@nijntje: Leuk dat je nog even om de hoek komt kijken. Een ongi heb je nu zeker wel verdient, je had er al 2 kunnen hebben. Hopelijk kan de gyn je verder helpen. @smokey: lichte steekjes/krampjes had ik ook hoor een aantal dagen van te voren en dacht ook dat ik ongi moest worden, maar toch niet geworden, maar dat gevoel heb ik nu nog en dat maakt je best onzeker. @all: ik kom net bij de tandarts vandaan en hij heeft mijn verstandkies toch getrokken. Heb er nu een hechting in zitten.Ik hoop echt dat de pijn daar van kwam en dat ik nu alleen nog maar wat napijn krijg en dat het ergste erop zit. Kon vanacht niet slapen en wist me geen raad........pfffffffffff Heb de helft van de dosering verdoving gekregen omdat ik aangegeven heb zwanger te zijn. Dus ik helemaal bang dat ik dan wat zou voelen, maar gelukkig heb ik er niets van gevoeld, het kraakte alleen.....hahahaha. Liefs Marianne
Nou ik heb al de hele ochtend het gevoel dat ik elk moment moet spugen, niet normaal meer hoe misselijk, echt heel handig onder werkoverleg, haha, maar het is allemaal voor het goede doel hihihi. Verder idd veel plassen en sneller koud (oja en grote borsten). Nogmaals gefeliciteerd Marleen!!! Succes allen, ik ga snel weer aan het werk, maar wilde toch ff snel checken,
Nou, meiden ik heb de 'stoute' schoenen aan getrokken. Ik heb de gyn gebeld en kan volg week woensdag de 20e terecht. Ik denk het receptje uitschrijven klaar, maar ik moest dus echt een afspraak maken. Zul je zien dat ik morgen ongi word, al vind ik dat helemaal niet erg... @ Anouk, het is voor een goed doel!! Maar wel vervelend. @ Marianne, fijn dat je kies er nu uit is. Hopelijk zakt de pijn snel!! Beterschap!! Fijne dag!! Liefs, Nijn
@nijntje: dank je wel. daar heb je goed aan gedaan om de gyn te bellen. Alleen jammer dat je nog dik een week moet wachten!!! Hopelijk komt je ongi dan toch eerder. De verdoving gaat er nu uit en dat is toch geen prettig gevoel. Hoop niet dat de pijn nog erger wordt. @anouk: ja koud heb ik het ook wel, maar dan ook wel weer in 1keer extreem warm. Heel apart, maar goed kan ook door de kiespijn komen. Liefs Marianne
Ja, inderdaad balen dat ik nog een ruime week moet wachten, maar van de andere kant, ik wacht al zo lang.... Balen dat je nu toch meer last van je kies (of ja, het gat waar je kies zat) krijgt. Anders een paracetamolletje...
Nijn: fijn dat je volgende week terecht kunt dan weet je tenminste dat er nu iets gaat gebeuren al hoop ik voor je dat je nog gewoon ongi word of misschien toch zwanger. Ik strooi voor de niet zwangeren alvast HCG goed vangen hoor dan volgen jullie ons snel! hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Liefs Marleen
@Marleen: gefeliciteerd meid. Echt super!!! Wat een fijn gevoel zal dat zijn. @Nijntje: goed dat je een afspraak hebt, dat geeft in ieder geval wat duidelijkheid. Ik ben nu vanaf 8 mei voor het eerst ongesteld sinds m'n miskraam. Ben benieuwd hoe lang het duurt en het is ontzettend veel. Voorheen was m'n ongesteldheid minder erg. Hebben jullie daar ook last van gehad? Deze maand gaan we er weer voor. Maar aangezien het de 1e keer 1.5 jaar heeft geduurd, ben ik toch bang dat het weer zo lang gaat duren. Hoe lang hebben jullie erover gedaan toen jullie de 1e keer zwanger waren? Liefs Vanes
Hoi (zwangere) meiden, Smokey, hoe is het bij jou? Al duidelijkheid?? Vanes, wij hebben er precies 6 maanden over gedaan om zwanger te worden. Dus op zich redelijk snel (al wil je natuurlijk altijd sneller). Hoe mijn ongi er na de curettage uitziet, geen idee, maar ik bereid me voor op het ergste... Bij Marleen duurde het ook erg lang voordat zij zwanger raakte en zij had zelfs nu afspraken staan voor ICSI en nu is ze toch weer heel snel zwanger geraakt. Dus kom op, meid! Blijf positief!! Hoe is het verder met de zwangere meiden? Al veel kwaaltjes?? Liefs, Nijn
Vanes: Ik ben echt het voorbeeld van hoe het kan wat je niet verwacht een WONDER! Precies wat nijn zegt de 1e keer ruim 1,5 jaar en teste ik in januari positief terwijl we in februari zouden starten met ICSI en 10 maart curetage en nu alweer zwanger terwijl we in juni zouden starten met ICSI want we zouden donderdag de bijeenkomst hebben. Zo zie je maar dat het niet altijd lang hoeft te duren. En dat er wonderen bestaan! Want zelfs het ziekenhuis staat voor een raadsel. ik heb gelukkig nog geen echt kwalen alleen moe, en het koud hebben maar dat is niet vervelend. Ik duim echt dat we hier binnenkort allemaal zwanger zijn! Liefs Marleen
Hoi Nijntje, Hier gaat wel vrijwel nergens meer last van, heb ook sterk het gevoel dat het weer hetzelfde gaat als de keer hiervoor toen voelde ik in het begin ook van alles en nu niet meer. Dus afwachten maar, ik probeer er wat minder mee bezig te zijn want wordt er echt gek van, dus probeer hier ook wat minder mee te kletsen/kijken. En weer van de andere dingen van het leven te genieten. Zit weer in een dip periode zeg maar. Hoop voor je dat je onig snel komt voor volgende week dat zou wel fijn zijn. Liefs
nou dan ben ik ook zeker een voorbeeld hoor! In 2003 was is zwanger, miskraam gehad. toen 2 jaar later pas weer zwanger (2005) en ook weer miskraam. Toen weer 2 jaar wachten (2007) en wederom weer miskraam. Toen half jaar later weer zwanger en dat is goed gegaan (geboren op 20 april via keizersnede). Daarna in begin december weer zwanger en dus ook weer miskraam, op 2 maart curretage en op 6mei een positieve test. Dus ook ik ben nog NOOIT zo snel zwanger geworden. Liefs Marianne
Meiden even een hele snelle reactie: HET LIJKT ER OP OF MIJN ONGI GAAT DOORBREKEN!!! Ik dacht het vanmorgen al, maar ik dacht het al vaker, want ik had wat roze gespot (heel weinig maar toch..). Daarna wat ontdekt in een inlegkruisje. Vanmiddag een tampon ingedaan voor de zekerheid (vooral om checken of ik iets ontdekte) en er zit warempel wat op!!! Zou het dan toch vanzelf op gang komen?? Liefs, een heel gelukkige Nijn (ten minste als het doorzet...)
