2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

cyber: wat een super leuke en lieve foto's!!!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Anouk en Marleen, wat ontzettend balen dat het niet doorzet... Jullie beebjes hebben het veel te goed bij mama...
    Anouk, wel schrikken zeg, al dat bloedverlies. Ik snap dat je dacht dat het begonnen was...
    Morgen word je ingeleid en grote kans dat jullie morgen dan ook papa en mama zullen zijn. Heeft iemand je telefoonnummer??

Marleen, de uitgerekende datum is ook erg leuk. 18 janauri staat ook goed, toch?

Ele, doe je rustig aan? En niet ziek worden hoor!! Hoe gaat het nu met je?

Marianne, super hoe jij het doet met je 2 meiden!! Zie het al helemaal voor me..

Cybersyby, ik geef helemaal niks om huisdieren, wij hebben een goudvis...
    Hoe gaat het verder met je?

Yaraah, hoe gaat het met jou?

Smokey, en veel geshopt?? En de prenatal over kunnen slaan? Of toch even snel naar binnen geglipt?? Hebben jullie het goede nieuws trouwens al tegen de buitenwereld verteld?

All, de beloofde foto's komen er aan!! Verder nog heel moe en morgen weer naar de fysio...
    Mii Nijn ws gister en vanochtend trouwens super druk... Kei leuk!! Ook mannetje keek er van op hoe vaak hij mini Nijn voelde.
    Het wordt allemaal zo echt nu, helemaal super!!
    babydump heeft trouwens nog gebeld dat alles al binnen was, mannetje zei toen dat wij nog niet klaar waren. Als woensdag het vloertje ligt, ga ik meteen even contact5 opnemen, kom alles maar brengen!! hihi

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly hahah jou kat ook al Luna wat grappig zeg. Is maar goed dat je dit voor de bevalling niet wist pff heftig hoor. Leuke foto hoor, en ze heeft daar de oogjes ook al open dat is snel of niet?

Cyber wat een poepie haha:)

Nijn we zijn de prenatal en babydump even binnen gelopen vluchtig gekeken;) mannetje zegt koop nou zon broek, maar ik durfde het echt nog niet stom he. Mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer maar ja. Onze ouders en broers weten het en 2 beste vriendinnen van mij en vriendlief, gister verteld aan de mensen waar mijn paard staat dan weten ze ook waarom ik niet vooruit te branden ben haha:) verder nog niemand.
    Je kamertje word prachtig mooi hoor, lijkt me helemaal geweldig om mee bezig te zijn. Leuk dat de kleine zo druk is, lijkt me heel appart!

We hebben bij de media markt een printer/scan enz gekocht dus kan de volgende echo inscannen donderdag:)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Helemaal leuk smokey!! En toch even stiekem de prenatal ingeglipt... zie je wel, dat je het niet kunt laten ;)
    En donderdag willen wij zeker die echo wel zien! *al zal ik hem vrijdagavond pas zien, omdat we rapportgesprekken hebben deze week en het dus een lange week wordt :(*

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, ik ga de computer afsluiten.

Anouk, heel veel succes morgen!
    Marleen, ik duim dat er vandaag/vanavond/vannacht heel veel gata gebeuren en dat het over is met jullie rust ;)

Andere meiden, spreek jullie morgen!!

doeiiii

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo ben ik weer even. Ik heb veel last van harde buiken maar verder geen nieuws helaas!

Butetrfly: ik ga kv geven. Maar weet gelukkgi door mijn werk wel heel veel van bv dus zou me daarin ook wel redden. Maar dat ligt me persoonlijk helemaal niet dus vandaar kv ook ivm mijn tekort aan B12 word het afgeraden omdat het teveel energie kost die ik niet heb.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    anouk: heel veel succes morgen!!! Ik denk aan je je kunt het!

8. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    dank jullie wel, ja ik denk niet dat het vanavond nog gaat gebeuren, hier ook wel weer harde buiken en wat bloedverlies, maar ga er maar vanuit dat het morgen gaat gebeuren, vind ik nu ook wel prima, misschien dat al dit voorwerk morgen helpt met de snelheid van opwekken.

Ik wil bv gaan geven, ik lek echt al 8 weken behoorlijk dus zou het heel oneerlijk vinden als het niet zou lukken hihihi, maar als het niet gaat dan ga ik niet hemel en aarde verzetten, de kv van tegenwoordig is heel goed en ik ken genoeg mensen die doodongeluk werden van het maar blijven proberen.

