakCpQ5743TVv/DSC00208.jpg butterfly wat fijn dat mellisa goed heeft geslapen scheeld voor je zelf ook een stuk he ele jammer dat je geen bb kaartje hebt kunnen vinden. maar kan me voorstelen dat je het liever zelf maakt heeft dan ook een extra betekenis we hebben de trouwkaartjes bij ons ook zelf gemaakt echt super mooi geworden dus bij jullie komt dat vast ook wel goed nijntje ben benieuwd naar je baby kamer zie de foto's wel verschijnen hier geen nieuws gr cyber
zo, heel even tijd voor mezelf! Zit nog lekker in de pyama Papa en esther zijn naar opa en oma om daar patatjes te eten. Melissa ligt nu nog heerlijk te slapen, dus kan ik hier weer mooi even koekeloeren!Ben zo nieuwschierig wie de 2e topic baby krijgt. Kan nu al niet wachten op al die mooie foto's wat komen gaan de komende tijden! Anouk en Marleen, wat willen jullie voor voeding geven? Bv of de fles? Als je voor bv kiest, vraag dan aub veel om hulp en laat ze niet knooien, maar vraag echt deskundigadvies! Ze hebben het nu hier tot 2 keer toe naar de kloten geholpen en dat kost je zoveel verdriet en het je een gevoel van falen geeft! Dat wens ik jullie niet toe!!!
Butterfly wat super dat het allemaal zo goed gaat bij je en dat jullie heerlijk even hebben kunnen slapen. En geweldig leuk toch dat Esther overal bij wil helpen, komt helemaal goed bij jullie. Cyber onze andere kat heet ook luna whahaha dat is toevallig we hebben 2 katten en 1 hond jack russel. Smokey is alleen geen klein katje is een keer zo groot als de hond bijna haha Wat een leuke hond en als pup om op te vreten, is het echt zon lekkere eigenwijze beagle?? Nou wij gaan naar de woonboulevard tot vanavond!!
smokey en cyber, onze kat heet ook Luna...........hahahaha, wat toevallig allemaal! Wij hebben 3 katten, zijn allemaal erg groot, als we visite krijgen is het eerste wat ze zeggen, wat een uit de kluit gewassen katten hebben jullie!!!hahaha heel veel plezier op de woonboulevard!!!
heb even gezocht op internet wat het nou precies was wat ik heb gehad na de bevalling. In de papieren staat: velamenteuze navelstrenginsertie en vastzittende placenta. en dan staat er dit als je zoekt: - groeiachterstand - komt voor bij 1 op de 3000 zwangerschappen. - De complicatie heeft een hoog sterftecijfer (50-90%). Sterfte kan veroorzaakt worden door snelle foetale verbloeding, die optreedt door het scheuren van de bloedvaten nadat de baarmoedermond ontsluit of de vliezen breken. Ook kan het ongeboren kind in problemen komen wanneer tussen het kind en de wanden van het geboortekanaal de bloedvaten afgekneld worden. Ben hier dus wel even erg van geschrokken zeg!!! Weet dat ze geluk heeft gehad, maar dat de geboortesterfte zo hoog zou zijn!!!!
whaahaha dat is nou nog eens toevallig allebei ook nog 2 luna's hebben jullie foto's ??? scheetje is ze he om op te vreten beagles zijn inderdaad erg eigenwijs en dat is ze ook zeker maar wel heel afhankelijk en speels maar een goeie waakhond onlangs dat beagle's dat normaal niet doen smokey gaat 2 katten met ene jack russel wel goed?? jack russels kunnen ook lekker eigenwijs zijn veel plezier bij de woonboulevar weet nooit hoe je dat schrijft lol butterfly jeetje wat heftig .. ik wist niet dat zo was als je dat had :S en wat de geboortesterfte jeetje krijg er kippelvel van :O heb je geluk dat jouw meid er is :S extra van genieten dan maar kan het niet laten julie nog 2 schattige foto's te onthouden haha bij deze nog 2 van luna http://public.bay.livefilestore.com/y1pyduNhaXkDocy8ys11IByByOmz7cU-YZxXajISwv2atMEjjMMfvlFmviU43cGl605X1VjxXA5gTmYVoBNoQmQSQ/IMG_0226.jpg http://public.bay.livefilestore.com/y1p4M6zV_joGURCVuotrMByGUIgoCIN5ZNokRvUuRMWVvNsz_o-5MWaZIy_s-a_NE05clsirx9uCbWp_2AB5WJ_NQ/IMG_0228.jpg