Nijn: ik hoop voor je dat het doorgaat zetten. Dan kun je tenminste verder. En dit wachten word je alleen maar onzeker van. Dikke Knuffel
Njntje wat fijn voor je, dat zou super zijn hoef je er volgende week ook niet meer heen. Marleentje gaat ie goed met je? Kan je het al een beetje bevatten? Ik heb sinds gisteravond weer licht last van onderin mijn buik krampjes steekjes, borsten weer iets gevoelig en vlagen beetje misselijk, wel heel minimaal allemaal maar toch, misschien binnenkort toch een naderende ongi. Liefs
Ik begin het een beetje te beseffen. En ik kan er zelfs van genieten wat ik niet zozeer had verwacht. Ik had gedacht dat mijn onzekerheid en angst het goede gevoel zou overtreffen. Kennen jullie het liedje van Marco borsato slaap maar. Telkens als ik het hoor zo mooi schiet ik vol en kan alleen maar huilen van blijdschap. Het is zo'n veelzeggend nummer. Ik heb ook wel last van mijn buik soms lijkt het net of ik ongi moet worden heel vreemd. Liefs Marleen
Slaap maar is echt een mooi liedje... Ik heb op dit moment bij een aantal liedjes dat ik even volschiet, maar dan door de negatieve ervaringen... Super Marleen, dat je nu toch aan het genieten bent. Gewoon een heel goed teken! Het komt deze keer helemaal goed!! Smokey, misschien toch wat anders? Mocht het een ongi zijn, dan is je cyclus in ieder geval weer 'normaal'. Fijne avond allemaal!!
@Nijntje: wat zal dat super zijn zeg. Het zal toch ook een keer tijd worden. @Smokey: heb je nog getest dan? Ik ben zelf vanaf 8 mei ongesteld geworden zoals jullie weten, maar het is nog niet over en het is nog ontzettend veel. Ben nu al 6 dagen ongesteld en wordt niet minder. Heb het idee dat ik straks net zoals toen ik net gestopt was met de pil 10 dagen ongesteld ben en dat schiet ook weer niet op. Ben blij als ik 25 mei weer naar de gynaecoloog kan. Denk dat ik toch maar verder ga in de MM.
ja dat zou al super zijn als mijn cyclus weer normaal was Nee ik heb nog niet getest de vorige keer zat er 50 dagen tussen voordat ik ongi werd, ik ga wel vrijdag testen mocht ik nog niet ongi zijn dan zit ik pas op dag 29 maar kan me dan niet inhouden om er toch een test tegen aan te gooien haha Ik ken het liedje niet maar zal vast mooi zijn, marleen geniet er lekker van meid! Liefs
vanes dat is wel lang ja pff het is toch altijd al zo verrot als je ongi bent en dan nog 10 dagen ook.
Hoi allemaal, heb al pagina's even gelezen wat al voor mij is geschreven. Ook bij ons zagen we bij tweede echo geen hartje meer kloppen. Bij 9 weken en 1 dag is het gestopt. Ben de volgende dag gelijk gecurreteerd. Zou namelijk een paar dagen later op vakantie gaan en wilde daarom gelijk geholpen worden. Dit alles is 29 april j.l gebeurd. Heb nog steeds heel erg buikpijn en dan wel weer bloed verlies en dan weer niet. Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat ik 99,9 % zeker aan het menstrueren ben. Dus al na 8 dagen na de curretage. Ongelooflijk dacht dat ik mijn lichaam wel kende maar deze heeft me niet anders dan in de greep. Vandaag ben ik geloof ik zo goed als klaar. Krijg de 19e een echo bij de VK om te kijken of er al eitjes klaar liggen en 10 juni moet ik na de gyneceloog voor nacontrole. Maar VK zei al dat zij ook mijn baarmoeder ging na kijken. Dus 10 juni is geloof ik een beetje onnodig. Laat afspraak wel staan want misschien kan hij dan zien of ik dan misschien al zwanger ben. ( zou toch leuk zijn) Maar wil nog even zeggen tegen jullie allen, we komen er wel. Heb ook van die dagen dat ik denk wordt ik wel zwanger en als je dan zwanger gaat het dan wel goed. Maar we moeten gewoon geloven in ons lichaam. Gr samantha