Ik heb Marianne's nummer dus zal haar op de hoogte houden,

Marleen jij ook succes en ik spreek jullie hopelijk snel in goede staat * slik*

9. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hey anouk

suc6 morgen :) denk aan je meid .. hopelijk komt het snel morgen

marleen jij ook suc6 :)

ga weg.dus lees later wel weer bij.
    de andere meiden ook fijne avond natuurlijk :D

gr cybersyby

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi

Smokey, jouw mini smokey gaat het helemaal worden, die onzekerheid is verschrikkelijk. We weten hoe het is om teleurgesteld te worden. Tip voor je broeken, haal een elastiekje door je knoopsgat heen en maak hem vast aan je knoop, zo heb je enkele cm meer ruimte en knellen de broeken niet meer.

Nijntje: Mooi is het behang geworden, welke kleur is de streep, kon het niet zo goed zien. Wel een precies werkje he die beer, hier hebben we hem helemaal naadloos gekregen, mijn man kan ontzettend goed behangen, ik niet.

Anouk: Heel veel succes morgen, hoop dat je vanacht de slaap kan vatten.

Marleen: Balen zeg dat het niet wil doorzetten,maar het eind is in zicht.

Butterfly, wel even schrikken of niet als je het leest, probeer er maar niet teveel meer bij te stil te staan, hoe het had kunnen lopen want dat is gelukkig niet gebeurd.

Cyber; heb je aankomende week het op je werk nog een beetje rustig of moet je veel avonddiensten werken?
    Hoe is het verder met je?

Toen Damian geboren werd, was er opeens veel paniek.
    Wat was er gebeurd, ze zagen dat zijn navelstreng twee keer om zijn hals zat, bij het afstropen scheurde de navelstreng af, terwijl hij nog gedeeltelijk in mij zat. Hij is er dus ook gelijk uitgetrokken.
    Het had verkeerd kunnen aflopen, maar aan elke bevalling zitten risico's. Het begint al bij de zwangerschap, bevalling en dan de rest van ons leven. We moeten er niet al te lang bij stil staan, want dan kun je niet meer van het leven genieten zonder angsten. Probeer er over te praten en te verwerken.

Vandaag hebben we weinig gedaan, lekker gewandeld en druk wezen kleien en verven (kliederen)met onze zoon.

Tot morgen

11. kidz24

kidz24 Niet meer actief

zo weer even tijd om bij te lezen :)

smokey kan je geen eleastiek in je broek doen?? of misschien trainingsbroeken kopen met elastiek???

nijntje wat een mooi kamertje :D vind die beer bij jouw en samantha echt prachtig :D mooi vloertje erin :D en klaar
    geloof heel goed dat het een precies komt :S phh moet je goed kunnen behangen:S

hey samantha

hier gaat alles goed, heb alleen morgen en overmorgen avonddienst en dan weer 2 dagen vrij :) en dan dagdienste gelukkig :D
    het is wel rustiger avonddiensten dus vind het wel fijn :)
    soms heb ik nog wel dagen dat ik verdrietig ben maar kan nu wel meer afleiding zoeken en praat er nu ook meer over.
    mn collega's staan een hoop bij en steunen veel want daar heb k het meest moelijkst.
    omdat er 4 collega's waar ik een goeie band mee heb zwanger zijn.

hoe is het met jouw???hoe voel je je..
    lekker dat je een rustige dag hebt gehad:D lekker verfen met je zoon :D

hier verder geen nieuws?

cyber

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    anouk! heel heel heel veel succes vandaag!!! zal de hele dag hier in de gaten houden! Hopelijk gaat het eindelijk na het lange wachten vandaag een beetje soepel en snel verlopen! en kun je vanavond jullie beebje eindelijk in je armen houden!
    you go girl!!!

Marleen ik hoop echt dat het bij jou vandaag spontaan doorzet en jullie toch lekker opdezelfde dag bevallen! en anders nog maar 2 nachtjes slapen! :):)

straks reageer ik wel even op iedereen, maar doe nog een klein dutje hihih :)

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

even heel erg snel, zit hier met esther naast me.

Anouk ligt al in het zh, ze zit op moment aan de CTG!!!
    Zet hem op meid!!!Heel veel succes!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, we gaan aan je denken vandaag!! En hopelijk hebben jullie snel jullie kleine meisje in jullie armen!!

Samantha, de streep is creme, bruin (van de teddy) en zilver. De andere muur hebben we zilver.
    Mijn moeder kan ook erg goed behangen en die is er dus de hele zaterdag mee zoet geweest. Ze is ook erg precies en is gister nog even komen keuren, hihi Ze zag erg op tegen de teddy, maar uiteindelijk ging bijna het gemakkelijkst.

Ele, slaap lekker!!

Marianne, jij houdt ons vandaag op de hoogte, super!!

Cyber, nachtdiensten zijn misschien wel rustiger, maar wel helemaal uit je ritme... lijkt me toch erg lastig hoor. Maar dan hebje overdag alleen maar meer tijd om hier gezellig mee te kletsen ;)

Marleen, misschien toch vandaag samen bevallen en anders 'gewoon' woensdag!

Smokey, ik ben zo blij voor je!!

All, vandaag een drukke dag, maar ik laat de computer aan staan, zodat ik regelmatig even kan spieken... Ik ben er wel, maar dus niet altijd, hihi

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    geen dutje hier dus :)
    ga nu eindelijk aan het verslag beginnen van mijn werk... de laatste loodjes van mijn werk en joh wat wegen ze zwaar! :)

nijn, geweldig mooi behang! echt superr! ziet er ook heel mooi apart uit, vond ik bij samantha ook al! ben ook heel benieuwd hoe het gaat uitzien met de meubels!

ik beloof dta ik vandaag een foto zal maken van onze bbkamer ook al is hij totaal niet af! morgen ga ik met schoonmoeder naar de markt, zover ik kan lopen dan, we zetten de auto zo dichtbij mogelijk en gaan kijken voor stof voor de stoel, gordijnen en box :) en de plinten hebben we ook nog niet en de verwarming moet nog :) dit weekend hadden we stiekem een relaxed weekendje :) was niet gepland maar mannetje was echt zo moe, zijn werk vergt ook echt vaak veel van hem.. maar goed.. we komen er wel! :) bijna carnavalsvakantie en ik moet nu eindelijk gaan beginnen aan mijn scriptie

smokey, ik kon met 6 weken al geen normale broeken meer aan! het zat echt niet en een elastiekje was voor mij niet weggelegd :) ondanks dat ik mezelf had wijsgemaakt dat het ongeluk zou brengen als ik al zo vroeg zwkleding aan zou doen heb ik het toch gedaan.. jaja ik probeerde me ehct aan elk strohalmpje vast te houden :) Ik zou echt niet te lang wachten!
    je bent toch echt zwanger! :)
    en wat een leuke smokey kat!!! :):) en een super hond samantha! wat toevallig dat jullie katten allemaal luna heten.. het zijn allemaal meisjes neem ik aan.. ik heb nml 3 katten, mannetjes en sorry he.. maar hij heet luca... :) ik wil ook eigenlijk een foto plaatsen! luca is nml echt zooo geweldig! :):)
    die kat is altijd waar wij zijn.. echt altijd... slaat helemaal door als hij iets hoort kraken.. chipszak, zakdoekjes, papier frummelt en in de prullenbak gooit, hij haalt het er weer uit want natuurlijk weet hij hoe de prullenbak werkt! :) hij is veel te klein gebleven, maar dat kwam omdat hij heel ziek was bij zijn geboorte en we nooit gedacht hadden dat hij het zou overleven.. daarom is hij extra speciaal.. :)

maar goed ik type weer veel he? :) ik was er ook zo weinig dit weekend! :) jeetje wat voelde ik me beroerd.. weer zo moe moe moe.. dat ik keihard zat te huilen alweer omdat ik niet kon slapen

Cyber hoe gaat het met je cyclus? enig idee hoever je in je cyclus bent momenteel? je verdriet moet er toch uit hoor meid, gelukkig kun je hier ook een beetje je ei kwijt.. ik heb ook zoveel aan iedereen gehad hier! :) werk ze vanavond! :)

overigens echt gezellig, cyber en samantha dat jullie hier meekletsen! het topic is ineens een stuk drukker en nog gezelliger! :):)

samantha, wa super van die kinderwagen op marktplaats! dat is dus nog eens geluk hebben! :):)

ik heb echt spraakwater op... word ik al saai? :)

anouk, you go girl!!! aan de ctg!! :):) eindelijk vooruitgang! gaaf he.. ow de 2de beeb is on his way! :)

marleen ben benieuwd hoe jij de nacht hebt doorgebracht!

zo nu stop ik echt hoor! oh nee de link van luca :)
    komt ie :)
    hmm kan geen bestanden uploaden zegt ie, nou ja eerst deze posten dan voor ie weg is :p

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even heel snel Anouk super veel suc6 zet hem op meid you gor girl:)

Marleen hoe gaat ie bij jou??

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    veel foto's doen het niet, deze is niet zo leuk maar goed hier is ie :)[​IMG]

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat klets je toch veel ;)

Ik wilde gister de babaykamer stofzuigen (al die zooi van het stucen enz...). Krijg ik steeds stroom van de stofzuigerstang, nog nooit gehad. Ga ik net weer beginnen, ander stopcontact, begint het weer opnieuw... grrr.... maar de vloer zal toch schoon moeten als we de vloer willen leggen....

Ele, ik ben benieuwd naar je foto!!

Volgens mij ben ik de enige in dit topic zonder huisdieren (op de vis na, maar daar merk je weinig van).

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ieeeh, zo'n katten vind ik altijd eng, ele.... ik kom nooit bij jou een theetje drinken ;)

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whahahah echt? hoe komt het? :)

Deel Deze Pagina